- Hirdetés -

Nézettség: listavezetőként búcsúzott A mi kis falunk

|

- Hirdetés -

Az RTL Klub sorozata volt a múlt hét legnézettebb műsora. A TV2-n Ördög Nóra és a Tények ért el jó nézettséget. A köztévének pedig sok nézőt hozott a foci, a Forma-1 és a Szomszédok.

Múlt héten a 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Klub kicsit erősödött, a TV2 kicsit gyengült, így 8 százalékpont volt a két csatorna közötti különbség. Az RTL Klub ugyanis 16,8, a TV2 pedig 8,8 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet. Az RTL Klub egyedül a szombat estét nem tudta megnyerni, akkor a TV2 10,9 százalékos share-t ért el, miközben az RTL Klub csak 9 százalékot. Az RTL Klub csütörtök este volt a legerősebb: 22,8 százalékos share-nek örülhettek, miközben a TV2 erejéből ekkor csak 6,5 százalékra futotta.

A TV2 fő célcsoportjánál, a 18-59 éveseknél és főműsoridőben az RTL Klub 16,4 százalékos, a TV2 pedig 9,6 százalékos heti közönségarányt produkált. A 18-59 éveseknél és teljes napon pedig az RTL Klub 11,7 százalékos, a TV2 7,6 százalékos share-t ért el.

Mind a kereskedelmi célcsoportnál, mind a teljes lakosság körében az RTL Klub saját gyártású sorozata, A mi kis falunk volt a múlt hét legnézettebb műsora. A sorozat első évadának utolsó adása a korábbi részhez képest 100 ezer új nézőt szerzett mind a 18-49 éveseknél, mind a teljes lakosságnál. Előbbieknél ez 468 ezer nézőt és – rendkívül magas – 34,3 százalékos közönségarányt jelentett. A teljes lakosságnál 926 ezres nézettséggel és 29,3 százalékos közönségaránnyal búcsúzott a sorozat.

A 18-49 éveseknél A mi kis falunkat a Barátok közt követte a nézettségi toplistán, a harmadik helyet pedig az M4 Sporton közvetített Portugália-Magyarország meccs foglalja el. A mérkőzés 323 ezer nézőt vonzott 22,2 százalékos share mellett. A TV2 legnézettebb produkciója a Vigyázat, gyerekkel vagyok volt, Ördög Nóra műsorára 213 ezren voltak kíváncsiak.

A teljes lakosságnál a TV2 legerősebb műsorának a hétfő esti Tények bizonyult a maga 779 ezres nézettségével. A szombati meccs a 4 évnél idősebbeknél 769 ezres nézőszámmal futott.

Az RTL Klubon múlt héten néhány műsornak véget is ért a tavaszi szezonja. A Keresem a családon kifejezetten erős nézettségű epizóddal köszönt el, hiszen a 18-49 éveseknél 269 ezer nézőt ültettek a képernyők elé, 20,7 százalékos közönségarány mellett. A teljes lakosságnál 770 ezer nézőt érdekelt a műsor 24,8 százalékos share mellett. A Gyertek át sem szerepelt rosszul a 18,2 százalékos közönségarányuk magasabb volt a csatornaátlagnál. Ez nézőszámban 230 ezret jelentett, a teljes lakosságnál pedig 538 ezer nézőt.

A TV2-n jól kezdett a hétköznap esti Annyit ésszel, mint erővel című új műsor. Az első héten a 18-49 éveseknél 9,6 százalékos, a teljes lakosságnál 10,9 százalékos átlaggal nyitottak.

Az MTVA-nak a foci mellett jó nézettséget hozott a Forma-1 idénynyitója. A kora reggeli időpont ellenére vasárnap a 18-49 éveseknél 161 ezres, a teljes lakosságnál 321 ezres nézettséget értek el. Előbbi 33,4, utóbbi 25,6 százalékos közönségarányt takar.

A 18-49 éveseknél a szombati meccs és a vasárnapi autóverseny után a közmédia legnézettebb műsorának a Szomszédok ismétlése bizonyult. A múlt szerdai adást 92 ezren izgulták végig az M3-on. Egyébként a teljes lakosságnál sem szerepelt rosszul a Szomszédok, a legnézettebb epizódjára 224 ezren voltak kíváncsiak.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop201712het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop201712hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL és TV2 / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő: az RTL és a TV2 más-más időszakot tekint főműsoridőnek és ennek megfelelően publikálják az adataikat is. Ezért a 18-49 évesek körében főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot, a 18-59 éveseknél pedig a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nagy változás jön az újautópiacon

2024 júliusától csak olyan újonnan gyártott jármű helyezhető forgalomba Európában, ami rendelkezik az előírt, fejlett biztonsági és vezetéstámogató rendszerekkel. Az EU-s jogszabály értelmében így minden új autónál a kötelező alapfelszereltség része kell legyen az...

