- Hirdetés -

Pályakezdőknek segít a Microsoft

|

A pályakezdők előtt álló egyik legnagyobb kihívás a álláskeresésben az, hogy a munkaadók gyakran többéves tapasztalatot várnak el a munkakeresőktől, akár a frissdiplomásoktól is. Éppen ezért egyre nagyobb igény mutatkozik olyan mentorprogramokra, amelyek jól használható, gyakorlati tudást és ismereteket nyújtanak. A Microsoft Student Partner (MSP) program erre az igényre nyújt megoldást.

 

A hallgatói és mentorprogramok egyre fontosabb szerepet töltenek be a fiatal pályakezdők életében. Egy, a 18-24 éves pályakezdők álláskeresési nehézségeivel foglalkozó friss hazai kutatás rámutatott, hogy a legnagyobb kihívás az álláskeresés során az, hogy a legtöbb cég több éves tapasztalatot vár el már a pályakezdőktől is. A fiatalok ezen kívül problémaként említették, hogy pályakezdőként nagyon korlátozottak a lehetőségeik, amely szintén adódhat a munkatapasztalat hiányából. A hazai eredményeket egy hasonló amerikai kutatással összehasonlítva látható, hogy a tengeren túl is hasonlóak az igények: a fiatalok jobb fizetést, jelentőségteljes és hasznos munkát, illetve a fejlődési lehetőségeket keresik, például mentorprogramok keretében – írja közleményében a Microsoft.

 

Erre az igényre ad választ a Microsoft Student Partner (MSP) gyakornoki program, aminek egyik legnagyobb előnye, hogy valós és hasznos tudással vértezi fel a pályakezdőket. Aki egy országosan és nemzetközileg is elismert csapat tagjaként, a világ egyik vezető IT vállalatánál szerez értékes szakmai ismereteket, az nagy valószínűséggel könnyebben talál friss diplomásként munkát, hiszen pályakezdőként sem kell attól tartania, hogy a tapasztalat hiányára hivatkozva utasítják el.

 

Az MSP program révén a fiatalok első kézből szerezhetnek ismereteket a digitális transzformáció legújabb technológiáiról. A vállalat olyan kiemelkedő tudású diákokat keres, akik szenvedélyesen szeretik a számítástechnikát és nyitottak arra, hogy a megszerzett tudásukat megosszák társaikkal, egy közösséget hozva létre a saját egyetemeiken.

 

A fiatalok kommunikációs és egyéb készségfejlesztő tréningeken, valamint kiemelt Microsoft eseményeken és konferenciákon képezhetik tovább magukat. Mindezeken felül pedig értékes szoftvercsomagot is kapnak: a Visual Studio Enterprise és a Microsoft Azure felhő mellett szinte minden, valaha gyártott Microsoft alkalmazáshoz hozzájuthatnak, sőt akár tesztelhetik is a legújabb termékeket.

 

„A világ egyik vezető infokommunikációs cégeként a Microsoft tudatosan épít a fiatalokra. Évről-évre keressük azokat a tehetséges hallgatókat, akik a nemzetközi Microsoft Student Partner program tagjaiként tudásukkal, látásmódjukkal lehetnek elkötelezett és felkészült evangelistái digitális társadalmunknak” – mondta Szentpétery Boglárka, a Microsoft Magyarország HR igazgatója.

 

A magyarországi Microsoft Student Partner Programban jelenleg harminckét diák vesz részt. Ők többféle területen dolgoznak: vannak, akik a legmodernebb technológiákkal ismerkednek meg (mint a felhőalapú megoldások, a dolgok internete, vagy akár a HoloLens), mások olyan eseményeket szerveznek, mint az országos Imagine Cup, a Microsoft Imagine Learn to Win Contest vagy a Meet Microsoft Day. Akik a vállalati felelősségvállalás iránt érdeklődnek, a biztonságos internet és a kódolás órája kezdeményezésben dolgozva szerezhetnek értékes tapasztalatot. A program sikerességét és szakmai értékét mutatja, hogy az utóbbi három ImagineCup világdöntőjén helyezést elért csapatokban (Tep, Mistory, InSimu) is egykori MSP-k képviselték hazánkat.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...