- Hirdetés -

Online képzést indít a Kaspersky

|

- Hirdetés -

A Kaspersky Lab elindítja a „Kaspersky Interaktív Védelmi Szimulációs” képzését online, röviden Kips Online-t, amely a meglévő Kips Live tanfolyam kibővítése. Mindkét kiberbiztonsági képzés célja a vállalati felsővezetők oktatása a biztonsági intelligenciáról és az üzleti informatikáról a világ minden táján.

 

Nem egy átlagos játék

 

A Kips Online elindításának motivációja, hogy a multinacionális cégek top menedzsereiben tudatosítsa a kiberbiztonság fontosságát valamint felhívja a figyelmet a kiberbűnözés veszélyeire. Az oktatás alapja a kibertanácsadó cég 20 éves tapasztalata és célkitűzése, hogy felkészítse a vezetőket a kiber támadások elleni gyors és magas szintű reakcióra.

 

“Általánosságban elmondható, hogy a vállalati informatikai biztonsági tudatosság megköveteli a fenyegetések ismeretét, a támadások forgatókönyvét és a megfelelő eszköz-használatot annak érdekében, hogy elkerüljék a megalkuvást. Felsővezetői szinten ugyanakkor a támadások mérséklésének és/vagy kivédésének legfontosabb kulcsa a csapatmunka. Ezeket mind figyelembe vettük, amikor elkezdtünk dolgozni a KIPS-en és igyekeztünk egy olyan rendhagyó módot találni, ami szórakoztató és releváns egyszerre, mint pl. olyan stratégiai videojátékok, amelyek nem hosszabbak 2 óránál. A cél nem az, hogy a menedzsereket biztonsági szakértővé képezzük, hanem javítani a támadások során a különböző részlegek közti együttműködést és ezzel párhuzamosan csökkenteni a visszaállítási költségeket. A Kips Online használatával biztosítani tudjuk a képzési folyamathoz szükséges rugalmasságot és a lehetőséget, hogy bevonjuk a felsővezetőket a kiberbűnözés elleni harcba.” – mondta Slava Borilin a Kasperksy Lab „Security Awareness” részlegének programmenedzsere.

 

 

A közös szándék csökkenti a helyreállítási költségeket

 

A Kaspersky Lab által készített Vállalati Biztonsági Kockázati tanulmány szerint a cégek 51%-a egyetért abban, hogy nehéz rekonstruálni az egyes kibertámadások utáni helyreállítási költségeket. A tapasztalat azt mutatja, hogy a gyors és összehangolt fellépés segít jelentősen enyhíteni az informatikai biztonsági kiadásokat, és a KIPS LIVE ill. a KIPS ONLINE egyik fő célja bizonyítani ezt. A képzés során a résztvevők feladata egy interaktív eszköz segítségével egy kiberbiztonsági incidens során a különböző „részlegek” együttműködésének növelése valamint a pénzügyi kiadások mérséklése. A játék forgatókönyve valós eseményeken alapul, reális kihívásokkal, amelyek túlnyúlnak a hétköznapi kibertanácsadáson.

 

 

KIPS Téli torna

 

2016 decemberében, a globális bejelentés előtt, a Kaspersky Lab vállalati ügyfeleket és médiaszakembereket hívott meg 40 országból összesen 270 csapattal, hogy részt vegyenek az online játékban, mely a KIPS Online első sikeres tesztelése volt. A KIPS Online eredményesen bizonyította képességeit és igazolta, hogy akár több száz fős csapatok is könnyen tudják használni. A Kaspersky Lab kiemelt célja, hogy terjessze a kiberbiztonsági tudatosságot, és ennek érdekében speciális eszközöket biztosít a biztonsági szolgáltatóknak és más intézményeknek a képzéstől függetlenül.

 

 

Elérhetőség

 

A KIPS LIVE ill. a KIPS ONLINE része a Kaspersky Lab „Security Awareness Training” csomagnak és elérhető világszerte. Bővebb információt a cég honlapján vagy részletes leírást a cég hivatalos blogján talál.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA