- Hirdetés -

Podcasttel és izgalmas közvetítésekkel erősít a Sport TV

|

- Hirdetés -

Garantált szórakozást kínál augusztustól is a Sport TV a nézőknek, hiszen négy Bajnokok Ligája-sorozat (férfi és női kézilabda, labdarúgás és jégkorong) mellett többek között a Serie A sztárcsapatai, a darts bajnokai, az NBA, a UFC és az MLB ászai is mind feltűnnek majd a Sport1-en és a Sport2-n.

Serie A – augusztus 13-tól

Augusztus 13-án, a Serie A nyitányával elkezdődik az ősz a Sport TV-n. Az olasz labdarúgó-bajnokság az első a Sport TV-n követhető nagy bajnokságok, sorozatok közül, melyeknek hamarosan elindul a 2022-23-as szezonja. Mindkét nyitómeccs látható lesz a televízióban, a címvédő AC Milan Udinese elleni mérkőzése a Sport1-en, míg a Sampdoria – Atalanta találkozó a Sport2-n. Az első forduló egyetlen másodpercéről sem maradnak le a magyar tévénézők, mind a tíz találkozó képernyőre kerül: szombaton és vasárnap négy-négy, hétfőn kettő élő közvetítésre készülhetnek a szurkolók, és természetesen visszatér a Nyerő SzériA című magazinműsor is, egyrészt szezonbeharangozó, másrészt fordulóösszefoglaló formában. Extra fűszert ad majd az olasz labdarúgásnak a Sport TV új, keddenként jelentkező podcastje: augusztus 16-án debütál a Sport TV podcast feedjén a Lega Favorita, amelyben Takács Rita, Méhes Gábor és Kéri András Dániel beszélget hétről hétre az olasz labdarúgásról.

Az olasz bajnokság erőviszonyait most is nehéz megtippelni, egyrészt ott van a címvédő AC Milan, a 2021-es bajnok Inter, a 2012 és 2020 között kilenc Scudettót bezsebelő Juventus, a tavalyi bronzérmes Napoli vagy a komoly erősítéseket végrehajtó Roma, de talán a Lazio, a Fiorentina és az Atalanta szimpatizánsai is felkapják a fejüket, ha kihagyjuk őket a felsorolásból. Arról ne is beszéljünk, hogy Silvio Berlusconi is visszatért a Serie A vérkeringésébe. Most az olasz első osztályban abszolút újoncának számító Monza elnöke, és természetesen ezúttal is komoly tervei vannak.

A Serie A első fordulójának menetrendje a Sport TV-n:

Nyerő SzériA: augusztus 13., szombat 17:15, Sport1 (élő)

Milan – Udinese: augusztus 13., szombat 18:15, Sport1 (élő)

Sampdoria – Atalanta: augusztus 13., szombat 18:30, Sport2 (élő)

Lecce – Internazionale: augusztus 13., szombat 20:45, Sport1 (élő)

Monza – Torino: augusztus 13., szombat 20:45, Sport2 (élő)

Lazio – Bologna: augusztus 14., vasárnap 18:15, Sport1 (élő)

Fiorentina – Cremonese: augusztus 14., vasárnap 18:30, Sport2 (élő)

Salernitana – Roma: augusztus 14., vasárnap 20:45, Sport1 (élő)

Spezia – Empoli: augusztus 14., vasárnap 20:45, Sport2 (élő)

Verona – Napoli: augusztus 15., hétfő 18:15, Sport1 (élő)

Juventus – Sassuolo: augusztus 15., hétfő 20:30, Sport1 (élő)

Nyerő SzériA: augusztus 15., hétfő 22:45, Sport1 (élő)

Lega Favorita: augusztus 16-tól a Sport TV podcast feedjén

Labdarúgó Bajnokok Ligája – augusztus 16-tól

Augusztus 16-tól már a labdarúgó BL rájátszásában szurkolhatunk. Augusztus 16-17-én illetve 23-24-én is két-két playoff-meccs kerül képernyőre. Ezeken a játéknapokon derül ki, mely csapatok jutnak be a csoportkörbe. A legjobb 32 versengésére sem kell sokáig várni, hiszen szeptember hatodikán már az is kezdetét veszi majd, a nyolc csoportot augusztus 25-én sorsolják. A 12 őszi játéknapon a Sport1 és Sport2 mellett az AMC Mikro is közvetít élőben naponta egy rangadót.

Copenhagen - Trabzonspor: augusztus 16., kedd 20:45, Sport1 (élő)

Bodö/Glimt - GNK Dinamo: augusztus 16., kedd 20:45, Sport2 (élő)

Qarabag - Plzen: augusztus 17., szerda 17:30, Sport1 (élő)

Maccabi Haifa - Crvena zvezda: augusztus 17., szerda 20:45, Sport1 (élő)

Bajnokok Ligája, a csoportkör sorsolása: augusztus 25., csütörtök 17:45, Sport1 (élő)

BL-csoportkör: szeptember 6-tól a Sport1, a Sport2 és az AMC Mikro műsorán

Jégkorong Bajnokok Ligája – szeptember 1-től

Újdonság lesz a Sport TV-n az is, hogy szeptember elsejétől a jégkorong Bajnokok Ligájában (CHL) szoríthatunk majd a Hydro Fehérvár AV19-nek. A fehérváriak első magyar csapatként vesznek részt a sorozatban, és rögtön egy csoportba kerültek például a címvédő svéd Röglével. Az első mérkőzést szeptember elsején azonban Zürich Lions ellen vívja az EBEL ezüstérmese. A csoport negyedik tagja a lengyel Katowice.

Hydro Fehérvár AV19 – Zürich Lions: szeptember 1., csütörtök 18:15, Sport1 (élő)

Kézilabda Bajnokok Ligája – szeptember 10-től

Szeptember 14-től követhetnek négy Bajnokok Ligája sorozatot a Sport TV nézői, mert a jégkorong és a foci után a női és férfi kézilabda BL is kezdetét veszi. Előbb, szeptember 10-től a hölgyek (Győri Audi ETO KC és FTC-Rail Cargo Hungaria), majd pár nappal később, szeptember 14-től a férfiak (Telekom Veszprém és Pick Szeged) kezdik meg a vetélkedést. Addig sem kell unatkoznunk, hiszen a BL-ben érdekelt klubcsapatok komoly előkészületi mérkőzéseket és tornákat vívnak, ezek közül több is látható lesz a Sport TV-n. Emellett az FTC férfi kézilabdacsapata már bemutatkozik a kézilabda Európa-liga első selejtezőkörében. Az EL—ben egyébként összesen hét magyar csapat indul, a férfiaknál az FTC után a Balatonfüred (csoportkör) és a Fejér-B.Á.L. Veszprém (második selejtezőkör), női csapataink közül a Debrecen (csoportkör), a Vác és a Mosonmagyaróvár (második selejtezőkör), illetve a Siófok (első selejtezőkör) kapcsolódik majd be később a sorozatba.

Győri Audi ETO KC – Odense: augusztus 18., csütörtök 18:45, Sport1 (élő)

MOL-kupa, Tatabánya (a Telekom Veszprém, a MOL – Tatabánya, a Wisla Plock és a PPD Zagreb részvételével): augusztus 19-20-án a Sport1-en

Jubileumi torna, Veszprém (a Telekom Veszprém, a Kielce, a THW Kiel és a Flensburg részvételével): augusztus 27-28-án a Sport1-en

FTC - Baia Mare, EL-selejtező, első kör, 2.mérkőzés: szeptember 4., 15:45, Sport1 (élő)

FTC-Rail Cargo Hungaria – Odense: szeptember 10., szombat 16:00, Sport1 (élő)

