- Hirdetés -

Partnerprogrammal erősít a Kaspersky

|

A Kaspersky Lab új globális programja, a Kaspersky United lehetővé teszi a vállalat partnerei – ideértve a viszonteladókat, a szolgáltatókat és a rendszerszervezőket – számára, hogy a Kaspersky Lab termékeit, szolgáltatásait a specializációjukhoz leginkább illeszkedve kínálhassák. Ezen kívül lehetőségük lesz oktatáson való részvételre, értékesítési és marketing eszköztár igénybevételére, valamint egy új, átlátható pénzügyi jutalmazási rendszert vezetnek be.

A Kaspersky Lab felmérése szerint a kiberbiztonság területén a legnagyobb nyomást az IT infrastruktúra komplexitása helyezi az IT biztonsági vezetőkre. A komplexitás ugyanis szélesíti a támadási felületet és mivel speciális kiberbiztonsági intézkedéseket igényel, még bonyolultabbá teszi a hálózat elemeinek védelmét. Ennek következtében a kiberbiztonsági szolgáltatóknak bizonyos területeken mélyreható szakértelemmel kell rendelkezniük, hogy az ügyfeleknek speciális informatikai biztonsági megoldásokat és szolgáltatásokat kínálhassanak.

A Kaspersky United program segítségével a partnerek fenntarthatják és kategorizálhatják specializációjukat különböző státuszszinteken (Regisztrált, Ezüst, Arany és Platinum), egy, vagy több szakterületen: megoldásokkal (hibrid felhőbiztonság, fenyegetéskezelés és védelem, vagy csalásmegelőzés), illetve szolgáltatásokkal, mint például szolgáltató, felügyelt észlelési és válaszszolgáltató, vagy engedélyezett képzési központ.

A különböző készségek vagy technikák területén megszerzett tanúsítványok segíthetnek a partnereknek az értékesítésben, bizonyítékul szolgálva az ügyfelek felé, hogy az illető cégek szakértők a saját speciális területeiken.

“Az értékesítési csatornát úgy alakítjuk át, hogy új szolgáltatások és üzleti modellek bevezetésével megfeleljen az ügyfelek elvárásainak” –mondja Ivan Bulajev, a Kaspersky Lab globális vállalati csatornájának vezetője. “A rendszerszervezők például biztonsági központokat hoztak létre adatközpontjaikban, amelyeket szolgáltatásként kínálnak ügyfeleiknek. Azt is látjuk, hogy cégek piaci résekre fókuszálnak rendkívül specifikus szaktudást nyújtva olyan szolgáltatott szoftverek (SaaS) formájában, mint például a központi biztonsági platform. Egyre több kis és közepes méretű ügyfél dönt az IT biztonsága kiszervezése mellett, az informatikai üzemeltetők (MSP) piacának növekedése pedig követi ezt a mintát. Az értékesítési csatorna hatékony működtetése érdekében, eladóként, ezeket a trendeket figyelembe kell vennünk, és olyan feltételeket kell kialakítanunk, amelyekben minden partnerünknek lehetősége nyílik a legjobb megoldások valamint szolgáltatások fejlesztésére és nyújtására ügyfeleik számára. Ezt akarjuk támogatni a Kaspersky United segítségével.”

A program keretein belül a partnerek átfogó támogatásban részesülnek, illetve kedvezményeket élvezhetnek, többek között:

  • Kiemelt pénzügyi jutalmazás, beleértve az előzetes valamint a célok teljesítése után járó kedvezményeket és a javaslatokon alapuló marketingfejlesztési alapokat,
  • 20%-ig terjedő specialista partner kedvezmény,
  • Elsőbbségi elővétel és implementációs támogatás,
  • Marketing és értékesítési eszközök,
  • Oktatási anyagok, online és offline képzések, workshopok.

A program következő szakaszában megújul a Kaspersky Lab partner oldala, ahol számos értékes információ érhető el, többek között fehér könyvek, webináriumok, piaci összehasonlítások és tanúsítványok. Az új partnerek hozzáférést kapnak a speciálisan kialakított Partner Onboarding nevű képzéshez és eszközökhöz, melyek biztosítják, hogy minden rendelkezésre álljon az újonnan érkezők számára ahhoz, hogy minél gyorsabban elkezdhessenek értékesíteni és bevételhez jutni.

„A Kaspersky Lab új partner programja mindenki számára kínál valamit. Egy kisebb méretű partner, saját képességeihez és erőforrásaihoz mérten ugyanúgy megtalálja lehetőségeit, mint a nagyobb partnerek. A Kaspersky Lab termékeit több mint 20 éve képviselő disztribútorként rendkívül hasznosnak tartjuk ezt a programot, hiszen lehetővé teszi a már korábbi partnerek sikeres működését, miközben az újonnan érkezők számára is ideális helyzetet teremt. A Kaspersky Lab partnerközpontú megközelítése garantálja minden viszonteladónk számára, hogy ügyfeleiket hosszú éveken át képesek lesznek kiszolgálni” – mondta Fórján Tamás, a 2F 2000 Kft. ügyvezetője.

A Kaspersky United 2019. január 1-jétől elérhető.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...