- Hirdetés -

Nézettség: listavezetőként búcsúzott A mi kis falunk

|

- Hirdetés -

Az RTL Klub sorozata volt a múlt hét legnézettebb műsora. A TV2-n Ördög Nóra és a Tények ért el jó nézettséget. A köztévének pedig sok nézőt hozott a foci, a Forma-1 és a Szomszédok.

Múlt héten a 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Klub kicsit erősödött, a TV2 kicsit gyengült, így 8 százalékpont volt a két csatorna közötti különbség. Az RTL Klub ugyanis 16,8, a TV2 pedig 8,8 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet. Az RTL Klub egyedül a szombat estét nem tudta megnyerni, akkor a TV2 10,9 százalékos share-t ért el, miközben az RTL Klub csak 9 százalékot. Az RTL Klub csütörtök este volt a legerősebb: 22,8 százalékos share-nek örülhettek, miközben a TV2 erejéből ekkor csak 6,5 százalékra futotta.

A TV2 fő célcsoportjánál, a 18-59 éveseknél és főműsoridőben az RTL Klub 16,4 százalékos, a TV2 pedig 9,6 százalékos heti közönségarányt produkált. A 18-59 éveseknél és teljes napon pedig az RTL Klub 11,7 százalékos, a TV2 7,6 százalékos share-t ért el.

Mind a kereskedelmi célcsoportnál, mind a teljes lakosság körében az RTL Klub saját gyártású sorozata, A mi kis falunk volt a múlt hét legnézettebb műsora. A sorozat első évadának utolsó adása a korábbi részhez képest 100 ezer új nézőt szerzett mind a 18-49 éveseknél, mind a teljes lakosságnál. Előbbieknél ez 468 ezer nézőt és – rendkívül magas – 34,3 százalékos közönségarányt jelentett. A teljes lakosságnál 926 ezres nézettséggel és 29,3 százalékos közönségaránnyal búcsúzott a sorozat.

A 18-49 éveseknél A mi kis falunkat a Barátok közt követte a nézettségi toplistán, a harmadik helyet pedig az M4 Sporton közvetített Portugália-Magyarország meccs foglalja el. A mérkőzés 323 ezer nézőt vonzott 22,2 százalékos share mellett. A TV2 legnézettebb produkciója a Vigyázat, gyerekkel vagyok volt, Ördög Nóra műsorára 213 ezren voltak kíváncsiak.

A teljes lakosságnál a TV2 legerősebb műsorának a hétfő esti Tények bizonyult a maga 779 ezres nézettségével. A szombati meccs a 4 évnél idősebbeknél 769 ezres nézőszámmal futott.

Az RTL Klubon múlt héten néhány műsornak véget is ért a tavaszi szezonja. A Keresem a családon kifejezetten erős nézettségű epizóddal köszönt el, hiszen a 18-49 éveseknél 269 ezer nézőt ültettek a képernyők elé, 20,7 százalékos közönségarány mellett. A teljes lakosságnál 770 ezer nézőt érdekelt a műsor 24,8 százalékos share mellett. A Gyertek át sem szerepelt rosszul a 18,2 százalékos közönségarányuk magasabb volt a csatornaátlagnál. Ez nézőszámban 230 ezret jelentett, a teljes lakosságnál pedig 538 ezer nézőt.

A TV2-n jól kezdett a hétköznap esti Annyit ésszel, mint erővel című új műsor. Az első héten a 18-49 éveseknél 9,6 százalékos, a teljes lakosságnál 10,9 százalékos átlaggal nyitottak.

Az MTVA-nak a foci mellett jó nézettséget hozott a Forma-1 idénynyitója. A kora reggeli időpont ellenére vasárnap a 18-49 éveseknél 161 ezres, a teljes lakosságnál 321 ezres nézettséget értek el. Előbbi 33,4, utóbbi 25,6 százalékos közönségarányt takar.

