- Hirdetés -

Összeülnek a hazai topvezetők

|

A Menedzserszövetség idén az ATV-vel közösen, a Néprajzi Múzeum impozáns tereiben tart december 4-én egy egész napos rendezvényt: napközben a nagy sikerű Menedzserek a Társadalomért – Fókuszban a Jövő! konferenciát, kora este pedig a formabontó Business Menü LIVE Bombera Krisztinával ALLSTARS üzleti talk show-t.

A szakmai program egyedülálló alkalmat teremt a hazai vezetők, döntéshozók és üzleti szereplők számára, hogy megosszák egymással elképzeléseiket az egészséges jövőről.

Az egész napos esemény célja az Egészséges Jövő témakörének kibontása olyan kulcsfontosságú témákban, mint az ’AI vs Menedzserek – Ki vezet a jövőben?’, a ’Felelős üzleti kultúra a jövőért’, az ’Egészség a jövő befektetése’, valamint a ’Generációk együtt, egymásért’.

Az esemény két részből áll — a nappali konferenciából (12:00-17:00) és az ezt követő különleges üzleti talk show-ból (17:00-21:00) —, melyeket négy fontos altéma kísér végig különböző nézőpontokból megvilágítva.

Menedzserek a Társadalomért – Fókuszban a Jövő! konferencia

A Menedzserszövetség immár ötödik alkalommal rendezi meg nappali konferenciáját, mely során elismert felső vezetők négy fő téma köré szervezett előadásokban és interaktív beszélgetésekben osztják meg értékes gondolataikat. A blokkok mindegyikét egy-egy szakértői előadás vezeti fel, amelyet két izgalmas beszélgetés követ első számú vezetőkkel. Minden blokkot egy záró előadás kerekít le az adott témával kapcsolatban.

Business Menü LIVE Bombera Krisztinával ALLSTARS Üzleti Talk Show

A konferenciát követően 17 órától Bombera Krisztina játékvezetésével kezdődik az üzleti talk show, amely egy újszerű, interaktív formátumot kínál. Az esemény során a hazai üzleti élet meghatározó szereplői egy pódiumbeszélgetés keretében vitatják meg az egészséges jövőhöz vezető legfontosabb kérdéseket.

Az egész napos program lehetőséget kínál arra, hogy a résztvevők ne csak hallgassák, de aktívan formálják is azt a jövőt, amelyben mindannyian élni szeretnénk. Az előadások és beszélgetések során elhangzó gondolatok új inspirációkat, gyakorlati ötleteket adnak az üzleti és társadalmi fejlődés iránt elkötelezetteknek.

Az esemény négy altémája:

1. AI vs Menedzserek – Ki vezet a jövőben?


Tématámogató: Foxconn Csoport

Eddig a menedzserek kulcsszerepet játszottak az emberek irányításában, stratégiák és a szervezeti kultúra alakításában. Bár az AI gyorsan, pontosan és elfogulatlanul képes döntéseket hozni, hiányzik belőle az emberi érzelmek és komplex társas interakciók megértése. A jövő vezetése egy hibrid modellben valósulhat meg, ahol az AI és a menedzserek együtt dolgoznak?

2. Felelős üzleti kultúra a jövőért


Tématámogató: E.ON Hungária Csoport

A hosszú távú üzleti siker kulcsát a felelős, etikus üzleti kultúra képezi. Ebben a blokkban a vezetők bemutatják, hogyan építhető ki a bizalmon alapuló, korrekt üzleti környezet, amely a hírnév mellett a jogi és pénzügyi stabilitás záloga is. Az etikus üzleti gyakorlatok ugyanis nemcsak a hírnevet növelik, de csökkentik a jogi és pénzügyi kockázatokat is. Az etikus működés tehát nem csupán morális kérdés, hanem gazdaságilag is kiemelten fontos, mert stabil alapot teremt a hosszú távú növekedéshez. De vajon mi kell ahhoz, hogy ez hatékonyan beépüljön az üzleti kultúrába?

