- Hirdetés -

Összefogtak a kommunikációs cégek

|

- Hirdetés -

A NetAdClick, az Alright Communications és a CNM komoly felajánlásokat tett, hogy a hazai kkv-kat segítse a járvány okozta helyzetben.

A koronavírus pusztító hatása egyre nyilvánvalóbb Magyarországon is, az egyéni tragédiák mellett teljes iparágakat kényszerített leállásra. Hatására a jelek szerint teljes gazdasági átalakulás várható, melynek viharait csak erős hazai vállalkozások vészelhetik át. A kommunikációs szakma, mely híd szerepét tölti be a fogyasztók és a cégek között, komoly felelősséggel bír, hogy a gazdaság szövete megfelelően ellenálló legyen – áll a közleményben.

Minden reklámra költött 1 forint 6 forinttal járul hozzá a gazdaság teljesítményéhez – vallják az összefogásban részt vevők.

Alapítványokon, webshopokon és esküvői vállalkozásokon segít az AD Solutions

A fenti hitvallás értelmében az AD Solutions portfóliójába tartozó NetAdClick online hirdetési rendszer kétszeresen támogatja az alapítványok 1%-os kampányát, amelyre extrán nagy szüksége lehet a koronavírus hatására megsokszorozódott feladatokkal küzdő szereplőknek. A célzott bannerhirdetésekre szakosodott vállalat hazai háztartások több mint felét, márciusi adataik szerint hatmillió embert képes elérni. Az alapítványok mellett felelős webshopokat is támogat, amelyek az emberek otthonmaradást segítik munkájukkal, nem mellesleg a hazai gazdaság stabilitását is erősítik. A vállalathoz tartozó Eskuvotippek.hu esküvőszolgáltatókat tömörítő platform pedig a szegmenst sújtó nehézségekre válaszul ingyenessé teszi a regisztrációt a most csatlakozó szolgáltatóknak, a meglévő partnerek hűségét pedig kiemelt blogposzt megírásával vagy grátisz hirdetésekkel hálálják meg. A kampánnyal a szolgáltató partnereik figyelmét kívánják felhívni arra, hogy a jelenleg érvényes korlátozások ellenére a házasodni vágyó párok az esetek többségében csak elnapolják, nem lefújják a tervezett lagzikat, ezért továbbra is fontos, akár életmentő lehet a szolgáltatók számára, hogy a jegyesek látókörében maradjanak.

Látszódjon a társadalmi felelősségvállalás (CSR) a vészhelyzetben

A PR kommunikációra specializálódott Alright Communications a válság kitörése óta blogoldalán segíti a vállalkozásokat, de egyedi tanácsadást is vállalnak bajba került kkv-knak, elsősorban kétféle branding státuszban álló cégek számára: friss márkáknak, amelyeknek a szinten tartó válságkommunikációs aktivitásaikat kell megszervezni, valamint bejáratott márkáknak a márkaértékeket és vállalati elveket tiszteletben tartó, transzparens kommunikációjában. Ennek részeképp a csapat legutóbbi tanulmányában éppen arra hívta fel a figyelmet, hogy kommunikáció hatványozottan fontos a válságos időkben, az eddig befektetett márkaépítési munkák folytatása akár a cégek túlélését jelenthetik. Az Alright szakértőinek tapasztalata a teljes kommunikációs palettát lefedi a vizuális kommunikációtól a közösségi médiáig, így a Facebook és a Google útvesztőjében is eligazítást tudnak biztosítani, startup, kkv és nagyvállalati kommunikációs jártasságuk birtokában bármely méretű cég megkeresését várják.

Sajtómegjelenések a legkisebb cégeknek is

A mainstream sajtótermékekből fájóan kimaradtak eddig a hazai kkv-k, ugyanakkor a megnövekedett tartalomfogyasztás és az ezzel szembemenő reklámbevételek kiesése változást hozhat ezen a fronton – vallja a tartalommarketing és PR specialista Content ’n more (CNM). A cég meggyőződése, hogy a kiadók olyan új bevételi csatornákra tehetnek szert, melyek akár a nemzetközi mamutoktól vonhatnak el forrásokat, ha hajlandóak újragondolni eddigi működésüket. A CNM ezért meglévő kapcsolatait felhasználva nyújt segítséget kkv-knak, akár ingyenes megjelenések szervezésével is, miközben a portáloknak az új bevételi források megtalálását segíti. A kommunikációs cég honlapján jelentkezhetnek azok a vállalkozások, melyek tudják, hogy sajtómegjelenések segítségével léphetnek előre, illetve azok is melyek még ebben nem biztosak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kommunikációs királynők

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát aMarketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia, a...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...

A Bátor Tábornak gyűjt a Fókusz Plusz

Adománygyűjtő különkiadással jelentkezik szeptember 18-án az RTL Klub Fókusz Plusz című műsora a Bátor Tábor 20 éves születésnapja alkalmából. Az élő adás két házigazdája Barabás Évi és Tokár Tamás lesz. A műsorban – melynek során...

Eredménytelen lett a gyöngyösi pályázat

A Budapest 105,9 MHz-es frekvencia pályázata hiánypótlással folytatódik, a gyöngyösi kisközösségi rádiós tender viszont eredménytelenül zárult. A Médiatanács a Budapest 105,9 MHz körzeti médiaszolgáltatási lehetőség közösségi jellegű használatára kiírt pályázati eljárásában a beérkezett egyedüli...

Ilyen lesz a megújult Budapesti Őszi Fesztivál

Több mint százötven programmal, harminc helyszínen várja a közönséget a Budapesti Őszi Fesztivál. A fővárosi rendezvény megújult formában valósul meg szeptember 26. és október 10. között. A fesztiválon a "Kik vagyunk mi, budapestiek?" kérdésre sűrű...

Jubilál a Magna Global Hungary

Idén 20 éves a Magna Global Hungary, az Interpublic Group of Companies (IPG) magyarországi ügynökségei 2001-ben alapították meg a céget, ami az IPG hazai médiavásárló szervezete. Az Interpublic a világ egyik legnagyobb ügynökségi csoportosulása. 1902-ben...

Taxis projektben a Positive Adamsky

A Főtaxi és a Budapest Taxi közösségi médiás csatornáinak kezelésére kapott megbízást a Positive Adamsky digital&social tagügynöksége. Budapest legrégebbi taxitársasága a márkaarculat fiatalítását tűzte ki célul.A Stelius Befektető Zrt. mindkét taxis tagvállalata, a Főtaxi...

Itt a legújabb TOP50, Szabó Béla vezeti a marketingesek rangsorát

A Marketing&Media magazin idei, a legsikeresebb hazai marketingszakembereket bemutató listáján szereplők több mint a harmada cserélődött 2020-hoz képest, nagyon sok esetben személyi változások mozgatták a Top 50 összetételét. Évről évre igazolódik, hogy messze nem...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Marketinges állócsillagok

Az idei Top 50-ben szereplők 24 százaléka az eddigi összes rangsorban szerepelt. Ráadásul ennek a „kemény magnak” a többsége már a 2016-os első toplistánk összeállításakor is ugyanannál a cégnél és ugyanabban a pozícióban dolgozott,...

Kommunikációs királynők

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát aMarketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia, a...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...
- Hirdetés -

CMO

Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...