- Hirdetés -

Összegyűjti a legjobb podcasteket a Telekom

|

- Hirdetés -

A podcast.hu-n hamarosan új podcast platformot indít a Telekom a legjobb magyar podcastek számára. Az oldal célja a minőségi csatornák összegyűjtése, és a felhasználók segítése abban, hogy könnyebben megtalálják és felfedezzék a számukra érdekes és releváns tartalmakat.

A Telekom közel két éve indította el Magenta podcast csatornáját, melyen szakértők segítségével tartalmas párbeszéd zajlik mindennapjainkról és a minket körülvevő digitális világról. A csatorna mára meghatározó szereplője lett a hazai podcast-piacnak, mely platformot a vállalat folyamatosan figyelemmel kísér. Kutatások szerint közel 800.000 fő hallgat heti rendszerességgel podcastet, ezért a vállalat célul tűzte ki, hogy könnyebbé és egyszerűbbé teszi a felhasználók adás-keresését a digitális térben.

„A podcastek megjelenése demokratizálja a hagyományos rádiós tartalomgyártást, és mindenki számára könnyebbé teszi azt, hogy megossza gondolatait a világgal. Ez – a puszta szórakozáson túl – lehetőséget ad a tanulásra, az egyéni horizontok tágítására, műfaji kísérletekre, vagy akár komoly társadalmi diskurzusok katalizálására is. Mi a Telekomnál hiszünk benne, hogy ez egy újabb nagyszerű eszköz arra, hogy a kor embere egy újabb digitális lépést tegyen előre és ezáltal fejlődjön. Ezért úgy döntöttünk, hogy egy egyedi innovációval könnyítjük meg azt, hogy a legrelevánsabb tartalmak a lehető legszélesebb közönséghez jussanak el. Célunk, hogy a hamarosan elinduló podcast.hu a magyar podcast világ epicentrumává váljon.” – mondta Szabó Béla, a Telekom kereskedelmi és márkakommunikációs igazgatója.

A podcast.hu platformon amellett, hogy egy helyre gyűjtik az ország legminőségibb podcast csatornáit, létrehoznak egy olyan digitális tüneményt, amely Magyarországon egyedülálló módon lehetővé teszi a szöveg alapú kereshetőséget a podcastek között. A tartalmi keresés mindeddig nagy hiányossága volt a médiumnak, így a podcast.hu-n a felhasználók eligazodását egy szövegfelismerő algoritmus segíti, mely a műsorokban elhangzó beszélgetést írott szöveggé alakítja, így a felületen egyedülálló módon lehetővé válik az elhangzott szövegekre és szövegrészletekre való keresés. Ezzel szeretnék biztosítani, hogy a podcast hallgatás a digitális műfajoknak megfelelően végre igazán felhasználóbarát legyen, és így még több emberhez juthasson el. A podcast.hu ezen szolgáltatása ingyenes lesz úgy a beválogatott kreátorok, mint a felhasználók felé is.

A vállalat hosszú távú vállalása az is, hogy segítse a magyar podcast ökoszisztémát a fejlődésben – erre jó példa, hogy a szeptember végén Debrecenben megnyitott KraftLab közösségi alkotóterükben podcast szoba is azon fiatalok rendelkezésére áll, akik el akarják indítani a podcast karrierjüket.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -