- Hirdetés -

Online sorozattal segíti a vállalkozókat a Telekom

|

Vajon hogyan tudnánk még elégedettebbé tenni az ügyfeleinket és még magasabb minőségű szolgáltatást, vagy terméket biztosítani nekik? – teszi fel a legtöbb cégvezető a kérdést, legyen szó akár most induló, akár több éve jól működő vállalkozásról. Miközben a fejlesztés és a fejlődés vállalkozásonként mást és mást jelent, a digitális megoldások szerepe mindenhol és minden ponton ugyanúgy felértékelődött, kulcsfontosságúvá vált: a Telekom most arra vállalkozik, hogy egy online követhető „átalakító show” segítségével megmutassa, hogyan járul hozzá a digitalizáció a vállalkozások fejlődéséhez, amit a Telekom új üzleti ajánlatokkal és megoldásokkal is támogat.

Július 4-én elstartolt az Alakíts nagyot! online átalakító sorozat a Telekom Hello Biznisz platformján, amelyben a Telekom szakértői Wolf Gábor marketing tanácsadóval és két kisvállalkozással együttműködve mutatják meg, hogy a digitális megoldások, eszközök segítségével hogyan léphetnek előre – akár néhány nap leforgása alatt – a vállalkozások. Többek között az okoswifi rendszer, az online jelenlét egységesítése és átalakítása, vagy éppen egy praktikusan kiválasztott okoseszköz mind-mind hozzájárulhatnak ahhoz, hogy az átalakításban résztvevő vállalkozók tovább lépjenek cégük fejlesztésének kérdésében, lehetőséget találjanak valamilyen, akár egy rég halogatott probléma kézenfekvő megoldásához. A projektben résztvevő vállalkozók fejlődésének példáján keresztül nyilvánvalóvá és kézzel foghatóvá válik, hogyan segíti az üzleti eredményességet, egy kisvállalkozás sikerét a digitalizáció, és hogy a szaktudás, a lelkesedés és a kreativitás mellett már csupán néhány digitális megoldás kell, és máris fejlődik az üzlet.

„Hiszünk abban, hogy a digitális megoldások, lehetőségek kihasználása teszi lehetővé a vállalkozások non-stop fejlődését, és így az üzleti eredményességet. Célunk a cégek digitális átalakításának megmutatásával az, hogy a jó példákon keresztül minél több vállalkozás jusson el eddig a felismerésig” – mondta el Iski István, a Telekom kis-és középvállalkozások területének vezetője.

A Telekom Alakíts nagyot! sorozatában elsőként egy budapesti szépségszalonban - a Telekom legjobb szakembereinek iránymutatásával - testreszabott és praktikus fejlesztéseket követhetünk nyomon alig egy hét leforgása alatt. Kiderül az is, hogy mekkora változás érhető el nemcsak a hatékonyság, de a vállalkozás előtt álló távlatok terén is, hiszen a magasabb szintű digitalizáció lehetőséget teremt arra is, hogy a vállalkozás gyakorlatilag folyamatosan fejlődjön.

A vállalkozások non-stop fejlődését támogatandó, a Telekom a kisvállalkozásoknak szóló ajánlatait négy új elemmel is bővítette:

Napi 1 GB adatot kínál az új Üzleti Adat Non-stop csomag, amely az „adatkorlátos” csomagokkal szemben nem szakítja meg az internet hozzáférést az adatkeret felhasználása után, mivel a net továbbra is elérhető marad, csak lassabb sebességgel. Elsősorban azoknak a kis-és középvállalkozásoknak lehet jó választás, akik egyelőre még nem a korlátlanságban rejlő előnyöket keresik, de már észrevehetően megnőtt a mobil adat igényük és a mobilinternet szolgáltatás folyamatos, 0-24-es jelenlétéről a vállalkozásuk kapcsán sem szeretnének lemondani.

A Telekom azokat a vállalkozásokat is ösztönözni szeretné, akik nyitottak a kísérletezésre, új alkalmazások kipróbálására. Azok a vállalkozások, akik rendelkeznek az új üzleti mobil portfólióból mobil díjcsomaggal és fizetős alkalmazást töltenek le úgy, hogy azt mobil számlájuk terhére rendezik, e költségekből maximum nettó 1000 Ft kedvezményt kapnak havonta. A Telekom várakozásai szerint olyan új – akár havidíjas - applikációk használatát segíti és bátorítja ez a kedvezmény, amelyek beépülve az üzletmenetbe, elősegítik a vállalkozás fejlődését.

Prémium szintű Magenta 1 Business ügyfeleit is új kedvezményekkel és megoldásokkal segíti a Telekom: mostantól azoknak a vállalkozásoknak, akik legalább 4 db korlátlan díjcsomaggal és hozzá Üzleti Adat Non-stoppal vagy korlátlan adattal rendelkeznek saját, dedikált Telekomos kapcsolattartó, tanácsadó segíti a munkáját és ügyintézését, időt és energiát is megtakarítva így a vállalkozásnak. A Magenta 1 Business Prémium csomag havidíj kedvezménye keretében pedig az előbb említett előfizetésekre 50% havidíj kedvezmény, a többi mobil vagy fix előfizetésükre 30% kedvezmény jár. (Azok a vállalkozások, akik megfelelnek a feltételeknek, automatikusan megkapják a prémium szintű besorolást.)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...