A Kaspersky Lab új globális programja, a Kaspersky United lehetővé teszi a vállalat partnerei – ideértve a viszonteladókat, a szolgáltatókat és a rendszerszervezőket – számára, hogy a Kaspersky Lab termékeit, szolgáltatásait a specializációjukhoz leginkább illeszkedve kínálhassák. Ezen kívül lehetőségük lesz oktatáson való részvételre, értékesítési és marketing eszköztár igénybevételére, valamint egy új, átlátható pénzügyi jutalmazási rendszert vezetnek be.
A Kaspersky Lab felmérése szerint a kiberbiztonság területén a legnagyobb nyomást az IT infrastruktúra komplexitása helyezi az IT biztonsági vezetőkre. A komplexitás ugyanis szélesíti a támadási felületet és mivel speciális kiberbiztonsági intézkedéseket igényel, még bonyolultabbá teszi a hálózat elemeinek védelmét. Ennek következtében a kiberbiztonsági szolgáltatóknak bizonyos területeken mélyreható szakértelemmel kell rendelkezniük, hogy az ügyfeleknek speciális informatikai biztonsági megoldásokat és szolgáltatásokat kínálhassanak.
A Kaspersky United program segítségével a partnerek fenntarthatják és kategorizálhatják specializációjukat különböző státuszszinteken (Regisztrált, Ezüst, Arany és Platinum), egy, vagy több szakterületen: megoldásokkal (hibrid felhőbiztonság, fenyegetéskezelés és védelem, vagy csalásmegelőzés), illetve szolgáltatásokkal, mint például szolgáltató, felügyelt észlelési és válaszszolgáltató, vagy engedélyezett képzési központ.
A különböző készségek vagy technikák területén megszerzett tanúsítványok segíthetnek a partnereknek az értékesítésben, bizonyítékul szolgálva az ügyfelek felé, hogy az illető cégek szakértők a saját speciális területeiken.
“Az értékesítési csatornát úgy alakítjuk át, hogy új szolgáltatások és üzleti modellek bevezetésével megfeleljen az ügyfelek elvárásainak” –mondja Ivan Bulajev, a Kaspersky Lab globális vállalati csatornájának vezetője. “A rendszerszervezők például biztonsági központokat hoztak létre adatközpontjaikban, amelyeket szolgáltatásként kínálnak ügyfeleiknek. Azt is látjuk, hogy cégek piaci résekre fókuszálnak rendkívül specifikus szaktudást nyújtva olyan szolgáltatott szoftverek (SaaS) formájában, mint például a központi biztonsági platform. Egyre több kis és közepes méretű ügyfél dönt az IT biztonsága kiszervezése mellett, az informatikai üzemeltetők (MSP) piacának növekedése pedig követi ezt a mintát. Az értékesítési csatorna hatékony működtetése érdekében, eladóként, ezeket a trendeket figyelembe kell vennünk, és olyan feltételeket kell kialakítanunk, amelyekben minden partnerünknek lehetősége nyílik a legjobb megoldások valamint szolgáltatások fejlesztésére és nyújtására ügyfeleik számára. Ezt akarjuk támogatni a Kaspersky United segítségével.”
A program keretein belül a partnerek átfogó támogatásban részesülnek, illetve kedvezményeket élvezhetnek, többek között:
- Kiemelt pénzügyi jutalmazás, beleértve az előzetes valamint a célok teljesítése után járó kedvezményeket és a javaslatokon alapuló marketingfejlesztési alapokat,
- 20%-ig terjedő specialista partner kedvezmény,
- Elsőbbségi elővétel és implementációs támogatás,
- Marketing és értékesítési eszközök,
- Oktatási anyagok, online és offline képzések, workshopok.
A program következő szakaszában megújul a Kaspersky Lab partner oldala, ahol számos értékes információ érhető el, többek között fehér könyvek, webináriumok, piaci összehasonlítások és tanúsítványok. Az új partnerek hozzáférést kapnak a speciálisan kialakított Partner Onboarding nevű képzéshez és eszközökhöz, melyek biztosítják, hogy minden rendelkezésre álljon az újonnan érkezők számára ahhoz, hogy minél gyorsabban elkezdhessenek értékesíteni és bevételhez jutni.
„A Kaspersky Lab új partner programja mindenki számára kínál valamit. Egy kisebb méretű partner, saját képességeihez és erőforrásaihoz mérten ugyanúgy megtalálja lehetőségeit, mint a nagyobb partnerek. A Kaspersky Lab termékeit több mint 20 éve képviselő disztribútorként rendkívül hasznosnak tartjuk ezt a programot, hiszen lehetővé teszi a már korábbi partnerek sikeres működését, miközben az újonnan érkezők számára is ideális helyzetet teremt. A Kaspersky Lab partnerközpontú megközelítése garantálja minden viszonteladónk számára, hogy ügyfeleiket hosszú éveken át képesek lesznek kiszolgálni” – mondta Fórján Tamás, a 2F 2000 Kft. ügyvezetője.
A Kaspersky United 2019. január 1-jétől elérhető.