- Hirdetés -

Nézettség: magyar vígjáték az élen

|

- Hirdetés -

Az elmúlt hét két legnézettebb műsora A mi kis falunk és a Barátok közt volt. Erősen kezdett a TV2-n Ördög Nóra új műsora, a Vigyázat, gyerekkel vagyok! című celebes vetélkedő.

A múlt héten 7,2 százalékpont volt a különbség a két piacvezető kereskedelmi csatorna, az RTL Klub és a TV2 között. Előbbi ugyanis – a 18-49 éveseknél és főműsoridőben – 16,7 százalékos, utóbbi 9,5 százalékos heti közönségarányt ért el. A két csatorna között általában a hétvégén szokott a legkisebb differencia lenni, ám múlt héten inkább a szerda este hozott erősebb verseny. Akkor az RTL Klub 15,4 százalékos, a TV2 pedig 12,3 százalékos share-t produkált.

A TV2 fő célcsoportjánál, a 18-59 éveseknél a főműsoridős* eredmények nagyjából hasonlóak: az RTL Klub 16,5 százalékot, a TV2 10,2 százalékot ért el. A 18-59 éveseknél és teljes napon az RTL Klub 11,1 százalékos, a TV2 8,1 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet.

A hét legnézettebb műsora címmel az RTL Klub saját gyártású sorozata, A mi kis falunk büszkélkedhet. A 18-49 éveseknél 399 ezer nézőt vonzott, a teljes lakosságnál pedig 916 ezret. Ez azt is jelzi, hogy múlt héten nem volt olyan tévéműsor, ami megugrotta volna nézettség terén az egymilliós lélektani határt.

A 18-49 éveseknél a második helyre a Barátok közt csütörtöki epizódja futott be 317 ezer nézővel. A TV2 legjobban teljesítő produkciója ennél a célcsoportnál a Vigyázat, gyerekkel vagyok! volt 221 ezres nézőszámmal, majd a vasárnapi Tények következett 191 ezres nézettséggel.

A teljes lakosságnál szintén a Barátok közt áll a heti toplista második helyén 905 ezres nézőszámmal. A Tények hétfői adása pedig a harmadik 766 ezres nézettséggel. A Vigyázat, gyerekkel vagyok! a teljes lakosságnál 721 ezer nézőt vonzott.

A TV2-n a múlt héten több új heti műsor is debütált. Ezek közül a már emlegetett Vigyázat, gyerekkel vagyok! kezdett a legjobban, a 18-49 éveseknél 14,9 százalékos közönségaránnyal. Ez jelentősen meghaladja a 9,5 százalékos heti csatornaátlagot. Hétfőn az Egymás szemében 9,5 százalékos share-t ért el, azaz pont a TV2 átlagát. A keddi Született szobalányok című sorozat (7,5 százalék) és a csütörtöki Detektív Bt. (5,4 százalék) viszont átlag alatti eredménnyel nyitott.

Az RTL Klubon visszatért a Gyertek át!, ami 15,8 százalékos közönségaránnyal kezdett, ez kissé alatta van a csatorna 16,7 százalékos heti átlagának. Szintén ez alatti eredményt produkált a Playback Párbaj (12,8 százalék). A múlt szombati Tetthely című német sorozat egyelőre nem nagyon lopta be magát a nézők szívébe, legalábbis erre utal az epizód 6,1 százalékos közönségaránya, ami mélyen az RTL Klubon elvárt szint alatt maradt.

A köztévé műsorai közül a 18-49 éveseknél szokás szerint az M3-on sugárzott Szomszédok ismétlés bizonyult listavezetőnek. A szerda esti Szomszédokra 102 ezren voltak kíváncsiak a kereskedelmi célcsoportból. A teljes lakosságnál a Magyarország, szeretlek! volt a legnézettebb, a Duna TV-n sugárzott műsor 433 ezer nézőt vonzott.

A köztévé számára kicsit ciki lehet, hogy az ATV legnézettebb heti produkcióját is majdnem ugyanennyien nézték, a Frizbi ugyanis 427 ezres nézőszámot ért el.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop20179het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:
hetitop20179hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL és TV2 / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

* Főműsoridő: az RTL és a TV2 más-más időszakot tekint főműsoridőnek és ennek megfelelően publikálják az adataikat is. Ezért a 18-49 évesek körében főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot, a 18-59 éveseknél pedig a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jótékony akcióban a Wolt

Milliós értékben vásárolhat a János Kórház gyermeksebészeti osztálya eszközöket abból a felajánlásból, amit a Wolt Magyarország juttatott el számukra. A Wolt közel 200 irodai munkatársa Mikulás napján futárnak állt néhány órára, az általuk kézbesített...

