- Hirdetés -

Okosmobillal tervezi új kollekcióját a magyar dizájner

|

- Hirdetés -

A Samsung Galaxy S21 Ultra 5G csúcskészülékkel készíti Daubner Anna dizájner legújabb kollekcióját, amellyel az ökológiai sokszínűség és a Magyarországon előforduló természeti értékek védelmére hívja fel a figyelmet. A népszerű budapesti tervező a Samsung támogatásával gyártja le az új kollekciót, a Galaxy S21 Ultra pedig segítségére lesz, hogy minél könnyebben kifejezhesse a gondolatait és megmutathassa kreatív oldalát. A művész a telefonnal kompatibilis S Pennel rajzolja meg az állatok inspirálta mintákat és tervezi meg a ruhákat, az alkotói folyamatot pedig Instagram oldalán is bemutatja. A Galaxy S21 Kollekció a mindannyiunk számára fontos, közös értékek megőrzését és a sokszínűséget hangsúlyozza, a májusi bemutató után pedig mindenki számára elérhetővé válnak az egyedi Anna Daubner stílusú darabok.

A Samsung és Daubner Anna, magyar divattervező együttműködése azokra a természeti és társadalmi értékekre hívja fel a figyelmet, amelyek veszélybe kerülhetnek globális krízisek esetén. A kreatív alkotók és vállalkozásaik nehéz helyzetbe kerültek az elmúlt időben, a kisvállalkozások pedig minden gazdaság alappillérei. A vállalkozó szellem, az önkifejezés szabadsága és a kreativitás olyan értékek, amelyek az egész társadalmat előrébb viszik. Ezeket állítja a középpontba az Galaxy S21 Kollekcióval a két márka, Daubner Anna személyében pedig a budapesti kreatív közösség egyik meghatározó tagja áll a kezdeményezés élére. A fiatal dizájner 2014-ben alapította a nevét viselő márkát, azóta pedig már világszerte megvásárolhatók a játékosan elegáns, kényelmes, de mégis feltűnő Anna Daubner ruhák.

„Sosem terveztem még telefonon a ruháimat, éppen ezért nagyon izgalmas alkotási folyamatnak ígérkezik, kíváncsi vagyok, hogyan tudom majd a legtöbbet kihozni a Galaxy S21 Ultrából – mondta el Daubner Anna a kollekció kapcsán. – Én magam is nagyon szeretem a természetet és az állatokat, az alkotás során folyamatosan inspirálódom az élővilágban fellelhető különleges színek és minták által, így olyan szerencsés helyzetben vagyok, hogy a szívemhez közel álló témából alkothatok a csúcstechnológia segítségével. Bízom benne, hogy így még inkább szabadjára tudom engedni a fantáziám!”

A Galaxy S21 Ultra 5G az S sorozat történetében először S Pennel is használható, így kiválóan alkalmas kreatív alkotásra és önkifejezésre. A különleges csúcskészülék azoknak a felhasználóknak készült, akik állandóan aktívak, és figyelnek az apró részletekre is, valamint a hatékony munkavégzés és önkifejezés elengedhetetlen a mindennapjaikhoz.

A vállalat nem pusztán a telefont biztosítja a tervező számára, de az alkotások bemutatásában is részt vesz és vállalta a kollekció első sorozatának gyártási költségeit is, hogy ezzel is támogassa Anna kreatív víziójának megvalósulását.

Az egyes ruhadarabok megjelenésében fontos szerepe lesz Anna összetéveszthetetlen stílusa mellett azoknak a csodálatos természeti formáknak is, amelyek a Magyarországon élő védett állatfajokon fedezhetők fel. Hazánk számos lenyűgöző élőlénynek ad otthont, egészen változatos és sokszínű állatvilágnak, amelynek több, kevésbé ismert képviselője is az inspirációk között szerepel. A kampány egyik célja, hogy a tervezési folyamaton keresztül ezeket az állatokat a szélesebb közönség is megismerje.

„Nagy öröm számunkra, hogy egy ilyen nagyszerű hazai vállalkozást segíthetünk, mint Anna stúdiója és a hazai élővilágból inspirálódhatunk. Izgatottan várjuk, hogy elkészüljenek az első tervek és lássuk kirajzolódni a végleges kollekciót – mondta el Samu Zsófia, a Samsung Magyarország kommunikációs vezetője. – A Samsung számára kiemelten fontos a fenntarthatóság, ez megnyilvánul abban, hogy a jelen értékeit a jövő számára a technológiákon és az összefogáson keresztül őrizzük meg.”

A Samsung az elmúlt években számos intézkedéssel növelte mobilkészülékeinek élettartamát, ezzel hozzájárult a fenntarthatóbb, körforgásos gazdaság létrejöttéhez. A vállalat legújabb Galaxy okostelefonjai három generáción keresztül garantált frissítéseket kapnak, a biztonsági frissítéseket pedig négy évig garantálja a Samsung. A környezeti terhelés csökkentése érdekében több készülék csomagolása újrahasznosított anyagokból készül, a jövőben pedig több termék csomagolása is egyszerűsödik az e-hulladék csökkentése érdekében.

Az Anna Daubner és a Samsung közös kollekcióját várhatóan május végén ismerheti meg a közönség, a bemutatását követően pedig Daubner Anna webshopjában vagy a budapesti Margot üzletében lesznek megvásárolhatók az egyes darabok. A készülő kollekcióról, a tervezési folyamatról és az inspirációt jelentő védett állatfajokról folyamatosan érkeznek a tartalmak Daubner Anna Instagram oldalára.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...