- Hirdetés -

Okostelefonokkal is indíthatók lesznek a BMW modelljei

|

- Hirdetés -

A BMW az autógyártó vállalatok közül elsőként vezeti be az Apple iPhone okostelefon családtagokkal és barátokkal is megosztható digitáliskulcs-funkcióját, amellyel egyszerűen és biztonságosan működtethető a szinkronizált BMW modell központi zárja, illetve motorindító és –leállító gombja.

2020. június 22-én az Apple az idei éves fejlesztői konferenciáján bejelentette, hogy a BMW az autógyártó vállalatok közül elsőként kínálja fel ügyfeleinek a teljes értékű digitális kulcsként működő iPhone-funkciót. A bajor prémiumgyártó korábban ugyancsak elsőként integrálta modelljeibe az Apple iPod-ot, elsőként tette elérhetővé a vezeték nélküli Apple CarPlay-előkészítést, az Apple Wallet alkalmazásban pedig most a BMW Digital Key digitáliskulcs-funkció az autóiparban elsőként válik elérhetővé.

BMW Digital Key digitális kulcs az Apple iPhone okostelefonokkal

Az Apple iPhone okostelefon funkciói között hamarosan megjelenő BMW Digital Key digitális kulcs lehetővé teszi a bajor prémiumgyártó ügyfelei számára, hogy egy egyszerű érintéssel kinyissák az okostelefonnal szinkronizált BMW modelljüket, majd a készüléket az okostelefon-tartó tálcára helyezve egy gombnyomással útnak induljanak. A digitális kulcs működési elvét a BMW okostelefon-alkalmazásában állíthatják be az ügyfelek. Az iránymutató funkció egyszerre akár öt családtaggal vagy baráttal is megosztható, ráadásul külön-külön konfigurálható módon: a BMW ügyfele így többek között például azt is beállíthatja, hogy a hozzáférésre jogosult, de rutintalanabb vezetők mekkora teljesítményt és mekkora végsebességet érhetnek el a modellel, illetve, hogy meddig hangosíthatják az audiorendszert. A hozzáférési jogosultságokat az autó központi operációs rendszerében és az Apple Wallet alkalmazáson keresztül állíthatják be a tulajdonosok.

A BMW Digital Key digitális kulcs kiegészítő funkciói:

  • biztonsági mentések az Apple iPhone okostelefonban és hozzáférési jogosultságok kezelése az Apple Wallet alkalmazásban
  • energiatartalék, amely garantálja, hogy a funkció még az akkumulátor teljes lemerülése esetén is öt órán át működőképes marad
  • hozzáférési jogosultságok megosztása akár öt családtaggal vagy baráttal az iMessage-en keresztül
  • a digitális kulcs egyes funkciói az Apple Watch okosórával is kompatibilisek

A BMW Group gyorsan felismerte az okostelefonokban rejlő digitáliskulcs-funkció lehetőségét. A vállalatcsoport iránymutatóként áll a digitális kulcsok szabványosítása mellett, amely a felhasználói élménnyel párhuzamosan a biztonságot is fokozná. A Járműkapcsolati Konzorcium (CCC – Car Connectivity Consortium) égisze alatt az Apple és a BMW szorosan együttműködik a digitális kulcsok globális szabványosításán. A digitális kulcsok NFC 2.0 specifikációja 2020 májusában mutatkozott be, a következő, ultra szélessávú technológiát alkalmazó generáció pedig már fejlesztés alatt van.

A funkció számos BMW modell és Apple iPhone okostelefon számára elérhetővé válik

A BMW a világ 45 országában, a következő, 2020. július 1. után gyártott modellekben teszi elérhetővé ügyfelei számára az Apple iPhone okostelefon digitáliskulcs-funkcióját: BMW 1-es sorozat, BMW 2-es sorozat, BMW 3-as sorozat, BMW 4-es sorozat, BMW 5-ös sorozat, BMW 6-os sorozat, BMW 8-as sorozat, BMW X5, BMW X6, BMW X7, BMW X5 M, BMW X6 M, BMW Z4. A kompatibilis Apple okoskészülékek: Apple iPhone XR, Apple iPhone XS, Apple Watch Series 5, és az újabb modellek. További információkért kérjük, látogasson el a www.bmw.com/digitalkey weboldalra.

