- Hirdetés -

Okos gyerekórával erősít a Vodafone

|

A Vodafone Magyarország a Family ajánlat és a Digitális család weboldal indulása óta kiemelt hangsúlyt fektet a generációk közti digitális szakadék csökkentésére, és legújabb eszközeit, ajánlatait is ennek mentén alakította ki. A most bevezetésre kerülő Kid Gyerekóra hozzájárul a szülők és a gyermekek biztonságérzetéhez, ezzel jelentősen megkönnyítve a Vodafone-os családok mindennapjait.

Minden szülőnek saját gyermeke, az ő biztonsága és jövője a legfontosabb. Rengetegen vágynak ezért olyan okos eszközre, amely segítségével gyermeküket még nagyobb biztonságban tudhatják nemcsak a digitális térben, de akár olyan mindennapi helyzetekben is, mint egy több napos osztálykirándulás vagy egy gyors vásárlás a közeli boltban – mindezt természetesen a legköltséghatékonyabb, családbarát megoldásokkal.

Egyelőre azonban az ilyen eszközök száma korlátozott, így előfordulhat, hogy sok közöttük a nem leinformálható forrásból származó, amelyhez egyáltalán nem kapcsolható szolgáltatás. Több mint 68 millió IoT (Internet of Things – dolgok internete) SIM kártyájával a Vodafone a világ vezető IoT szolgáltatójaként nap mint nap azon dolgozik, hogy minél több, a családokat érintő hétköznapi kihívásra tudjon választ adni a technológia segítségével.

A Vodafone Family ezért most Magyarországon elsőként, teljes körű szolgáltatással tesz elérhetővé IoT terméket lakossági ügyfelei számára már létező mobil ajánlata részeként, mellyel célja a fenti helyzetekre megoldást nyújtani.

Az okos szülői gondoskodás jegyében kialakított Kid Gyerekórával bárki könnyen elboldogul, aki okostelefont használ. Az eszköz helymeghatározó funkciója mellett telefonként is használható, így az előre rögzített számok körében képes hanghívások kezdeményezésére és fogadására, hangüzenetek küldésére és fogadására, valamint szöveges üzenetek fogadására. Az okosóra elsősorban azoknak a kisgyermekes szülőknek kínál ideális alternatívát, akik különféle élethelyzetekben el szeretnék érni kisgyermeküket, azonban korukra való tekintettel egyelőre még más megoldást helyeznének előtérbe az okostelefonnal szemben. Ezt támasztja alá, hogy a Vodafone saját, lakossági havidíjas Family ügyfelei körében előzetesen végzett felmérés szerint a 12 évnél fiatalabb gyermekkel rendelkező szülők közel 70%-a már most érdeklődik az eszköz iránt.

„A Vodafone számára kiemelten fontosak a családok, ezért is döntöttünk úgy, hogy Magyarországon a Kid Gyerekóra lesz az első lakossági IoT termékünk, és a Vodafone Family ajánlat részeként indítjuk el” – nyilatkozta Carra Anita, a Vodafone lakossági szolgáltatások üzletágának vezérigazgató-helyettese. – „Bízunk abban, hogy a legmodernebb, proaktív védelmet és számos biztonsági funkciót kínáló okostermékeink pénztárcabarát konstrukcióinkkal karöltve jelentősen megkönnyítik a szülők életét, a gyerekek pedig még több törődést, odafigyelést kaphatnak, közelebb hozva egymáshoz a különböző generációkat.”

Akár családi nyaralásról van szó vagy tömegrendezvényről, akár egyedül jár haza a gyermek az iskolából, az okos eszköz lehetővé teszi, hogy a család tagjai folyamatosan kapcsolatban legyenek egymással, így a szülő nyugodtabb lehet, és a gyermek számára is biztonságérzetet nyújt. Sok más egyéb funkciója mellett a helymeghatározás is az iOS-re és Androidra díjmentesen letölthető, felhasználóbarát Kid WatchTM alkalmazáson keresztül érhető el, amely az órával összeköttetésben állva jelzi a közeli hozzátartozók számára a gyermek aktuális helyzetét.

Az okosórával Vodafone Family csomagon belül a családtagok korlátlanul hívhatják egymást, így kötöttségek nélkül élvezhetik a tarifa és az eszköz nyújtotta előnyöket. A maximális biztonság érdekében a szülők előre megadhatják azt a 18 telefonszámot, amelyekre az okosórával hívás kezdeményezhető, illetve azt a 10 számot, amelyekről hívás fogadható. További beépített biztonsági megoldások közé tartozik az SOS gomb, amellyel a gyermek a legváratlanabb helyzetekben is elérheti a szülőket, valamint az érintésérzékelő, amely jelzi, hogy az adott pillanatban a tulajdonosa viseli-e az órát. Ezen felül a számos egyéb funkció mellett a lépésszámláló és sebességérzékelő segítségével a gyermek mindennapi aktivitása is nyomon követhető.

Az eszköz Kid Gyerekóra tarifával 1 Ft-ért, Vodafone Family csomagban 1000 Ft családi havidíj-kedvezménnyel, 2990 Ft helyett már 1990 Ft-os havidíjért elvihető, 2 éves szerződéssel, e-Packkel, azonos ügyfélszámon. Az ajánlat tartalmazza az okos eszköz árát, korlátlan beszélgetést a Vodafone Familys családtagokkal, ezen felül további 50 percet minden hónapban belföldön és az EU-ban normál díjas magyar számokra, valamint 500MB belföldön és az EU területén is felhasználható, a beépített funkciók működését támogató technikai adatforgalmat.

Azoknak a szülőknek, akiknek gyermeke már saját telefonnal rendelkezik, ugyanakkor havidíjas előfizetést még nem szeretnének kötni hozzá, a Vodafone Family részeként két havidíjas előfizetés mellé továbbra is elérhető a Kid Gyerekkártya, mely családon belül feltöltés nélkül is, díjmentesen biztosít belföldön korlátlan, az EU-ban pedig havonta 60 perc beszélgetést. A szülők így mindig biztonságban, hallótávolságon belül tudhatják gyermeküket.

A Vodafone célja, hogy elhozza a családok számára a legújabb technológiai megoldásokat, valamint partnerként, hiteles szolgáltatóként lépésről lépésre segítse őket eligazodni a gyorsan fejlődő digitális világban. Ezt a célt szolgálja a már 2 éve működő, szülőknek szóló Digitális család online magazin is, amely folyamatosan frissülő tartalmaival megkönnyíti a legfiatalabb korosztály és az őket körülvevő digitális világ megértését, és egyúttal hozzájárul a generációk közti szakadék csökkentéséhez.

A tavaly októberben megújult Vodafone Family költséghatékony családon belüli kommunikációt kínál, lebontva a határokat a folyamatosan fejlődő mobilkommunikáció segítségével. Az ajánlat kedvezményrendszerének köszönhetően három Red tarifát akár 26% havidíjkedvezménnyel megkaphatnak az ügyfelek, a negyedik családi előfizetésre pedig további havidíjkedvezményeket biztosít a szolgáltató. A Family ajánlatról, illetve részletes feltételeiről bővebb információ érhető el a Vodafone Magyarország honlapján.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...