3. Egészség a jövő befektetése


Tématámogató: MVM Csoport

Az egészség egyéni és vállalati szinten is a jövőbe való befektetés. A témában megnyilvánuló vezetők arra hívják fel a figyelmet, hogy a testi, mentális és érzelmi jóllét megőrzése, fejlesztése kulcsszerepet játszik az életminőség fenntartásában. Az egészséges életmód és a lelki egyensúly ápolása mind-mind hozzájárulnak ahhoz, hogy ne csak a mának, hanem a jövőnek is gondoskodjunk magunkról. A témáról mindenki sokat beszél, de teszünk -e valós lépéseket akár a vállalat, akár az egyén szintjén?

4. Generációk együtt, egymásért!


Tématámogató: Linde Gáz Magyarország

A generációk különböző látásmódjukkal kölcsönösen gazdagíthatják egymást: a fiatalabbak friss szemléletet és új ötleteket hoznak, míg a tapasztaltabb vezetők bölcsességükkel és a hosszú távú stratégiák iránti elkötelezettségükkel járulnak hozzá a közös sikerhez. Amikor generációk egymást támogatva dolgoznak együtt, nemcsak a munkahelyi harmónia erősödik, hanem innovatív megoldások is születhetnek, hiszen a különböző nézőpontok szinergiája erőteljes mozgatórugója a fejlődésnek. De vajon a jövő menedzsergenerációja mennyire tekinti értékként, inspirációként és követendő példaként azon generáció szellemi örökségét, aki egy egész életen át formálták a gazdasági, üzleti életet? A sikeres vezetők pedig mennyire nyitottak arra, hogy teret és lehetőséget adjanak a fiatal menedzsergeneráció számára, képesek-e a megfelelő utánpótlást kinevelni, illetve készek-e a stafétabotot átadni?

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Central is clearly becoming international – interview with Petr Bednar

To maintain our independence, we need to focus on increasing our reach, revenue and profitability - says Petr Bednar. In an interview given to our magazine, the digital and business development director of Central...

A Central egyértelműen nemzetközi céggé válik – interjú Petr Bednarral

Az elérésünk, a bevételeink és a jövedelmezőségünk növelésére kell koncentrálnunk, hogy megőrizzük a függetlenségünket – véli Petr Bednar. A Central Médiacsoport digitális és üzletfejlesztési igazgatója a lapunknak adott interjúban beszélt a cseh és a...

Új trendek a hazai médiapiacon

Legalább három online videós szolgáltatást használ egy adott hónapban a 18-59 éves, internettel rendelkező magyarok 82 százaléka – derül ki az NMHH támogatásával a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és a Nielsen által készített...

Az európai utazóknak is fontos a fenntarthatóság

Az európaiak 2025-ben várhatóan gyakrabban fognak utazni és többet is költenek utazásra – derül ki a világ vezető szállodaipari csoportja, az Accor új kutatásából. Az ágazatnak ugyanakkor sürgősen meg kell oldania a növekedésből adódó...

Díjazták az etikus vállalatokat

25 éve, 2000-ben alapította az Üzleti Etikai Díjat László Ervin világhírű, a Nobel-békedíjra többször jelölt tudós, író, a Budapest Klub alapítója és Demcsák Mária a hazai üzleti újságírás meghatározó alakja, a Piac & Profit...

Optimistábban látják a jövőt a fiatalok

Elégedettebbek a fiatalok - összességében erre jutott a K&H ifjúsági index felmérés, amely a 19-29 évesek saját életükkel való elégedettségét vizsgálta a harmadik negyedévben. Az index értéke 16 pontra emelkedett az egy negyedévvel korábbi...

Újradefiniálja a piackutatás jövőjét a YouGov

Tíz hónappal azután, hogy a fogyasztói vélemények, motivációk, igények és médiaszokások kutatása terén piacvezető YouGov felvásárolta a fogyasztói panelszolgáltatásokban, az európai háztartások vásárlási adatainak elismert vezető vállalataként ismert CPS GfK-t, a cég átnevezte magát...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Central is clearly becoming international – interview with Petr Bednar

To maintain our independence, we need to focus on increasing our reach, revenue and profitability - says Petr Bednar. In an interview given to our magazine, the digital and business development director of Central...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...