- Hirdetés -

Olimpiai sportolókról mesél az új weboldal

|

- Hirdetés -

Az olimpiai és paralimpiai játékok világszintű támogatója, a Toyota bejelentette, hogy globális honlapján belül önálló weblapot hozott létre, melynek célja, hogy a részt vevő 48 ország mintegy 240 sportolójának történetét és tevékenységét bemutassa. A „Toyota Világválogatott Csapat” tagjai azt a szellemiséget testesítik meg, amelynek középpontjában a kihívások legyőzése, és a folyamatos fejlődés áll, melynek segítségével kvalifikálhatják magukat a 2020-as Tokiói Olimpiai és Paralimpiai Játékokra.

Az erre a célra létrehozott weboldal bemutatja a „Toyota Világválogatott Csapat” sportolóinak felkészülését a 2020-as Tokiói Olimpiára. A sportolói oldal a játékok közeledtével folyamatosan frissül, így értesülhetünk róla, kinek sikerült kvalifikálnia magát a 2020-as játékokra, illetve hogyan készülnek a sportolók maximális teljesítményt nyújtani az olimpia világszínpadán. Az új honlapon megtalálható a Toyota világszintű vállalati kezdeményezése, a „Vágj bele a lehetetlenbe” is. Ez az üzenet megtestesíti a Toyota törekvését aziránt, hogy felismerje és segítse megoldani a bennünket érő kihívásokat, amelyek az autóipart is érintik a mostani, gyorsan változó időkben. A sport és a sportolók kihívásokra adott válaszai, törekvéseik és önfejlesztésük inspiratív példaként mutatja az utat egy jobb társadalom irányába. Egy nyitottabb és befogadóbb társadalomban az emberek jobban meg tudják mutatni képességeiket. A Toyota is hozzá szeretne járulni az emberek napi életének javításához és a társadalom fejlődéséhez.

A „Toyota Világválogatott Csapat” nemcsak olyan sportolókból áll, akik a Toyotánál dolgoznak, de olyanokból is, akiket azért választottak ki, mert magukénak vallják a Toyota filozófiáját és értékeit. Például a kihívások megválaszolását, a folyamatos fejlődést, az őszinteséget, a csapatmunkát, az alázatosságot és a hálát, vagy éppen a felelősséget és tisztességet. A sportolók a gyakorlatban is alkalmazzák a „Vágj bele a lehetetlenbe” elvet, hiszen a versenyzés során bátorságra van szükség, amivel a Toyota partnereit és dolgozóit is motiválják. A sportoló dolgozóknak nyújtott támogatás mellett a Toyota szponzorként és egyéb módokon is segíti a sportfelszerelések fejlesztését. A Toyota és a sport összefonódása már 1937-ben, a vállalat megalapításának évében elkezdődött. Ekkor jött létre ugyanis a Toyota első, atlétikával foglalkozó sportklubja. Ettől kezdve a Toyota és a sport útjai elválaszthatatlanok lettek. A sport által inspirált csapatmunka és személyes fejlődés nemcsak a sportolóknak jelent élményt, hanem a nekik szurkoló és őket támogató Toyota alkalmazottaknak is erőt ad.

„Ahhoz, hogy javítsunk a dolgokon, el kell sajátítanunk a »soha ne add fel« mentalitást. Amikor nem magunkért, hanem például munkatársainkért harcolunk, azt a csapatért tesszük. Ez a hozzáállás jelenik meg akkor, amikor újra és újra még jobb autókat próbálunk készíteni.” – mesél Akio Toyoda, a Toyota elnöke arról, hogy a vállalatalapító Kiichiro Toyoda miért hozta létre a sportrészleget annakidején.

