- Hirdetés -

Összetartók.hu – a vállalkozók új oldala

|

- Hirdetés -

Összetartók.hu néven új, a vállalkozóknak szóló oldalt indított az MFB Csoport. A teljesen ingyenes B2B közösségi oldal nyitott minden hazai vállalkozás számára és az üzleti kapcsolatteremtés mellett segítséget nyújt a finanszírozási kérdések megválaszolásában is. (x)

„Az Összetartók.hu azért született, hogy segítsen azoknak, akik voltak annyira bátrak, hogy elkezdték megvalósítani az álmaikat” – hangsúlyozza Milassin Levente, a Magyar Fejlesztési Bank marketing és kommunikációs igazgatója. A www.osszetartok.hu-t az MFB Csoport olyan B2B közösségi oldalként tervezte meg, ahol a vállalkozók online találkozhatnak egymással. A személyes, baráti kapcsolatok ápolására számtalan ingyenes rendszer áll rendelkezésre, ám a vállalkozások ebben a közösségi térben inkább csak hirdetőként jelenhetnek meg, miközben kevés az esélyük arra, hogy egymással üzleti kapcsolatba lépjenek. A B2B közösségi oldalak, a vállalkozások üzleti, kapcsolati hálójának online kiterjesztése iránt jelentős az érdeklődés, ám jelenleg fizetni kell az ehhez hasonló szolgáltatásokért. A világjárvány hatásainak enyhítése, a gazdasági újraindulás támogatása érdekében biztosítja az MFB ezt az új, ingyenesen használható platformot, amire már regisztrálhatnak a hazai vállalkozások.

„Az Összetartók.hu mindenki számára nyitott és teljesen ingyenes. Nálunk a segítség nem pénzkérdés” – mondja Milassin Levente, aki szerint ma egy vállalkozás több felelősséggel jár. Egy vállalkozónak nemcsak a szakmájában kell nagyon jónak lennie, nem elég az induló ötlet és a megfelelő piac megtalálása vagy éppen a szaktudás, ezek mellett értenie kell a marketinghez, a fogyasztói elégedettségtől a márkaépítésen keresztül a beszállítói kapcsolatokig, tisztában kell lennie a pénzügyi és az adózási kérdésekkel, no meg a hatósági előírásokkal, szabályokkal és ezek összes változásával, szüksége lehet pályázatírói tapasztalatokra és persze kell némi HR-készség ahhoz is, hogy megtalálja a legjobb munkatársakat, kialakítsa a csapatát, amellyel igazán sikeressé válhat.

Az Összetartók.hu új online vállalkozói platformként, azaz találkozási lehetőségként indul a most ingyen regisztrálható vállalkozásoknak, hogy új üzleti kapcsolatokat alakíthassanak itt ki, miközben a weboldal hasznos segítséget nyújt a vállalati finanszírozási problémák kedvező megoldásához. A most elindult oldal lehetőséget nyújt az itt regisztráló vállalkozásoknak, hogy értékes kapcsolatokat találjanak – legyen szó konkrét üzleti lehetőségekről vagy akár csak a tapasztalatok megosztásáról.

A www.osszetartok.hu oldalon a díjmentes regisztráció után ingyenesen lehet böngészni a már regisztrált vállalkozások itt megosztott igényei között, a felhasználók térítésmentesen kereshetnek partnert: vevőt és beszállítót egyaránt, ezen felül pedig az MFB Csoport finanszírozási lehetőségeiről is közvetlen információhoz lehet itt jutni. Az oldalon szereplő tudásbázisban egyrészt szakértők osztják meg a legfontosabb pénzügyi ismereteket, megmagyarázva a fogalmakat és válaszolva alapvető és bonyolultabb kérdésekre egyaránt. Másrészt sikeres finanszírozási ügyletek példáin keresztül ismerkedhetnek meg a felhasználók azzal, miként és mire is lehet jó finanszírozási megoldásokat találni. „Tudjuk, nincs két egyforma vállalkozás, mindegyik története egyedi, mégis mindegyikben vannak olyan részletek, amelyek példaként szolgálhatnak másoknak” – húzta alá Milassin Levente.

Az MFB Csoport minden kapcsolódó pénzügyi terméke megtalálható az Összetartók.hu oldalon, legyen szó hitelről, tőkejuttatásról vagy garanciavállalásról. Néhány egyszerű kérdésre válaszolva abban is segítséget kaphat itt a vállalkozó, hogy melyik a hozzá illő finanszírozási konstrukció a fejlesztési bank alacsony kamatozású/díjú vagy éppen költségmentes megoldásai közül.

A világjárvány gazdasági hatásainak enyhítése, a hazai vállalkozások fejlesztése, versenyképességének növelése érdekében az MFB Csoport tagjai fontosnak tartják, hogy ezen az új online vállalkozói platformon is lehetőséget nyújtsanak a KKV-k üzleti kapcsolatainak erősítésének, új üzleti lehetőségeik felkutatásának segítésére. (x)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA...

Ettől is függ, hogy mennyi pénzt kapnak a diákok

Idén június 21-én lesz az utolsó tanítási nap, ezt követően diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon. A munka világával való ismerkedést részben anyagi megfontolás, részben szakmai gyakorlatszerzés iránti érdeklődés határozza meg. A diákok többsége...

Egyre nehezebb befolyásolni a vásárlókat

Egyre tudatosabb vevők, kevésbé hatnak már rájuk a hagyományos vásárlásösztönző reklámok. A celebek szintén kezdik elveszíteni a befolyásolási képességüket, már a véleményvezérekre is csak akkor hallgatnak igazán a követőik, ha szakmai érvekkel keresik a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az igazi álommeló: utazgatás egész nyáron

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron –...

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...