- Hirdetés -

Nézettség: szorosabb hétköznapi verseny

|

- Hirdetés -

Ismét az RTL Klubon futó X-Faktor bizonyult a hét legnézettebb műsorának. A TV2-nek jó nézőszámot hozott a Farm VIP és az M4 Sport egyik közvetítése is felkerült a nézettségi toplistára.

A korábbi héthez képest az RTL Klub főműsoridős közönségaránya 1,7 százalékponttal csökkent, a TV2-é 1,5 százalékponttal nőtt. Az RTL Klub heti szinten 14,6 százalékos, a TV2 12,1 százalékos share-t ért el, azaz a kettejük közötti különbség 2,5 százalékpontra csökkent a korábbi 5,7 százalékpontról.

A múlt heti csökkenő differencia mögött a hétköznapi eredmények állnak. A hétfőtől péntekig terjedő időszakban is jobb főműsoridős közönségarányt produkált az RTL Klub, de az előnyük csak 1,2 százalékpontot tett ki (RTL Klub: 14,2%, TV2: 13%). A szombatot – ahogy az várható volt – az RTL Klub nagy fölénnyel nyerte (RTL Klub: 22,2%, TV2: 7,7%). A vasárnap pedig a TV2-é volt (TV2: 12,4%, RTL Klub 8,8%).

Csoportszinten, a 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Magyarország végzett az élen 25,8 százalékkal, de a TV2 Csoport lemaradása sem volt nagy, 24 százalékot értek el. A nemzetközi csatornaportfóliók terén folytatódott az AMC jó szériája, 6,4 százalékot hoztak a televízióik. Az Antenna Group csatornái 4,6 százalékot, a ViacomCBS televíziói 4,1 százalékot produkáltak.

49. hét / 48. hét / 47. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,6% / 16,3% / 15,6%
TV2 – 12,1% / 10,6% / 10%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (49. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5,9% (4,8%)
Híradó – 16% (16%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 13,6% (14,5%)
A Konyhafőnök VIP – 15% (16,9%)

TV2
Remények földje – 12,1% (12,8%)
Tények – 14,2% (13,4%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 10,7% (10,3%) – hétfőtől szombatig
Farm VIP – 15% (14,7%)
A Nagy Ő – 13,4%
Farm, ahol éltünk – 6,9% (8,2%)

A Konyhafőnök VIP a 48. héten elért 232 ezres átlagos nézőszám után a múlt héten 207 ezer nézőt vonzott. A Farm VIP pedig kicsit javított: 214 ezerről 218 ezerre. Ugyanakkor a TV2 hétköznapi erősödése nem is igazán ennek, hanem a Nagy Ő indulásának köszönhető. Még a korábbi hetekben is egész szépen tartotta a lépést a Farm VIP a Konyhafőnökkel, viszont előbbi műsorideje jóval rövidebb, és a tanyasi reality után sok néző elkapcsolt a TV2-ről. Azonban múlt héten a Nagy Ő révén a TV2 sokkal inkább meg tudta tartani a nézőket. Ez kellett is, mert a Farm háttérműsora továbbra sem csigázta fel túlzottan a közönséget.

A hét legnézettebb műsora címért folytatott küzdelmet ez nem érintette, ismét az X-Faktor érte el a legmagasabb nézőszámot a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. Ez az előbbieknél 379 ezres, utóbbiaknál 874 ezres nézettséget jelentett.

A 18-49 éveseknél a hét második legnézettebb műsora az M4 Sporton közvetített Forma-1 idényzáró verseny volt, ami 238 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. A teljes lakosságos toplistán a hatodik helyet foglalta el a verseny 576 ezres nézettséggel.

A TV2 legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is a Farm VIP volt. Annyi különbséggel, hogy a 18-49 éveseknél a szerdai adás (229 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a pénteki rész (778 ezer néző) érte el a legjobb eredményt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_49het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_49hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA