- Hirdetés -

Ősszel mindent beleadtak – interjú Fischer Gáborral

|

Mi az idén maratonra készülünk, de már lassan két hónap távlatából is látszik, hogy eddig jó döntéseket hoztunk – mondja az őszi tévés szezon alakulásáról Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója. A szakember elárulta, hogy miért hoznak vissza több nagy műsormárkát a képernyőre.

- Jól láttam, hogy a tavaszi tévés szezonban kissé spóroltatok a saját gyártású műsorkínálaton a korábbi évekhez képest?

- Ez miből látszott? Több visszatérő vetélkedő, új realityshow, napi sorozat és nagy show-műsor is képernyőre került. Két olyan produkciót is sikerre vittünk, amelyek hosszú távon meghatározhatják a TV2 műsorkínálatát, és időről időre új évadokkal térnek vissza. A Kincsvadászokat senki sem merte volna kipróbálni főműsoridőben, mégis óriási sikert aratott. Egy új műsor, a Házasság első látásra is sikerrel mutatkozott be, uralta a hétköznapokat, amíg képernyőn volt. Voltak csalódások is, ám ezek egy része külső tényezők miatt következett be. Ebből próbálunk tanulni, de személy szerint inkább a sikerekre emlékezem.

- Két évvel ezelőtt egyszer kérdeztem tőled, hogy miért nem hozzátok vissza a Megasztárt. Akkor azt mondtad, hogy a manapság népszerű tehetségkutatók meghaladták a Megasztárt, amely már nem lenne annyira izgalmas a nézők számára. Miért gondoltátok úgy, hogy mégis újra műsorra tűzitek?

- A Megasztár rendszeresen napirendre került, mivel a magyar televíziózás egyik legemblematikusabb brandje. Több tényező együttes hatásának köszönhető, hogy a műsor az idén visszatért. Egyrészt ki kellett valamit találni a Sztárbox ellen, másrészt mostanra lettek meg azok a szakembereink, akikkel ezt meg tudtuk valósítani, és most jött el ennek a nagy visszatérésnek az ideje. Ha megnézzük a fogadtatását, azaz hogy meg tudta verni a Sztárboxot, akkor azt hiszem, jól döntöttünk. Nagyon büszke vagyok arra, hogy ez a műsor határozza meg a TV2 vasárnap esti műsorkínálatát.

- A Sztárban Sztár esetében az All Stars adás valamennyire lezárása ennek a műsornak, vagy a következő években is számoltok vele? Tehát lehet egy évben egyszerre akár Sztárban Sztár, Sztárban Sztár leszek és Megasztár is?

- Az anyagi és az emberi erőforrásaink azért végesek, így minden mindig nem lehet. Alapvetően a Sztárban Sztár All Starsra mint koronaékszerre tekintünk, és mivel csak 24-en szerepeltek ebben az évadban, így van még körülbelül 70-80 énekes, aki számításba jöhet a korábbi szériákból, tehát elő fordulhat, hogy csinálunk még belőle. Ezt a műsort az emberek szeretik, nem véletlen, hogy ez a formátum az eddigi 177 epizódjával a magyar kereskedelmi televíziózás egyik legsikeresebb event műsora.

- A Sztárban Sztár All Stars esetén nagyon nagy a műsor 18–49-es és a teljes lakosságos közönségaránya közötti különbség. Az idősebbek szeretik, de a fiatalabb nézőket annyira talán nem hozta lázba. Erre számítottál?

- Alapvetően nem lepett meg. Bíztam benne, hogy szűkebb lesz az olló, de nagyon nem mindegy, hogy egy műsort hol mutatunk be. A Sztárbox egy fiatalos program, de vasárnap sugározva a Sztárban Sztár All Stars a 2. héten nyerni tudott ellene. Szombatonként alulmaradt az X-Faktorral szemben, de ott eddig szinte minden vesztett. Nekünk erős produkciót kell tenni szombatra, hogy a nézőben megtörjük azt a régi beidegződést, hogy ezen az estén csak a konkurensünk ad műsort. Egyébként a zsánerét tekintve sem lep meg az eredmény, de mi az összképet nézzük, és most azzal nagyon elégedett vagyok, amit hétfő és vasárnap között látnak nálunk a nézők.

- A nyáron derült ki, hogy visszatér a Legyen Ön is Milliomos! is. A vetélkedő felélesztésébe már az RTL-nek és egyszer nektek is beletört a bicskátok. Miért készítetek belőle új évadot?

- A Legyen Ön is Milliomos! a világ egyik legsikeresebb vetélkedője. Látva a Szerencsekerék példáját, jó lenne találni valamit, ami hasonlóan sikeres lehet, ám véges az ilyen formátumok száma. Sok mindenen múlik egy műsor sikere, ki vezeti, milyen műsorkörnyezetbe kerül és mennyire erős a csatorna. Most azt gondoljuk, hogy Palik Lászlóval ez a formátum érdekes lehet 2024-ben.

- Az őszi tévés szezon eddigi eredményeivel mennyire vagy elégedett?

- Nagyon! Kívülről, információk hiányában úgy tűnhetett, hogy lassabb rajtot vettünk, de ez tudatos volt. Mi az idén maratonra készülünk, de már lassan két hónap távlatából is látszik, hogy eddig jó döntéseket hoztunk. A szeptembert magabiztosan megnyertük minden kategóriában és jól állunk októberben is. Messze még az év vége, az utolsó pillanatig kell erősnek lenni.

