- Hirdetés -

Olimpiai sportolókról mesél az új weboldal

|

- Hirdetés -

Az olimpiai és paralimpiai játékok világszintű támogatója, a Toyota bejelentette, hogy globális honlapján belül önálló weblapot hozott létre, melynek célja, hogy a részt vevő 48 ország mintegy 240 sportolójának történetét és tevékenységét bemutassa. A „Toyota Világválogatott Csapat” tagjai azt a szellemiséget testesítik meg, amelynek középpontjában a kihívások legyőzése, és a folyamatos fejlődés áll, melynek segítségével kvalifikálhatják magukat a 2020-as Tokiói Olimpiai és Paralimpiai Játékokra.

Az erre a célra létrehozott weboldal bemutatja a „Toyota Világválogatott Csapat” sportolóinak felkészülését a 2020-as Tokiói Olimpiára. A sportolói oldal a játékok közeledtével folyamatosan frissül, így értesülhetünk róla, kinek sikerült kvalifikálnia magát a 2020-as játékokra, illetve hogyan készülnek a sportolók maximális teljesítményt nyújtani az olimpia világszínpadán. Az új honlapon megtalálható a Toyota világszintű vállalati kezdeményezése, a „Vágj bele a lehetetlenbe” is. Ez az üzenet megtestesíti a Toyota törekvését aziránt, hogy felismerje és segítse megoldani a bennünket érő kihívásokat, amelyek az autóipart is érintik a mostani, gyorsan változó időkben. A sport és a sportolók kihívásokra adott válaszai, törekvéseik és önfejlesztésük inspiratív példaként mutatja az utat egy jobb társadalom irányába. Egy nyitottabb és befogadóbb társadalomban az emberek jobban meg tudják mutatni képességeiket. A Toyota is hozzá szeretne járulni az emberek napi életének javításához és a társadalom fejlődéséhez.

A „Toyota Világválogatott Csapat” nemcsak olyan sportolókból áll, akik a Toyotánál dolgoznak, de olyanokból is, akiket azért választottak ki, mert magukénak vallják a Toyota filozófiáját és értékeit. Például a kihívások megválaszolását, a folyamatos fejlődést, az őszinteséget, a csapatmunkát, az alázatosságot és a hálát, vagy éppen a felelősséget és tisztességet. A sportolók a gyakorlatban is alkalmazzák a „Vágj bele a lehetetlenbe” elvet, hiszen a versenyzés során bátorságra van szükség, amivel a Toyota partnereit és dolgozóit is motiválják. A sportoló dolgozóknak nyújtott támogatás mellett a Toyota szponzorként és egyéb módokon is segíti a sportfelszerelések fejlesztését. A Toyota és a sport összefonódása már 1937-ben, a vállalat megalapításának évében elkezdődött. Ekkor jött létre ugyanis a Toyota első, atlétikával foglalkozó sportklubja. Ettől kezdve a Toyota és a sport útjai elválaszthatatlanok lettek. A sport által inspirált csapatmunka és személyes fejlődés nemcsak a sportolóknak jelent élményt, hanem a nekik szurkoló és őket támogató Toyota alkalmazottaknak is erőt ad.

„Ahhoz, hogy javítsunk a dolgokon, el kell sajátítanunk a »soha ne add fel« mentalitást. Amikor nem magunkért, hanem például munkatársainkért harcolunk, azt a csapatért tesszük. Ez a hozzáállás jelenik meg akkor, amikor újra és újra még jobb autókat próbálunk készíteni.” – mesél Akio Toyoda, a Toyota elnöke arról, hogy a vállalatalapító Kiichiro Toyoda miért hozta létre a sportrészleget annakidején.

2011-ben a sport segített a Toyotának reményt adni, és arra bátorítani, hogy soha ne adja fel. Ebben az évben először a nagy földrengés sújtott le Kelet-Japánra, majd röviddel utána a thaiföldi árvíz miatt állt le a beszállítás, és kényszerítette a vállalatot a termelés szüneteltetésére. Akio Toyoda a helyszínen tájékozódott a helyzetről, és eközben értesítést kapott a vállalat női softball csapatának mérkőzéseiről, Japánból. A csapat a bajnokságért játszott a döntőben, és először 0-0-ra állt. A hosszabbításban sem tudtak pontot szerezni, de végül minden erejüket összeszedve győzelemmel fejezték be a játékot. A csodával felérő győzelem után Toyoda így nyilatkozott: „Ez a győzelem akkor jött, amikor a vállalatot a földrengés és a thaiföldi árvíz következményei sújtották. A softball csapat sikere hatalmas bátorítást adott nekünk ebben a helyzetben, nagy szükségünk volt rá.”

Ez a történet, és más hasonló élmények is arra ösztökélik a Toyotát, hogy a lehető legtöbb emberrel ossza meg a sport szeretetét. Az olimpiai és paralimpiai játékokon résztvevő sportolók igazi sztárok. Ahhoz, hogy a lehető legfényesebben csilloghassanak, a Toyota kiemelt partnerként támogatja az olimpiai játékokat. Nem csak technológiát, de olyan szolgáltatásokat is biztosít, mint az élvonalbeli járművek, a mobilitást támogató robotok és a Toyota gyártórendszerének használata. A Toyota sport iránti szenvedélyét minden partnerével, így vásárlóival is szeretné megosztani. Az újonnan létrehozott sportolói weboldal mellett a Toyota már eddig is több sporttal, sportolókkal és mobilitással kapcsolatos weboldalt üzemeltetett:

Toyota olimpiai, paralimpiai és sport honlap – Ez az oldal a Toyota sporttal kapcsolatos információit osztja meg, beleértve az olimpiát és a paralimpiát.

Sportolói oldal – Ez az újonnan elindított weboldal mutatja be a mintegy 240 fős „Toyota Világválogatott Csapat” sportolót (2019. augusztus 22-i állapot).

Sportolói történetek – Blogbejegyzések, melyek a sportolókkal készített interjúk alapján készültek, és amelyek középpontjában a kihívások legyőzésére törekvő szellemiség áll.

Mobilitást mindenkinek! – Egy honlap, ahol a „Vágj bele a lehetetlenbe” kampány filozófiájáról és az ezzel kapcsolatos történetekről lehet olvasni. Itt látható a “Para Tech” című film is, amely a nyolcszoros paralimpiai aranyérmes, Andrea Eskauról és a Toyota mérnökeiről szól, akik a Toyota motorsport-tapasztalatait felhasználva kitágították a lehetőségek határait a parakerékpározásban.

A Toyota világszintű olimpiai és paralimpiai partnersége

A Toyota 2015-ben lett az Olimpiai és Paralimpiai Bizottság világszintű mobilitási partnere a 2017-től 2024-ig terjedő időszakra. Erre az időszakra esik a Phjongjangi (2018, Dél-Korea) és Pekingi (2022, Kína) Téli Olimpia és Paralimpia, valamint a Tokiói (2020, Japán) és Párizsi (2024, Franciaország) Olimpia és Paralimpia. A Toyota célja, hogy a világot békés, diszkriminációktól mentes társadalom kialakítására bátorítsa a sport által. A Toyota elkötelezett a mobilitás által fenntartható társadalom létrehozásában. A vállalat értékei a folyamatos fejlődés és az emberek tisztelete. Ezeket az értékeket vallja magáénak az Olimpia és a Paralimpia is, közelebb hozva egymáshoz az embereket, hogy mindenki szabadon ünnepelhesse az emberi potenciál csúcsteljesítményeit. A Toyota hiszi, hogy a mobilitás többet jelent az autóknál, és sokkal inkább a kihívások legyőzését, az álmok megvalósítását szolgálja. Ezt fejezi ki a „Vágj bele a lehetetlenbe” vállalati kezdeményezés is, amely alapjául szolgál annak, hogy a Toyota autógyárból mobilitási vállalattá váljon. Ha szabadon mozoghatunk, minden lehetségessé válik.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Szuperzöld épületekkel tizedére csökkenhet az energiafelhasználás

A globális CO2-kibocsátás közel feléért az épített környezetünk felel, ezért kulcsfontosságú, hogy minél energiahatékonyabb legyen az épületeink üzemeltetése. A Schneider Electric grenoble-i IntenCity létesítményének példája azt mutatja, hogy intelligens rendszerekkel akár tizedére is csökkenthető...

Szárnyal az infláció, borús jövőt jósolnak a szakértők

2022. júliusban a fogyasztói árak átlagosan 13,7 százalékkal meghaladták az egy évvel korábbit. Az elmúlt egy évben az élelmiszerek és a tartós fogyasztási cikkek ára emelkedett a leginkább.A fogyasztói árak egy hónap alatt átlagosan...

Növekedhet a bérfeszültséget és a fluktuáció

Könnyebbé vált harmadik országbeli állampolgárok, így akár az ázsiai térségből érkező munkavállalók minősített munkaerő-kölcsönzőkön keresztüli alkalmazása. Azon túl, hogy egyes szektorok munkaerőhiánya, valamint a bizonytalan gazdasági kilátások miatt a munkáltatók számára egyre előnyösebb munkaerőt...

Viszaesett az Erste Bank nyeresége

Az Erste Banknál 18 százalékkal nőtt az új finanszírozás volumene az idei első félévben, míg az ügyfélhitelek és kötvények állománya 11 százalékkal bővült egy év alatt. A működési bevételeket 9,4 százalékkal sikerült növelni, az...

Játékos kihívásokkal ünnepel a 90 éves LEGO

A LEGO Csoport idén augusztus 10-én ünnepli 90. születésnapját, és egyben azt az elköteleződést is, amelynek eredményeképpen immár kilenc évtizede sikeresen járul hozzá a gyerekek készségeinek és a LEGO rajongók kreativitásának kibontakoztatásához világszerte. Ebből...

Nagyot nőtt az európai turizmus

Az év első öt hónapjában Európa turistaforgalma 350 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi szintet az ENSZ Turisztikai Világszervezete (UNWTO) legfrissebb adatai szerint. Sem a gazdasági problémák, sem a repülőtereken tapasztalható káosz, sem...

Feltornázták a híroldalak látogatottságát a gazdasági nehézségek

Jelentősen nőtt júliusban a híroldalak napi átlagos látogatószáma az előző hónaphoz képest a DKT friss elemzése szerint, amelyben tüzetesebben megvizsgálták, hogyan hatnak ezekre a site-okra a gazdasági nehézségek és az azokkal kapcsolatos kormányzati intézkedések....

Már forgatják a Hunyadi című sorozatot

Számos magyar és más, közép-európai országból származó színész, producer közreműködésével megkezdődött a Hunyadi című, tízórás történelmi sorozat forgatása. A rendező az Oscar-jelölt és Emmy-díjas Robert Dornhelm, valamint Nagypál Orsi és Szász Attila. A július...

Együttműködik a WWF és a Coca-Cola

A WWF – világszerte és Magyarországon is – többek között azért dolgozik, hogy megóvja a folyókat és a vizesélőhelyeket. A Duna forrásától a deltáig a folyó mentén élő emberekkel együttműködve tesznek konkrét lépéseket a...

Nemzetközi felvásárlást jelentett be a UPS Healthcare

A UPS felvásárolja a Bomi Groupot, mely egyike a világ vezető, multinacionális egészségügyi logisztika szolgáltatóinak. A tranzakció révén 14 országban található hőmérséklet-szabályozott létesítményekkel és a Bomi Group közel 3000 magasan képzett munkatársával bővül a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Felpöröghetnek a magyar webshopok

Az árfolyamváltozás miatt már egyre kevesebb esetben éri meg euróban vagy dollárban külföldről rendelni, így még több vásárló fordul a hazai internetes áruházak irányába. A hazai webshopokon erősödő igény jelentkezik az önfenntartó életmóddal kapcsolatos...

Szuperzöld épületekkel tizedére csökkenhet az energiafelhasználás

A globális CO2-kibocsátás közel feléért az épített környezetünk felel, ezért kulcsfontosságú, hogy minél energiahatékonyabb legyen az épületeink üzemeltetése. A Schneider Electric grenoble-i IntenCity létesítményének példája azt mutatja, hogy intelligens rendszerekkel akár tizedére is csökkenthető...

Szárnyal az infláció, borús jövőt jósolnak a szakértők

2022. júliusban a fogyasztói árak átlagosan 13,7 százalékkal meghaladták az egy évvel korábbit. Az elmúlt egy évben az élelmiszerek és a tartós fogyasztási cikkek ára emelkedett a leginkább.A fogyasztói árak egy hónap alatt átlagosan...

Növekedhet a bérfeszültséget és a fluktuáció

Könnyebbé vált harmadik országbeli állampolgárok, így akár az ázsiai térségből érkező munkavállalók minősített munkaerő-kölcsönzőkön keresztüli alkalmazása. Azon túl, hogy egyes szektorok munkaerőhiánya, valamint a bizonytalan gazdasági kilátások miatt a munkáltatók számára egyre előnyösebb munkaerőt...

Viszaesett az Erste Bank nyeresége

Az Erste Banknál 18 százalékkal nőtt az új finanszírozás volumene az idei első félévben, míg az ügyfélhitelek és kötvények állománya 11 százalékkal bővült egy év alatt. A működési bevételeket 9,4 százalékkal sikerült növelni, az...
- Hirdetés -

Don't Miss

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...

Az UX az új arany

A járvány hihetetlenül felpörgette a digitalizációt, a szolgáltatóknak pedig önbizalmat adott. Egyre fontosabb a fel használói élmény tervezése, ám a Z generáció a korábbiakhoz képest sokkal „puritánabb” szolgáltatási portfóliót igényel – mondta el Mondovics...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Együttműködik a WWF és a Coca-Cola

A WWF – világszerte és Magyarországon is – többek között azért dolgozik, hogy megóvja a folyókat és a vizesélőhelyeket. A Duna forrásától a deltáig a folyó mentén élő emberekkel együttműködve tesznek konkrét lépéseket a...

Hatalmas zöld projektben a Toyota

Fukusima prefektúra és a Toyota hidrogénre, mint új energiaforrásra helyezi a hangsúlyt. 2021 júniusa óta tárgyalnak a projekt konkrét kezdeményezéseiről különböző partnerekkel, hogy olyan megvalósítási modellt hozzanak létre, amely a Japánra jellemző, 300.000 körüli...

Litkai Gergellyel indított Zöld podcastot a Bookline

Augusztus harmadikán elindult a Bookline havonta jelentkező podcast-sorozata, a Bookline Zöld. A Könyves Magazinon és a nagyobb streamingszolgáltatón elérhető műsorban Litkai Gergely és vendégei nemcsak a fenntarthatósággal és a környezetvédelemmel kapcsolatos tévhiteket igyekeznek helyre...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....