- Hirdetés -

Nézettség: szorosabb hétköznapi verseny

|

- Hirdetés -

Ismét az RTL Klubon futó X-Faktor bizonyult a hét legnézettebb műsorának. A TV2-nek jó nézőszámot hozott a Farm VIP és az M4 Sport egyik közvetítése is felkerült a nézettségi toplistára.

A korábbi héthez képest az RTL Klub főműsoridős közönségaránya 1,7 százalékponttal csökkent, a TV2-é 1,5 százalékponttal nőtt. Az RTL Klub heti szinten 14,6 százalékos, a TV2 12,1 százalékos share-t ért el, azaz a kettejük közötti különbség 2,5 százalékpontra csökkent a korábbi 5,7 százalékpontról.

A múlt heti csökkenő differencia mögött a hétköznapi eredmények állnak. A hétfőtől péntekig terjedő időszakban is jobb főműsoridős közönségarányt produkált az RTL Klub, de az előnyük csak 1,2 százalékpontot tett ki (RTL Klub: 14,2%, TV2: 13%). A szombatot – ahogy az várható volt – az RTL Klub nagy fölénnyel nyerte (RTL Klub: 22,2%, TV2: 7,7%). A vasárnap pedig a TV2-é volt (TV2: 12,4%, RTL Klub 8,8%).

Csoportszinten, a 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Magyarország végzett az élen 25,8 százalékkal, de a TV2 Csoport lemaradása sem volt nagy, 24 százalékot értek el. A nemzetközi csatornaportfóliók terén folytatódott az AMC jó szériája, 6,4 százalékot hoztak a televízióik. Az Antenna Group csatornái 4,6 százalékot, a ViacomCBS televíziói 4,1 százalékot produkáltak.

49. hét / 48. hét / 47. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,6% / 16,3% / 15,6%
TV2 – 12,1% / 10,6% / 10%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (49. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5,9% (4,8%)
Híradó – 16% (16%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 13,6% (14,5%)
A Konyhafőnök VIP – 15% (16,9%)

TV2
Remények földje – 12,1% (12,8%)
Tények – 14,2% (13,4%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 10,7% (10,3%) – hétfőtől szombatig
Farm VIP – 15% (14,7%)
A Nagy Ő – 13,4%
Farm, ahol éltünk – 6,9% (8,2%)

A Konyhafőnök VIP a 48. héten elért 232 ezres átlagos nézőszám után a múlt héten 207 ezer nézőt vonzott. A Farm VIP pedig kicsit javított: 214 ezerről 218 ezerre. Ugyanakkor a TV2 hétköznapi erősödése nem is igazán ennek, hanem a Nagy Ő indulásának köszönhető. Még a korábbi hetekben is egész szépen tartotta a lépést a Farm VIP a Konyhafőnökkel, viszont előbbi műsorideje jóval rövidebb, és a tanyasi reality után sok néző elkapcsolt a TV2-ről. Azonban múlt héten a Nagy Ő révén a TV2 sokkal inkább meg tudta tartani a nézőket. Ez kellett is, mert a Farm háttérműsora továbbra sem csigázta fel túlzottan a közönséget.

A hét legnézettebb műsora címért folytatott küzdelmet ez nem érintette, ismét az X-Faktor érte el a legmagasabb nézőszámot a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. Ez az előbbieknél 379 ezres, utóbbiaknál 874 ezres nézettséget jelentett.

A 18-49 éveseknél a hét második legnézettebb műsora az M4 Sporton közvetített Forma-1 idényzáró verseny volt, ami 238 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. A teljes lakosságos toplistán a hatodik helyet foglalta el a verseny 576 ezres nézettséggel.

A TV2 legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is a Farm VIP volt. Annyi különbséggel, hogy a 18-49 éveseknél a szerdai adás (229 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a pénteki rész (778 ezer néző) érte el a legjobb eredményt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_49het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_49hetteljes

 

 

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kemény csatákkal indítja az őszt a Sport TV

A Fradi és Győr duplával rúgja be az ajtót a női kézilabda Bajnokok Ligája 2024-25-ös szezonja a Sport1-en. Mindkét zöld-fehér sztárcsapatra dán ellenfél vár az első fordulóban. Férficsapataink, a Szeged és a Veszprém jövő...

Újabb lehetőséget kapnak az online platformok felhasználói

Bővült a jogorvoslati lehetőségek köre az online platformok egyes, felhasználókat negatívan érintő intézkedéseivel szemben az Európai Unió digitális szolgáltatásokról szóló rendeletének átültetését követően. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke hozzátette, ezentúl már...

Így kelti új életre a műanyaghulladékot a SPAR

Éves szinten összesen 150 tonna, a saját hálózatában keletkező műanyaghulladékból készülnek újrahasznosítható bevásárlótáskák a SPAR Magyarország számára. A vállalat ezzel nagy lépést tett a keletkező hulladékfóliák ésszerű újrahasznosítása érdekében és jelentősen mérsékli a megsemmisítésre...

Kiderült, mit díjaznak a munkavállalók

A magyar munkavállalók számára is a bér az elsődleges motivációs tényező, de egyre előkelőbb helyen szerepelnek az olyan juttatási formák is, amelyek a fizikai, mentális és szociális jóllétet is támogatják. „Erre a halmazra munkáltatóként 2024-ben...