 

Heszler Róbert

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összeülnek a hazai topvezetők

A Menedzserszövetség idén az ATV-vel közösen, a Néprajzi Múzeum impozáns tereiben tart december 4-én egy egész napos rendezvényt: napközben a nagy sikerű Menedzserek a Társadalomért – Fókuszban a Jövő! konferenciát, kora este pedig a...

Nehéz helyzetben vannak a karrierváltók

Karrierváltás történhet kényszerből a megváltozott piaci vagy személyes körülmények miatt, azonban sok szakembert a kíváncsiság, a tanulási igény, vagy a megszokott, már rutinszerű munkavégzésből való kiszakadás iránti vágy vezérel, esetleg a szakmai kiégés miatt...

Ennyibe kerülhet idén a karácsonyfa

A karácsonyi őrület egyre korábban rúgja ránk az ajtót: idén már októberben felkerültek a karácsonyi díszek a bevásárlóközpontokra, de a fenyőfa-idény is egyre korábban kezdődik. Noha a fenyőtelepek költségei nőttek, sokan döntenek úgy, hogy...

Több mint egymillió ajánlattal készül az eMAG a Black Friday-re

Az eMAG Black Friday, a cég legtöbb ajánlatot kínáló napja 2024. november 15-én a kora reggeli órákban veszi kezdetét. Erre a napra az eMAG több mint 1,3 millió ajánlatot készített elő, amelyek közül több...

Rákapcsoltak a befektetők az ingatlanpiacon

Újabb erős hónapot zárt az ingatlanpiac, a Duna House által októberre becsült 10 738 tranzakció az előző hónap eredményeit 10 százalékkal haladja meg, az előző év azonos időszakához hasonlítva pedig 36,74 százalékkal jobb teljesítményt...

Ennyit költenének a magyarok az idei karácsonyra

Az ünnepekre átlagosan 102 ezer forintos kerettel számolnak a magyarok, akik pedig ajándékoznak, 46 ezer forintot költenének a meglepetésekre. Igazi zöld fenyő kevés család otthonát díszíti, a többség ugyanis már műfenyőt állít. A karácsonyi...

Visszavásárlási szolgáltatással erősít a Decathlon

A Decathlon új visszavásárlási szolgáltatást vezet be mind a 24 hazai üzletében. A Buyback szolgáltatás kezdetben a sportszerkereskedő vállalat saját márkás kerékpárjaira összpontosít, de később valamennyi termékkategóriára kiterjesztenék. Az újítás a vállalat kisebb környezeti...

Kemény film érkezik a hazai mozikba

Joachim A. Lang német filmrendező Joseph Göebbels propagandaminiszter Hitler mellett töltött hét évét mutatja be a Göebbels – A manipuláció művészete című filmjében, mely 2025 tavaszán kerül a hazai mozikba.Göebbels közel egy évtizeden keresztül...

Válogatás mesterfokon – interjú Pető Gáborral

A jó szereplő olyan, mint a hagyma, rétegei vannak, amiket ha a műsor folyamán megismernek a nézők, egyre jobban kötődhetnek hozzá – mondta el Pető Gábor, a Paprika Studios head of entertainmentje, aki beszélt...

Jön az év legjobban várt magyar filmje

December 12-én a mozikban érkezik az év legjobban várt magyar zenés, romantikus vígjátéka, a Hogyan tudnék élni nélküled?. A javarészt idén tavasszal és nyáron forgatott, Orosz Dénes rendezésében megszületett film olyan sztárok, fiatal tehetségek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új áruházakat nyitott az Euronics

Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó...

Összeülnek a hazai topvezetők

A Menedzserszövetség idén az ATV-vel közösen, a Néprajzi Múzeum impozáns tereiben tart december 4-én egy egész napos rendezvényt: napközben a nagy sikerű Menedzserek a Társadalomért – Fókuszban a Jövő! konferenciát, kora este pedig a...

Nehéz helyzetben vannak a karrierváltók

Karrierváltás történhet kényszerből a megváltozott piaci vagy személyes körülmények miatt, azonban sok szakembert a kíváncsiság, a tanulási igény, vagy a megszokott, már rutinszerű munkavégzésből való kiszakadás iránti vágy vezérel, esetleg a szakmai kiégés miatt...

Ennyibe kerülhet idén a karácsonyfa

A karácsonyi őrület egyre korábban rúgja ránk az ajtót: idén már októberben felkerültek a karácsonyi díszek a bevásárlóközpontokra, de a fenyőfa-idény is egyre korábban kezdődik. Noha a fenyőtelepek költségei nőttek, sokan döntenek úgy, hogy...

Több mint egymillió ajánlattal készül az eMAG a Black Friday-re

Az eMAG Black Friday, a cég legtöbb ajánlatot kínáló napja 2024. november 15-én a kora reggeli órákban veszi kezdetét. Erre a napra az eMAG több mint 1,3 millió ajánlatot készített elő, amelyek közül több...

Don't Miss

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh...

Összeültek a legnagyobb PR-esek

Október közepén Szekszárdon találkozott a PR-szakma krémje. Neves ügynökségek ügyvezetőitől és munkatársaitól, egyetemek kommunikáció szakos oktatóitól, továbbá hazai és külföldi hallgatóitól, valamint az MPRSZ örökös tagjaitól volt hangos a borvidék a FERLING, a PTE...

Új vezetők a Central Dabasi Nyomdánál

Az évente közel hatmillió könyv előállításával és egyéb komplex nyomdai szolgáltatásokkal foglalkozó Central Dabasi Nyomda Zrt. új vezérigazgatókat nevezett ki novembertől Szegvári Krisztina és Szentinek Zsolt személyében. A két erős szakmai háttérrel rendelkező vezető...