Intelligens útvonaltervezés a BMW elektromos modelljei számára az Apple Maps alkalmazásban

Az Apple idei éves fejlesztői konferenciáján a BMW és az Apple egy másik új funkciót is bejelentett, amely az Apple CarPlay felhasználói számára minden korábbinál egyszerűbbé teszi az elektromos meghajtású BMW modellek útvonaltervezését: a technológia a hosszabbra nyúló utazások során automatikusan számításba veszi a szükséges járműtöltések helyét és idejét. A felhasználók az Apple iPhone okostelefonon előre megtervezhetik utazásukat, vagy az autóba ülve egyszerűen megadhatják úti céljukat az Apple CarPlay alkalmazáson keresztül; de bármelyik megoldást is válasszák, az Apple Maps az elektromos hatótávolság és a járműtöltő állomások számításba vételével tervezi meg az optimális útvonalat. Eme játszi könnyedségű, egyszerűen használható útvonaltervező funkció elsőként a jövőre érkező BMW i4 tisztán elektromos Gran Coupé modellben válik elérhetővé.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nevet vált a Turbó Diéta

A hagyományteremtő szándékkal indított, az Ideális Nap nevet viselő online esemény keretében jelentette be Handl Tamara, a Turbó Diétát forgalmazó Idealbody Kft. sales és marketing vezetője, hogy a 17 éves márka IdealBody néven folytatja...

Kiderült, mennyit költünk karácsonyfára

A fenyőfák árának idei adventre várt 10-20 százalékos emelése nem okoz érdemi változást a vásárlási szokásokban: a vevők 54 százaléka továbbra is nordmann fenyő iránt érdeklődik - derül ki Agroinform.hu felméréséből. A válaszadók 26...

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...

Évtizedes csúcson az online álláshirdetések

Bár még tart az év, az előrejelzések alapján minden idők legnagyobb növekedése várható a feladott álláshirdetések számában Budapesten december végére az adott időszakot tekintve: az eddigi számokra alapozva ez összesen közel 90 ezer hirdetést...

Év végére 660 millió 5G-s ügyfél lehet

Máig 180 élő 5G hálózatot állítottak üzembe a mobilszolgáltatók, az előfizetők száma pedig 2021 végére eléri a 660 milliót – derül ki az Ericsson legújabb mobilitási jelentéséből. Egy évtized alatt 260-szorosára nőtt a mobil...

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Dunavarsányban terjeszkedik a Dunapack

Közel 20 milliárd forint értékű beruházással Európa egyik legmodernebb csomagolóanyag gyártó üzemét építi a Dunapack Packaging Dunavarsány határában. Az új gyár a körforgásos gazdasági folyamatok egyik legmodernebb mintaüzeme lesz, hiszen közel 90%-ban újrahasznosított papírból...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...

Új szolgáltatást tesztel a DoDo a PENNY-vel

A mesterséges intelligencia alapú logisztikai megoldásokat nyújtó cseh DoDo partneri megállapodást kötött a népszerű PENNY üzletlánccal. A Csehországban, Pilzenben egyelőre pilot üzemmódban induló projekt részeként a startup egy teljesen új szolgáltatás bevezetésének előkészítéseként a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Áttörés előtt a magyar online kereskedelem

Gyorsan növekszik a magyar e-kereskedelem, és jelenleg az 53. legnagyobb e-kereskedelmi piac a világon, de az EU átlaghoz képest még van hova fejlődnie. A cseh és lengyel mintákat nézve 2-3-szor több webshopot is elbírhat...

Nevet vált a Turbó Diéta

A hagyományteremtő szándékkal indított, az Ideális Nap nevet viselő online esemény keretében jelentette be Handl Tamara, a Turbó Diétát forgalmazó Idealbody Kft. sales és marketing vezetője, hogy a 17 éves márka IdealBody néven folytatja...

Kiderült, mennyit költünk karácsonyfára

A fenyőfák árának idei adventre várt 10-20 százalékos emelése nem okoz érdemi változást a vásárlási szokásokban: a vevők 54 százaléka továbbra is nordmann fenyő iránt érdeklődik - derül ki Agroinform.hu felméréséből. A válaszadók 26...

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...

Évtizedes csúcson az online álláshirdetések

Bár még tart az év, az előrejelzések alapján minden idők legnagyobb növekedése várható a feladott álláshirdetések számában Budapesten december végére az adott időszakot tekintve: az eddigi számokra alapozva ez összesen közel 90 ezer hirdetést...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...

DATA