- Hirdetés -

Összefogott a hazai sörszakma

|

A koronavírus miatt kialakult korlátozások, bezárások teljesen felborították a mindennapokat és a cégek megszokott üzletmenetét. A helyzetre reagálva a söripar szereplői is példa nélküli összefogással segítik egymást és az ipart is, aminek eredményeként létrejött a #mentsükmegasöréletet kezdeményezés, amibe már most több mint 20 hazai sörfőzde kapcsolódott be!

A COVID-19 miatt kialakult helyzet nagyon nehéz szituációba hozta nem csak az embereket, de a vállalkozásokat is, hiszen sajnos nem mindenki tudja megoldani a munkáját otthoni munkavégzéssel és ez tökéletesen érvényes a vendéglátóiparra is. Figyelembe véve, hogy már egyáltalán nem lehetnek nyitva a vendéglátóegységek nem csak őket érinti drasztikusan a bezárás, hanem a hazai közel 90 kisüzemi főzdét is! Többségüknek a forgalom 80-90%-a a csapolt és üveges sörök értékesítéséből származik, ami nyitva lévő vendéglátóegységek hiányában pótolhatatlan és a főzdék ellehetetlenülését jelenti.

Sok olyan szektor kapott már mentőövet a kormánytól, amik szintén erősen érintettek a jelenlegi helyzetben, de a kisüzemi sörfőzdék és a vendéglátás egyelőre kimaradt ebből a körből. Pedig, ha valamit igazán érdemes lenne megmenteni az nem más, mint azok a vállalkozások, akik 8-10 vagy akár még kevesebb emberrel, szerelemből, szenvedélyből csinálják, amit csinálnak. Nem csak a sörfőzdéjüket teszik fel a világ térképére, hanem Magyarországot is. Sokan már most is akkora károkat szenvedtek el, hogy menthetetlen helyzetbe kerültek és ezt a tendenciát meg kell állítanunk. Együtt.

A Szűretlen sörmagazin és a Beerselection sörbolt pontosan, ezért fogott össze és több mint 20 sörfőzdével, kocsmával karöltve próbálják minimalizálni a söriparra mért károkat, hogy a válság után újra ki tudjon virulni a hazai sörélet.

Elindították a #mentsükmegasöréletet kezdeményezést, hogy a bezárások és a korlátozások ellenére a főzdék és kocsmák mégis el tudják juttatni a kisüzemi söröket mindenki otthonába, ezzel is közvetlenül őket juttatni bevételhez. A #mentsükmegasöréletet közösségi médiás csoport volt ennek az első lépcsője, ami egy fórumként köti össze a szolgáltatókat a fogyasztókkal. A továbbiakban is itt lesznek megtalálhatóak a naprakész információk, amik közvetlenül a vállalkozásokhoz irányítják a fogyasztókat. Az összefogás következő lépcsője pedig egy aggregátor weboldal készítése lett, ahol az összes olyan partnert gyűjtik össze, akik már becsatlakoztak a kezdeményezésbe. Nem csak a platform változik, hanem a kezdeményezés egy új hashtaggel is bővül, mégpedig a #tamogasdakisuzemit jelzéssel. A fogyasztók a https://tamogasdakisuzemit.hu/ oldalon egyszerűen, közvetlenül elérik a sörfőzdék termékeit, így a rendeléssel is a kisüzemi sörfőzdéket tudják támogatni.

„Szeretnénk minél több kocsmát, főzdét a kezdeményezés mögött tudni, hogy mindenkinek tudjunk segíteni, aki igényt tart rá. Elsődleges célunk az volt, hogy legyen egy közös platform, ahonnan a fogyasztók könnyen elérhetik a kisüzemi főzdék söreit akár a főzdék saját webshopjában, akár sörös szakboltban” – mondta el Verba Gergely, a Szűretlen tulajdonosa. „A Beerselectionnel már az elején ugyanaz a cél lebegett a szemünk előtt, segíteni a hazai kisüzemet és craft kocsmákat, aminek eredményeként közösen sikerült ezt a példátlan összefogást elérnünk.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...