- Hirdetés -

Nyereményjátékkal ünnepel a Praktiker

|

Idén 25 éves a magyar Praktiker, az ismert barkácspiaci márka, amelyik 1998-ban nyitotta meg első áruházát Budapesten. A hazai tulajdonban lévő vállalat a jubileumot eddigi történetének legnagyobb nyereményjátékával ünnepli, amelynek fődíja 8 millió forint értékű ajándékutalvány lakberendezési tanácsadással. Az év hátralévő részében 25 százalékos akciók is várják a vásárlókat.

25 éves lett idén az egyik legismertebb magyar barkácspiaci márka, a Praktiker. A lánc 1998-ban nyitotta meg első áruházát Budapesten az M3-as autópálya bevezető szakaszánál. Az évek során az első lokációt sorra követték az újabbak, és ma már 20 áruházzal, lényegében az ország egészét lefedve működik a Praktiker. 2016-tól magyar tulajdonba került az áruházlánc, amely büszke arra, hogy beszállítóinak 85 százaléka hazai vállalat.

8 millió forintos lakásfelújítást lehet nyerni lakberendezési tanácsadással

A jubileumi nyereményjáték különösen jól jöhet azoknak, akik éppen lakásfelújításban vannak vagy azt tervezik. A Praktiker segítségével ugyanis most kiegészülhet a költségvetés: a barkácsáruház történetének legnagyobb nyereményjátékában 8 millió forint értékű ajándékutalványt lehet nyerni. Ehhez mindössze vásárolni kell valamelyik áruházban vagy a Praktiker webshopban legalább egy terméket 2023. június 22. és július 19. között, és fel kell tölteni a bizonylatot a 25evnyeremenyjatek.praktiker.hu oldalra, ahol az összes feltétel megtekinthető. A nyertest az értékes utalvány mellett lakberendezési tanácsadással is támogatják, így a szerencsés kiválasztott lakásfelújítási projektje komoly támogatást kap.

A fődíj mellett napi és heti nyereményeket is kisorsolnak a játékban résztvevők között. Így hozzájuthatunk például egy menő állószörfhöz (SUP) vagy kerti grillezőhöz, de arra is van esély, hogy a naponta gazdára találó 5x25 ezer forintos utalványt kapjuk meg.

25 év, 25 százalék kedvezmény

A nyereményjátékot követően sem lankad a Praktiker ünneplési kedve, hiszen év végéig 25 százalékos kedvezményt kínál a kéthetes akciós kiadványokban megjelölt egyes termékekre. Az ország egyik legnépszerűbb online áruházában, az idén megújult Praktiker webshopban ezeket a termékeket külön „25 éve Praktiker” logóval látják majd el.

Akkor és most: közösségi média nyereményjáték

A 25 éves Praktiker a közösségi médiában is játékra invitálja a követőit. A Praktiker Facebook-oldalán „Akkor és most” fotópályázatot hirdetnek 2023. július 20-tól, amelyre lakásunkról, kertünkről készült régi fotót kell feltölteni, kommentben pedig egy friss fotóval mutathatjuk be, milyen lett a helyiség a felújítás után. A képpárokkal így megmutathatjuk, hogyan változott otthonunk az évek során, mennyire büszkék vagyunk az átalakulásra.

A Praktikerrel meg tudod csinálni

Mivel a Praktiker 25 éve van jelen Magyarországon, nem véletlen, hogy mindenkinek az elsők között jut eszébe ez a márkanév, ha a lakókörnyezetünk alakításáról van szó. A jubileumhoz kapcsolódóan a márka idén kommunikációját is megújította. Az új image koncepciója szerint a Praktikerrel lesz mire büszkének lenni: jól tudjuk, hogy nehéz belevágni a felújításba, dekorálásba vagy a kert rendbetételébe, de az út végén, amikor látjuk a munkánk gyümölcsét, eláraszt minket a büszkeség. Mindenki képességének, szándékának megfelelően bátran belevághat a barkácsolásba, a siker nem marad el. Az sem baj, ha nem tökéletes a végeredmény, hiszen mi csináltuk, és erre büszkék lehetünk.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...