- Hirdetés -

Nőknek kedvez az új randiapp

|

Egyre több az ismerkedős platform napjainkban, azonban a legtöbb csak online időtöltésre és csevegésre ösztönöz, így tényleges kapcsolatok és találkozók ritkán születnek. Egy magyar fiatalokból álló cég ezen szeretett volna változtatni és saját fejlesztésű applikációját a lányok randizási és társkeresőhasználati igényeit felmérve tervezte meg. Közvélemény-kutatásuk szerint a nők 80 százaléka még aznap találkozna valakivel, ha egyezik az érdeklődési körük és szimpatikusak egymásnak. A Moment ereje pedig pont abban rejlik, hogy az azonos programokat megjelölő partnereket egy gombnyomással invitálhatjuk randevúra.

Valódi programok, valódi profilok és valódi szerelmek. Röviden így lehetne jellemezni hazánk legújabb randi applikációját, ami a nők álmai alapján készült el.

A Moment társkereső ötlete Rigó Gergő fejéből pattant ki végzős közgázos hallgatóként. A fiatalember meggyőződése volt, hogy az embereknek szüksége van egy olyan appra, amivel megtalálhatják azt, aki a közvetlen közelükben van vagy volt valamikor a nap folyamán, akár csak elsétáltak egymás mellett, de a szituáció nem volt adott az ismerkedésre.

„Az egyetemen egy inkubációs programban kezdtük a fejlesztést, majd egy startup versenyen kerültünk kapcsolatba mostani befektetőnkkel, a Hiventuresszel. A pénzből elkészítettük iOS és Android operációs rendszerre is az alkalmazást, aminek fő funkciója az volt, hogy kapcsolatba léphessünk azzal, aki a közvetlen közelünkben van vagy volt a nap folyamán. Pécset használtuk tesztkörnyezetnek, és rendkívül sikeres volt, hiszen alig néhány hónap alatt ötezer letöltést hoztunk össze. Ekkor kezdtük el tovább gondolni az egészet” – magyarázta az ügyvezető a kezdetekről.

80 százalék még aznap találkozna valakivel

A csapat rájött arra, ahhoz, hogy az ötlet jól működjön, rengeteg felhasználóra van szükség. Szerették volna az ő igényeiket kielégíteni, ezért a második körös befektetést egy nagyon komoly és átfogó kutatómunka előzte meg, ami helyenként meglepő eredményekkel zárult.

A Moment csapata négyszáz nőt szólított le előzetes egyeztetés nélkül az utcán, majd félig strukturált interjút készítettek velük. A fontos kérdések fixek voltak, ezen kívül pedig mindig a helyzet hozta az új ötleteket, amire még kíváncsiak voltak.

A közvélemény-kutatás talán egyik legérdekesebb megállapítása, hogy a megkérdezett nők 80 százaléka még aznap találkozna valakivel, ha egyezik az érdeklődési körük és szimpatikusak egymásnak.

Kiderült az is, hogy a nők számára a közös érdeklődési kör legalább olyan fontossággal bír, mint a kinézet, és azt várják el a férfiaktól, hogy kezdeményezzenek, legyenek aktívak a társkeresés folyamán.

Második esély a találkozásra

A tanulmányból nőtte ki magát a Moment, az átstrukturálást követően az app fő funkciója a GO lett. Ezzel már olyan egyszerű egy randit összehozni, mintha szupererőnk lenne a társkeresésben, ráadásul egy teljesen ingyenes felületről van szó.

„A legtöbb partnerkeresővel ellentétben nekünk nem az volta célunk, hogy hetekig csetelgessenek egymással az emberek eredmények nélkül. A Moment lényege, hogy minél gyorsabban, akár néhány perc alatt megtalálja mindenki a közelében lévő személyt, akivel egyezik az érdeklődési köre és szimpatikusak egymásnak. Ezt követően pedig már csak az marad hátra, hogy megbeszéljék, hol és mikor találkoznak” – fogalmazott Rigó Gergő.

Az ötletgazda arról is beszélt, azoknak találták ki a Momentet, akivel előfordult már, hogy összefutott valakivel, akivel szívesen megismerkedett volna, de valamilyen oknál fogva erre nem volt lehetősége.

A hiánypótló alkalmazás gyakorlatilag egy második esélyt teremt a randira, és már most nagyon népszerű a fiatalok körében.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...