- Hirdetés -

Otthon sem kell lemondanunk a koncertélményről

|

- Hirdetés -

Fokozatosan vezette be felületein megújított arculatát a régió egyik legismertebb kulturális márkája, az idén megnyitásának 15. évfordulóját ünneplő Müpa. Így ma már weboldalukon, illetve minden nyomtatott és online felületükön a megújított logóval és a frissített arculat elemeivel találkozhatnak a látogatók. Az intézmény emellett számtalan kreatív megoldással biztosítja nézőit arról, hogy a kulturális élet a járvány nehézségekkel teli időszakában sem szűnik meg élményt, inspirációt és feltöltődést nyújtani a közönségnek – mindezt legfeljebb új formában és platformokon (is) teszi. Ennek szellemében november 12-én újraindították a tavasszal nagy sikerrel bevezetett Müpa Home sorozatukat, és ingyenes hozzáféréssel, élőben streamelik koncertjeiket.

„Hiszünk abban, hogy a Müpa-élmény határtalan és nem ismer korlátokat, egy intézmény küldetése pedig nem változik egy ilyen rendkívüli időszakban sem. Sőt, pontosan a missziónk az, amely kirajzolja a prioritásokat, a legfontosabb feladatainkat a kulturális életet is alapjaiban megrengető pandémia idején” – hangsúlyozza Káel Csaba, a Müpa vezérigazgatója. Dr. Egri Gábor, az intézmény értékesítési és marketingigazgatója ehhez kapcsolódva úgy fogalmaz: „Az innováció, a megújulás képessége, a folyamatos fejlődés fontos márkaérték a Müpa számára a kezdetektől fogva. Ebben a hazai és a nemzetközi kulturális szektor számára is elképesztő kihívásokat jelentő évben ez az elmúlt másfél évtizedben felhalmozott tudás és a Müpával együtt lélegző, rendkívül lojális, támogató közösség fontossága talán még inkább felértékelődik. A kommunikációs és marketingaktivitásaink középpontjában is ők, a nézőink és művészeink állnak.” A szakember kiemeli, hogy a Müpa számos megoldással, új formátumok fejlesztésével reagált a járványhelyzetre. Az intézmény a tavaszi kényszerű zárvatartás során elsők között nyitotta meg médiatárát, több mint száz koncert, előadás és irodalmi est HD-minőségű felvételét tették elérhetővé, majd elindították a Müpa Home közvetítéssorozatot, amely során az elmúlt évek legsikeresebb előadásait nézhette újra a közönség. A sorozat 14 hete alatt összesen 90 előadást tűztek műsorra, majd szintén a speciális helyzetre reagálva új formátumként elindították a Müpa autós koncertmoziját, kiírták az alkotókat 14 műfajban támogató Müpa Zeneműpályázatot.

A legújabb járványügyi rendelkezések mentén 2020. november 11-től december 10-ig a Müpa is zárva tart, azonban az intézmény a tavaszi rendkívüli helyzethez hasonlóan most sem hagyja magára közönségét. Újra a legnagyszerűbb hazai és külföldi előadókat hozzák el a nézők otthonába: november 12-től ugyanis folytatják nagy sikerű Müpa Home online közvetítéssorozatukat, így gondoskodva arról, hogy közönségük ezekben a nehéz hetekben se maradjon Müpa-élmény és tartalmas kikapcsolódás nélkül. Ráadásul a következő 30 napban egyenesen, a Müpa hangversenyterméből és színházterméből élőben streamelik a fokozott biztonsági intézkedések közepette, nézők nélkül megvalósuló koncerteket.

„Fantasztikus az a bizalom és támogatás, amit a közönségünktől és a nézőinktől kapunk ebben a nehéz évben. Hatalmas rugalmasságot és alkalmazkodókészséget követel tőlünk, marketingszakemberektől is ez a helyzet, hiszen az értékesítés ritmusa és a tervezhető működés keretei is átalakultak, ezt pedig a kommunikációs tevékenységünknek is követnie kell. A világos, transzparens kommunikáció, a márkareleváns megoldások jelentősége most még inkább felerősödik” – foglalja össze Dr. Egri Gábor, kiemelve, hogy a régóta tervezett arculatfrissítés mögött meghúzódó filozófia is új, aktuális jelentésréteggel gazdagodott ebben a speciális helyzetben. A megújított arculat letisztult vonalvezetésében és tipográfiai megoldásaiban is visszaköszönnek a Müpa épületének részletei, emblematikus építészeti megoldásai, amelyek így a „Müpa mint találkozóhely” átalakuló, az online tér felé kiterjesztett gondolatára is reflektálnak. A Müpa az őszi újranyitást bevezető imázskampányában is az intézmény közönségének üzent, köszönetképp az elmúlt hónapokban mutatott kitartásáért és támogatásáért, és a téli időszakra is különleges tartalmakkal készül, több lehetséges forgatókönyv szerint, a járványhelyzet alakulásához igazodva.

