- Hirdetés -

Nézettség: nagyot ment a Nász-ajánlat

|

- Hirdetés -

Múlt héten egy film lenyomta A mi kis falunkat, ami a kereskedelmi célcsoportnál még így is a nézettségi toplista második helyén végzett. A TV2 legnézettebb műsora a Tények volt. Az M3-on ismételt Szomszédokra pedig még mindig rá vannak cuppanva a fiatalabb nézők.

Az elmúlt héten az RTL Klub és a TV2 közönségaránya közötti különbség – a 18-49 éveseknél és főműsoridőben – kereken 9 százalékpontot tett ki. Az RTL Klub ugyanis 18,4 százalékos, a TV2 pedig 9,4 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet. A TV2 esetében ez ugyanannyi, mint az egy héttel korábbi eredményük, az RTL Klub pedig rontott 0,5 százalékpontot.

Csoportszinten az RTL-es csatornák 33,2 százalékos főműsoridős* közönségarányt produkáltak – még mindig a 18-49 éveseknél – a TV2 Csoport eközben 18,9 százalékot. Teljes napon az RTL-es televíziók 26,4 százalékos, a TV2 Csoport 17,6 százalékos heti share-t hozott össze.

A 18-49 évesek körében az RTL Klub A mi kis falunk című sorozata három héten át vezette a műsoros toplistát, a múlt héten azonban a második helyre szorult. A legnézettebb tartalmat is az RTL Klub szállította: a Nász-ajánlat című, vasárnap este műsorra tűzött filmet, amire 394 ezren voltak kíváncsiak. A mi kis falunk 357 ezerrel lett a második.

A 18-49-es toplista első 11 helyén az RTL Klub különféle produkciói sorakoznak. A TV2 legjobban teljesítő műsora a ráncfelvarráson átesett Tények vasárnap esti kiadása volt, ami a kereskedelmi célcsoportból 222 ezer nézőt vonzott.

A 18-59 éveseknél ugyanúgy a Nász-ajánlat volt a legnézettebb (556 ezer nézővel). A teljes lakosságnál viszont kicsit más volt a sorrend, az első helyen az RTL Híradó hétfői adása végzett 982 ezres nézettséggel. Második helyre futott be a Nász-ajánlat 973 ezer nézővel, harmadikra a Barátok közt 923 ezer, negyedikre A mi kis falunk 885 ezer nézővel. A TV2 legnézettebb műsora a teljes népességnél is a Tények volt, de nem a vasárnapi, hanem a szerdai adás, ami 797 ezres nézőszámot produkált.

A köztévéhez tartozó csatornák műsorai közül a 18-49 éveseknél a Szomszédok M3-on futó ismétlésének keddi epizódja bizonyult a listavezetőnek, ez egyébként 97 ezer nézőt jelentett ebből a célcsoportból. A teljes lakosságnál a Duna Tv-n sugárzott Maradj talpon hétfői adására voltak a legtöbben – 402 ezren – kíváncsiak.

Az ATV legnézettebb műsora a teljes lakosság körében az Esti Frizbi volt, ahogy egyébként már jó pár hete mindig, ez szám szerint 362 ezer nézőt jelentett. Az ATV második legnézettebb tartalmának pedig a „Hüvelyk mutyi” című Sas kabaré sokadik ismétlése bizonyult, ami még így is odaszögezett 313 ezer embert a képernyők elé.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop20178het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop20178hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL és TV2 / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

* Főműsoridő: az RTL és a TV2 más-más időszakot tekint főműsoridőnek és ennek megfelelően publikálják az adataikat is. Ezért a 18-49 évesek körében főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot, a 18-59 éveseknél pedig a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Bánhegyi és Beke a TOP50-es rangsorok élén

Bánhegyi Zsófia végzett a Marketing&Media magazin legsikeresebb hazai marketingvezetőket bemutató TOP50-es rangsora élén, míg a PR/kommunikációs szakembereket felvonultató TOP50 listát Beke Zsuzsa vezeti. Jelentős változások voltak a múlt évhez képest az idei rangsorokban, a...

Ez a hétvége a bicajosoké

Szeptember 21-22-én harmadik alkalommal rendezi meg a Kerékpárosbarát hétvégét a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ), amely egybe esik az autómentes hétvégével. A program keretén belül országszerte több mint száz biciklisbarát szolgáltató várja kedvezményekkel a...

Streaming platformot indított az Indamedia

Technológiai újítások terén globális szereplőkkel felvenni a versenyt nem a legegyszerűbb feladat, ugyanakkor születhetnek olyan, a lokális kereslet igényeire szabott egyedi megoldások, amelyek felhasználói és hirdetői igényeknek egyaránt megfelelhetnek. Ezzel az alapgondolattal vágott saját...

Két Red Dot díjat nyert a Barna Design

A legrangosabb nemzetközi design díjként számontartott Red Dot Design Award-on 2024-ben két díjat is elnyert a Barna Design, a Balatonic – Signature Edition designjával, valamint a Györgytea Baba termékcsalád csomagolástervével. A nevükhöz fűződik még...

Ettől félnek a repülővel utazók

Járattörlés, elveszett poggyász, információhiány – ezek aggasztják leginkább a fiatal magyar utazókat a Kiwi.com régiós reprezentatív felmérése szerint. A járattörlések miatt hazánk fiataljai különösen aggódnak. Ezzel szemben az online check-in kihagyása miatti esetleges ráfizetés...

