- Hirdetés -

Összefogott a Start it @K&H és a Blockchaineum Group

|

- Hirdetés -

A gazdasági előrejelzések szerint a blockchain technológia 2025-re értékesebb lesz, mint a német és brit GDP együtt. A technológia azonban nem pótolja a helyesen megválasztott üzleti stratégiát és az átgondolt folyamatokat, ezért a Start it @K&H inkubátorprogram és a Blockchaineum Group Kft. stratégiai megállapodást kötött a hazai startupok támogatására a technológia nagyobb ismertségének és okos felhasználásának érdekében.

Mindössze 7 éve annak, hogy a blockchain kifejezés megjelent a szótárunkban, mára pedig az egyik legdinamikusabban növekvő technológiai trendről beszélünk. A davosi Világgazdasági Fórum előrejelzése szerint ugyanis 6-7 éven belül a világ összes GDP-jét adó termék és szolgáltatás 10 százalékát blockchain alapú rendszereken tartják majd nyilván – ez összehasonlításként meghaladja Németország és az Egyesült Királyság együttes éves gazdasági teljesítményét.

A Start it @K&H inkubátor tapasztalatai szerint azonban a blockchain technológia, azaz az elosztott adattárolási megoldás ma már nemcsak a kriptovaluták elszámolási rendszerének alapját jelenti, hanem számos iparág folyamatait is elkezdte leegyszerűsíteni, amivel a startupoknak is számolniuk kell. 13 európai nagybank ennek köszönhetően üzemeltet egységes kereskedelemfinanszírozási platformot, a világ legnagyobb konténerszállító cége, a Maersk közel száz partnerének folyamatát integrálta egységes blockchain rendszerbe a raktáraktól a kikötői hatóságokon át a futárcégekig, miközben Ausztrália és Észtország kormánya már nemzeti blockchain platform létrehozásán dolgozik.

A trendet felismerve ezért Magyarország vezető nagyvállalati inkubátora, a Start it @K&H inkubátorprogram és a hazai blockchain alapú fejlesztéseket és az ebben jártas szakembereket összefogni szándékozó Blockchaineum Group Kft. stratégiai együttműködést kötött a startupok támogatására.

A Start it @K&H inkubátorprogramban – a társadalmi hasznosság és az internetalapú technológia (IoT) mellett – sokoldalú felhasználási lehetőségei miatt kiemelt figyelmet kap a blockchain technológia. Az inkubátorban jelenleg három olyan startup működik, amelyik blockchain alapot alkalmaz fejlesztéséhez: a LivePod megoldása a szerverek használata nélküli online videoközvetítéseket teszi lehetővé, a PreDeem csapata olyan kiskereskedelmi előrendelési alkalmazást fejleszt, amit okosszerződések is támogatnak, a helloCoin! fejlesztői pedig kriptovaluta-portfóliók építéséhez kínálnak online platformot.

„Azt tapasztaljuk, hogy a nagyvállalati döntéshozók és a startupok alapítói is egyre inkább érdeklődnek a blockchain alkalmazási területei iránt. A technológia azonban önmagában nem pótolja sem a helyesen megválasztott üzleti stratégiát, sem az átgondolt, egyszerű folyamatokat. Az együttműködés révén ezért a blockchain okos, az adott vállalkozás működéséhez illeszkedő alkalmazásán dolgozunk az inkubált startupokat mentorálva. Új stratégiai partnerünkkel 2019-től több, a technológia megismerését és a hazai blockchain szakértők összefogását célzó programot tervezünk elindítani” – mondta el Czeglédi Tamás, a Blockchaineum Group Kft. társalapítója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...