- Hirdetés -

Plakátkiállítással indítja jubileumi évét a Heineken

|

Idén 125 éves a Soproni Sörgyár, ami történetének szerves része a megújulás és innováció – ezt üzeni az a plakátkiállítás, amely az évforduló alkalmából, Sopron Várkerület Főteréről indul országos körútjára. A kiállítás azt mutatja be, hogyan tehet a környezetvédelemért és a fenntarthatóságért egy olyan nagy múltú vállalat, mint a Soproni Sörgyárat üzemeltető HEINEKEN Hungária, ugyanakkor a fogyasztók szerepére is felhívja a figyelmet.

A sörgyár 125 éves jubileuma alkalmából felállított, „Csapoljunk jobb világot” című plakátkiállítás soproni megnyitóján a vezérigazgató kiemelte: “A soproniak ma nagyon büszkék lehetnek, hiszen övék az ország legnépszerűbb söre, a Soproni, amely az ország legnépszerűbb hazai sörkülönlegességeit előállító sörgyárában készül. Itt említhetjük a Soproni Radlereket vagy a Soproni Óvatos Duhaj termékcsaládot is. Ez is bizonyítja, hogy a Soproni Sörgyár tradíciójának szerves része a folyamatos innováció és a jövőbe tekintés.”

A jövő iránt érzett felelősséget a vállalat szabadtéri kiállításának témája is jól tükrözi. A kiállítás fő üzenete, hogy a bolygónk védelmében a sörgyártó és fogyasztói felelőssége közös. “Azt szeretnénk, hogy a HEINEKEN legyen a világ legzöldebb sörgyártója” – osztotta meg a világcég célkitűzését Geert Swaanenburg.

Csökkenő vízfelhasználás, megfeleződött CO2 kibocsátás

A HEINEKEN Hungária sokat tett az elmúlt években azért, hogy ez a cél akár már az idén megvalósuljon: fajlagos vízfelhasználását 2008-hoz képest 23%-kal mérsékelte, míg ez idő alatt a szén-dioxid-kibocsátása 50%-kal csökkent. A sörgyártó a mostani kiállítással arra is felhívja a figyelmet, hogy fogyasztóival közösen még többre lehet képes. Ha ugyanis fogyasztói gyakrabban választják a visszaváltható üveges csomagolást, a szén-dioxid-kibocsátás még tovább csökkenthető, hiszen ennek tized akkora az ökológiai lábnyoma, mint az alumíniumnak. Igaz az aludoboz is környezetbarát csomagolóanyag, hiszen végtelenszer újrahasznosítható.

Hazai alapanyag és innováció

A sok fontos innováció között is nagy jelentőségű beruházás és esemény volt a cég életében, amikor tavaly működésbe állították a Soproni Óvatos Duhajok hidegkomlózásához használt, egyedülálló komlórakétát. A magyar mérnöki leleményből született újítás nagyüzemi körülmények között is lehetővé teszi a kézműves sörökre jellemző módszer alkalmazását. Magát a komlót Magyarországon ma még nehéz beszerezni, ám a HEINEKEN Hungária a hazai komlótermesztés újjáélesztése érdekében is támogatta a fontos első lépést: két évvel ezelőtt több ezer komlótövet ültetett a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet közreműködésével Kastélyosdombón. Az új komlóültetvény nemcsak a hazai agrárium számára mérföldkő, hanem e mellett hátrányos helyzetű családoknak is hosszú távon megélhetési lehetőséget teremt, hiszen a megtermelt komlót a vállalat a mindenkori piaci áron vásárolja meg.

A vezérigazgató kiállításmegnyitójában ezzel kapcsolatban arra hívta fel a figyelmet, hogy a HEINEKEN Hungária kiemelt figyelmet fordít alapanyagainak hazai beszerzésére. A Soproni sörhöz jó ideje kizárólag Magyarországon termett árpát, a Soproni radlerek ízesítéséhez pedig magyar meggyet és bodzát használnak fel. A vállalat beszállítóinak jelenleg 85 százaléka hazai vállalkozás, amely azt jelenti, hogy a gyár által foglalkoztatott közel 470 munkavállalón kívül, a HEINEKEN Hungária közvetett módon több száz család megélhetéséhez járul hozzá.

A szabadtéri kiállítás Budapestről érkezett Sopronba, ahol a Várkerület főterén március végéig tekinthető meg, ezt követően országos turnéra indul Magyarország nagyvárosaiba.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...