Fákat ültet Budapesten a Főtaxi

A 10 millió Fa Alapítvánnyal együttműködve folytatja több éve futó faültetési programját a Főtaxi, ezúttal kifejezetten Budapest legforgalmasabb területeire koncentrálva. A szervezet szakmai irányításával olyan koros, azaz előnevelt, lombos fák ültetésére kerül sor, amelyek...

Csúcson a családi vállalkozások

Az egészségügyi vészhelyzet ellenére továbbra is a gazdaság kulcsszereplői maradtak a családi vállalkozások – derül ki az EY és a svájci St. Gallen Egyetem friss Global Family Business Index rangsorából. A világ 500 legnagyobb...

Idén sem lesz Kevin nélkül karácsony

Családi filmek a közös tévénézős estékhez, karácsonyi mesék, romantikus és lebilincselő mozik, klasszikusok, akció, szerelem, humor – ez mind-mind megtalálható a TV2 Csoport csatornáin, és persze jön a Reszkessetek betörők a TV2-n.A TV2 -...

Díjazták Magyarország legbátrabb nőit

„A bátorság nem azt jelenti, hogy nem félünk. Hanem hogy a félelem ellenére megyünk tovább” – mondta D.Tóth Kriszta, a díjat alapító WMN magazin tulajdonosa az ötödik SzuperWMN-gálán, amit a Nemzeti Táncszínházban rendeztek meg...

Milliós kárt okoz a Facebook-letiltás

A hazai kkv-k harmadát tiltotta már le a Facebook, ezeknek a cégeknek az 55 százaléka semmilyen magyarázatot nem kapott, miközben egy letiltás által okozott átlagos kár közel 1,2 millió forint volt – derül ki...

Foci, COVID és Squid Game – ezekre kerestek a magyarok

Ismét kiadta az év keresési trendjeit felsorakoztató listáját a Google, amiből kiderül, hogy idén a foci, a koronavírus, és egy dél-koreai sorozat mozgatta meg leginkább a hazai netezőket, legalábbis ezekre kerestek rá legtöbben. A...

Így vásárolnak a magyarok karácsonyra

A lakosság több mint 61 ezer forintot költ idén karácsonyi ajándékokra – ez derül ki a Magyar Bankholding által készített piackutatásból. 2021-ben a vásárlók csaknem 40 százaléka hitelből finanszírozza a karácsonyi ajándékokat, 38,5 százalékuk...

Így lehet biztonságos a netes vásárlás

Az ünnepi időszak lehetőséget biztosít a zavarosban halászó bűnözőknek, hogy egy kis extra bevételhez jussanak, ezért ilyenkor megszaporodnak az adathalász e-mailek és az átverős oldalak is – figyelmeztet a G DATA.A Black Friday őrület...

Új részekkel jön az UniCredit podcastja

Pénzügyekről, nyakkendő nélkül címmel indított podcastot az UniCredit Bank 2021 első felében, mely most egy második évaddal folytatódik. A sorozat célja, hogy a fenntarthatóság vállalati szempontú megközelítését, az ESG szemléletmódot közelebb hozzák a hallgatókhoz.A...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rengeteg karácsonyi film készült idén

Rekordszámú, több mint 200 új karácsonyi mozifilm és televíziós produkció készült idén. Az imdb.com nemzetközi filmes adatbázis szerint 2016-ban csupán ennek fele, 2011-ben pedig negyede született. A rengeteg karácsonyi film jórészt annak köszönhető, hogy...

Jótékony akcióban a Wolt

Milliós értékben vásárolhat a János Kórház gyermeksebészeti osztálya eszközöket abból a felajánlásból, amit a Wolt Magyarország juttatott el számukra. A Wolt közel 200 irodai munkatársa Mikulás napján futárnak állt néhány órára, az általuk kézbesített...

Fákat ültet Budapesten a Főtaxi

A 10 millió Fa Alapítvánnyal együttműködve folytatja több éve futó faültetési programját a Főtaxi, ezúttal kifejezetten Budapest legforgalmasabb területeire koncentrálva. A szervezet szakmai irányításával olyan koros, azaz előnevelt, lombos fák ültetésére kerül sor, amelyek...

Csúcson a családi vállalkozások

Az egészségügyi vészhelyzet ellenére továbbra is a gazdaság kulcsszereplői maradtak a családi vállalkozások – derül ki az EY és a svájci St. Gallen Egyetem friss Global Family Business Index rangsorából. A világ 500 legnagyobb...

Idén sem lesz Kevin nélkül karácsony

Családi filmek a közös tévénézős estékhez, karácsonyi mesék, romantikus és lebilincselő mozik, klasszikusok, akció, szerelem, humor – ez mind-mind megtalálható a TV2 Csoport csatornáin, és persze jön a Reszkessetek betörők a TV2-n.A TV2 -...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

DATA