- Hirdetés -

Olcsó netet kínál az Invitel is

|

Augusztus 22-én a Digitális Jólét Program részéről Krahl Eszter, a Digitális Jólét Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója és David Blunck, az Invitel Csoport vezérigazgatója megállapodást írt alá a Digitális Jólét Alapcsomag védjegyének használatáról, így mostantól az Invitelnél is elérhető a kedvező árú internetszolgáltatás.

 

A Digitális Jólét Alapcsomag kedvezményes szolgáltatást kínál azoknak, akik alacsony havidíjú vezetékes internet szolgáltatást szeretnének otthonukba, azonban anyagi helyzetük miatt eddig erre nem volt lehetőségük. A csomag bevezetésével mostantól az Invitelnél is még többen érhetik el a digitális világ nyújtotta előnyöket. Az Invitel Digitális Jólét Alapcsomagja a cégnél azonos tartalommal elérhető internetcsomagnál 20 százalékkal kerül kevesebbe a megállapodásban meghatározott 15%-os minimumhatár helyett. Az Invitel ezzel is arra szeretné ösztönözni a háztartásokat, hogy minél többen éljenek a programhoz való csatlakozás lehetőségével.

 

Deutsch Tamás, a Digitális Jólét Programért felelős miniszterelnöki biztos az aláírás előtti sajtótájékoztató alkalmával elmondta: „A Digitális Jólét Program legfontosabb célkitűzése, hogy minden polgár a digitalizáció nyertesévé váljon. Minden akadályt lebontunk, ami annak az útjában áll, hogy valaki internethasználó lehessen. Annak érdekében, hogy az anyagi erőforrások hiánya egyetlen magyar polgárt se zárjon ki a digitális világban való részvételből adócsökkentéssel, a Digitális Jólét Alapcsomag bevezetésével és az ország minden településén ingyenes wifi-szolgáltatással igyekszünk segíteni. Az áfa-csökkentésnek és a DJA-nak köszönhetően 2017-ben mintegy 20-25%-kal olcsóbban juthatnak internet előfizetéshez a polgárok. A szolgáltatók számára másfél hónappal ezelőtt nyílt meg a pályázati lehetőség a Digitális Jólét Alapcsomag állami védjegyhasználatára és a szerződésben vállaltak szerint 45 napjuk lenne arra, hogy a kínálatukban is megjelenítsék a Digitális Jólét Alapcsomagot, de minden szolgáltatónál szinte azonnal megjelenik a kínálatban a rendkívül olcsó, de korszerű internet-elérést kínáló Digitális Jólét Alapcsomag.”

 

A Digitális Jólét Alapcsomag bevezetésével az Invitel célja, hogy támogassa az internet terjedését. A távközlési cég törekszik arra, hogy minél több felhasználót juttasson hozzá jó minőségű internetszolgáltatáshoz – az elmúlt négy évben szolgáltatási területén megduplázta a gyors internettel ellátott otthonok számát. Az Invitel emellett a Szupergyors Internet Program keretében tavaly ősszel átadta az ország első, megvalósult SZIP fejlesztését Óföldeákon, majd 2017-ben folytatva a sort, Öcs községben is elkészült a modern internethálózat és Szegeden is elindultak az átadások.

 

Az Invitel eddigi fejlesztései mellett a következő egy évben közel kétszázezer háztartás számára teszi elérhetővé a nagy sávszélességű internetszolgáltatást. A kiépítés költségének egy része európai uniós és kormányzati támogatásból, másik része pedig saját erőforrásból valósul meg.

 

„Az Invitel minden lehetőséget megragad szolgáltatásai fejlesztésére. Számunkra azonban nem csak a technológiai modernizáció a fontos. Célunk, hogy támogatást nyújtsunk ahhoz, hogy minél többen ki tudják használni a nagysebességű internet által nyújtott előnyöket. Oktatási programokat dolgozunk ki, hogy tudjunk segíteni. Örömmel csatlakoztunk a Digitális Jólét Programhoz, mert hiszünk abban, hogy a digitalizáció hosszú távon hozzájárul a lakosság életminőségének javulásához, a vállalkozások versenyképességének növeléséhez, végső soron a teljes magyar gazdaság fejlődéséhez” – fogalmazott David Blunck, az Invitel Csoport vezérigazgatója.

 

Az Invitel szerint a Digitális Jólét Program egyik legfontosabb eleme az oktatás. A felhasználók igénylik az újdonságok alapoktól induló bemutatását, és az olyan hasznos, praktikus információkat, amelyekkel bővíthetik az ismereteiket. A távközlési cég ezért Edukációs Programja keretében képzéseket tart diákoknak és felnőtteknek egyaránt, valamint tájékoztató anyagokkal támogatja a digitális fejlődést.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Keveset költenek digitalizációra a hazai kkv-k

Visszafogottság jellemzi a magyar kkv szektort, ha a digitalizációról van szó. A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben sokan inkább a kivárásra játszanak, hátha javulnak a gazdasági mutatók. Noha a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves...

Már a mozikban a magyar Eufória

Két fiatal szerhasználó felépülésének első 1,5 évét követi nyomon a hazai mozikban december 5-től látható új magyar dokumentumfilm, a Nemzeti Filmintézet támogatásával elkészült Mélypont érzés. Miklós Ádám rendező és Száki Adrián producer úgy nyúltak...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...