Kiderült, milyen csapatot erősít Jürgen Klopp

Kiderült milyen szerepben láthatjuk a közeljövőben Jürgen Kloppot. A Liverpool FC volt világhírű edzője a MediaMarktSaturn csapatát választotta: a jövőben a márka első nemzetközi brand nagykövete lesz mind a 11 országban, ahol a cég...

Jönnek az NFL meccsek a Network4 csatornáin

Pénteken hajnalban elindult az NFL új szezonja, az amerikai futball-bajnokságot idén is a Network4 Media Group platformjain követhetik a hazai rajongók. Fordulónként legalább hét mérkőzés kerül képernyőre, a közvetítő stáb pedig újabb szakemberekkel bővült....

Ide repülnek ősszel a pihenni vágyó magyarok

Róma az örök kedvencek egyike, a Kiwi.com foglalási adatai alapján az őszi hónapokban ide repülhet a legtöbb magyar. Albánia fővárosa pedig az új felfedezett, tavalyhoz képest már kétszer annyi magyar vett Tiranába repülőjegyet a...

Támogatásokról és frekvenciákról is döntött a Médiatanács

Több mint 80 millió forintnyi támogatást ítélt meg médiaszolgáltatóknak a Médiatanács, emellett több baranyai rádiós frekvencia sorsáról is döntött a testület. A Rádió 1-et ismét bírságolták, és három esetben is a letelepedés helye szerint...

Idén már kétezernél is több résztvevőt várnak a Marketing Summitra

Idén már négy színpadon zajlanak majd a Marketing Summit programjai, aki pedig lemarad valamiről, az utólag is visszanézheti majd az előadásokat – mondta el Hinora Ferenc. Az év szakmai és üzleti eseményét szervező Magyar...

Cannes-ban lesz a Hunyadi sorozat bemutatója

A MIPCOM Cannes keretében lesz a Hunyadi János életéből készülő 10 részes sorozat premierje. A magyar produkció Európa legfontosabb televíziós és filmes szakmai rendezvényén vörös szőnyeges bemutatót kap a magyar produkció – jelentették be...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Erre számíthatunk a lakótelepi lakások piacán

A lakótelepek – bár ezeknél is volt forgalom-visszaesés és néhol árcsökkenés – viszonylag jól viselték a lakáspiaci megtorpanást, tűnik ki a KSH és a NAV legfrissebb adataiból. Ezek alapján az OTP Ingatlanpont szakértője úgy...

Kemény csatákkal indítja az őszt a Sport TV

A Fradi és Győr duplával rúgja be az ajtót a női kézilabda Bajnokok Ligája 2024-25-ös szezonja a Sport1-en. Mindkét zöld-fehér sztárcsapatra dán ellenfél vár az első fordulóban. Férficsapataink, a Szeged és a Veszprém jövő...

Újabb lehetőséget kapnak az online platformok felhasználói

Bővült a jogorvoslati lehetőségek köre az online platformok egyes, felhasználókat negatívan érintő intézkedéseivel szemben az Európai Unió digitális szolgáltatásokról szóló rendeletének átültetését követően. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke hozzátette, ezentúl már...

Így kelti új életre a műanyaghulladékot a SPAR

Éves szinten összesen 150 tonna, a saját hálózatában keletkező műanyaghulladékból készülnek újrahasznosítható bevásárlótáskák a SPAR Magyarország számára. A vállalat ezzel nagy lépést tett a keletkező hulladékfóliák ésszerű újrahasznosítása érdekében és jelentősen mérsékli a megsemmisítésre...

Kiderült, mit díjaznak a munkavállalók

A magyar munkavállalók számára is a bér az elsődleges motivációs tényező, de egyre előkelőbb helyen szerepelnek az olyan juttatási formák is, amelyek a fizikai, mentális és szociális jóllétet is támogatják. „Erre a halmazra munkáltatóként 2024-ben...

Don't Miss

Változás a feat. vezetésében

Béky Patrik társ-kreatívigazgatói szerepkörben folytatja pályafutását a feat.-nél 2024. őszétől. A szakember feladata Persely Tamás (kreatívigazgató, tulajdonos) mellett az ügynökség kreatív divíziójának irányítása, projektjeinek teljes körű szakmai vezetése, valamint a csapat munkájának innovációs fejlesztése...

Új vezetővel erősít a K&H

2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át a K&H Vállalati divíziójának irányítását, valamint tagja lett a K&H vezetői bizottságának is. A K&H Vállalati divíziójának vezetését 2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át és személyével bővült...

Mészáros Péter a Hello Agency-nél folytatja

A hazai reklámipar egyik meghatározó szakértője és stratégája új ügynökségnél folytatja pályafutását: 2024 augusztusától Kreatív stratégiai koordinátorként erősíti a Hello Agency-t. Péter korábban a Positive Adamsky Creative Head of Copywriting pozíciójából érkezett, ahol számos...

Rangos nemzetközi díjat nyert a magyar borászat

A Red Dot Awards a világ legnagyobb és legtekintélyesebb dizájn és formatervezési díja, amelyre minden évben tízezernél is többen pályáznak a világ több mint 50 országából. Idén a Pátzay Borbirtok címkéi is díjat kaptak,...

Az FC Barcelona a HMD-t választotta

Flick, Olmo, Romeu, Victor, Roebuck... Az FC Barcelonánál az elmúlt pár hónapban számos kiemelkedő újoncot köszönthettek, és az átigazolási időszak vége felé egy új támogató is befutott: mától a Human Mobile Devices-ra (HMD) is...