- Hirdetés -

Nézettség: magyar vígjáték az élen

|

- Hirdetés -

Az elmúlt hét két legnézettebb műsora A mi kis falunk és a Barátok közt volt. Erősen kezdett a TV2-n Ördög Nóra új műsora, a Vigyázat, gyerekkel vagyok! című celebes vetélkedő.

A múlt héten 7,2 százalékpont volt a különbség a két piacvezető kereskedelmi csatorna, az RTL Klub és a TV2 között. Előbbi ugyanis – a 18-49 éveseknél és főműsoridőben – 16,7 százalékos, utóbbi 9,5 százalékos heti közönségarányt ért el. A két csatorna között általában a hétvégén szokott a legkisebb differencia lenni, ám múlt héten inkább a szerda este hozott erősebb verseny. Akkor az RTL Klub 15,4 százalékos, a TV2 pedig 12,3 százalékos share-t produkált.

A TV2 fő célcsoportjánál, a 18-59 éveseknél a főműsoridős* eredmények nagyjából hasonlóak: az RTL Klub 16,5 százalékot, a TV2 10,2 százalékot ért el. A 18-59 éveseknél és teljes napon az RTL Klub 11,1 százalékos, a TV2 8,1 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet.

A hét legnézettebb műsora címmel az RTL Klub saját gyártású sorozata, A mi kis falunk büszkélkedhet. A 18-49 éveseknél 399 ezer nézőt vonzott, a teljes lakosságnál pedig 916 ezret. Ez azt is jelzi, hogy múlt héten nem volt olyan tévéműsor, ami megugrotta volna nézettség terén az egymilliós lélektani határt.

A 18-49 éveseknél a második helyre a Barátok közt csütörtöki epizódja futott be 317 ezer nézővel. A TV2 legjobban teljesítő produkciója ennél a célcsoportnál a Vigyázat, gyerekkel vagyok! volt 221 ezres nézőszámmal, majd a vasárnapi Tények következett 191 ezres nézettséggel.

A teljes lakosságnál szintén a Barátok közt áll a heti toplista második helyén 905 ezres nézőszámmal. A Tények hétfői adása pedig a harmadik 766 ezres nézettséggel. A Vigyázat, gyerekkel vagyok! a teljes lakosságnál 721 ezer nézőt vonzott.

A TV2-n a múlt héten több új heti műsor is debütált. Ezek közül a már emlegetett Vigyázat, gyerekkel vagyok! kezdett a legjobban, a 18-49 éveseknél 14,9 százalékos közönségaránnyal. Ez jelentősen meghaladja a 9,5 százalékos heti csatornaátlagot. Hétfőn az Egymás szemében 9,5 százalékos share-t ért el, azaz pont a TV2 átlagát. A keddi Született szobalányok című sorozat (7,5 százalék) és a csütörtöki Detektív Bt. (5,4 százalék) viszont átlag alatti eredménnyel nyitott.

Az RTL Klubon visszatért a Gyertek át!, ami 15,8 százalékos közönségaránnyal kezdett, ez kissé alatta van a csatorna 16,7 százalékos heti átlagának. Szintén ez alatti eredményt produkált a Playback Párbaj (12,8 százalék). A múlt szombati Tetthely című német sorozat egyelőre nem nagyon lopta be magát a nézők szívébe, legalábbis erre utal az epizód 6,1 százalékos közönségaránya, ami mélyen az RTL Klubon elvárt szint alatt maradt.

A köztévé műsorai közül a 18-49 éveseknél szokás szerint az M3-on sugárzott Szomszédok ismétlés bizonyult listavezetőnek. A szerda esti Szomszédokra 102 ezren voltak kíváncsiak a kereskedelmi célcsoportból. A teljes lakosságnál a Magyarország, szeretlek! volt a legnézettebb, a Duna TV-n sugárzott műsor 433 ezer nézőt vonzott.

A köztévé számára kicsit ciki lehet, hogy az ATV legnézettebb heti produkcióját is majdnem ugyanennyien nézték, a Frizbi ugyanis 427 ezres nézőszámot ért el.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop20179het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:
hetitop20179hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL és TV2 / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

* Főműsoridő: az RTL és a TV2 más-más időszakot tekint főműsoridőnek és ennek megfelelően publikálják az adataikat is. Ezért a 18-49 évesek körében főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot, a 18-59 éveseknél pedig a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA