- Hirdetés -

Ősszel mindent beleadtak – interjú Fischer Gáborral

|

Mi az idén maratonra készülünk, de már lassan két hónap távlatából is látszik, hogy eddig jó döntéseket hoztunk – mondja az őszi tévés szezon alakulásáról Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója. A szakember elárulta, hogy miért hoznak vissza több nagy műsormárkát a képernyőre.

- Jól láttam, hogy a tavaszi tévés szezonban kissé spóroltatok a saját gyártású műsorkínálaton a korábbi évekhez képest?

- Ez miből látszott? Több visszatérő vetélkedő, új realityshow, napi sorozat és nagy show-műsor is képernyőre került. Két olyan produkciót is sikerre vittünk, amelyek hosszú távon meghatározhatják a TV2 műsorkínálatát, és időről időre új évadokkal térnek vissza. A Kincsvadászokat senki sem merte volna kipróbálni főműsoridőben, mégis óriási sikert aratott. Egy új műsor, a Házasság első látásra is sikerrel mutatkozott be, uralta a hétköznapokat, amíg képernyőn volt. Voltak csalódások is, ám ezek egy része külső tényezők miatt következett be. Ebből próbálunk tanulni, de személy szerint inkább a sikerekre emlékezem.

- Két évvel ezelőtt egyszer kérdeztem tőled, hogy miért nem hozzátok vissza a Megasztárt. Akkor azt mondtad, hogy a manapság népszerű tehetségkutatók meghaladták a Megasztárt, amely már nem lenne annyira izgalmas a nézők számára. Miért gondoltátok úgy, hogy mégis újra műsorra tűzitek?

- A Megasztár rendszeresen napirendre került, mivel a magyar televíziózás egyik legemblematikusabb brandje. Több tényező együttes hatásának köszönhető, hogy a műsor az idén visszatért. Egyrészt ki kellett valamit találni a Sztárbox ellen, másrészt mostanra lettek meg azok a szakembereink, akikkel ezt meg tudtuk valósítani, és most jött el ennek a nagy visszatérésnek az ideje. Ha megnézzük a fogadtatását, azaz hogy meg tudta verni a Sztárboxot, akkor azt hiszem, jól döntöttünk. Nagyon büszke vagyok arra, hogy ez a műsor határozza meg a TV2 vasárnap esti műsorkínálatát.

- A Sztárban Sztár esetében az All Stars adás valamennyire lezárása ennek a műsornak, vagy a következő években is számoltok vele? Tehát lehet egy évben egyszerre akár Sztárban Sztár, Sztárban Sztár leszek és Megasztár is?

- Az anyagi és az emberi erőforrásaink azért végesek, így minden mindig nem lehet. Alapvetően a Sztárban Sztár All Starsra mint koronaékszerre tekintünk, és mivel csak 24-en szerepeltek ebben az évadban, így van még körülbelül 70-80 énekes, aki számításba jöhet a korábbi szériákból, tehát elő fordulhat, hogy csinálunk még belőle. Ezt a műsort az emberek szeretik, nem véletlen, hogy ez a formátum az eddigi 177 epizódjával a magyar kereskedelmi televíziózás egyik legsikeresebb event műsora.

- A Sztárban Sztár All Stars esetén nagyon nagy a műsor 18–49-es és a teljes lakosságos közönségaránya közötti különbség. Az idősebbek szeretik, de a fiatalabb nézőket annyira talán nem hozta lázba. Erre számítottál?

- Alapvetően nem lepett meg. Bíztam benne, hogy szűkebb lesz az olló, de nagyon nem mindegy, hogy egy műsort hol mutatunk be. A Sztárbox egy fiatalos program, de vasárnap sugározva a Sztárban Sztár All Stars a 2. héten nyerni tudott ellene. Szombatonként alulmaradt az X-Faktorral szemben, de ott eddig szinte minden vesztett. Nekünk erős produkciót kell tenni szombatra, hogy a nézőben megtörjük azt a régi beidegződést, hogy ezen az estén csak a konkurensünk ad műsort. Egyébként a zsánerét tekintve sem lep meg az eredmény, de mi az összképet nézzük, és most azzal nagyon elégedett vagyok, amit hétfő és vasárnap között látnak nálunk a nézők.

- A nyáron derült ki, hogy visszatér a Legyen Ön is Milliomos! is. A vetélkedő felélesztésébe már az RTL-nek és egyszer nektek is beletört a bicskátok. Miért készítetek belőle új évadot?

- A Legyen Ön is Milliomos! a világ egyik legsikeresebb vetélkedője. Látva a Szerencsekerék példáját, jó lenne találni valamit, ami hasonlóan sikeres lehet, ám véges az ilyen formátumok száma. Sok mindenen múlik egy műsor sikere, ki vezeti, milyen műsorkörnyezetbe kerül és mennyire erős a csatorna. Most azt gondoljuk, hogy Palik Lászlóval ez a formátum érdekes lehet 2024-ben.

- Az őszi tévés szezon eddigi eredményeivel mennyire vagy elégedett?

- Nagyon! Kívülről, információk hiányában úgy tűnhetett, hogy lassabb rajtot vettünk, de ez tudatos volt. Mi az idén maratonra készülünk, de már lassan két hónap távlatából is látszik, hogy eddig jó döntéseket hoztunk. A szeptembert magabiztosan megnyertük minden kategóriában és jól állunk októberben is. Messze még az év vége, az utolsó pillanatig kell erősnek lenni.

 

Heszler Róbert

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...