2011-ben a sport segített a Toyotának reményt adni, és arra bátorítani, hogy soha ne adja fel. Ebben az évben először a nagy földrengés sújtott le Kelet-Japánra, majd röviddel utána a thaiföldi árvíz miatt állt le a beszállítás, és kényszerítette a vállalatot a termelés szüneteltetésére. Akio Toyoda a helyszínen tájékozódott a helyzetről, és eközben értesítést kapott a vállalat női softball csapatának mérkőzéseiről, Japánból. A csapat a bajnokságért játszott a döntőben, és először 0-0-ra állt. A hosszabbításban sem tudtak pontot szerezni, de végül minden erejüket összeszedve győzelemmel fejezték be a játékot. A csodával felérő győzelem után Toyoda így nyilatkozott: „Ez a győzelem akkor jött, amikor a vállalatot a földrengés és a thaiföldi árvíz következményei sújtották. A softball csapat sikere hatalmas bátorítást adott nekünk ebben a helyzetben, nagy szükségünk volt rá.”

Ez a történet, és más hasonló élmények is arra ösztökélik a Toyotát, hogy a lehető legtöbb emberrel ossza meg a sport szeretetét. Az olimpiai és paralimpiai játékokon résztvevő sportolók igazi sztárok. Ahhoz, hogy a lehető legfényesebben csilloghassanak, a Toyota kiemelt partnerként támogatja az olimpiai játékokat. Nem csak technológiát, de olyan szolgáltatásokat is biztosít, mint az élvonalbeli járművek, a mobilitást támogató robotok és a Toyota gyártórendszerének használata. A Toyota sport iránti szenvedélyét minden partnerével, így vásárlóival is szeretné megosztani. Az újonnan létrehozott sportolói weboldal mellett a Toyota már eddig is több sporttal, sportolókkal és mobilitással kapcsolatos weboldalt üzemeltetett:

Toyota olimpiai, paralimpiai és sport honlap – Ez az oldal a Toyota sporttal kapcsolatos információit osztja meg, beleértve az olimpiát és a paralimpiát.

Sportolói oldal – Ez az újonnan elindított weboldal mutatja be a mintegy 240 fős „Toyota Világválogatott Csapat” sportolót (2019. augusztus 22-i állapot).

Sportolói történetek – Blogbejegyzések, melyek a sportolókkal készített interjúk alapján készültek, és amelyek középpontjában a kihívások legyőzésére törekvő szellemiség áll.

Mobilitást mindenkinek! – Egy honlap, ahol a „Vágj bele a lehetetlenbe” kampány filozófiájáról és az ezzel kapcsolatos történetekről lehet olvasni. Itt látható a “Para Tech” című film is, amely a nyolcszoros paralimpiai aranyérmes, Andrea Eskauról és a Toyota mérnökeiről szól, akik a Toyota motorsport-tapasztalatait felhasználva kitágították a lehetőségek határait a parakerékpározásban.

A Toyota világszintű olimpiai és paralimpiai partnersége

A Toyota 2015-ben lett az Olimpiai és Paralimpiai Bizottság világszintű mobilitási partnere a 2017-től 2024-ig terjedő időszakra. Erre az időszakra esik a Phjongjangi (2018, Dél-Korea) és Pekingi (2022, Kína) Téli Olimpia és Paralimpia, valamint a Tokiói (2020, Japán) és Párizsi (2024, Franciaország) Olimpia és Paralimpia. A Toyota célja, hogy a világot békés, diszkriminációktól mentes társadalom kialakítására bátorítsa a sport által. A Toyota elkötelezett a mobilitás által fenntartható társadalom létrehozásában. A vállalat értékei a folyamatos fejlődés és az emberek tisztelete. Ezeket az értékeket vallja magáénak az Olimpia és a Paralimpia is, közelebb hozva egymáshoz az embereket, hogy mindenki szabadon ünnepelhesse az emberi potenciál csúcsteljesítményeit. A Toyota hiszi, hogy a mobilitás többet jelent az autóknál, és sokkal inkább a kihívások legyőzését, az álmok megvalósítását szolgálja. Ezt fejezi ki a „Vágj bele a lehetetlenbe” vállalati kezdeményezés is, amely alapjául szolgál annak, hogy a Toyota autógyárból mobilitási vállalattá váljon. Ha szabadon mozoghatunk, minden lehetségessé válik.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA