A múlt évben 13,62 milliárd forintos árbevételt ért el a Central Médiacsoport Zrt., ez kis mértékű növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest. A társaság profitja meghaladta a 2,5 milliárd forintot.
(fotó: Central Médiacsoport)
A 2021-es 13,29 milliárd forint után tavaly 13,62 milliárd forintos árbevételt ért el a Central Médiacsoport Zrt.. A társaság forgalmában nagyobb tételeket képviselő szegmensek közül a hirdetési bevételek esetében minimális csökkenés volt – míg 2021-ben még 6,17 milliárd forint volt, addig tavaly 6,13 milliárd -, ugyanakkor a médiavállalat növelni tudta a lapkiadásból származó bevételét. Tavaly ebből a szegmensből 6,85 milliárd forintra tettek szert, szemben a 2021-es 6,6 milliárd forinttal.
Az árbevételnél jóval nagyobb mértékben bővült a többek között a Nők Lapját és a 24.hu-t is a portfóliójában tudó kiadó profitja. A cég 2021-re vonatkozóan 1,67 milliárd forintos adózott eredményről számolt be, tavaly viszont ehhez képest több mint 50 százalékkal tudta növelni a nyereségét, ami elérte a 2,54 milliárd forintot.
A vállalatnál a foglalkoztatottak átlagos létszáma is nőtt, míg 2021-ben még 384 volt, addig tavaly már 406 fő.
A cég tulajdonosa úgy döntött, hogy 2,544 milliárd forint osztalékot vesz ki.