- Hirdetés -

Örökös Tagnak választotta Lakatos Zsófiát az MPRSZ

|

- Hirdetés -

Lakatos Zsófiát, a Magyar PR Szövetség korábbi elnökét választotta Örökös Tagjának a Magyar PR Szövetség. Ezt a címet azok a szakemberek kaphatják meg, akik munkásságuk során elévülhetetlen érdemeket szereztek a public relations elismertetése terén.

Évente választhat Örökös Tagot a Magyar PR Szövetség közgyűlése. Az Örökös tag címet azok a jelenlegi vagy korábbi MPRSZ tagok kaphatják meg, akik munkásságuk során elévülhetetlen érdemeket szereztek a pr-szakma magyarországi meghonosítása, oktatása, művelése, népszerűsítése és elismertetése terén és hozzájárultak az MPRSZ megerősödéséhez, hazai és nemzetközi elismertetéséhez, céljainak eléréséhez.

Lakatos Zsófia több mint 20 éve dolgozik pr-szakemberként. A Külkereskedelmi Főiskolán és a California State University Northridge egyetemen folytatott pr-tanulmányai befejeztével 2000-től 2008-ig a Capital Communications pénzügyi kommunikációs ügynökségnél, 2008-ban a Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium klímakampányának pr-vezetőjeként dolgozott. Közben MBA-t szerzett Menedzsment szakon a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen. 2008-tól 2015-ig a Hill+Knowlton pr-ügynökség ügyvezetője volt, 2015-ben megalapította saját ügynökségét, az Emerald PR-t. 2001-ben alapítója volt a PR Ügynökségek Szakmai Kollégiumának, 2005-ben lett a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) elnökségi tagja, 2008-ban a szervezet alelnökévé, 2013-ban az MPRSZ elnökévé választották. 2016-ban ismét elnyerte a Szövetség elnöki tisztségét 3 évre, 2019-ben leköszönt az elnöki posztról.

„Fontos nekem a Magyar PR Szövetség, mindig az volt és mindig az lesz. Büszke vagyok rá, hogy a 15 év alatt, amikor elnökségi tagként, alelnökként vagy elnökként szolgáltam a pr-szakma elismertetését, olyan fontos célokat értünk el, mint az ügynökségi, CSR, Employer Branding, Digitális és Public Affairs tagozatok megalapítása, a Sándor Imre PR-díj, a CSR Best Practice Díj és a CSR Média Díj létrehozása, a PR Akadémia, a tenderajánlás, az Etikai Kódex megújítása, számtalan rendezvény, állásfoglalás és kampány.” – mondta el Lakatos Zsófia – „Az Örökös Tagság cím elnyerése egy valóra vált álom a számomra. Külön megtiszteltetés, hogy mindössze 45 évesen kaptam meg ezt az elismerést abban az évben, amikor a Magyar PR Szövetség megalapításának 30. évfordulóját ünnepeljük. A következő évtizedekben is a szakmánkért fogok dolgozni úgy, hogy méltó maradjak erre a rangos címre.”

Lakatos Zsófia az MPRSZ mellett tagja a HBLF-nek, a Szóvivők Egyesületének, elnökségi tagja a Levegő Munkacsoportnak, alelnöke a Budapest Klub Global Executive Council-nak, bizottsági tagja a Superbrands-nek, Magyar Brands-nek és a Green Brands-nek. A Válság112, a Business Sustainability Program és a Smaragd Akadémia tulajdonosa, több egyetem vendégelőadója. Elismert fenntarthatósági szakértő is, 2013-ban Londonban jelent meg szakkönyve „Corporate Social Performance in Emerging Markets – Sustainable Leadership in an Interdependent World” címmel. Ugyanebben az évben az országban elsőként kapta meg a Fenntarthatóság Szakmai Követe díjat. 2021-ben Magyarországot képviselte a Davosi Világkommunikációs Fórumon.

„Zsófia az elmúlt több mint egy évtizedben különféle tisztségeket betöltve rendkívül sokat tett a Szövetségért, és a pr-szakma elismertségének növeléséért. Éppen ezért egyértelműen helye van az MPRSZ örökös tagjai között. Nagy örömmel tölt el, hogy egy női vezetővel bővült ez a kör. Általánosságban elmondható, hogy a mostani gyakorló pr-es kollégák között már jóval több a nő, így várhatóan az örökös tagok tekintetében is javulni fog a nemek aránya, ami egy fontos célkitűzés számunkra. Zsófia karrierjének meghatározó mérföldköve az, hogy a Szövetség 30. évfordulóján választotta meg a közgyűlés örökös tagnak.” – mondta el Sztaniszláv András, a Magyar PR Szövetség elnöke.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezeken bukhatnak el a kezdő vállalkozások

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak...

