- Hirdetés -

Ősszel visszatér a TV2 egyik zászlóshajója

|

Folyamatosan jönnek az újdonságok a műsorok terén – mondja a 2021-es terveik kapcsán Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, aki a Marketing & Médiának egy nagy őszi visszatérésről is beszámolt. Elmondta azt is, hogy mennyire figyeli a műsoraik digitális nézőszámát.

– Programigazgatóként végig tudsz önfeledten nézni egy TV2-s műsort, vagy olyankor a megvalósításon, a várható nézettségen kattog az agyad?
– Az igazat megvallva az általad is említett tényezőkön – milyen a produkció megvalósítása, milyen lesz a nézettség, hol és mekkora a break, miért ilyen hosszúságú – azért mindig pörögnek az ember gondolatai, ezekkel egy átlag tévénézőnek nem kell foglalkoznia. Egy picit már el is felejtettem milyen lehet nyugodtan, csak a kikapcsolódás kedvéért tévét nézni. Néha azért vannak pillanatok, amikor az ember bele tud teljesen feledkezni, ilyen volt pár hete egy nagyon érdekes péntek esti végjáték az Exatlonban. Már mindenki felajánlotta az egyik játékosnak a medálját, ezáltal plusz életeket biztosítva az erősebbnek. Aki viszont aznap nem volt jó formában és sorra csak veszített és veszített. Ott én is a végére már úgy izgultam, mint egy átlag tévénéző. Ezekért a pillanatokért kell dolgozni: ha még én is elfelejtem a körülményeket és nem a munkára gondolok, akkor az a tartalom tényleg nagyon erős.

– Az elmúlt években egész sok új, saját gyártású sorozat képernyőre került nálatok és más csatornákon is. Ez alapján látod, hogy milyen stílusú sorozatokban érdemes gondolkodni és mit kell kerülni?
– A sorozatok sikere, főleg a heti sorozatoké nagyon összetett elemeken alapul. Én a humorban látom az erőt, ám ez önmagában elég közhelyes. Kell a jó történet, a jó poénok, jó színészek, jó írok, jó rendezők, és alkotók.

– Az olyan klasszikus napi sorozatoknak, mint amilyen a Jóban Rosszban mennyire van jövője?
– Saját műfajában neki van egyedül, mert túlélte az ellenfelét. Az eredményei a SuperTV2-n szépek, a déli adás egyenesen kiemelkedő, olyankor rendszerint a SuperTV2 legnézettebb csatorna. (2021. január, február a 18-59 éveseknél). A kérdés nem könnyen megválaszolható, mert nem lehet összehasonlítani egy telenovellát az új projektekkel, amik több pénzből készülnek és végeredményben vonzóbbak a nézők számára. Viszont azok inkább zárt végű történetek. A Jóban Rosszbant tavaly óta új gyártócég gyártja, most várjuk a tartalmi megújítások kifutását.

– A koronavírus-járvány kapcsán megint épp romló tendenciák látszódnak. Ez mennyire írhatja felül az idei terveiteket?
– Mi is figyelemmel kísérjük a hazai és nemzetközi tendenciákat. A terveink szerint a műsorok jelentős részét az aktuális egészségügyi előírások mellett nyáron leforgatjuk. Bízunk benne, hogy ez sikerülni fog, ezért is fontos a következő hetek, hónapok alakulása. Tavaly sikeres évünk, és sikeres őszünk volt, de tele volt kompromisszummal, szeretném ha idén nem kellene ilyeneket alkalmazni és meg tudnánk mutatni a nézőknek, a szakmának milyen erős már a TV2.

– Már több újdonságot is bejelentett a csatorna 2021-re: a Farm VIP-t, a Ninja Warriort, a TOTEM-et, a Dancing with the Starst. A két tavalyi elmaradt produkcióval, az Ázsia Expresszel és a Sztárban sztár leszekkel számoltok idén?
– Piacvezetőként (2020-ban, teljes napon) próbálunk minél korábban kommunikálni, mert folyamatosan jönnek az újdonságok. Valóban sok műsort bejelentettünk már, de akkor itt az ideje egy újabbnak. Két év után, idén újra megcsináljuk a Sztárban Sztár leszeket, ami az ősz egyik legnagyobb zászlóshajója lesz.

– Azt egyébként mennyire nézed, hogy egy-egy műsorotok miként teljesít a digitális felületen?
– A digitalizáció a jövő, ezért természetesen nézzük, fontos ismerni az ottani fogyasztói szokásokat. De ez az üzletág, és azon belül a tartalmi döntések még a lineáris lábon nyugszanak. Ezért, ha olyat mond valaki, hogy digitálisan mennyire erős, de nem hallunk a „sima” nézettségről, az azt jelenti, hogy az a műsor a szó klasszikus értelmében megbukott.

– Van abban lényeges különbség, hogy mi a legnézettebb a TV2 Play-en és mi a képernyőn?
– Nyilván, ami nagyon megy a képernyőn, mint most az Exatlon, az nagyon megy a TV2 Play-en is.

A héten megjelent nyomtatott Marketing & Médiában található teljes interjúban Fischer Gábor elmondja, hogy miért ért véget 45 epizód után a Doktor Balaton első évada és megvilágítja, hogy ez miért volt logikus döntés a részükről. A szakember beszél arról is, hogy tudják-e már, hogy mikor fejeződik be az Exatlon mostani szériája.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...