- Hirdetés -

Ők uralták tavaly a címlapokat

|

Várkonyi Andrea szerepelt a legtöbbször a bulvárlapok címlapjain a Marketing&Media magazin összesítése szerint, Marsi Anikót és Szabó Zsófit megelőzve. A 25-ös rangsorban lévők kicsit több mint a fele, tizenhárom híresség tavaly is megtalálható volt összeállításunkban. A listára kerülők közül öten is harminc feletti címlapszerepléssel büszkélkedhetnek, és – a TOP25 - Címlapsztárok összeállítás története során most először – Liptai Claudia nem került be a huszonötös rangsorba.

Álomesküvő, válás és egy bimbózó szerelem – ennek köszönheti előkelő helyezését a Marketing&Media magazin rangsorának első három helyezettje. A korábbi celebes összeállításainkban már többször is szereplő televíziós, Várkonyi Andrea 38 címlapszereplésével, illetve a súlyozott pontszámításnak köszönhető 154 ponttal magabiztosan végzett az élen.

A tavaly nyári esküvője Mészáros Lőrinccel a Blikknél, a Hot!-nál, a Kiskegyednél és a Storynál is sok borítós részvételt ért, csak a Borsnál és a Bestnél került mindössze egy-egy alkalommal a címoldalra. Egyébként újdonsült férje ugyancsak sokszor, 22 alkalommal szerepelt a borítókon.

Mészáros Lőrinc ezzel összesítésben 80 pontot ért volna el, és a nyolcadik helyen végzett volna rangsorunkon, ám úgy döntöttünk, hogy mivel ő nem „klasszikus” celeb, ezért kivettük őt a listáról.

A második helyen végzett, ugyancsak a TV2 Csoporthoz köthető televíziós, Marsi Anikó a szintén TV2-s Palik Lászlótól való válásával mozgatta meg a bulvárlapok szerkesztőinek fantáziáját, míg a harmadik Szabó Zsófi a Shane Tusuppal való kapcsolata miatt szerepelt sokat a borítókon.

 

 

Az idén nagy „küzdelem” volt a dobogós helyekért és a végső „győzelemért”. Bár Várkonyi Andrea magabiztosan végzett az élen, az első öt helyezett több mint harminc alkalommal volt címlapon, és ezzel mindannyian száz feletti pontszámot könyvelhettek el. Ehhez képest a tavalyi rangsorunkon csupán a győztes, Vajna Tímea ért el több mint harminc borítós részvételt és több mint száz pontot. Ám míg Andy Vajna korábbi felesége tavaly 114 ponttal végzett az élen, az idén ez csupán a negyedik helyet érte volna számára.

 

Bár továbbra is Liptai Claudia szerepelt legtöbbször a 2011 óta készülő összeállításunkban, ezúttal megesett vele az, ami még soha, vagyis nem került fel a huszonötös listára. Tavaly tizenhárom alkalommal szerepelt a címlapokon, ebből kétszer róla szólt a címlapsztori, ám az ezekért járó 31 ponttal csupán a top 30-ba fért volna be.

Elég nagy az állandóság az évről évre elkészített listáinkon. Az idén tizenhárman vannak azok, akik tavaly is bekerültek az összeállításunkba, és az előző évhez képest új szereplők nagy része is megfordult már a rangsorunkon a korábbi esztendőkben. Az továbbra is jól látszik, hogy az Instagram, a YouTube és a TikTok sztárjai egy egész más közönséghez szólnak, hiszen elvétve sem kerülnek fel a bulvárlapok első oldalára.

A rangsor összeállításáról

A celeblista alapjául a két legnagyobb példányszámú hazai bulvárújság (Blikk, Bors) és négy hetilap (Best, Hot!, Kiskegyed, Story) címlapjai szolgáltak. Szerkesztőségünk munkatársai a lapok első oldalát vizsgálták meg egyenként, és számolták össze, hogy ki hányszor szerepelt az említett újságok címlapján 2021. január 1. és 2021. december 31. között.

A címlapos megjelenéseket illetően külön regisztráltuk, hogy az említett újságok a borítójukon milyen terjedelmű írásban foglalkoztak a celebekkel. Három kategóriát állítottunk fel: a vezércikkek mellett közepes és kisanyagokat vettünk figyelembe az egymáshoz viszonyított arányuk alapján. A kategorizálás a végső sorrend összeállításában fontos szerepet játszott, a különféle terjedelmű címlapos megjelenéseket ugyanis eltérő pontszámok szerint értékeltük. A vezéranyagokért 5 pont járt, a közepes terjedelmű írások 3 pontot értek, míg a kisanyagokra 1 pontot adtunk. Az így kialakult pontszám lett végül a végső sorrend alapja.

Azokban az esetekben, amikor az egyes celebek összpontszáma megegyezett, a sorrend kialakításánál a több vezércikkes szereplés, ezek esetleges egyezősége esetén pedig a több közepes írás döntötte el a helyezést.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...