- Hirdetés -

Ömlöttek a milliárdok a Hellhez

|

- Hirdetés -

A Hell Energy Magyarország Kft. az elsők között vett részt a Magyar Nemzeti Bank Növekedési Kötvényprogramjában (NKP). A cég kötvénykibocsátási aukcióján 28,5 milliárd forint névértékű kötvényt bocsátott ki sikeresen. Az ügylettel a Hell Energy először lépett ki forrásbevonás céljából a tőkepiacra, amelyből alumínium italdoboz gyártókapacitásuk bővítése mellett az idén piacra dobott – jelenleg külföldön bérgyártásban készülő – Hell Energy Coffee termékcsalád gyártását hozzák haza Magyarországra.

A Hell Energy Magyarország Kft. sikeres kötvényaukcióján a jegyzett kötvények által bevont források összértéke 29,057 milliárd forint, az elért átlaghozam a kibocsátó számára igen kedvező 2,45% százalékon alakult. A kötvényekre, rendkívül nagy érdeklődés mellett összesen 43,25 milliárd forint névértékű ajánlat érkezett. A cég a tízéves futamidejű, fix kamatozású kötvényből származó forrást a jövő évre tervezett beruházásaira és a kereskedelmi bankoknál fennálló hosszú lejáratú hiteleinek kiváltására fordítja. Ami az új beruházásokat illeti, a vállalat elkötelezett a teljes mértékben újrahasznosítható csomagolás mellett, ezért is épített saját alumínium italdobozgyárat Szikszón. A kötvényekből befolyt forrás egy részéből ennek kapacitását bővíti, hiszen a közelmúltban tett vállalásuk szerint a következő öt évben 1 százalék alá csökkentik csomagolásaiknál az alumínium italdobozhoz képest minden szempontból nehezebben újrahasznosítható PET palackok arányát. E mellett a pár hónap alatt népszerűvé vált, új, tejalapú italcsaládjuk, a Hell Energy Coffee hazai gyártását fogják megvalósítani.

A NKP-ban való részvétel valamennyi kritériumát teljesítette a vállalat. A Scope Ratings GmbH hitelminősítőtől a kibocsátandó kötvény az elvárt B+ minősítéshez képest két minősítéssel jobb, BB minősítést szerzett meg, a cég stabil piaci kilátásainak előrejelzése mellett. A sikeres kötvénykibocsátási ügyletben befektetési szolgáltatóként az ERSTE Bank Hungary Zrt., pénzügyi és jogi tanácsadóként pedig a Deloitte Üzletviteli és Vezetési Tanácsadó Zrt. és a Deloitte Legal Erdős és Társai Ügyvédi Iroda működtek közre.

„Meggyőződésünk, hogy ezzel az új finanszírozási formával egészen más léptékű növekedési szakaszba ér a már eddig is rendkívül dinamikusan fejlődő Hell Energy. A hosszú lejáratú feltételek és a kedvező hozam meggyorsítja a megtérülési időt, és ezzel hamarabb érhetjük el jövőbeni üzletfejlesztési céljainkat. A Hell Energy ezzel az ügylettel először mérettette meg magát a tőkepiacon, mégpedig igen sikeresen. Ez jó visszaigazolása az eddigi eredményeinknek és az üzleti stratégiánknak” – értékelte az ügyletet Csereklye Barnabás, a cég ügyvezetője.

A prémium minőségű HELL energiaitalokat, a XIXO jegesteákat és szénsavas italokat, valamint a Hell Energy Coffee-t gyártó cég ma már a nemzetközi színtéren is megkerülhetetlen szereplő. A 2006-ban született, és hazánkban rekordgyorsasággal piacvezetővé vált energiaital-márka 5 kontinens több mint 50 országában van jelen. A Hell Energy egyedüliként mondhatja el magáról, hogy Magyarországon kívül további nyolc országban is piacvezető a márkája, a vállalat itthon saját tulajdonú modern töltőüzemmel és alumínium italdobozgyárral rendelkezik, ami páratlan stratégiai pozíciót jelent számára globális szinten is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új vezetők a Borsodinál

A Borsodi Sörgyár idén januártól átalakította ellátási láncért felelős csapatát. Plamen Angelov Denchev, aki korábban a Molson Coors bolgár Haskovo sörgyárát irányította, tavaly év vége óta tölti be az ellátási lánc igazgatói szerepet a...

Új taktikákkal támadnak a kiberbűnözők

Új, gyorsan fejlődő kémprogramtámadás-sorozatot fedeztek fel a Kaspersky szakértői, melynek keretében már több mint 2000 iparvállalatot ért támadás világszerte. A mainstream kémprogram-támadásokkal ellentétben ezek a támadások azzal tűnnek ki, hogy korlátozott számú célpontra irányulnak,...