Digitális oktatási tartalmakat fejleszt a Telekom

Diákok és szaktanár közreműködésével, valós iskolai környezetben fejleszt digitális tartalmakat a Telekom annak érdekében, hogy a tanulás élményszerű, a tudás pedig mindenki számára elérhető legyen. A program célja olyan valós körülmények között kigondolt, tesztelt,...

Átalakította a fogyasztói szokásokat a járvány

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 ezer résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából....

Így adózunk az idén

SZJA-mentesség 25 év alatt, megnövelt minimálbér és garantált bérminimum, családi adóvisszatérítések – 2022 januárja számos meghatározó változást hozott adózási szempontból. Csökken a szociális hozzájárulási adó, a kisvállalati adó, megszűnik a szakképzési hozzájárulás, és számos...

Erősíteni kell a vásárlói tudatosságot

Az elmúlt évtizedben dinamikusan bővült az e-kereskedelem részaránya Magyarországon. Az e-kereskedelmet és az azt támogató pénzforgalmat érintő számos technológiai fejlesztés történt, ugyanakkor a szabályozások nem követték minden tekintetben a fejlődés dinamikáját. Ezért az Állami...

A járvány előtti harmada volt a forgalom a Liszt Ferenc Reptéren

Tavaly a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren 4,6 millió utas és 183 ezer tonna légiáru fordult meg.2021-ben a Budapest Airport a második olyan évét zárta, amelyre a koronavírus-járvány jelentős hatással volt. A pandémiás környezetben az...

Így készül a választási kampányra a Central

A Central Médiacsoport fő célja a különböző politikai álláspontok hiteles bemutatása az idei parlamenti választások előtt, a médiacég közlése szerint a kampányidőszakban felértékelődik a független, tényeken alapuló újságírás. A Central Médiacsoport a 2022-es parlamenti választások...

Jóval több időt töltünk a képernyő előtt

A magyarok többsége jóval több időt tölt a számítógép képernyője előtt, mint a járványt megelőzően – ez derült ki az Ipsos négy országban végzett kutatásából. A Huawei megbízásából készített felmérés szerint a magyar válaszadók...

Kiderült, mikor rajtol a Sztárban Sztár

Február 6-án indul a Sztárban Sztár 8. évada a TV2-n, nemrég azt is elárulták, hogy két új zsűritag érkezik a műsorban, Lékai-Kiss Ramóna és Makranczi Zalán. A TV2 közlése szerint vasárnap esténként lesz majd látható...

Megújul a közmédia tévécsatornája

Megújult napi tartalmakkal, showműsorokkal és új műsorvezetőkkel várja a nézőket a Duna, a közmédia csatornája szombattól.Teljes megújulás küszöbén áll a Duna, amely 21. századi vizuális megjelenéssel és tartalommal készül szombattól a nézőknek – írja...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jelentősen nőhetne a bankok bevétele

A hagyományos bankok közel 4 százalékkal növelhetnék éves bevételüket üzleti modelljeik újragondolásával, és a kizárólag digitális szolgáltatásokat nyújtó (digital-only) új banki és pénzügyi szolgáltatók innovatív stratégiáinak átvételével – derül ki az Accenture kutatásából. Ez...

Ezeken bukhatnak el a kezdő vállalkozások

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak...

Digitális oktatási tartalmakat fejleszt a Telekom

Diákok és szaktanár közreműködésével, valós iskolai környezetben fejleszt digitális tartalmakat a Telekom annak érdekében, hogy a tanulás élményszerű, a tudás pedig mindenki számára elérhető legyen. A program célja olyan valós körülmények között kigondolt, tesztelt,...

Átalakította a fogyasztói szokásokat a járvány

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 ezer résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából....

Így adózunk az idén

SZJA-mentesség 25 év alatt, megnövelt minimálbér és garantált bérminimum, családi adóvisszatérítések – 2022 januárja számos meghatározó változást hozott adózási szempontból. Csökken a szociális hozzájárulási adó, a kisvállalati adó, megszűnik a szakképzési hozzájárulás, és számos...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Jól halad a Siemens okosváros-kísérlete

Bécsben, éles körülmények között tesztelik azon energiarendszereket, amelyek a fenntartható városfejlesztés alapjait adják a jövőben.Új Európában egyedülálló projekt zajlik Bécsben. Az osztrák főváros Aspern Seestadt városrészében, valós körülmények között tesztelik a jövő energiarendszereit. A...

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

DATA