Team Esbjerg – Győri Audi ETO KC: szeptember 11., vasárnap 16:00, Sport1 (élő)

Pick Szeged – Barcelona: szeptember 14., szerda 18:45, Sport1 (élő)

Telekom Veszprém – PSG: szeptember 15., csütörtök 18:45, Sport1 (élő)

További események:

A rendkívül színes, izgalmas sportesemény arzenálhoz csatlakozik még az észak-amerikai profi baseball-liga, az MLB, amelynek épp mostanában jönnek a legizgalmasabb meccsei, október közepén elrajtol az NBA is, a UFC-ben nincs megállás, sorra jönnek a jobbnál-jobb gálák, a profi darts (PDC) nagyágyúi is folyamatosan jelen vannak a csatornáinkon, és december 15-től a világbajnoksággal zárják le az évet. A labdarúgás szerelmeseinek a Bajnokok Ligája és a Serie A mellett csodás izgalmakat tartogat a Német Kupa és az Olasz Kupa is a szezon során.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Vásárlóinak kedvez a Kifli újításaival

A közkedvelt online szupermarket a vásárlói igények mentén fejleszti szolgáltatását, teljesítve ezzel küldetését, miszerint „jót enni, jól élni” mindenkinek lehet. A napokban bevezetett friss újításokkal még magasabb vásárlói élményt kínálnak a meglévő és jövőbeli...

Így tévéznek a magyarok

Az internetes tartalmakat többnyire egyedül, a sorozatokat már társaságban szeretjük nézni, és az evéshez is szívesen kapcsoljuk be a tévét – derül ki a Samsung reprezentatív felméréséből. A magyarok tartalomfogyasztási szokásait vizsgáló kutatás arra...

Rengeteget költöttek a magyarok külföldön

Visszatért a magyarok külföldi utazási kedve: tavaly az előző évinél harmadával többször, 18 millió alkalommal utaztak el. Ez még elmarad a járvány előtti számtól, de költésben már így is csúcsot döntöttünk a gyenge forint...

Nem sok jóra számítanak a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 55 százaléka kapott év elején fizetésemelést, az emelés mértéke közel felüknél nem haladta meg a 10 százalékot. 17 százalék azok aránya, akik ebben az évben egyáltalán nem számítanak fizetésemelésre –...

Kapcsolatépítés nélkül nincs üzlet

A jelenlegi bizonytalan, válságos gazdasági helyzetben minden olyan eszköz szerepe felértékelődik, amely képes extra bevételt hozni a vállalkozásoknak. A tudatos és profi üzleti kapcsolatépítés – más szóval networking – erejét tökéletesen jól mutatja, hogy...

Rangos elismerést kapott a Toyota

Az amerikai Forbes szerint a Toyota Camry a 2023-as év autója.A Toyota Camry hosszú évek óta a világ legnépszerűbb felső-középkategóriás szedánja, nem volt ez másként 2022-ben sem: a japán autógyártó Európában kizárólag fejlett környezetbarát...

Nagyot kell zöldítenie Magyarországnak

A légkörbe jutó üvegházhatású gázok mennyiségének további csökkentéséről döntött az Európai Parlament. Ez alapján Magyarországnak majdnem 20 százalékos kibocsátáscsökkentést kell végrehajtania 2030-ig. „A döntés tiszta vizet önt a pohárba – végre pontosan lehet tudni,...

Csökkenő profittal számolnak a nagyvállalatok

A nagyvállalatok idén nem várnak árbevétel és profitnövekedést. A cégek több mint egy éve csökkenő profittal számolnak, ami most negatív rekordot ért el, emellett az árbevétel várt változása is negatív előjelű – derül ki...

Különleges vendéggel folytatódik a gasztro-műsor

Március 27-én veszi kezdetét a VIASAT3 csatornán a nagysikerű cukrászverseny legújabb évada, az Ide süss! – Húsvéti kihívás! Az ünnepi részekben most is hírességek – Csocsesz, Király Peti, Oroszlán Szonja, Pál Dénes, Pásztor Anna,...

