- Hirdetés -

Olimpia: jön a hivatalos mobil műsorszolgáltató

|

A 2017-es mobil világkiállításon (MWC) a Discovery Communications bejelentette: „hivatalos mobil műsorszolgáltató” (Official Mobile Broadcaster) néven új exkluzív olimpiai partneri lehetőséget kínál a mobilszolgáltatóknak, hogy azok az olimpia minden egyes pillanatát el tudják juttatni ügyfeleiknek.

 

Az Európa ötven országára és területére a 2018 és 2024 közötti olimpiai játékok exkluzív televíziós és multimédiás közvetítési jogaival rendelkező Discovery Communications és az Eurosport az olimpiai játékokat minden eddiginél több emberhez juttatja el, minden eddiginél több képernyőn, felhasználva ehhez saját szabadon fogható és előfizetéses televíziós platformját, digitális és közvetlenül igénybe vehető streaming szolgáltatását, illetve műsorszolgáltatókkal kötött széleskörű partneri megállapodásait.

 

A „hivatalos mobil műsorszolgáltató” mobilszolgáltatók exkluzív lehetőséget kapnak az olimpiai öt karika használatára saját márkájukkal együtt, illetve ügyfeleiknek folyamatos hozzáférést biztosíthatnak az olimpia minden történéséhez. A márkaélmény növelése érdekében a szolgáltatás testre szabott: a mobilszolgáltató által márkázott, 24/7 elérhető csatornán láthatóak lesznek az olimpia legfontosabb pillanatai, a legfrissebb hírek és exkluzív on-demand tartalmak is. A csatorna lehetőséget ad a rajongók bevonására és közösségi médiás aktivizálására is. A szolgáltatás az olimpia előtt, alatt és után is elérhető.

 

„Ahogy streaming szolgáltatásunk, az Eurosport Player növekedésén is látjuk, a sport különösen erős tartalom mobil környezetben. Izgalommal várjuk, hogy új megállapodásokat köthessünk a mobilszolgáltatókkal, és az olimpiai játékokat még elérhetőbbé és vonzóbbá tegyük azok számára, akik a tartalmakat elsősorban mobilon fogyasztják” – mondta Jean-Briac Perrette (President, CEO, Discovery Networks International).

 

Az Eurosport Player januárban ismét megdöntötte havi előfizetői rekordját, és továbbra is kétszámjegyű növekedésre számít. A növekedést több mobilos partneri megállapodás is gyorsítja: a következő hónapoktól kezdve a dán TDC, a román Telekom és a norvég Telenor előfizetői is bármikor, bármely eszközön hozzáférhetnek majd a kihagyhatatlan sporttartalmakhoz.

 

A Discovery folytatja világszínvonalú csapatának és platformjának építését, hogy fokozza az Eurosport Player és az olimpia nézői élményét. A vállalat az elmúlt hónapokban bejelentette, hogy Európában partnerségre lép a világ vezető streaming platformjával, a BAMTechhel, és szerződteti Ralph Riverát (Managing Director, Eurosport Digital) és Alex Kaplant (EVP of Commercial, Eurosport Digital). Rivera a BBC-től érkezett, ahol korábban hat évet töltött a digitális terület vezetőjeként. Itt a BBC iPlayer bevezetését és működését irányította, amivel hozzájárult, hogy 2012-ben Londonban legyen az első igazán digitális olimpia. Kaplan az NBA-ből érkezett, ahol alelnökként a globális médiaterjesztési területet vezette.

 

„Az Eurosport stratégiája, hogy még inkább prémium, helyi és exkluzív sporttartalmat kínáljon – mondta Rivera. – Erre építve az Eurosport Player az összes képernyőn teljes körű hozzáférést nyújt a rajongóknak. A nemzeti és nemzetközi labdarúgástól, tenisz Grand Slam tornáktól a kerékpár Grand Tourokon keresztül a legnagyobb téli sporteseményekig és a téli olimpiáig a rajongók személyre szabott élményt kapnak, és minden mérkőzést, minden pályát és az akciók minden egyes momentumát szinte belülről élvezhetik.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...