- Hirdetés -

Önkénteseket várnak a Balaton Soundra

|

- Hirdetés -

A tavaly 160 ezres látogatószámmal rekordot döntő Balaton Sound fesztivál idén is folytatja a tavaly létrehozott, tudatos és biztonságos fesztiválozásra buzdító Safety First kampányát, amellyel idén a nemzetközi közönséget is edukálni szeretnék.

A szakértőkből álló Safety First csapat a korábbi években tapasztalt, fesztiválokon és szórakozóhelyeken előforduló problémákra hozott megoldásai mellett az önkéntesek jelenléte is jelentős mértékben hozzájárult a fesztiválbiztonsághoz és a problémás területek feltérképezéséhez. Ennek eredményeként a fesztivál még nagyobb fókuszt helyez idén az önkéntesekre.

A világsztár dömping – így többek között Armin van Buuren, The Chainsmokers, Marshmello vagy J Balvin – és a Balaton közelsége a magyarok mellett a nemzetközi közönség számára is nagyon vonzóvá teszi Európa legmenőbb vízparti fesztiválját. Az ötnapos fesztiválon közel kétszázezer ember fordul meg, akik amellett, hogy számos élménnyel gazdagodnak, a szükséges önismeret vagy tapasztalat hiányában akár váratlan helyzetekben is találhatják magukat. A váratlan szituációk, a szórakozóhelyeken és a fesztiválokon felmerülő problémás esetek elkerülésére és a biztonság növelésére hozták létre tavaly a fesztivál szervezői a Safety First kezdeményezést, amelybe idén még több önkéntest szeretnének bevonni.

Tavalyhoz hasonlóan a fesztivált megelőző szakaszban idén is az edukáción lesz a hangsúly.

A szakértői csapat tagjai

Benis Dániel, a Balaton Sound technikai vezetője

Tóth Tibor, a fesztivál szolgáltatásfejlesztési vezetője

Dr. Zacher Gábor toxikológus

Dr. Hevesi Kriszta szexuálpszichológus

A szakértői csapathoz a fesztiválokat és szórakozóhelyeket foglalkozásából adódóan jól ismerő DJ, Lotfi Begi is csatlakozik, illetve a fiatalok, a fesztiválközönség oldaláról két ismert vlogger-influencer, Lina és Panni is, akiknek együttes tapasztalataira építve folytatódik a Safety First kezdeményezés.

A fesztivál idején idén is az önkénteseké lesz a főszerep: a szervezők várják az orvostan, nemzetvédelmi és pszichológia szakos hallgatók, illetve minden olyan fiatal jelentkezését, aki fogékony a téma iránt, Magyarországról és külföldről egyaránt.

A Safety First csapathoz csatlakozó önkéntesek a fesztiválbérlet, egyenruha és eszközök átvétele mellett egy három napos tréningen vesznek részt, ahol amellett, hogy csapattá kovácsolódnak, meghallgatják a Safety First szakértőinek előadásait, illetve megtanulják, hogy a különböző problémás helyzetekben hogyan tudnak segítséget nyújtani társaiknak. A fesztivál ideje alatt egyrészt a kihelyezett Safety First pontokban, másrészt járőrként járulnak hozzá a biztonságos Balaton Sound megteremtéséhez.

A fesztiválozók felmerülő problémáikkal közvetlenül fordulhatnak a Safety First önkéntesekhez, hiszen ők a különböző egészségügyi, technikai és biztonsági szolgálatokkal lesznek összeköttetésben.

„Célunk, hogy a fesztiválozókat a felelősségteljes szórakozásra, saját magukra és egymásra való odafigyelésre ösztönözzük nemcsak a Balaton Soundon, hanem bármely tömegrendezvényen. Tavaly az edukáció mellett a helyszínen bevont önkéntesek is jelentősen hozzájárultak a kezdeményezés sikeréhez, így idén még több önkéntesnek szeretnénk lehetőséget adni, hogy csatlakozzon a Safety First csapatához. Várjuk az orvostan, nemzetvédelmi és pszichológia szakos hallgatók, illetve olyan fiatalok jelentkezését, akik velünk együtt szeretnének tenni a biztonságos fesztiválozásért. – mondta el Fülöp Zoltán fesztiváligazgató.

Az idei év újdonsága, hogy a szervezők külföldi önkéntesek jelentkezését is várják, ezzel is hozzájárulva a jelentős számú külföldről érkező fesztiválozó biztonságérzetéhez.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...

A Toyota lett Európa második legnépszerűbb személyautó márkája

A Toyota Motor Europe európai Toyota és Lexus járműeladásai 1.076.300 darabot tettek ki 2021-ben, ami 8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, tükrözve a környezetbarát márkák iránti erős ügyfélkeresletet. Ezzel a Toyota...

Kriptovalutázó startupokat támadnak a hekkerek

Kis és közepes méretű vállalkozások elleni támadássorozatra bukkantak a Kaspersky szakértői. A fejlett állandó fenyegetésekkel támadó BlueNoroff hekkercsoport támadásai következtében az áldozatok komoly kriptovaluta-veszteségeket szenvednek el világszerte. A SnatchCrypto nevű kampány célpontjai olyan vállalatok,...

Karitatív kampánnyal segített az OMV

A karácsonyi szezonban tartott karitatív kampány eredményeképpen összesen több mint 5 millió forintot utal át az OMV a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára. A segélyszervezet a pénzt egy új mentőautó megvásárlásához használja fel. Ezzel az...

Új hírcsatornák a DirectNow kínálatában

Két új hírcsatornával bővültek a Direct Now alkalmazásban elérhető tartalmak, ezzel most már 96-ra emelkedett azon csatornák száma, melyek mobiltelefonon, tableten, laptopon vagy okostévén hozzáférhetőek a Direct One előfizetői számára. A Direct Now alkalmazás a...

Konferenciaszervezés: melyik részét érdemes profikra bízni? (x)

Egy konferencia sikerén számtalan dolog múlhat: erősítheti vagy akár gyengítheti is a cég hírnevét, bevételeit, megbízhatóságát. A siker azonban több lábon áll, melynek nagy része a szervezésben teljesedik ki. Fontos a helyszín, az előadók,...

Közös beszerzési stratégiát javasol a GVH

Lezárta a hazai médiaszolgáltatás és műsorterjesztés piacán végzett ágazati vizsgálatát a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A szervezet elemzése szerint az árak és a szolgáltatás minősége határozza meg leginkább a fogyasztói döntéseket, a kisebb szolgáltatóknak pedig...

Online nézhetjük a nemzetközi táncfesztivált

Online rendezik meg a SzólóDuó Nemzetközi Táncfesztivált: az Orkesztika Alapítvány a fesztivál produkcióit YouTube-csatornáján közvetíti január 19. és 22. között esténként 7 órától.A SzólóDuó Fesztivál célja, hogy a szárnyaikat bontogató és a tapasztalt alkotók,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...

A Toyota lett Európa második legnépszerűbb személyautó márkája

A Toyota Motor Europe európai Toyota és Lexus járműeladásai 1.076.300 darabot tettek ki 2021-ben, ami 8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, tükrözve a környezetbarát márkák iránti erős ügyfélkeresletet. Ezzel a Toyota...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

Új technológiák pörgethetik fel a klímavédelmet

Hogyan segítheti a mesterséges intelligencia, az esővízgyűjtés és a közlekedési rendszerek gyökeres átalakítása a károsanyag-kibocsátás csökkentését – a többi között ez is kiderül a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott Schneider Electric és a CNBC Catalyst...

DATA