- Hirdetés -

Olimpia: egyetlen pillanatról sem kell lemaradnunk

|

- Hirdetés -

A Warner Bros. Discovery (WBD) teljes portfólióját és hálózatát kihasználva Európa-szerte a lehető legteljesebb élményt nyújtja majd a nézőknek. A Eurosport mellett a május 21-én induló Max platformon az olimpia minden pillanata megtekinthető lesz.

A Warner Bros. Discovery (WBD) ma előzetes bepillantást engedett a párizsi stúdiókba, ahonnan idén nyáron a valaha látott legimmerzívebb olimpiai játékokat fogják közvetíteni.

A Warner Bros. Discovery emellett a következőkkel ünnepli a 2024-es párizsi olimpiai játékokat felvezető 100 Days to Go, azaz száznapos visszaszámlálás megkezdésének mérföldkövét a mai napon:

● A Párizs 2024 felé vezető út egyre közelebb kerültével számos lenyűgöző tartalmat mutat be

● Részleteket fed fel arról, hogy műsorszolgáltatóként hogyan használja majd teljes portfólióját, hogy új és fiatalabb közönséget érjen el

● Bepillantást enged néhány műsor tervébe, amelyek a közelgő olimpiai játékokhoz kapcsolódnak

A nézők az Eurosport vagy a Max csatornákon Európa-szerte az első sorból élvezhetik Párizs látványát és hangjait, mivel a fő stúdiók az ikonikus Eiffel-toronyra néző, tekintélyes Hotel Raphaelben – más néven Eurosport House-ban – találhatóak, a helyszíni bejelentkezésekre pedig a Diadalív háttere előtt kerül sor. A Warner Bros. Discovery House a legmagasabb minőségű műsoroknak és elemzéseknek ad otthont, az olimpiai játékok alatt pedig a legnevesebb versenyzőket és kiválóságokat fogadja majd a stúdióiban.

Exkluzív, saját gyártású műsorok

Az Eurosport április 17-én, szerdán, a 100 Days to Go mérföldkőhöz kapcsolódóan helyszíni élő közvetítésekkel készül Párizsból. A sport erejét megmutató küldetésének részeként egy egész estén átívelő, olimpiai tematikájú műsor lesz látható a Eurosporton és az Eurosport applikációján.

● A The Power of the Olympics (Az olimpiai játékok ereje) hetente kerül adásba április 17-től az olimpiai játékok időszakáig. A műsor az idén nyáron Párizsban aranyéremért küzdő leghíresebb sportolókkal készült interjúkat mutat be, miközben a játékokkal kapcsolatos mélyebb emberi történetekről is beszámol.

● A kilencszeres BMX-világbajnok által vezetett The Olympians (Az olimpikonok) saját gyártású, 60 perces dokumentumfilm, amely a Bridgestone-nal való együttműködésben készül. A rajongók számára minden területre kiterjedő belépést biztosít tíz elit olimpikon életébe, akik négy évet szentelnek életükből az olimpiai játékokra való felkészülésnek és edzésnek. A bemutatott sportolók között szerepel Kevin Mayer francia tízpróbázó, Saul Craviotto spanyol kajakozó, Pauline Ado francia szörfös és Adam Peaty brit úszó.

● A Chasing Glory (A dicsőséget kergetve) című bensőséges, drámai és számos titkot felfedő hétrészes dokumentumfilm-sorozat hat sportolót követ, akik a világ legnagyobb sporteseményére készülnek. Magyarországon az Eurosport 1-es csatornán látható sorozatban Karsten Warholm 400 méteres dán rekordtartó, Janja Garnbret szlovén hegymászó, Menno van Gorp holland szörfös, Dina Asher-Smith brit sprinter, Peter Sagan szlovák kerékpáros és Vahine Fierro francia szörfös is szerepel. A sorozat a Red Bull Mediával való koprodukcióban készül.

● A Eurosport a Paris: La Vie Sportive című saját gyártású dokumentumfilmet is sugározza majd, amely felidézi Párizs történelmi és egyedülálló kapcsolatát a sporttal az itt megrendezett, 1924-es olimpiai játékok óta eltelt 100 évben. Narrátora az 1998-as FIFA-világbajnokság és az UEFA Euro 2000 legendás győztese, Thierry Henry lesz.

A WBD teljes portfóliójának és hálózatának kihasználása

A Road to Paris során a WBD teljes hálózatát és közkedvelt márkáinak széles skáláját kihasználja, hogy az olimpiai játékokat új és fiatalabb közönségekhez juttathassa el. A múlt hónapban bejelentették, hogy a WBD együttműködik a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal (NOB) egy nemzetközi szinten megjelenő fogyasztói termékprogram létrehozásában, amelyben a Bolondos dallamok karakterei szerepelnek. Áprilistól kezdve a játékokig vezető időszakban a Eurosport a Sport Made Simple című sorozat epizódjait közvetíti majd: a műsorvezető Tapsi Hapsi lesz, aki a tőle ismert egyedi és összetéveszthetetlen stílusban segít elmagyarázni a 4 x 100 méteres váltófutás, a tenisz, a breaktánc, a röplabda és a torna egyes részleteit.

Az első Sport Made Simple epizód, amelyben a Bolondos dallamok karakterei szerepelnek, a 4 x 100 méteres váltófutással indul április 17-én a Eurosport közösségi és digitális platformjain, egy szegmens pedig bekerül a The Power of the Olympics (Az olimpia ereje) című műsor nyitó epizódjába.

A WBD Sports Europe a napszaktól függetlenül garantálja a „mindig műsoron” megközelítést a sportrajongók számára, akik a legfrissebb és legfontosabb párizsi mozzanatokat kívánják látni. A vállalat hálózatának széles körét és tudásbázisát kihasználva az atlantai WBD erőforrásait fogja kiaknázni – az olimpiai játékok időszaka alatt több száz órányi tartalom készül majd, amelyet a nézők és az Eurosport közösségi média platformjainak felhasználói élvezhetnek majd Európa-szerte.

Április 17-én elindul egy új, a Párizs 2024-nek szentelt weboldal is, amely a sportrajongók számára kínál teljes körű olimpiai élménycsomagot. Az oldal, amely a legfrissebb selejtezőktől kezdve az interjúkon át a legfontosabb pillanatokat megmutató videókig sok mindent tartalmaz majd, a legmegfelelőbb célpont lesz az olimpiai játékok rajongói számára.

A Warner Bros. Discovery az olimpiai játékok európai otthona, és streamingplatformja, a Max lesz az egyedüli hely, ahol idén nyáron az olimpia minden pillanatát – mind a 3800 órányi élő adást (!!!!)– látni lehet majd. Emellett az Eurosport csatornái folyamatos élő közvetítésekkel várják majd a sportrajongókat az olimpia 19 napja alatt.

A 100 Days to Go mérföldkővel kezdetét veszi a Summer of Sport, azaz „a sport nyara” a WBD lineáris és streamingplatformjain egész Európában, amely a Roland-Garros, a US Open, illetve minden Grand Tour – a Giro d'Italia, a Tour de France és a La Vuelta a España, a WHOOP UCI Mountain Bike World Series, a Speedway GP, valamint a Tour de France Femmes és a Le Mans-i 24 órás autóverseny közvetítését foglalja magában. (A jogok országokonként változhatnak)

A Párizs 2024-es közvetítésekkel együtt a WBD és streamingplatformja, a Max több mint 5000 órányi élő sportot fognak sugározni idén nyáron.

Scott Young, a Warner Bros. Discovery Sports Europe tartalomért, gyártásért és üzleti műveletekért felelős igazgatója elmondta: „A mai napon elértünk a 100 Days to Go mérföldkőhöz: megkezdődik a száznapos visszaszámlálás az olimpiai játékok Európába való visszatéréséig és a Párizs 2024 kezdetéig, illetve elindul a Summer of Sport, azaz „a sport nyara”.

"Amikor idén nyáron sporttörténelmet írunk, még több órányi élő közvetítéssel jelentkezünk a legkülönfélébb eseményekről, még több saját gyártású tartalmat és előre rögzített műsort mutatunk be, hogy bevonjuk a rajongókat, valamint a valaha látott legnagyobb történetmesélő gépezetet kínáljuk, amelynek célja, hogy továbbra is éjjel-nappal az események közvetítésével, hírekkel és szórakozással szolgálja ki a sportrajongókat. Ott leszünk a világ legnagyobb sporteseményein, házigazda közvetítőként, élőben jelentkezünk például a Wembley stadionból a Bajnokok Ligája döntőjéről, továbbá a Roland-Garros és a US Open pályái mellől, ahol minden egyes pálya minden egyes pontjáról közvetítünk, a Tour de France és a Tour de France Femmes minden útjának minden szakaszáról, valamint Párizs és Franciaország mind a 38 versenyhelyszínéről, a nyári olimpiai játékok minden pillanatát sugározva. A közvetítésünk lebilincselően immerzív, a történetmesélés pedig magával ragadó lesz.”

A WBD első, 2018-as olimpiai közvetítése óta továbbra is rekordszámú közönséget vonz Európa-szerte minden platformján, ami fényes bizonyítéka annak, hogy a nyári és téli olimpiákat felvezető időszakban a történetmesélés innovatív, egész éven át tartó megközelítése milyen sikeres a nézők körében.

A WBD nemrég arról számolt be, hogy a 2022-es pekingi téli olimpiai játékok alatt soha nem tapasztalt mennyiséget: egymilliárd percet közvetítettek a discovery+-n és a Eurosport applikáción keresztül, és az új digitális előfizetők száma 50%-kal meghaladta az előző téli játékok során regisztráltakét. A 2020-as tokiói olimpiai játékokat több mint 372 millió néző követte Európában a WBD csatornáján és platformjain keresztül, 45 allicensz-partnerét is beleértve, az olimpiai közvetítések minél szélesebb közönséghez való eljuttatását célzó stratégia részeként.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nemzetközi tulajdonoshoz kerülhet a Foxpost

Nemzetközi tulajdonossal folytathatja a további dinamikus növekedést a Foxpost, miután a csomagautomata vállalatot értékesítette a Wallis Csoport és a Trueway. A vevő a cseh Packetát is tulajdonló befektetői konzorcium, amely minden zárási feltétel teljesülése...

Az igazi álommeló: utazgatás egész nyáron

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron –...

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kádár Tamás: „Az Est FM igazi punk sztori volt”

Kádár Tamás 13 éve vezeti a Sziget Kulturális Menedzser Irodát. Az ország legnagyobb és nemzetközi szinten is jegyzett fesztiváljaiért felelős cégvezető az ezt megelőző években is számos, a kommunikációs iparágat meghatározó projektben vett részt...

Nemzetközi tulajdonoshoz kerülhet a Foxpost

Nemzetközi tulajdonossal folytathatja a további dinamikus növekedést a Foxpost, miután a csomagautomata vállalatot értékesítette a Wallis Csoport és a Trueway. A vevő a cseh Packetát is tulajdonló befektetői konzorcium, amely minden zárási feltétel teljesülése...

Az igazi álommeló: utazgatás egész nyáron

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron –...

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...