- Hirdetés -

Örökösök után Keresztanyu – interjú Hámori Barbarával

|

Az RTL Klub nekem olyan szabadságot és függetlenséget ad kreatív kérdésekben, amiről a legtöbben csak álmodnak – mondja Hámori Barbara, aki Keresztanyu címmel már egy új napi sorozatot forgat a csatornának. A Marketing&Media magazinnak nyilatkozva elmondta, hogy milyen tervei vannak a Scripted Productions nevű cégével, dolgozik-e most más tévéadónak és beszélt arról is, hogy mennyit számít a marketing egy fikciós sorozat sikerében.

– Jelenleg a Drága örökösök záró évadát sugározza az RTL Klub. Őszintén szólva meg voltam győződve, hogy valamilyen formában továbbviszitek a sorozatot. Hiszen adottak a felépített karakterek, valamint volt egy komplett díszletfalu. Az nem merült fel, hogy egy új történetszállal vagy egyspinoff formájában folytassátok a Drága örökösöket?

– Ez egy zárt végű telenovella, és a sorozatban ígért egy év letelte után van egy természetes lezáródása, ahogy az eredeti horvát formátumnak is. Közel 300 részt gyártottunk le belőle közel két év leforgása alatt, ami már önmagában is rengeteg epizódot jelentett, közel annyit, amennyit a Szomszédok készített 17 év alatt. Mivel a Drága örökösök esetén is egy formátumot vásárolt meg az RTL Klub – még ha réges-régen el is tértünk az eredeti történettől –, az epizódszámok véget értek, így nekünk is le kellett zárni a sorozatot.

– A már készülő Keresztanyu című sorozatot valamilyen szinten a Drága örökösök utódjának lehet tekinteni?

– Nem, az semmilyen formában nem a Drága örökösök utódműsora. A Keresztanyu egy teljesen új sorozat, új szereplőkkel, új helyszínen, új történetekkel.

– Azért említést érdemel, hogy a Drága örökösöket és a Keresztanyut is showrunnerként jegyzed, viszont az utóbbit már a saját céged, a Scripted Productions gyártja. Miért jöttél el a ContentLabtól?

– A ContentLab & Factorytől való eljövetelem kapcsán már korábban nyilatkoztam, de mivel titoktartási kötelezettség köt, ennél többet sajnos nem mondhatok. Minden korszak véget ér egyszer, új utakat kerestem.

– A Scripted Productionst a saját kis gyártócégednek szánod, vagy jelentős, párhuzamosan több sorozaton dolgozó műsorgyártóvá fejlesztenéd?

– Ez az egyszemélyes cégem, ezért sem befektető, sem üzlettárs nem áll a hátam mögött pisztollyal, hogy bármilyen növekedési kényszerpályára tegyen engem vagy a vállalatot. Abban hiszek, hogy a kreatív sorozatiparban nem szabad túlvállalnia magát egy-egy cégnek, mert a személyes jelenlét – főként mivel showrunnerként is jegyzem a sorozataimat – elengedhetetlen. Olyanokat szeretnék most és a jövőben is gyártani, amikben hiszek, amiket szeretek, ami örömet okoz, és amiről azt gondolom, hogy szeretni és nézni fogják a nézők is.

– Mostantól kizárólag az RTL-nek dolgozol, vagy más csatornákkal is tárgyalsz?

– Jelenleg minden energiámmal azon dolgozom, hogy az RTL Klub számára a Keresztanyu produkciót biztonságban és magas minőségben legyártsam. Ha vannak is megkeresések, én ténylegesen hiszek az „egy seggel egy lovat” elvben, ráadásul hittel vallom, hogy a gyártó és a megrendelő csatorna közötti szoros és bizalmi viszony a siker egyik elengedhetetlen záloga. Az RTL Klub nekem olyan szabadságot és függetlenséget ad kreatív kérdésekben, amiről a legtöbben csak álmodnak. És ez nagy áldás, talán a legnagyobb, amit egy showrunner megélhet.

– Egy fikciós sorozat sikerében mekkora szerepe van annak, hogy az adott csatorna milyen promóciót, reklámkampányt tesz mögé, vagy éppen mennyire jól választ neki műsorsávot?

– A közelmúltban láttunk példát arra, hogy egy sorozat jó slottinggal, egy erős bevezető kampánnyal és konkurens műsor nélkül hogyan tud berobbanni a köztudatba, illetve láttuk ugyanennek a műsornak pár hónappal később a mélyrepülését is, amikor már versenytárssal szemben kellett megállnia a helyét a nézettségi versenyben. Vagyis igen, a marketing, a promóció, a kampány rengeteg számít abban, hogy a nézők rátaláljanak a műsorra. De az, hogy végül hosszú távon is sikeres lesz-e, sokkal inkább múlik magán a sorozaton.

Heszler Róbert

Az interjú teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...