- Hirdetés -

Nézettségben még mindig tarol a labdarúgás

|

- Hirdetés -

Az Európa-bajnokság mérkőzéseinek köszönhetően újabb hetet húzott be az M4 Sport. Viszont ahogy fogynak a meccsek, úgy jön fel az RTL Klub és a TV2.

Az elmúlt héten már csak négy este adtak meccset, de ezzel is megnyerte a hetet az M4 Sport. A sportcsatorna 15,6 százalékos heti közönségarányt hozott össze, ami ugyan csökkenés a korábbi héthez képest, de még mindig jelentős előnyt jelent a többi televízió előtt. Az RTL Klub ugyanis 9,7 százalékos, a TV2 pedig 7,3 százalékos share-t produkált.

A labdarúgó Európa-bajnokság végéhez közeledve azért már kezdenek levegőhöz jutni a békeidőben piacvezetőnek számító csatornák. Azokat az estéket, amikor nem volt mérkőzés, nyerte is az RTL Klub. A mostani héten pedig már csak három meccsnapot kell kibekkelniük.

Csoportszinten az RTL Magyarország csatornái érték el a legmagasabb, 20,6 százalékos közönségarányt a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. A TV2 Csoport állt a második helyen 18,5 százalékos eredménnyel, de nem sokkal maradt le tőlük a 18,2 százalékos MTVA sem.

A nemzetközi csatornaportfóliók eredményein nem nagyon érződött az Európa-bajnokság. A ViacomCBS érte el közülük a legjobb, 5,6 százalékos közönségarányt, de szorosan követte őket az 5,5 százalékos Sony és az 5,1 százalékos AMC.

26. hét / 25. hét / 24. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 9,7% / 8,3% / 7,4%
TV2 – 7,3% / 5,4% / 6,4%
M4 Sport – 15,6% / 17,5% / 21,8%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (26. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 6,2% (5,4%)
Híradó – 14,3% (15,4%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 10,8% (12,4%)
Mestercukrász – 13%
Doktor Murphy – 5,5%

TV2
A bosszú csapdájában – 12,7% (13,4%)
Tények – 13,2% (10,9%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 9,8% (10,2%) – hétfőtől szombatig
A hegyi doktor – Újra rendel – 8,2% (6,5%)
Bezár a bazár – 5,2% (4,1%)

Az RTL Klub új saját gyártású műsort indított a múlt héten, a Mestercukrászt. A meccsek árnyékában nem kezdett rosszul a produkció, a 13 százalékos átlagos share-jük meghaladta a csatornaátlagot.

A heti nézettségi toplista élén továbbra is az Európa-bajnokság mérkőzései állnak. A 18-49 évesek körében a hétfői Franciaország-Svájc bizonyult a legszerűbbnek a maga 335 ezer nézővel. A teljes lakosságnál azonban nem ez, hanem a pénteki Belgium-Olaszország hozta a legtöbb, 795 ezer nézőt.

A második legnézettebb mérkőzések ugyanezek voltak, csak fordított sorrendben, azaz a 18-49 éveseknél a Belgium-Olaszország (329 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a Franciaország-Svájc (698 ezer néző). A harmadik legnézettebb meccs viszont ugyanaz volt mindkét nagy célcsoportnál: a kedd esti Svédország-Ukrajna, ami a 18-49 éveseknél 311 ezres, a teljes lakosságnál 676 ezres nézettséggel futott.

Az RTL Klub legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél a Mestercukrász, annak is a csütörtöki adása volt, ami 190 ezer nézőt érdekelt. A teljes lakosság körében a csatorna legnézettebbjének a vasárnapi RTL Híradó bizonyult, amit 614 ezren kísértek figyelemmel.

A TV2 legnézettebb műsora ugyanaz volt a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is: a múlt hétfői Tények, ami a kereskedelmi célcsoportból 138 ezer, a teljes lakosságból 643 ezer nézőt érdekelt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_26het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_26hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA