- Hirdetés -

Ömlik a pénz a nyelvoktatási startupba

|

- Hirdetés -

Újabb sikeres befektetési kört zárt az angol, mint idegennyelv oktatását digitális eszközökkel megreformáló orosz-amerikai startup, a Novakid, a cég 35 millió dollár értékű Series B befektetést kapott.

A hazai kötődésű, az előző kört vezető PortfoLion Capital Partners mellett a korábbi befektetők is csatlakoztak az újonnan belépő amerikai nagyágyúkhoz, az Owl Ventures-höz és a Goodwater Capital-hez. A cég a tőkeemelésnek köszönhetően a termékfejlesztés mellett tovább erősíti piacvezető pozícióját Kelet-Közép-Európában és fokozza jelenlétét a világ számos más régiójában.

A 2017-es alapítású Novakid jól vette a világjárvány által állított akadályokat és az elmúlt másfél évben kiemelkedő növekedést produkált mind a felhasználók száma, mind a bevételnövekedés tekintetében. A cég magyar nyelven is elérhető, saját fejlesztésű platformján vegyíti az egyedi, interaktív digitális tananyagot és az anyanyelvi tanárokkal való személyes kapcsolattartást. A megoldás első sorban a 4-12 éves gyermekek angolnyelv tanulását segíti, kiegészítve a hagyományos iskolai és személyes idegennyelv-tanulást.

2021-ben a Novakid meghétszerezte aktív ügyfélbázisának növekedését az azt megelőző évhez képest, a platformon keresztül elindított nyelvórák száma idén júniusban elérte a 2,2 milliót, ez az utolsó hónapban már több, mint 410 ezer tanórát jelentett, az oldalon elérhető idegennyelvi tanárok létszáma pedig év végére várhatóan átlépi a háromezret. A szolgáltatás Európában a legnépszerűbb, innen érkezik a felhasználók négyötöde, a maradék 20 százalék pedig a közel-keleti, észak-afrikai és ázsiai-csendes-óceáni térségből, ahol a cég tovább tervezi növelni piaci jelenlétét.

Két éven belül a mostani a harmadik befektetési kör, ez jelzi a cég és az ágazat kiemelkedően gyors fejlődési ütemét. A korábbi, PortfoLion által vezetett befektetési körben egyaránt részt vett amerikai, orosz és koreai befektetési társaság, ők a mostani tranzakció után is folytatják közös útjukat a Novakid csapatával. Új belépőként két amerikai nagyágyú, az Owl Ventures és a Goodwater Capital csatlakozott a cég befektetői köréhez.

„A Novakid profin kezeli a befektetői kapcsolatait és remekül halad a nem egész egy évvel ezelőtt közösen kijelölt úton. A mostani kör és a két amerikai befektető lehetővé teszi, hogy a cég megerősítse piacvezető pozícióját Európában és újabb földrajzi és szakmai területeken tudjon fejlődni” – emelte ki Pásztor Aurél, az OTP Csoporthoz tartozó PortfoLion Capital Partners befektetésért felelős partnere.

„Az angol tanulás a világon mindenhol exponenciálisan növekvő tendencia, mégis csak a teljes népesség 20 százaléka beszéli ezt a nyelvet. Amellett, hogy egyre többen fognak bekapcsolódni a tanulásba, a digitális megoldások iránti kereslet növekedésére is számítunk, egyrészt az új tanítási formák növekvő elfogadottsága, másrészt az állami oktatási rendszerek irányából érkező támogatás miatt. Célunk a következő oktatástechnológiai unikornis felépítése, azaz az egymilliárd dolláros cégérték elérése” – nyilatkozta Max Azarov, a Novakid társalapítója és ügyvezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szuperprodukció érkezik Budapestre

Soha nem látott világpremier érkezik Budapestre. Június elsején nyílik meg a BOK csarnokban a LUFILAND szuperprodukció, amely 500 ezer környezetbarát lufi felhasználásával hívja világkörüli utazásra a látogatókat. A 4000 négyzetméteres kiállítócsarnokban többek között az...

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...