- Hirdetés -

Notebookokkal erősít a Huawei

|

- Hirdetés -

December elejétől Magyarországon is lehet már Huawei notebookot vásárolni. A gyártó elsőként két legújabb modelljét, a Huawei a MateBook D 15,6”-ot és a MateBook X Pro-t teszi elérhetővé a hazai felhasználók számára.

December közepétől először kerülnek a boltok polcaira Magyarországon a Huawei notebookjai, a gyártó pedig rögtön a két legújabb modelljét vezeti be a hazai piacra. A MateBook D 15,6” és a MateBook X Pro megjelenésében és teljesítményét tekintve is a csúcsminőségű Ultra Slim kategóriába tartozik. Utóbbi esetében külön előny, hogy az üzembe helyezésével egy időben azonosítja is a tulajdonosát, ezzel garantálva a notebookon tárolt adatok biztonságát.

Mindent a szemnek

A mindössze 1,9 kg -os MateBook D 15,6” nem csak kis tömegével, hanem méretével is kitűnik a piacon elérhető készülékek közül. A notebook magas, 83 százalékos kijelző-test aránnyal, 15,6” 1920×1080 felbontású képernyővel rendelkezik. Az 1,33 kg súlyú Huawei MateBook X Pro ehhez képest 13,9”, minden eddiginél vékonyabb kivitelben, 91 százalékos kijelző-test aránnyal érkezik. A készülék 3K-s Huawei FullView érintőképernyője biztosítja, hogy a felhasználó a lehető legjobb minőségű képeket és videókat lássa, a 2GB GDDR5-ös NVIDIA® GeForce® MX150 grafikus kártya pedig a problémamentes lejátszást és a nagy memóriaigényű alkalmazások, játékok könnyű futtatását segíti elő. A 3:4 képarányú kijelző ideális a böngészéshez, a dokumentumokkal vagy fényképekkel történő munkához, mivel vékonyított káváinak köszönhetően nagy felületet biztosít, így több tartalmat képes megjeleníteni. A nagy fényerejű kijelző még napsütésben is kiválóan használható, és tökéletes színhűséget tesz lehetővé. A képernyők folyamatos figyelése is képes megterhelni a felhasználó szemeit az egész napos munka során, ezért a gyártó Eye Care móddal szerelte fel mindkét készüléket, amely megvédi a szemet és csökkenti a fáradtság érzését. A MateBook X Pro mindezek mellett támogatja a többérintős technológiát is, tíz érintőpontot ismer fel és azonosít pontosan a képernyőn.

Csúcsteljesítmény és szuper biztonságos használat

A Huawei tervezői a legújabb 8. generációs Intel Core i7 processzorral és NVIDIA GeForce MX150 videókártyával szerelték fel a MateBook X Pro-t, a MateBook D 15,6” pedig i5-ös processzort kapott. A nagy teljesítménynek köszönhetően a notebook a legkülönbözőbb irodai és grafikai feladatok elvégzésére is alkalmas. A gyártó a mobilitást tartotta szem előtt, mikor a MateBook D 15,6”-ot közel 10, a MateBook X Pro-t pedig 12 órás zavartalan használatra tervezte, így a felhasználó egy feltöltéssel akár egy egész munkanapon keresztül dolgozhat a notebookokkal úgy, hogy azok töltőjét sem kell magával vinnie. A MateBook X Pro 16 GB RAM memóriával és Intel Core i7 processzorával nem csak a legmegterhelőbb adatbázisok kezelésére, hanem a grafikai feldolgozásra és a nagy teljesítményű játékok futtatására is alkalmas.

Mindezek mellett a készülék bekapcsoló gombja egyben ujjlenyomat-olvasóként is funkcionál, így a beüzemelést követően képes azonosítani a tulajdonosát. A sikeres belépés után a felhasználó 7 másodpercen belül már böngészhet is az interneten, illetve a billentyűzetbe süllyesztheti a MateBook X Pro használaton kívüli kameráját is, így az arca biztosan teljes fedésben marad.

Elegáns design, különleges audiovizuális élmény

A stílusos matt, alumínium kialakításnak köszönhetően a MateBook D 15,6” és a MateBook X Pro készülékek nem csak mutatósak, de praktikusak is: a gyártó úgy alakította ki a lekerekített készülékek magyar nyelvű, lokalizált, teljes kiosztású billentyűzetét, hogy kiváló irányítást, gyorsaságot és gépelési élményt nyújtson. Mindezek mellett a termékcsoportban kiemelkedő méretű érintőpaddal szerelte fel a notebookokat, amely rendkívül pontos, és tökéletesen helyettesít valamennyi egér funkciót.

A Huawei a MateBook D 15,6” elegáns, ultra vékony kialakítása mellett a hangzásra is nagy hangsúlyt fektetett. A notebook kettő (Stereo) Dolby Atmos hangrendszerű hangszóróval rendelkezik, amelyek páratlan hangélményt kínálnak filmnézés, játék és zenehallgatás közben is. A MateBook X Pro esetében a beépített Dolby Atmos Sound System, négy hangszórójával valóságossá teszi a zenehallgatás és videónézés élményét: a mozgó hanghatás technológiának köszönhetően a készülék tulajdonosa fölött és körülötte is terjed a hangszórókból kibocsátott hang, így azt az érzetet kelti, mintha a felhasználó az események középpontjában lenne.