Ismét díjazták a Baumit honlapját

A Baumit Kft. vállalati honlapja – baumit.hu – 2021 decemberében, második alkalommal nyert díjat a magyarországi legrangosabb, legmagasabb presztízsű „Az Év Honlapja” pályázaton. Míg 2020-ban Kereskedelem kategóriában lett Az Év Honlapja, addig 2021-ben az...

Új ügyféllel erősít a MITTE

A MITTE Communications nyerte az S IMMO Hungary ingatlanbefektetési társaság marketing céljainak támogatására kiírt zárt ügynökségi tenderét. Az ügynökség felel az S IMMO helyi média-, marketing- és PR-tevékenységéért.Az S IMMO AG egy bécsi székhelyű,...

Egyre fontosabb a fogyatékossággal élők munkaerőpiaci integrációja

Nem csak kiemelt társadalmi ügyként kezelik, hanem el is várják a munkáltatóktól a fogyatékosággal élők munkaerőpiaci integrálását a dolgozók – derült ki a Szerencsejáték Zrt. megbízásából a közelmúltban készített 1000 fős online kutatásból. A...

Nyáron érkezik hozzánk a Disney+

A Disney hivatalosan is bejelentette, hogy idén nyártól újabb 42 országban teszik elérhetővé a Disney+ streaming szolgáltatást, az újabb bővítési körbe pedig Magyarország is bekerült. Az új piacok között, ahol megjelenik a Disney+ számos európai...

A hazai webáruházak a karácsonyi szezon győztesei

A felnőtt magyarok háromnegyede a karácsonyra vásárolt ajándékok közül legalább egyet online rendelt meg 2021-ben, elsősorban belföldi webáruházakból – derült ki a Reacty Digital 2022. januári felméréséből. A csomagok többsége házhoz szállítással érkezett, a...

Világhírű befektető csapott le a magyar startupra

Az elektromosautó-flották számára útvonaltervezőt fejlesztő Volteumra a világ egyik legmeghatározóbb startup befektetője is felfigyelt. A korábban a Start it @K&H inkubátorban fejlődött csapat most bekerült a Techstars „Cities of the Future” akcelerátor programjába, ami...

Komoly kockázatot jelenthet az ügyfélazonosítás

Az utóbbi időszakban a korábbiakhoz képest sokkal nagyobb fókuszt kapott a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozás elleni fellépés az Európai Unióban. Bár az EU-s jogszabályban rögzített átvilágítási folyamat alapjaiban nem változott, a most elkészült...

Ezek hatnak a pénzügyeinkre az idén

Egy sor olyan változással kell számolnunk 2022-ben, melyek alapvető hatással lesznek a pénzügyek intézésére. A digitalizáció és az adat alapon személyre szabott szolgáltatások megjelenése nem csak új termékeket, de más ügyfélélményt is teremt, míg...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezekre a marketingtrendekre kell figyelni idén

Az üzleti szempontok és a társadalom iránti felelősség összehangolása, a fogyasztói tudatosság egyre magasabb szintre emelkedése, az élmények iránti fokozott vágy, járvány-fásultság – többek között ezekre a trendekre lesz érdemes odafigyelniük idén a marketingszakembereknek....

Új vezetők a Borsodinál

A Borsodi Sörgyár idén januártól átalakította ellátási láncért felelős csapatát. Plamen Angelov Denchev, aki korábban a Molson Coors bolgár Haskovo sörgyárát irányította, tavaly év vége óta tölti be az ellátási lánc igazgatói szerepet a...

Új taktikákkal támadnak a kiberbűnözők

Új, gyorsan fejlődő kémprogramtámadás-sorozatot fedeztek fel a Kaspersky szakértői, melynek keretében már több mint 2000 iparvállalatot ért támadás világszerte. A mainstream kémprogram-támadásokkal ellentétben ezek a támadások azzal tűnnek ki, hogy korlátozott számú célpontra irányulnak,...

Ismét díjazták a Baumit honlapját

A Baumit Kft. vállalati honlapja – baumit.hu – 2021 decemberében, második alkalommal nyert díjat a magyarországi legrangosabb, legmagasabb presztízsű „Az Év Honlapja” pályázaton. Míg 2020-ban Kereskedelem kategóriában lett Az Év Honlapja, addig 2021-ben az...

Új ügyféllel erősít a MITTE

A MITTE Communications nyerte az S IMMO Hungary ingatlanbefektetési társaság marketing céljainak támogatására kiírt zárt ügynökségi tenderét. Az ügynökség felel az S IMMO helyi média-, marketing- és PR-tevékenységéért.Az S IMMO AG egy bécsi székhelyű,...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA

Negyven percnyi reklámot nézünk naponta

2021 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 14 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők közel 5 és fél órát, míg a férfiak az átlagnál 18 perccel kevesebbet – derül ki a Nielsen Közönségmérés...