- Hirdetés -

Otthoni tévészolgáltatást indít a Yettel

|

- Hirdetés -

Új, otthoni tévészolgáltatást indít a Yettel, amely révén az otthoni internettel együtt immár teljes körű otthoni ajánlatokat nyújt ügyfeleinek. Az otthoni tévézésre szánt Yettel TV szolgáltatás február 14-től nyílt tesztidőszakkal indul: a szolgáltató ügyfelei 3 hónapig 0 forintos havidíjért próbálhatják ki, akár 93+3 tévécsatornát kínáló csomagban is, ha új előfizetést kötnek OtthonNet vagy OtthonNet Pro tarifára.

Az elsősorban mobilszolgáltatóként ismert Yettel az elmúlt években folyamatosan bővítette azon otthoni megoldásainak körét, amelyek bár mobilhálózatra épülnek, a technológia fejlődésének köszönhetően mégis képesek versenybe szállni az otthonokba hagyományosan vezetéken érkező – és ezért általában sok fúrás-faragással bevezetett – szolgáltatásokkal. A korábban elindított, országszerte elérhető OtthonNet-szolgáltatások után a most induló, nagyképernyős tévézés előremutató élményét kínáló Yettel TV-vel már teljes körű otthoni szolgáltatások érhetőek el a szolgáltató kínálatában, országosan több millió háztartás számára.

„A Yettel TV indulása hosszú távú, mobilközpontúságra építő stratégiánk újabb mérföldköve, amelyet a két éve kezdett, több tízmilliárd forintos beruházást igénylő hálózatmodernizációs folyamatunk tesz lehetővé. A 4G technológia kapacitásának növelése mellett folyamatosan bővítjük az 5G technológia elérhetőségét, ami lehetővé teszi, hogy kiváló ügyfélélmény mellett teljes körűen kiszolgáljuk az ügyfelek otthoni digitális igényeit, az otthoni internetezés mellett már a televíziózás terén is.” – mondta el Peter Gažik, a Yettel Magyarország vezérigazgatója.

Az otthoni tévézés új szintje a Yetteltől

A teljesen új műszaki háttérrel, új felhasználói felülettel és a hazai tévénézési szokásokhoz illeszkedő csomagokkal érkező Yettel TV egy internetalapú tévészolgáltatás, amely ötvözi a kábeltévézés és az online streamingplatformok előnyeit. A megvásárlást követően egyszerűen és gyorsan üzembe helyezhető és azonnal igénybe vehető szolgáltatás egy előfizetéssel összesen 30 eszközre telepíthető és egyidőben 3 eszközön használható. A Yettel TV három tarifacsomagra fókuszál, amelyek közül a legnagyobban akár 93+3 tévécsatorna is elérhető. A tévéműsorok egy része élőben és felvételről is megtekinthető, megállítható és visszatekerhető.

A Yettel TV a szolgáltató OtthonNet és OtthonNet Pro tarifáival, vagy lakossági számlás hangalapú tarifáival együtt rendelhető meg – az otthoni tévézéshez szükséges stabil hálózati élmény érdekében a Yettel az előbbieket ajánlja. A szolgáltatás tarifacsomagtól függően már akár havi 2000 forintos havidíjtól elérhető, és az ügyfelek rugalmasan átválthatják meglévő csomagjukat egy másikra, akár egy sorozat vagy bajnokság kedvéért. A Yettel TV S, M és L csomagokban a legnépszerűbb csatornák mellett megtalálhatók az RTL+ Active és a TV2 Play Prémium streamingszolgáltatások is. Az HBO Max pedig kedvezményes, havi plusz 1590 Ft-os áron megvásárolható a legnagyobb, Yettel TV L csomag mellé.

A szolgáltatás tévékészülékhez csatlakoztatható TV Box segítségével, mobilon és tableten a Yettel TV alkalmazásban, illetve számítógépről webes felületen érhető el, emellett rövidesen elérhetők lesznek az okostévékre letölthető applikációk is. A TV Box előnye, hogy olyan Android TV alapokra épül, ami a Yettel TV csatornáinak és funkcióinak elérésén túl a televízió ’felokosítását’, azaz alkalmazások telepítését, játékok futtatását és Google-szolgáltatások – mint YouTube, YouTube Music – elérését is lehetővé teszi az erre alkalmas készülékeken. A TV Box OtthonNet és OtthonNet Pro előfizetés megléte esetén bérelhető, 2 éves hűséggel havi 0 forintért.

Az új funkciókkal és tartalommal induló Yettel TV-t a szolgáltató ügyfeleivel közös teszteléssel indítja – amelynek során visszajelzéseikre is számít –, így az most 3 hónapig 0 forintos havidíjért próbálható ki új OtthonNet vagy OtthonNet Pro előfizetés vásárlásakor.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA...

Ettől is függ, hogy mennyi pénzt kapnak a diákok

Idén június 21-én lesz az utolsó tanítási nap, ezt követően diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon. A munka világával való ismerkedést részben anyagi megfontolás, részben szakmai gyakorlatszerzés iránti érdeklődés határozza meg. A diákok többsége...

Egyre nehezebb befolyásolni a vásárlókat

Egyre tudatosabb vevők, kevésbé hatnak már rájuk a hagyományos vásárlásösztönző reklámok. A celebek szintén kezdik elveszíteni a befolyásolási képességüket, már a véleményvezérekre is csak akkor hallgatnak igazán a követőik, ha szakmai érvekkel keresik a...

Így szurkolnak a magyarok

Az európai futballrajongók jelentős része, 47 százaléka egy sor rituálét hajlandó lenne elvégezni, ha ezzel győzelemre segíthetné kedvenc csapatát – derült ki a Coca-Cola Zéró Cukor felméréséből. Az UEFA EURO 2024 hivatalos alkoholmentes italszponzoraként...

Megdöbbentő: közel 600 millió euró hiányzik majd az EB-ről

Csaknem 600 millió, egészen pontosan 573 millió euró - ez az összeg azokat a klasszisjátékosokat takarja, akikre sokan számítottak, ám már biztosan nem lesznek ott a futball Európa-bajnokságon. „A jelenleg fellelhető információk alapján mintegy 600...

Ma rajtol a MOZ.GO

A veszprémi História Kertben a Ma este gyilkolunk című krimi-vígjáték premier előtti gálavetítésével a mai napon elkezdődik és négy napon át tart a hazai filmek legnagyobb ünnepe, új nevén a MOZ.GO, a Magyar Mozgókép...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...