- Hirdetés -

Nézettség: szorosabb hétköznapi verseny

|

- Hirdetés -

Ismét az RTL Klubon futó X-Faktor bizonyult a hét legnézettebb műsorának. A TV2-nek jó nézőszámot hozott a Farm VIP és az M4 Sport egyik közvetítése is felkerült a nézettségi toplistára.

A korábbi héthez képest az RTL Klub főműsoridős közönségaránya 1,7 százalékponttal csökkent, a TV2-é 1,5 százalékponttal nőtt. Az RTL Klub heti szinten 14,6 százalékos, a TV2 12,1 százalékos share-t ért el, azaz a kettejük közötti különbség 2,5 százalékpontra csökkent a korábbi 5,7 százalékpontról.

A múlt heti csökkenő differencia mögött a hétköznapi eredmények állnak. A hétfőtől péntekig terjedő időszakban is jobb főműsoridős közönségarányt produkált az RTL Klub, de az előnyük csak 1,2 százalékpontot tett ki (RTL Klub: 14,2%, TV2: 13%). A szombatot – ahogy az várható volt – az RTL Klub nagy fölénnyel nyerte (RTL Klub: 22,2%, TV2: 7,7%). A vasárnap pedig a TV2-é volt (TV2: 12,4%, RTL Klub 8,8%).

Csoportszinten, a 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Magyarország végzett az élen 25,8 százalékkal, de a TV2 Csoport lemaradása sem volt nagy, 24 százalékot értek el. A nemzetközi csatornaportfóliók terén folytatódott az AMC jó szériája, 6,4 százalékot hoztak a televízióik. Az Antenna Group csatornái 4,6 százalékot, a ViacomCBS televíziói 4,1 százalékot produkáltak.

49. hét / 48. hét / 47. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,6% / 16,3% / 15,6%
TV2 – 12,1% / 10,6% / 10%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (49. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5,9% (4,8%)
Híradó – 16% (16%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 13,6% (14,5%)
A Konyhafőnök VIP – 15% (16,9%)

TV2
Remények földje – 12,1% (12,8%)
Tények – 14,2% (13,4%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 10,7% (10,3%) – hétfőtől szombatig
Farm VIP – 15% (14,7%)
A Nagy Ő – 13,4%
Farm, ahol éltünk – 6,9% (8,2%)

A Konyhafőnök VIP a 48. héten elért 232 ezres átlagos nézőszám után a múlt héten 207 ezer nézőt vonzott. A Farm VIP pedig kicsit javított: 214 ezerről 218 ezerre. Ugyanakkor a TV2 hétköznapi erősödése nem is igazán ennek, hanem a Nagy Ő indulásának köszönhető. Még a korábbi hetekben is egész szépen tartotta a lépést a Farm VIP a Konyhafőnökkel, viszont előbbi műsorideje jóval rövidebb, és a tanyasi reality után sok néző elkapcsolt a TV2-ről. Azonban múlt héten a Nagy Ő révén a TV2 sokkal inkább meg tudta tartani a nézőket. Ez kellett is, mert a Farm háttérműsora továbbra sem csigázta fel túlzottan a közönséget.

A hét legnézettebb műsora címért folytatott küzdelmet ez nem érintette, ismét az X-Faktor érte el a legmagasabb nézőszámot a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. Ez az előbbieknél 379 ezres, utóbbiaknál 874 ezres nézettséget jelentett.

A 18-49 éveseknél a hét második legnézettebb műsora az M4 Sporton közvetített Forma-1 idényzáró verseny volt, ami 238 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. A teljes lakosságos toplistán a hatodik helyet foglalta el a verseny 576 ezres nézettséggel.

A TV2 legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is a Farm VIP volt. Annyi különbséggel, hogy a 18-49 éveseknél a szerdai adás (229 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a pénteki rész (778 ezer néző) érte el a legjobb eredményt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_49het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_49hetteljes

 

 

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...

Az egész országban elérhető lesz a Telekom programja

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen...
- Hirdetés -