Az állam bevásárolta magát a Yettelbe

Részvénycsere ügyletet hajtott a 4iG Nyrt. leányvállalata, az Antenna Hungária Zrt., valamint a magyar állam képviseletében a Corvinus Nemzetközi Befektetési Zrt.. A szerződésnek megfelelően az Antenna Hungária a PPF Telecom Group magyarországi leányvállalataiban (Yettel...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Változások az Alzánál

Az Alza.hu ügyfelei mostantól a reklamált termékeket az AlzaBoxokon keresztül is visszaküldhetik. A Magyarországon, Szlovákiában és Csehországban több mint 210 000 csomagautomatát működtető webáruház ismét egy újabb lépéssel közelebb került céljához, hogy hálózata a...

Vásárlóinak kedvez a Kifli újításaival

A közkedvelt online szupermarket a vásárlói igények mentén fejleszti szolgáltatását, teljesítve ezzel küldetését, miszerint „jót enni, jól élni” mindenkinek lehet. A napokban bevezetett friss újításokkal még magasabb vásárlói élményt kínálnak a meglévő és jövőbeli...

Így tévéznek a magyarok

Az internetes tartalmakat többnyire egyedül, a sorozatokat már társaságban szeretjük nézni, és az evéshez is szívesen kapcsoljuk be a tévét – derül ki a Samsung reprezentatív felméréséből. A magyarok tartalomfogyasztási szokásait vizsgáló kutatás arra...

Rengeteget költöttek a magyarok külföldön

Visszatért a magyarok külföldi utazási kedve: tavaly az előző évinél harmadával többször, 18 millió alkalommal utaztak el. Ez még elmarad a járvány előtti számtól, de költésben már így is csúcsot döntöttünk a gyenge forint...

Nem sok jóra számítanak a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 55 százaléka kapott év elején fizetésemelést, az emelés mértéke közel felüknél nem haladta meg a 10 százalékot. 17 százalék azok aránya, akik ebben az évben egyáltalán nem számítanak fizetésemelésre –...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...

Kevésbé kelendő legendák

Hogyan hat egymásra az online és a print kiadvány, mennyire van esélyük az új címlapsztároknak arra, hogy évekig uralják a borítókat – többek között erről is beszélt Bokor Klára. A Kiskegyed, főszerkesztője elárulta azt...

A print a tévés arcokra épül

Kevesebb lett az eladható, el nem koptatott híresség – mondta el a Marketing&Mediának adott interjúban Takács Gabriella. A Best, a Story és a story.hu főszerkesztője beszélt arról is, hogyan hat egymásra az online és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Nagyot kell zöldítenie Magyarországnak

A légkörbe jutó üvegházhatású gázok mennyiségének további csökkentéséről döntött az Európai Parlament. Ez alapján Magyarországnak majdnem 20 százalékos kibocsátáscsökkentést kell végrehajtania 2030-ig. „A döntés tiszta vizet önt a pohárba – végre pontosan lehet tudni,...

Az induló cégeknek is fontos a fenntarthatóság

Hat és fél év múlva a Föld elérheti az átlaghőmérséklet 1,5 Celsius-fokos emelkedését, ami visszafordíthatatlanul megváltoztatná a bolygó klímáját. Ennyi idő ezen vélemények szerint van arra, hogy az emberiség – beleértve a vállalkozásokat is...

Már nem elég zöldnek látszani a vállalatoknak

Láthatóan összhangban szigorodnak az EU elvárásai a fenntarthatóság (ESG) területét érintően, hiszen az Európai Unió kötvénykibocsátóira hamarosan már egy új sztenderd fog vonatkozni. 2023. február 28-án az Európai Tanács és az Európai Parlament tárgyalófelei...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....