A 18-49 éveseknél a szombati meccs és a vasárnapi autóverseny után a közmédia legnézettebb műsorának a Szomszédok ismétlése bizonyult. A múlt szerdai adást 92 ezren izgulták végig az M3-on. Egyébként a teljes lakosságnál sem szerepelt rosszul a Szomszédok, a legnézettebb epizódjára 224 ezren voltak kíváncsiak.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop201712het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop201712hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL és TV2 / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő: az RTL és a TV2 más-más időszakot tekint főműsoridőnek és ennek megfelelően publikálják az adataikat is. Ezért a 18-49 évesek körében főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot, a 18-59 éveseknél pedig a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Schaeffler-csoportnál folytatja Varró Balázs

Október közepétől Varró Balázs tölti be a Head of Communications and Branding pozíciót az autóipari és ipari beszállító Schaeffler-csoport magyarországi vállalatainál. Varró Balázs a Philip Morris-nál kezdett vállalati kommunikációval foglalkozni, ezt követően a Viasat...

A hirdetőknek is érdekük az árkorrekció

Sokkal optimistább forgatókönyvvel indulnak neki a 2022-es évnek a hirdetők, így jövőre is keresleti piacról beszélhetünk a televíziós reklámpiacon – mondja Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója, aki szerint a hirdetőknek is érdeke, hogy...

Magyarok a leggyorsabban fejlődő techcégek között

Idén három magyar társaság is különdíjat kapott a közép-európai Deloitte Technology Fast 50 programban, a Growth Stars és Impact Stars kategóriákban. A program a régió leggyorsabban fejlődő technológiai vállalkozásait mutatja be, amire idén minden...

Hibrid munkavégzéssel javult a belső kommunikáció

Jelentős informatikai fejlesztéseket és költségmegtakarítást, az IT részleggel való elégedettség növekedését hozta a hibrid munkavégzés bevezetése a Groupamánál. Az új kommunikációs módok és csatornák a belső kommunikációt hatékonyabbá és közvetlenebbé tették, ami abból is...

Nagy kihívásokat hoz az alapanyaghiány a kkv-knak

Új akadályokkal kell szembenézniük a kkv-knak - derül ki a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves eredményeiből. Tavaly a járvány közvetlen következményeként a kereslethiány okozott nehézségeket, mostanra viszont az anyaghiány jelent kihívást a kereslet...

Közösségi oldallal erősít a magyar kriptovaluta

Hazai viszonylatban kiemelkedő eredményeket ért el az indulását követő első két hónapban a legújabb magyar kriptovaluta. A privát értékesítési szakaszban, több mint 70 millió forintért vásároltak MST tokent a világ legkülönbözőbb pontjairól. Többek között...

Újabb autószalon nyílik Budapesten

Sikeresen megtörtént a Váci út 76-80. alatt található szalon műszaki átadása. Az AutoWallis által hazánkban és a régió nyolc másik országában képviselt két ikonikus brit márka a jövő év elejétől egy olyan több mint...

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Több ásványvíz és üdítő fogyott eddig, mint 2020-ban

Az ásványvizek, ízesített vizek, szénsavas üdítőitalok, gyümölcslevek és jegesteák forgalma 1912 millió liter volt az idén az első három negyedévben, 3 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, de így is 4 százalékkal elmaradt...

A Schaeffler-csoportnál folytatja Varró Balázs

Október közepétől Varró Balázs tölti be a Head of Communications and Branding pozíciót az autóipari és ipari beszállító Schaeffler-csoport magyarországi vállalatainál. Varró Balázs a Philip Morris-nál kezdett vállalati kommunikációval foglalkozni, ezt követően a Viasat...

A hirdetőknek is érdekük az árkorrekció

Sokkal optimistább forgatókönyvvel indulnak neki a 2022-es évnek a hirdetők, így jövőre is keresleti piacról beszélhetünk a televíziós reklámpiacon – mondja Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója, aki szerint a hirdetőknek is érdeke, hogy...

Magyarok a leggyorsabban fejlődő techcégek között

Idén három magyar társaság is különdíjat kapott a közép-európai Deloitte Technology Fast 50 programban, a Growth Stars és Impact Stars kategóriákban. A program a régió leggyorsabban fejlődő technológiai vállalkozásait mutatja be, amire idén minden...

Hibrid munkavégzéssel javult a belső kommunikáció

Jelentős informatikai fejlesztéseket és költségmegtakarítást, az IT részleggel való elégedettség növekedését hozta a hibrid munkavégzés bevezetése a Groupamánál. Az új kommunikációs módok és csatornák a belső kommunikációt hatékonyabbá és közvetlenebbé tették, ami abból is...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA