- Hirdetés -

Őket nézték a legtöbben

|

A Marketing&Media magazin idén harmadik alkalommal állította összes a celebes nézettségi toplistát, amin az első három hely megszerzéséhez több mint hétmillió nézőt kellett elérni tavaly, de még a rangsor utolsó pozíciójához is 5,4 milliós nézettségre volt szükség. Nem elég egy műsorban szerepelni a magas eléréshez.

Álláshalmozónak kellett lennie annak a hírességnek, aki szeretett volna felkerülni az idén harmadik alkalommal összeállított celebes nézettségi toplistánkra. Az első 20 helyen ugyanis kizárólag olyanok szerepelnek, akik párhuzamosan legalább két műsorban feltűntek az elmúlt évben, de akad olyan, aki nyolcban is szerepelt a képernyőn – igaz, ebben volt ismétlés is. Ez persze azt is mutatja, hogy viszonylag kevés olyan médiaszereplő van, akit egy-egy műsorban be tudnak vetni a kereskedelmi csatornák, ezért nagyjából ugyanazt a kört cirkuláltatják a saját gyártású tartalmakban.

A celebes nézettségi toplista elkészítéséhez ismét a kumulált, egyperces elérési adatokat vettük figyelembe a 2018-as év egészéből. Ez alapján pedig Király Péter bizonyult a legtöbb, 7,4 millió nézőt elérő hírességnek. Király az RTL Klub két műsorában, az Éjjel-nappal Budapestben és a Konyhafőnök VIP-ban volt látható, s a főzőműsort meg is nyerte. Király Péter első helye egyben azt is jól szemlélteti, hogy miért ér sokat az, ha valaki egyszerre több produkcióban is látható. A tavalyi top 25-ös öszszeállításunkba Király be sem került. Szólóban, az Éjjel-nappal Budapest szereplőjeként most sem jutott volna be, a Konyhafőnök VIP-val pedig legfeljebb a lista végére tudott volna becsúszni.

A sokat emlegetett fragmentálódó nézettségnek egyébként nem sok nyomát látni az elérési adatokban. Tavaly Kiss Ramóna Király Péteréhez hasonló reachcsel végzett az élen, az első három helyezett pedig ugyanúgy hétmillió feletti nézőszámot produkált, mint most. Sőt, amíg tavaly a 25-be való bekerüléshez elég volt 4,3 milliós nézettség, addig az idén már 5,4 millió nézőnél volt a belépési küszöb.

Ismételték Balázst

A celebes nézettségi toplista következő három helyén szintén RTL-es hírességek sorakoznak. A második helyre a 7,3 milliós elérésű Tokár Tamás futott be. Szimpla Fókusz- és Fókusz Plusz műsorvezetőként őt nem soroltuk volna a celebek közé, viszont tavaly szerepelt a Nyerő párosban is, ami nagyot lendített az általa elért nézők számán. Tokár egyébként könnyen első is lehetett volna, ugyanis csak április végén került először képernyőre, akkor váltotta D. Tóth Andrást a Fókusznál.

A harmadik helyre az X-Faktor-fellépőből Barátok közt-szereplővé vált Solti Ádám futott be. A napi sorozat mellett nála is a Nyerő párosban való szereplés pörgette fel az elérését, ami így 7,1 milliót tett ki. Ezzel megelőzte a nyolc műsorban feltűnő Sebestyén Balázst, akivel 6,8 millió néző találkozhatott az elmúlt esztendőben. Balázs nemcsak a Fal és a Nyerő páros révén gyűjtögetett nézőket, hanem több műsorát is ismételte az RTL Gold, így jött össze ez a sokféle produkció.

Sebestyén Balázstól csak 43 ezer nézővel maradt el a TV2 legnézettebb sztárja, Stohl András, aki a Piramissal és a Sztárban sztárral gyűjtött be sok nézőt. 2017-ben Kiss Ramóna esetében mértük a legmagasabb elérést, az idén ő Stohlt követi, igaz, csak 18 ezres lemaradással, 6,8 milliós nézőszámmal. Ez nem rossz eredmény, hiszen Kiss Ramóna két évvel ezelőtt még a Barátok köztben és a Celeb vagyok, ments ki innen!-ben is szerepelt. 2018-ban, a korábbi esztendőhöz hasonlóan a Reggeliben és az X-Faktorban került képernyőre, illetve ezek mellett a Konyhafőnök VIP-ban is láthatták a nézők.

TV2-s különítmény

A toplista hetedik, nyolcadik és kilencedik helyén egy TV2-s különítmény következik. Sorrendben Till Attila, Kasza Tibor és Majka, 6,8 millió, 6,7 millió és 6,4 millió nézővel. A TV2 több saját gyártású műsormárkát pörget, mint az RTL, így az említett műsorvezetők is párhuzamosan több produkcióban szerepeltek. Ez a TV2 „sztahanovistája”, Till Attila esetében öt műsort jelent, Kasza Tibornál és Majkánál pedig négyet-négyet.

Ez a hármas különböző felállásokban párban is feltűnt a Sztárban sztárban, a Ninja Warriorban, a Bezár a bazárban és a Legbátrabb párosban. A TV2-s topcelebek közül még Liptai Claudia is bekerült a toplistára, méghozzá a 14. helyen. Három műsorral, A nagy duettel, a Csak show és más semmivel, valamint a Sztárban sztárral 6,2 millió nézőt ért el. Ördög Nóra nem sokkal maradt el tőle a maga 6,1 milliós elérésével, és a 19. helyen végzett, de ő ezt négy műsorral gyűjtötte össze.

Heszler Róbert

A tévés celeb toplistáról szóló elemzést teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvashatja el.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...