- Hirdetés -

Ősszel visszatér a TV2 egyik zászlóshajója

|

Folyamatosan jönnek az újdonságok a műsorok terén – mondja a 2021-es terveik kapcsán Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, aki a Marketing & Médiának egy nagy őszi visszatérésről is beszámolt. Elmondta azt is, hogy mennyire figyeli a műsoraik digitális nézőszámát.

– Programigazgatóként végig tudsz önfeledten nézni egy TV2-s műsort, vagy olyankor a megvalósításon, a várható nézettségen kattog az agyad?
– Az igazat megvallva az általad is említett tényezőkön – milyen a produkció megvalósítása, milyen lesz a nézettség, hol és mekkora a break, miért ilyen hosszúságú – azért mindig pörögnek az ember gondolatai, ezekkel egy átlag tévénézőnek nem kell foglalkoznia. Egy picit már el is felejtettem milyen lehet nyugodtan, csak a kikapcsolódás kedvéért tévét nézni. Néha azért vannak pillanatok, amikor az ember bele tud teljesen feledkezni, ilyen volt pár hete egy nagyon érdekes péntek esti végjáték az Exatlonban. Már mindenki felajánlotta az egyik játékosnak a medálját, ezáltal plusz életeket biztosítva az erősebbnek. Aki viszont aznap nem volt jó formában és sorra csak veszített és veszített. Ott én is a végére már úgy izgultam, mint egy átlag tévénéző. Ezekért a pillanatokért kell dolgozni: ha még én is elfelejtem a körülményeket és nem a munkára gondolok, akkor az a tartalom tényleg nagyon erős.

– Az elmúlt években egész sok új, saját gyártású sorozat képernyőre került nálatok és más csatornákon is. Ez alapján látod, hogy milyen stílusú sorozatokban érdemes gondolkodni és mit kell kerülni?
– A sorozatok sikere, főleg a heti sorozatoké nagyon összetett elemeken alapul. Én a humorban látom az erőt, ám ez önmagában elég közhelyes. Kell a jó történet, a jó poénok, jó színészek, jó írok, jó rendezők, és alkotók.

– Az olyan klasszikus napi sorozatoknak, mint amilyen a Jóban Rosszban mennyire van jövője?
– Saját műfajában neki van egyedül, mert túlélte az ellenfelét. Az eredményei a SuperTV2-n szépek, a déli adás egyenesen kiemelkedő, olyankor rendszerint a SuperTV2 legnézettebb csatorna. (2021. január, február a 18-59 éveseknél). A kérdés nem könnyen megválaszolható, mert nem lehet összehasonlítani egy telenovellát az új projektekkel, amik több pénzből készülnek és végeredményben vonzóbbak a nézők számára. Viszont azok inkább zárt végű történetek. A Jóban Rosszbant tavaly óta új gyártócég gyártja, most várjuk a tartalmi megújítások kifutását.

– A koronavírus-járvány kapcsán megint épp romló tendenciák látszódnak. Ez mennyire írhatja felül az idei terveiteket?
– Mi is figyelemmel kísérjük a hazai és nemzetközi tendenciákat. A terveink szerint a műsorok jelentős részét az aktuális egészségügyi előírások mellett nyáron leforgatjuk. Bízunk benne, hogy ez sikerülni fog, ezért is fontos a következő hetek, hónapok alakulása. Tavaly sikeres évünk, és sikeres őszünk volt, de tele volt kompromisszummal, szeretném ha idén nem kellene ilyeneket alkalmazni és meg tudnánk mutatni a nézőknek, a szakmának milyen erős már a TV2.

– Már több újdonságot is bejelentett a csatorna 2021-re: a Farm VIP-t, a Ninja Warriort, a TOTEM-et, a Dancing with the Starst. A két tavalyi elmaradt produkcióval, az Ázsia Expresszel és a Sztárban sztár leszekkel számoltok idén?
– Piacvezetőként (2020-ban, teljes napon) próbálunk minél korábban kommunikálni, mert folyamatosan jönnek az újdonságok. Valóban sok műsort bejelentettünk már, de akkor itt az ideje egy újabbnak. Két év után, idén újra megcsináljuk a Sztárban Sztár leszeket, ami az ősz egyik legnagyobb zászlóshajója lesz.

– Azt egyébként mennyire nézed, hogy egy-egy műsorotok miként teljesít a digitális felületen?
– A digitalizáció a jövő, ezért természetesen nézzük, fontos ismerni az ottani fogyasztói szokásokat. De ez az üzletág, és azon belül a tartalmi döntések még a lineáris lábon nyugszanak. Ezért, ha olyat mond valaki, hogy digitálisan mennyire erős, de nem hallunk a „sima” nézettségről, az azt jelenti, hogy az a műsor a szó klasszikus értelmében megbukott.

– Van abban lényeges különbség, hogy mi a legnézettebb a TV2 Play-en és mi a képernyőn?
– Nyilván, ami nagyon megy a képernyőn, mint most az Exatlon, az nagyon megy a TV2 Play-en is.

A héten megjelent nyomtatott Marketing & Médiában található teljes interjúban Fischer Gábor elmondja, hogy miért ért véget 45 epizód után a Doktor Balaton első évada és megvilágítja, hogy ez miért volt logikus döntés a részükről. A szakember beszél arról is, hogy tudják-e már, hogy mikor fejeződik be az Exatlon mostani szériája.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával erősít a Samsung

A Samsung bejelentette a One UI 7 bétaverziójának hivatalos bevezetését, amely erőteljes mesterséges intelligencia funkcióival és egyszerűsített vezérlőfelületével a jövő bővíthető AI-ökoszisztémáinak előfutárának tekinthető. A One UI 7 jelentős előrelépést hoz azzal, hogy az...

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb áruház száll be a Dubai csoki-őrületbe

A két diszkontlánc mellett az Auchan is csatlakozik a legújabb édességtrendhez, és csütörtöktől mindössze 2499 forintos akciós áron kínálja a 100 grammos minőségi Dubai csokoládét. Egy vásárlás alkalmával összesen három darabot lehet venni belőle...

Mesterséges intelligenciával erősít a Samsung

A Samsung bejelentette a One UI 7 bétaverziójának hivatalos bevezetését, amely erőteljes mesterséges intelligencia funkcióival és egyszerűsített vezérlőfelületével a jövő bővíthető AI-ökoszisztémáinak előfutárának tekinthető. A One UI 7 jelentős előrelépést hoz azzal, hogy az...

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...