A Huawei legújabb notebookjai, a MateBook D 15,6” és a MateBook X Pro galaktikus szürke színben, előbbi december közepétől, 299.990 forintos és utóbbi december elejétől, 629.990 forintos javasolt bruttó fogyasztó áron, jövő év áprilisáig kizárólag a MediaMarkt üzleteiben lesznek kaphatók.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar szakemberekkel erősít a Diageo

Új vezetőt és brand managereket nevezett ki a Diageo kelet-európai marketing csapata. A szakemberek a vállalat budapesti központjából látják el a Diageo által forgalmazott alkoholos ital márkák marketingkommunikációjával és termékinnovációval kapcsolatos feladatokat a kelet-európai...

Huszonötödik évadával jön a díjnyertes sorozat

Hosszabb böjt és pár különkiadás után végre teljes évaddal térnek vissza a nyomdafestéket nem tűrő kisiskolások. Februártól a Comedy Central nézői is bekapcsolódhatnak a többszörös Emmy-díjas sorozat, a South Park 25. évadjába, mindjárt az...

Duplázott a Volkswagen az e-járművek kiszállításában

A tavalyi évben a vállalat minden eddiginél több, összesen 369 000 (2020-hoz viszonyítva + 73 %) elektromos járművet adott át ügyfeleinek, ezek közül 106 000 (2020-hoz viszonyítva + 33 %) hálózatról tölthető (plug-in) hibrid...

Új hírközlési szabályokról tájékoztat az NMHH

A hazai hírközlési szabályok legfontosabb módosításait összegezi a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) fogyasztói tájékoztató aloldala, az nmhh.hu/hirkozlesiszabalyok. Néhány fontosabb változásról a hatóság már korábban beszámolt, ebben a közleményben pedig további újdonságokat mutat...

Átalakulás vár a legtöbb iparágra

A megosztott főkönyvi megoldások jelenlegi helyzetét leginkább az internet '90-es években betöltött szerepéhez lehetne hasonlítani: a Deloitte szakértői szerint a blokklánc technológia alapvetően változtatja meg a telekommunikáció, média és szórakoztatás, termelés, egészségügy és kereskedelem...

Rekorddal zárta az évet az AutoWallis

Stratégiai terveivel összhangban minden téren rekordot döntött az AutoWallis értékesítése 2021-ben. A régió 14 országában jelenlévő csoport megháromszorozva előző évi számait, több mint 25 ezer gépjárművet adott el tavaly. Ebből több mint duplájára, 8,5...

A Cápák között és a Tények áll az élen

Egyik a 18-49 éveseknél, másik a teljes lakosságnál bizonyult a hét legnézettebbjének. A főműsoridőben egész szoros volt a verseny az RTL Klub és a TV2 között. Az év első hetéhez képest mindkét vezető kereskedelmi csatorna...

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Online marketing: erre kell figyelni idén

Három meghatározó trend alakíthatja az idei évben az online marketinget: a videók előtérbe kerülése mellett az arc felvállalása és a 360 fokos marketingeszközök kerülhetnek középpontba 2022-ben. Napjainkban a hirdetéseknél már nemcsak a klasszikus értelemben...

Magyar szakemberekkel erősít a Diageo

Új vezetőt és brand managereket nevezett ki a Diageo kelet-európai marketing csapata. A szakemberek a vállalat budapesti központjából látják el a Diageo által forgalmazott alkoholos ital márkák marketingkommunikációjával és termékinnovációval kapcsolatos feladatokat a kelet-európai...

Huszonötödik évadával jön a díjnyertes sorozat

Hosszabb böjt és pár különkiadás után végre teljes évaddal térnek vissza a nyomdafestéket nem tűrő kisiskolások. Februártól a Comedy Central nézői is bekapcsolódhatnak a többszörös Emmy-díjas sorozat, a South Park 25. évadjába, mindjárt az...

Duplázott a Volkswagen az e-járművek kiszállításában

A tavalyi évben a vállalat minden eddiginél több, összesen 369 000 (2020-hoz viszonyítva + 73 %) elektromos járművet adott át ügyfeleinek, ezek közül 106 000 (2020-hoz viszonyítva + 33 %) hálózatról tölthető (plug-in) hibrid...

Új hírközlési szabályokról tájékoztat az NMHH

A hazai hírközlési szabályok legfontosabb módosításait összegezi a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) fogyasztói tájékoztató aloldala, az nmhh.hu/hirkozlesiszabalyok. Néhány fontosabb változásról a hatóság már korábban beszámolt, ebben a közleményben pedig további újdonságokat mutat...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

Új technológiák pörgethetik fel a klímavédelmet

Hogyan segítheti a mesterséges intelligencia, az esővízgyűjtés és a közlekedési rendszerek gyökeres átalakítása a károsanyag-kibocsátás csökkentését – a többi között ez is kiderül a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott Schneider Electric és a CNBC Catalyst...

DATA