- Hirdetés -

Őrületes házimozi és 8K-s tévék

|

- Hirdetés -

A január 8-án kezdődő 2019-es Las Vegas-i Consumer Electronics Show keretein belül mutatta be legújabb termékeit a Sony Corporation (Sony).

A bemutatóteremben kiállítják a BRAVIA® MASTER sorozat legújabb televízióit, valamint a Sony fejlett kép- és audio technológiáit, amelyek úgy jelenítik meg alkotók műveit, ahogy ők megálmodták.

A BRAVIA MASTER ZG9 8K HDR LED TV (98” és 85” méretben) a Sony első 8K HDR felbontású LED televíziója, amely tartalmazza a 8K felbontást támogató képadatbázissal rendelkező, legújabb generációs X1™ Ultimate képfeldolgozó processzort. A különleges adatbázis segítségével a 8K X-Reality™ PRO technológia képes bármilyen tartalmat közel valós 8K minőségűvé felskálázni. Továbbá a Sony fejlett Backlight Master Drive háttérmegvilágítás technológiája egy új fejlesztésű LED modult és egy 8K felbontáshoz optimalizált algoritmust tartalmaz.

A fenti technológiák kombinációja kiemelkedő képminőséget és kontrasztot nyújtanak, lenyűgöző külsővel. A televízió tartalmazza az Acoustic Multi-Audio™ technológiát is, amelyben a képernyő alsó és felső részében két-két hangszóró foglal helyet, így a nézők közvetlenül a képernyőből és nem a hangszórók felől hallhatják a hangokat. A technológia által olyan kiváló hangminőség érhető el, amely illik a nagy képernyős 8K megjelenítőkhöz.

Az új BRAVIA MASTER AG9 4K HDR OLED televízió (77”, 65”, 55” méretben) körülbelül fele1 olyan vastag, mint az előző modellek, így falra téve bármilyen stílusú nappaliban megtalálja a helyét. A televízió az X1 Ultimate képfeldolgozó egység mellett tartalmazza a Sony egyedi Pixel Contrast Booster™ panelvezérlő technológiát, amely kiválóan jeleníti meg a legmélyebb feketét és a legfényesebb színeket is. Az Acoustic Surface™ Audio+ technológia segítségével a hang közvetlenül a képernyőből hallható, így a kép és az audio élménydús és kiváló minőségű térhangzást alkotnak. A házimozizás élményét segíti a beépített TV-középsugárzó üzemmód, valamint a Dolby Atmos® audio formátum támogatás.

A BRAVIA MASTER sorozat televízióiban található Netflix Kalibrált mód, amelynek bekapcsolásával számos Netflix tartalmat élvezhet úgy, ahogy alkotóik megálmodták. Mindemellett a BRAVIA MASTER termékek tagjai az IMAX® Enhanced tanúsítási programnak is, amely a Sony mérnökei, az IMAX, DTS® képviselői és a tartalomgyártók közötti együttműködésből jött létre. A program célja, hogy a termékek a gyártók aspektusához hűen jelenítsék meg a tartalmakat.

Zenei élmények

Hogy megkönnyítse a tartalomgyártást és közelebb hozza a művészeket a technológiához, a Sony bemutatta a 360 Reality Audio-t, egy új és különleges zenei élményt, amely „hangtereket” hoz létre. Ezekben a hangterekben a hallgatók úgy érezhetik, mintha a hangok minden irányból érkeznének feléjük. Az új technológia új utakat nyit meg a zenehallgatás terén, így ugyanúgy hozzájárul a kiváló hangminőséghez, mint a nagy felbontású Audio (Hi-Res) hangzás, vagy a Sony egyedi zajszűrő technológiája.

A 360 Reality Audio hangzás az objektumalapú térbeli audio technológia segítségével jöhet létre. A technológia a távolság, irány és egyéb pozíciós adatok alapján meghatározza az énekhangok, kórus, hangszerek stb. pontos helyzetét, hogy ezáltal háromdimenziós hangteret alkosson. A különböző hangok és zenei elemek bárhová kivetíthetők egy 360 fokos belső területen álló hallgató köré. Ennek a gazdag és élménydús zenei élménynek köszönhetően úgy érezhetjük, mintha egy élő koncerten lennénk. A technológiával kompatibilis tartalmak gyártása a nagyobb zenei gyártókkal való együttműködés keretein belül jön létre és várhatóan online zenei streaming szolgáltatásokban válnak elérhetővé.

A bemutatóteremben helyet foglal egy 13 hangszóróból és egy demo MDR-Z7M2 fejhallgatóból álló hangrendszer. A vezeték nélküli prototípus a 360 Reality Audio élményének bemutatására is képes.

A bemutatón részt vesznek a Sony Signature Series Hi-Res kompatibilis audio termékei is, amelyek teljes mértékben kihasználják az évek során kifejlesztett Sony magas felbontású hangtechnológiát, valamint az ősz közönségkedvenc termékét, a piacvezető zajszűrő teljesítményre képes WH-1000XM3 vezeték nélküli fejhallgatót.

α

A fotósok és filmkészítők művészi szándékainak eleget téve a Sony az α9 és az α7 full-frame tükör nélküli fényképezőgépeket és számos egyedi kialakítású, tükör nélküli objektívet, köztük a G Master™ sorozat tagjait mutatja be, amelyek újfajta képi önkifejezéseket tesznek lehetővé a professzionális fotóművészek számára.

Mindemellett többféle e-bajonettes fényképezőgép és videokamera áll rendelkezésre, és a Sony a jövőben is olyan termékekkel bővíti termékcsaládjait, amelyek kihasználják a gazdag spektrumú, egyedi tervezésű lencsék előnyeit. Bemutatják az α cserélhető objektíves digitális fényképezőgépeket (olyan E-bajonett lencsékkel kompatibilis, amelyek támogatják a full-frame és az APS-C méretű képérzékelőket), XDCAM™ memóriakártyákat, és a CineAlta VENICE professzionális kamerát.

PlayStation

A PlayStation a Sony legnagyobb és legösszetartóbb közössége. A PlayStation®4 (PS4™) konzol nemrég átlépte a 91,6 millió eladott példányszámot világszerte, a PlayStation™Network pedig több mint 90 millió aktív havi előfizetővel rendelkezik. A bemutatóteremben a látogatók PS4-gyel és olyan virtuális valóságra épülő (VR) játékokkal is játszhatnak, mint az Astro Bot: Rescue Mission. A VR rendszer olyan páratlan játékélményt nyújt, amely tovább öregbíti a PS4 platform hírnevét.

A játékos kedvű látogatók egymás ellen versenyezhetnek két Gran Turismo Sport demo rendszeren, valamint PlayStation promóciós videókat tekinthetnek meg egy 16’ széles és 9’ magas Crystal LED 4K HDR nagy képernyős kijelzőn.

A fentiek mellett a Sony bemutatótermében koncepciós videókat vetítenek a Sony szenzorain alapuló önvezető technológiáról, valamint kipróbálható az „aibo” robotkutya, amely 2018. szeptembertől érhető el az Egyesült Államokban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....