Pilisvörösváron terjeszkedett a Toyota

Sorra nyílnak illetve újulnak meg teljesen a Toyota márkakereskedések, márkaszervizek és bemutatótermek Magyarországon. Az év első 10 hónapjában 20,1 százalékal visszaeső kivonásokkal tisztított magyarországi újautópiacon 15,4 százalékos növekedést elérő, és ezzel magasan piacvezető Toyota hálózatának egyik legnagyobb forgalmat bonyolító tagja, a Toyota Mayer októberben nyitotta meg teljesen megújult, 160 m2-rel bővített pilisvörösvári bemutatótermét, miközben idén már Baján, Egerben és Salgótarjánban is nyílt új Toyota bemutatóterem és az év vége előtt még Kecskeméten is várható egy szalonnyitó.

Miközben nem egy autógyártónak komoly kihívásokkal kell szembenéznie az idei évben, addig a környezetbarát öntöltő hibrid elektromos modelljei látványos sikerének köszönhetően a Toyota szó szerint szárnyal Magyarországon: október végéig három havi átlagos érékesítésének megfelelő szerzett legjobban teljesítő versenytársa előtt, így a világ legnagyobb autógyártója történetében először jó eséllyel piacvezetőként zárja az évet hazánkban is.

Az átlagosan napi 37 új Toyota magyarországi értékesítése azonban megfelelő kapacitásokat és kimagasló színvonalú ügyfélkiszolgálást kíván, ezért a Toyota hazai márkakereskedései komoly hangsúlyt helyeznek a bemutatóterek és szervizkapacitások megújítására, bővítésére is.

A Toyota Mayer által októberben megnyitott teljesen megújult és jelentősen megnövekedett, és immáron 7 modell bemutatására alkalmas pilisvörösvári bemutatóterem különlegessége nem csupán az egyedi panoráma, hanem a Toyota új bemutatóterem megvilágítási koncepciójának gyakorlatba ültetése is.