Tavaly 75 milliárd forintos volt a hazai televíziós reklámpiac az MRSZ összesítése alapján, komoly fejlődést tudott felmutatni ez a szegmens, és ez vonzza magával a non-spot megjelenéseket is. A BrandMania legújabb adásában a termékelhelyezések és szponzorációk kerülnek terítékre.
Jó éve volt tavaly a hazai televíziós reklámpiacnak, legalábbis erre utalnak a Magyar Reklámszövetség adatai. A Médiatortából 24,6 százalékot szakított ki magának ez a szegmens, ami 75 milliárd forintos költést jelentett. Ez a 2020-as értékhez képest 17,1 százalékos bővülés volt, de még a 2019-eshez képest is 12,6 százalékos volt a növekedés.
Az erős televíziós reklámpiac húzza magával a non-spot szegmenst is, a BrandMania stábja pedig ezúttal annak járt utána, hogy mik a legújabb trendek ebben a szegmensben. A termékelhelyezések vagy a szponzorációk mennek jobban, milyen igényeik vannak a hirdetőknek – többek között ezekre a kérdésekre keresték a választ. De mi van akkor, ha a műsorvezető a gallérjára varratja, hogy BrandMania – ez termékelhelyezés, vagy inkább csak esztétikai alultápláltság? Ma éjjel ez is kiderül majd.
A BrandMania legújabb adása ma éjjel 0:00-tól lesz látható az RTL Klubon.