- Hirdetés -

Növelte bevételét a UPC

|

A múlt évben 6,5 százalékkal nőtt a UPC Magyarország bevétele, a cégtől vásárolt előfizetések száma pedig több mint 110 ezerre bővült. A társaság hálózata tavaly 107 ezer új háztartás számára vált elérhetővé. A múlt év végén már több mint 60 ezer mobiltelefon előfizetője volt a társaságnak.

 

 

Mind az árbevételét, mind az előfizetések számát sikerült növelnie a múlt évben a UPC Magyarország Kft.-nek a cég közlése szerint. A 2015-ös évet 61,8 milliárd forintos forgalommal zárta a társaság, ehhez képest 6,5 százalékos növekedést tudtak elérni tavaly. Az utolsó negyedévben is kiemelkedő üzleti teljesítményt nyújtott a cég, ugyanis 2015 utolsó három hónapjával összehasonlítva 11,2%-os árbevétel-növekedést produkált. Az előfizetések száma (RGU) december végére meghaladta az 1923000-et, ami 117000-el több, mint egy évvel korábban.

 

Az év végi adatok szerint az előfizetések (szakszóval RGU-k – Revenue Generating Unit) száma meghaladta az 1923000-et. 2016 végén a szélessávú internet szolgáltatások száma elérte a 624800- at, ami az előző évi adatokhoz viszonyítva több mint 36600-as növekedést jelent. Az analóg és a digitális televízió előfizetések száma 14600-al nőtt, így elérte a 663300-as számot. Ami a vezetékes telefon szolgáltatást illeti, az előfizetések száma 572500 volt, ami összehasonlítva az előző évvel, több mint 37600 új szolgáltatást jelent. A dinamikusan fejlődő mobilszolgáltatások terén a UPC Mobil előfizetések száma 2016 végére meghaladta a 62500-at, ami 28100-zal több, mint egy évvel korábban.

 

2016-ban végrehajtott fejlesztéseknek köszönhetően jelentősen növekedett a UPC Magyarország országos szélessávú hálózatának lefedettsége, adatforgalmi kapacitása és biztonsága. A Digitális Magyarország Fejlesztési Programmal összhangban országszerte összesen közel 94 000 új otthonba jutott el az akár 500 Mb/másodperc sebességre képes hálózat – derül ki a vállalat közleményéből. Ezzel, és az év közben lezajlott akvizíciókkal együtt összesen 107 300 háztartás csatlakozott a UPC hálózatához. A 2016-os év végi adatok alapján országszerte 304 településen, több mint 1,7 millió hozzáférési ponton érhetőek el a UPC innovatív szolgáltatásai. Októberben nagyszabású hálózatfejlesztés indult a monori körzetben is, ahol az első néhány ezer háztartásban már decemberben elkezdődött az új digitális szolgáltatások értékesítése.

 

A vállalat nagy hangsúlyt fektet a felhasználói élmény javítására, ezért 2016-ban is számos innovatív megoldással bővítette választékát. Új csatornákkal – köztük számos HD minőségű csatornával – bővült a UPC digitális kábeltévé kínálata, miközben az olyan korszerű, nagy hozzáadott értéket képviselő szolgáltatások felhasználóinak száma is folyamatosan emelkedik, mint a MyPrime és a Horizon Go.

 

E mellett a UPC tavaly bevezette a Műsorvisszanéző funkciót, amely szintén egyre népszerűbb az ügyfelek körében. A 2016-os év egyik legsikeresebb újítása a felhasználói igények figyelembevételével kifejlesztett nagysebességű wifi router, a Connect Box, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy szélessávú internetkapcsolatuk sebességét még jobban kihasználhassák. A korlátlan adatforgalmat biztosító UPC Mobil kínálatában pedig megjelentek az iPhone készülékek is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Keveset költenek digitalizációra a hazai kkv-k

Visszafogottság jellemzi a magyar kkv szektort, ha a digitalizációról van szó. A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben sokan inkább a kivárásra játszanak, hátha javulnak a gazdasági mutatók. Noha a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves...

Már a mozikban a magyar Eufória

Két fiatal szerhasználó felépülésének első 1,5 évét követi nyomon a hazai mozikban december 5-től látható új magyar dokumentumfilm, a Nemzeti Filmintézet támogatásával elkészült Mélypont érzés. Miklós Ádám rendező és Száki Adrián producer úgy nyúltak...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...