- Hirdetés -

Otthoni tévészolgáltatást indít a Yettel

|

- Hirdetés -

Új, otthoni tévészolgáltatást indít a Yettel, amely révén az otthoni internettel együtt immár teljes körű otthoni ajánlatokat nyújt ügyfeleinek. Az otthoni tévézésre szánt Yettel TV szolgáltatás február 14-től nyílt tesztidőszakkal indul: a szolgáltató ügyfelei 3 hónapig 0 forintos havidíjért próbálhatják ki, akár 93+3 tévécsatornát kínáló csomagban is, ha új előfizetést kötnek OtthonNet vagy OtthonNet Pro tarifára.

Az elsősorban mobilszolgáltatóként ismert Yettel az elmúlt években folyamatosan bővítette azon otthoni megoldásainak körét, amelyek bár mobilhálózatra épülnek, a technológia fejlődésének köszönhetően mégis képesek versenybe szállni az otthonokba hagyományosan vezetéken érkező – és ezért általában sok fúrás-faragással bevezetett – szolgáltatásokkal. A korábban elindított, országszerte elérhető OtthonNet-szolgáltatások után a most induló, nagyképernyős tévézés előremutató élményét kínáló Yettel TV-vel már teljes körű otthoni szolgáltatások érhetőek el a szolgáltató kínálatában, országosan több millió háztartás számára.

„A Yettel TV indulása hosszú távú, mobilközpontúságra építő stratégiánk újabb mérföldköve, amelyet a két éve kezdett, több tízmilliárd forintos beruházást igénylő hálózatmodernizációs folyamatunk tesz lehetővé. A 4G technológia kapacitásának növelése mellett folyamatosan bővítjük az 5G technológia elérhetőségét, ami lehetővé teszi, hogy kiváló ügyfélélmény mellett teljes körűen kiszolgáljuk az ügyfelek otthoni digitális igényeit, az otthoni internetezés mellett már a televíziózás terén is.” – mondta el Peter Gažik, a Yettel Magyarország vezérigazgatója.

Az otthoni tévézés új szintje a Yetteltől

A teljesen új műszaki háttérrel, új felhasználói felülettel és a hazai tévénézési szokásokhoz illeszkedő csomagokkal érkező Yettel TV egy internetalapú tévészolgáltatás, amely ötvözi a kábeltévézés és az online streamingplatformok előnyeit. A megvásárlást követően egyszerűen és gyorsan üzembe helyezhető és azonnal igénybe vehető szolgáltatás egy előfizetéssel összesen 30 eszközre telepíthető és egyidőben 3 eszközön használható. A Yettel TV három tarifacsomagra fókuszál, amelyek közül a legnagyobban akár 93+3 tévécsatorna is elérhető. A tévéműsorok egy része élőben és felvételről is megtekinthető, megállítható és visszatekerhető.

A Yettel TV a szolgáltató OtthonNet és OtthonNet Pro tarifáival, vagy lakossági számlás hangalapú tarifáival együtt rendelhető meg – az otthoni tévézéshez szükséges stabil hálózati élmény érdekében a Yettel az előbbieket ajánlja. A szolgáltatás tarifacsomagtól függően már akár havi 2000 forintos havidíjtól elérhető, és az ügyfelek rugalmasan átválthatják meglévő csomagjukat egy másikra, akár egy sorozat vagy bajnokság kedvéért. A Yettel TV S, M és L csomagokban a legnépszerűbb csatornák mellett megtalálhatók az RTL+ Active és a TV2 Play Prémium streamingszolgáltatások is. Az HBO Max pedig kedvezményes, havi plusz 1590 Ft-os áron megvásárolható a legnagyobb, Yettel TV L csomag mellé.

A szolgáltatás tévékészülékhez csatlakoztatható TV Box segítségével, mobilon és tableten a Yettel TV alkalmazásban, illetve számítógépről webes felületen érhető el, emellett rövidesen elérhetők lesznek az okostévékre letölthető applikációk is. A TV Box előnye, hogy olyan Android TV alapokra épül, ami a Yettel TV csatornáinak és funkcióinak elérésén túl a televízió ’felokosítását’, azaz alkalmazások telepítését, játékok futtatását és Google-szolgáltatások – mint YouTube, YouTube Music – elérését is lehetővé teszi az erre alkalmas készülékeken. A TV Box OtthonNet és OtthonNet Pro előfizetés megléte esetén bérelhető, 2 éves hűséggel havi 0 forintért.

Az új funkciókkal és tartalommal induló Yettel TV-t a szolgáltató ügyfeleivel közös teszteléssel indítja – amelynek során visszajelzéseikre is számít –, így az most 3 hónapig 0 forintos havidíjért próbálható ki új OtthonNet vagy OtthonNet Pro előfizetés vásárlásakor.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szuperprodukció érkezik Budapestre

Soha nem látott világpremier érkezik Budapestre. Június elsején nyílik meg a BOK csarnokban a LUFILAND szuperprodukció, amely 500 ezer környezetbarát lufi felhasználásával hívja világkörüli utazásra a látogatókat. A 4000 négyzetméteres kiállítócsarnokban többek között az...

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...