Kommunikációs iparági AI kézikönyv készül

A mesterséges intelligencia (AI) rendszerek adta lehetőségek átalakították a tartalom előállításának és terjesztésének módját és új kérdéseket vetettek fel a kommunikációs iparág szakmai folyamataival és az ide kötődő minőségi és etikai kérdések szabályozásával kapcsolatban....

Duplázás ma este: jön a marketinges és PR-es TOP50 rangsor

Néhány óra, és kiderül, hogy kik szerepelnek idén a Marketing&Media magazin által összeállított, a legsikeresebb hazai marketingvezetőket és PR/kommunikációs szakembereket felvonultató TOP50-es rangsorokon. A listát ma este mutatják be, a Marketing Summit keretein belül...

Hogyan kommunikál manapság egy patinás és egy fiatal márka?

Kettő vs hetvenöt év, bankszektor vs telekommunikációs szféra. Mi a közös bennük és miben különböznek, hogyan kommunikál, fejlődik az OTP és a Yettel? A Business Lounge adásában Nagy Zoltán Péter, az OTP Bank marketing...

Hypewriter: kiderült, kik jutottak a döntőbe

Összesen nyolc alkotó és alkotópáros jutott be a Hypewriter nemzetközi sorozatötlet-pályázat döntőjébe, ők lesznek azok, akik az októberi pitch-fórumon személyesen mutatják be pályaművüket. Az idén hatodik alkalommal meghirdetett versenyre a világ minden tájáról, hat...

Új üzletet nyit az Alza

2024.09.20.-tól már Budán is várja vásárlóit az Alza.hu. Ez a cég első budai üzlete, amely a Fehérvári út 23. szám alatt, az Újbuda-központ metrómegálló és az Allee bevásárlóközpont közvetlen közelében található. Magyarországon ez már...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Elképesztő mennyiségű bankszámlája van a magyaroknak

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) legfrissebb adatai alapján Magyarországon 2024. június 30-án 10 036 099 darab bankszámlával rendelkezett a lakosság. Eddig még sosem haladta meg a lakosság által birtokolt számlák száma a 10 milliót...

Bánhegyi és Beke a TOP50-es rangsorok élén

Bánhegyi Zsófia végzett a Marketing&Media magazin legsikeresebb hazai marketingvezetőket bemutató TOP50-es rangsora élén, míg a PR/kommunikációs szakembereket felvonultató TOP50 listát Beke Zsuzsa vezeti. Jelentős változások voltak a múlt évhez képest az idei rangsorokban, a...

Ez a hétvége a bicajosoké

Szeptember 21-22-én harmadik alkalommal rendezi meg a Kerékpárosbarát hétvégét a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ), amely egybe esik az autómentes hétvégével. A program keretén belül országszerte több mint száz biciklisbarát szolgáltató várja kedvezményekkel a...

Streaming platformot indított az Indamedia

Technológiai újítások terén globális szereplőkkel felvenni a versenyt nem a legegyszerűbb feladat, ugyanakkor születhetnek olyan, a lokális kereslet igényeire szabott egyedi megoldások, amelyek felhasználói és hirdetői igényeknek egyaránt megfelelhetnek. Ezzel az alapgondolattal vágott saját...

Két Red Dot díjat nyert a Barna Design

A legrangosabb nemzetközi design díjként számontartott Red Dot Design Award-on 2024-ben két díjat is elnyert a Barna Design, a Balatonic – Signature Edition designjával, valamint a Györgytea Baba termékcsalád csomagolástervével. A nevükhöz fűződik még...

Don't Miss

Két Red Dot díjat nyert a Barna Design

A legrangosabb nemzetközi design díjként számontartott Red Dot Design Award-on 2024-ben két díjat is elnyert a Barna Design, a Balatonic – Signature Edition designjával, valamint a Györgytea Baba termékcsalád csomagolástervével. A nevükhöz fűződik még...

A Lounge Group lett Közép-Európa legjobb rendezvényes ügynöksége

A Lounge Group és a cégcsoporthoz tartozó Visual Europe Group idén kiemelkedő sikereket arattak a ljubljanai Conventa Crossover Best Event Awardon, a közép- és kelet-európai régió legnagyobb presztízsű rendezvényipari versenyén. A Conventa Best Event...

Magyar siker az Employer Brand Management Award londoni díjátadóján

A FERLING a Körber Hungária részére készített projektjével ezüst- és bronzérmet, a Follow The Yellow-val közösen a Tesco megbízásából futtatott kampánnyal pedig egy további ezüstöt nyert.Az Employer Brand Management Award (EBMA) a legjobb európai...

Tapasztalt vezetővel erősít az IndependAds

Nyártól Dobos Krisztián tölti be az IndependAds Head of Programmatic & Data pozícióját, tovább erősítve az ügynökség szakértői bázisát. Több mint tízéves tapasztalatával a programmatic kampányok menedzselésében Krisztián kulcsszerepet játszott számos világmárka sikeres kampányainak...

Ezekre a területekre keresik a legtöbb frissdiplomást

Bár a felsőfokú végzettséggel rendelkező pályakezdők lehetőségei valamelyest szűkültek tavaly augusztushoz képest, mégis számos olyan terület emelkedik ki, ahova tárt karokkal várják a frissdiplomások tömegeit, ráadásul mérnök területen még mindig kiemelkedő bérekkel.A Profession.hu 2022...