Újabb zöld lépéseket tett a Spar

Számos környezettudatosságot, felelős hulladékgazdálkodást és optimális energiagazdálkodást célzó kezdeményezést indított az elmúlt években a SPAR Magyarország a toGo ételbárjaiban. Jó hír, hogy sikerült csökkenteni a felhasznált sütőolaj mennyiségét, valamint bevezették a műanyagmentes csomagolásokat és...

Így fizetnek a magyarok külföldön

A magyarok 40 százaléka tervez idén külföldi nyaralást, a legnépszerűbb úticélok pedig fej-fej mellett Olaszország és Horvátország. Az OTP Bank ügyfeleinek kártyahasználati tapasztalati is azt mutatják, hogy nyáron ez a két ország a legnépszerűbb...

Beütött a kánikula – tippek a hőség enyhítéséhez

A valaha mért legmelegebb júniust éljük, miután már 2024 első öt hónapja is melegebb volt minden korábbi év ugyanazon hónapjánál. Mindezt a jövő heti magyarországi előrejelzések is megerősítik: 36-37 fok várható. Ilyenkor csőstül kapjuk...

Nicolas Cage és Oz Perkins új filmje érkezik a mozikba

A szélsőséges szerepeiért imádott Nicolas Cage és a kortárs horror visszatérő színésznője, Maika Monroe macska-egér játékot űz Oz Perkins új horrorfilmjében, a Longlegs – A rémben.Lee Harkert (Maika Monroe), az ifjú és tehetséges FBI-ügynököt...

Erre érdemes figyelni a lakáshiteleseknek

Aki hitelfelvételben gondolkodik, annak gyakran merül fel a fejében a kérdés: hogyan védheti meg a családját egy esetleges váratlan életesemény esetén? Mi történhet akkor, ha az adós meghal, kiesik a jövedelme és a hitel...

Világméretű kezdeményezés a tiszta vízért

Három új ivóvíz kút épülhet Afrika vízkrízis sújtotta térségében a BWT tavaszi kezdeményezésének és a lelkes BWT közösségnek köszönhetően. A BWT, Európa vezető víztechnológiai vállalata az idei Víz világnapján nagyszabású kezdeményezéssel jelentkezett. Futásra invitálta...

Ami nélkül nem érdemes utazni

A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ) adatai szerint az év első öt hónapjában megkötött online utasbiztosítások díja naponta és személyenként 702 forint volt, ami mindössze 5,6 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi...

Drágább nyárra készülnek idén a szülők

A nyáron a legnagyobb kihívást a gyerekek felügyeletének megszervezése jelenti a szülők számára az Erste felmérése szerint – a hosszú szünet alatt különösen nehéz fenntartani az egyensúlyt a munka és a családi élet között....

Elmaradt a tévévásárlási láz

Az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alkalmával elmaradt a tévévásárlási láz, azonban a futballereklyék iránt nagy kereslet mutatkozott a Jófogáson. Különösen a Szoboszlai Dominikhoz köthető relikviák népszerűek: egy-egy különleges mez több százezer forintot is megért a vásárlóknak....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Díjazták a sokszínű vállalatokat

Egyedülálló elismerésben részesültek azok a magyar vállalatok, melyek aktívan tesznek a nemek közötti egyenlőség eléréséért és célzott intézkedéseket vezettek be azért, hogy a sokszínűség, a méltányosság és a befogadás elvei érvényesüljenek szervezetükben, és mindezt...

Nagy változás jön az újautópiacon

2024 júliusától csak olyan újonnan gyártott jármű helyezhető forgalomba Európában, ami rendelkezik az előírt, fejlett biztonsági és vezetéstámogató rendszerekkel. Az EU-s jogszabály értelmében így minden új autónál a kötelező alapfelszereltség része kell legyen az...

Újabb zöld lépéseket tett a Spar

Számos környezettudatosságot, felelős hulladékgazdálkodást és optimális energiagazdálkodást célzó kezdeményezést indított az elmúlt években a SPAR Magyarország a toGo ételbárjaiban. Jó hír, hogy sikerült csökkenteni a felhasznált sütőolaj mennyiségét, valamint bevezették a műanyagmentes csomagolásokat és...

Így fizetnek a magyarok külföldön

A magyarok 40 százaléka tervez idén külföldi nyaralást, a legnépszerűbb úticélok pedig fej-fej mellett Olaszország és Horvátország. Az OTP Bank ügyfeleinek kártyahasználati tapasztalati is azt mutatják, hogy nyáron ez a két ország a legnépszerűbb...

Beütött a kánikula – tippek a hőség enyhítéséhez

A valaha mért legmelegebb júniust éljük, miután már 2024 első öt hónapja is melegebb volt minden korábbi év ugyanazon hónapjánál. Mindezt a jövő heti magyarországi előrejelzések is megerősítik: 36-37 fok várható. Ilyenkor csőstül kapjuk...

Don't Miss

Elkötelezettek vagyunk a közösségépítésben is – interjú Széll Hajnalkával

Vannak olyan témák és események, amelyek a nagy márkák számára megkerülhetetlenek, ilyen például az EB vagy az olimpia – mondta el Széll Hajnalka. Az Auchan országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója az mmonline.hu-nak adott...

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...