A Müpa az elmúlt hónapokban kiemelt figyelmet fordított digitális felületeinek fejlesztésére, hiszen a tartalomszolgáltatás és a közönség gördülékeny tájékoztatása szempontjából is hatalmas a hangsúly az online platformok megfelelő működésén. A Müpa évek óta folyamatosan monitorozza és elemzi a felhasználói szokásokat és igényeket, ezekhez igazítva online felületei szerkezetét. Az arculatváltással tehát természetesen a Müpa weboldala is megújult és frissült, ahol nagyobb hangsúlyt kapnak a Müpa épületének elemei, a honlapot erőteljesebb vizualitás jellemzi. Emellett erősítették a Müpa saját gyártású tartalmainak és közösségimédia-felületeinek jelenlétét az oldalon, és nagy figyelmet fordítanak arra is, hogy a járványhelyzettel kapcsolatos felmerülő kérdésekre is könnyen találjon részletes, érdemi választ a közönség.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így védhetjük a szemünket mobilozás közben

A jó idővel jön a napsütés is, amitől gyakran nehezebb látni a kijelzőnket. Ilyenkor hajlamosak vagyunk felhúzni a fényerőt, ami azonban hosszútávon káros lehet szemünknek. A HONOR összeszedett pár általános tippet arról, hogy –...

Új kreatív platformot kapott az Euronics

Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja. Április közepén debütál az a 11 reklámfilm is, amelyek alapja az őszinteség és az önreflexió. A filmek különböző, ismerős szituációkat mutatnak be mellébeszélés nélkül,...

Nagyon pörög a hazai lakáspiac

A múlt év végére megállt a magyar lakáspiac forgalmának hanyatlása – ezt mutatják az Eurostat legfrissebb, bár egyelőre még csak előzetes adatai. A nemzetközi összevetésből az is kitűnik, hogy bármily nehezek is voltak az...

A tévé előtt szurkolhatunk a női hoki válogatottnak

A férfi Divízió I/A-s jégkorong-világbajnokság előtt a női nemzeti csapatunk Ausztriában zajló Divízió I/A-s vb-je is képernyőre tűzi a Sport TV és az AMC Mikro Magyarországon. A magyar válogatott komolyan készül a viadalra, és...

Ezért nem érdemes otthon őrizgetni a használt mobilokat

Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra...

Ismét díjat nyert a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom, amikor a Budapest Airport az utasok visszajelzése alapján kiérdemelte a...

Hétfőn indul az első közösségi talkshow

Készülj fel az inspiráló beszélgetésekre, hétfőn 21 órakor ugyanis érkezik hazánk első közösségi talkshowja, a Ki vele! A WMN és VIASAT3 közös műsorának két moderátora, Csepelyi Adrienn és Krajnyik Cintia nem félnek megragadni az...

Érdekes játékkal készül a Vivicittára a Szentkirályi

Egyedi módon hívja fel a futók és a látogatók figyelmét a folyadékpótlás fontosságára a Szentkirályi ásványvíz. A Telekom Vivicittá Félmaraton hivatalos hidratációs partnere az április 20-21-én zajló futóünnepen egy 50 négyzetméteres, interaktív hidratációs társasjátékkal...

Akcióban a Disney és a National Geographic

A The Walt Disney Company és a National Geographic egy új, több platformra kiterjedő globális kampányt indít a Föld napja alkalmából. Az Otthonunk nevet viselő kezdeményezés olyan programokat mutat be filmkészítők, történetmesélők közreműködésével, melyek...

Közel félmilliárd forintnyi támogatásról döntött az NFI

Televízió és stream szolgáltatásra készülő filmek gyártásának támogatásáról döntött a Nemzeti Filmintézet (NFI). Az összesen 456,49 millió forintnyi támogatásban részesülő alkotások között szerepel Csehov egyik legismertebb darabjának tévéfilm feldolgozása kiváló szereposztással, valamint a magyar...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új éttermet nyitott a Burger King

Második éttermét nyitja a Burger King Zala vármegyében, Zalaegerszeg mellett most már Nagykanizsán is élvezhetik a burger rajongók az eredeti WHOPPER élményt. A belvárosban található étterem fejlesztése tavaly júliusban indult, a közel 1 milliárd...

Így védhetjük a szemünket mobilozás közben

A jó idővel jön a napsütés is, amitől gyakran nehezebb látni a kijelzőnket. Ilyenkor hajlamosak vagyunk felhúzni a fényerőt, ami azonban hosszútávon káros lehet szemünknek. A HONOR összeszedett pár általános tippet arról, hogy –...

Új kreatív platformot kapott az Euronics

Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja. Április közepén debütál az a 11 reklámfilm is, amelyek alapja az őszinteség és az önreflexió. A filmek különböző, ismerős szituációkat mutatnak be mellébeszélés nélkül,...

Nagyon pörög a hazai lakáspiac

A múlt év végére megállt a magyar lakáspiac forgalmának hanyatlása – ezt mutatják az Eurostat legfrissebb, bár egyelőre még csak előzetes adatai. A nemzetközi összevetésből az is kitűnik, hogy bármily nehezek is voltak az...

A tévé előtt szurkolhatunk a női hoki válogatottnak

A férfi Divízió I/A-s jégkorong-világbajnokság előtt a női nemzeti csapatunk Ausztriában zajló Divízió I/A-s vb-je is képernyőre tűzi a Sport TV és az AMC Mikro Magyarországon. A magyar válogatott komolyan készül a viadalra, és...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...