- Hirdetés -

Nézettség: listavezetőként búcsúzott A mi kis falunk

|

- Hirdetés -

Az RTL Klub sorozata volt a múlt hét legnézettebb műsora. A TV2-n Ördög Nóra és a Tények ért el jó nézettséget. A köztévének pedig sok nézőt hozott a foci, a Forma-1 és a Szomszédok.

Múlt héten a 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Klub kicsit erősödött, a TV2 kicsit gyengült, így 8 százalékpont volt a két csatorna közötti különbség. Az RTL Klub ugyanis 16,8, a TV2 pedig 8,8 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet. Az RTL Klub egyedül a szombat estét nem tudta megnyerni, akkor a TV2 10,9 százalékos share-t ért el, miközben az RTL Klub csak 9 százalékot. Az RTL Klub csütörtök este volt a legerősebb: 22,8 százalékos share-nek örülhettek, miközben a TV2 erejéből ekkor csak 6,5 százalékra futotta.

A TV2 fő célcsoportjánál, a 18-59 éveseknél és főműsoridőben az RTL Klub 16,4 százalékos, a TV2 pedig 9,6 százalékos heti közönségarányt produkált. A 18-59 éveseknél és teljes napon pedig az RTL Klub 11,7 százalékos, a TV2 7,6 százalékos share-t ért el.

Mind a kereskedelmi célcsoportnál, mind a teljes lakosság körében az RTL Klub saját gyártású sorozata, A mi kis falunk volt a múlt hét legnézettebb műsora. A sorozat első évadának utolsó adása a korábbi részhez képest 100 ezer új nézőt szerzett mind a 18-49 éveseknél, mind a teljes lakosságnál. Előbbieknél ez 468 ezer nézőt és – rendkívül magas – 34,3 százalékos közönségarányt jelentett. A teljes lakosságnál 926 ezres nézettséggel és 29,3 százalékos közönségaránnyal búcsúzott a sorozat.

A 18-49 éveseknél A mi kis falunkat a Barátok közt követte a nézettségi toplistán, a harmadik helyet pedig az M4 Sporton közvetített Portugália-Magyarország meccs foglalja el. A mérkőzés 323 ezer nézőt vonzott 22,2 százalékos share mellett. A TV2 legnézettebb produkciója a Vigyázat, gyerekkel vagyok volt, Ördög Nóra műsorára 213 ezren voltak kíváncsiak.

A teljes lakosságnál a TV2 legerősebb műsorának a hétfő esti Tények bizonyult a maga 779 ezres nézettségével. A szombati meccs a 4 évnél idősebbeknél 769 ezres nézőszámmal futott.

Az RTL Klubon múlt héten néhány műsornak véget is ért a tavaszi szezonja. A Keresem a családon kifejezetten erős nézettségű epizóddal köszönt el, hiszen a 18-49 éveseknél 269 ezer nézőt ültettek a képernyők elé, 20,7 százalékos közönségarány mellett. A teljes lakosságnál 770 ezer nézőt érdekelt a műsor 24,8 százalékos share mellett. A Gyertek át sem szerepelt rosszul a 18,2 százalékos közönségarányuk magasabb volt a csatornaátlagnál. Ez nézőszámban 230 ezret jelentett, a teljes lakosságnál pedig 538 ezer nézőt.

A TV2-n jól kezdett a hétköznap esti Annyit ésszel, mint erővel című új műsor. Az első héten a 18-49 éveseknél 9,6 százalékos, a teljes lakosságnál 10,9 százalékos átlaggal nyitottak.

Az MTVA-nak a foci mellett jó nézettséget hozott a Forma-1 idénynyitója. A kora reggeli időpont ellenére vasárnap a 18-49 éveseknél 161 ezres, a teljes lakosságnál 321 ezres nézettséget értek el. Előbbi 33,4, utóbbi 25,6 százalékos közönségarányt takar.

A 18-49 éveseknél a szombati meccs és a vasárnapi autóverseny után a közmédia legnézettebb műsorának a Szomszédok ismétlése bizonyult. A múlt szerdai adást 92 ezren izgulták végig az M3-on. Egyébként a teljes lakosságnál sem szerepelt rosszul a Szomszédok, a legnézettebb epizódjára 224 ezren voltak kíváncsiak.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop201712het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop201712hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL és TV2 / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő: az RTL és a TV2 más-más időszakot tekint főműsoridőnek és ennek megfelelően publikálják az adataikat is. Ezért a 18-49 évesek körében főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot, a 18-59 éveseknél pedig a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA