- Hirdetés -

Podcasttel és izgalmas közvetítésekkel erősít a Sport TV

|

- Hirdetés -

Garantált szórakozást kínál augusztustól is a Sport TV a nézőknek, hiszen négy Bajnokok Ligája-sorozat (férfi és női kézilabda, labdarúgás és jégkorong) mellett többek között a Serie A sztárcsapatai, a darts bajnokai, az NBA, a UFC és az MLB ászai is mind feltűnnek majd a Sport1-en és a Sport2-n.

Serie A – augusztus 13-tól

Augusztus 13-án, a Serie A nyitányával elkezdődik az ősz a Sport TV-n. Az olasz labdarúgó-bajnokság az első a Sport TV-n követhető nagy bajnokságok, sorozatok közül, melyeknek hamarosan elindul a 2022-23-as szezonja. Mindkét nyitómeccs látható lesz a televízióban, a címvédő AC Milan Udinese elleni mérkőzése a Sport1-en, míg a Sampdoria – Atalanta találkozó a Sport2-n. Az első forduló egyetlen másodpercéről sem maradnak le a magyar tévénézők, mind a tíz találkozó képernyőre kerül: szombaton és vasárnap négy-négy, hétfőn kettő élő közvetítésre készülhetnek a szurkolók, és természetesen visszatér a Nyerő SzériA című magazinműsor is, egyrészt szezonbeharangozó, másrészt fordulóösszefoglaló formában. Extra fűszert ad majd az olasz labdarúgásnak a Sport TV új, keddenként jelentkező podcastje: augusztus 16-án debütál a Sport TV podcast feedjén a Lega Favorita, amelyben Takács Rita, Méhes Gábor és Kéri András Dániel beszélget hétről hétre az olasz labdarúgásról.

Az olasz bajnokság erőviszonyait most is nehéz megtippelni, egyrészt ott van a címvédő AC Milan, a 2021-es bajnok Inter, a 2012 és 2020 között kilenc Scudettót bezsebelő Juventus, a tavalyi bronzérmes Napoli vagy a komoly erősítéseket végrehajtó Roma, de talán a Lazio, a Fiorentina és az Atalanta szimpatizánsai is felkapják a fejüket, ha kihagyjuk őket a felsorolásból. Arról ne is beszéljünk, hogy Silvio Berlusconi is visszatért a Serie A vérkeringésébe. Most az olasz első osztályban abszolút újoncának számító Monza elnöke, és természetesen ezúttal is komoly tervei vannak.

A Serie A első fordulójának menetrendje a Sport TV-n:

Nyerő SzériA: augusztus 13., szombat 17:15, Sport1 (élő)

Milan – Udinese: augusztus 13., szombat 18:15, Sport1 (élő)

Sampdoria – Atalanta: augusztus 13., szombat 18:30, Sport2 (élő)

Lecce – Internazionale: augusztus 13., szombat 20:45, Sport1 (élő)

Monza – Torino: augusztus 13., szombat 20:45, Sport2 (élő)

Lazio – Bologna: augusztus 14., vasárnap 18:15, Sport1 (élő)

Fiorentina – Cremonese: augusztus 14., vasárnap 18:30, Sport2 (élő)

Salernitana – Roma: augusztus 14., vasárnap 20:45, Sport1 (élő)

Spezia – Empoli: augusztus 14., vasárnap 20:45, Sport2 (élő)

Verona – Napoli: augusztus 15., hétfő 18:15, Sport1 (élő)

Juventus – Sassuolo: augusztus 15., hétfő 20:30, Sport1 (élő)

Nyerő SzériA: augusztus 15., hétfő 22:45, Sport1 (élő)

Lega Favorita: augusztus 16-tól a Sport TV podcast feedjén

Labdarúgó Bajnokok Ligája – augusztus 16-tól

Augusztus 16-tól már a labdarúgó BL rájátszásában szurkolhatunk. Augusztus 16-17-én illetve 23-24-én is két-két playoff-meccs kerül képernyőre. Ezeken a játéknapokon derül ki, mely csapatok jutnak be a csoportkörbe. A legjobb 32 versengésére sem kell sokáig várni, hiszen szeptember hatodikán már az is kezdetét veszi majd, a nyolc csoportot augusztus 25-én sorsolják. A 12 őszi játéknapon a Sport1 és Sport2 mellett az AMC Mikro is közvetít élőben naponta egy rangadót.

Copenhagen - Trabzonspor: augusztus 16., kedd 20:45, Sport1 (élő)

Bodö/Glimt - GNK Dinamo: augusztus 16., kedd 20:45, Sport2 (élő)

Qarabag - Plzen: augusztus 17., szerda 17:30, Sport1 (élő)

Maccabi Haifa - Crvena zvezda: augusztus 17., szerda 20:45, Sport1 (élő)

Bajnokok Ligája, a csoportkör sorsolása: augusztus 25., csütörtök 17:45, Sport1 (élő)

BL-csoportkör: szeptember 6-tól a Sport1, a Sport2 és az AMC Mikro műsorán

Jégkorong Bajnokok Ligája – szeptember 1-től

Újdonság lesz a Sport TV-n az is, hogy szeptember elsejétől a jégkorong Bajnokok Ligájában (CHL) szoríthatunk majd a Hydro Fehérvár AV19-nek. A fehérváriak első magyar csapatként vesznek részt a sorozatban, és rögtön egy csoportba kerültek például a címvédő svéd Röglével. Az első mérkőzést szeptember elsején azonban Zürich Lions ellen vívja az EBEL ezüstérmese. A csoport negyedik tagja a lengyel Katowice.

Hydro Fehérvár AV19 – Zürich Lions: szeptember 1., csütörtök 18:15, Sport1 (élő)

Kézilabda Bajnokok Ligája – szeptember 10-től

Szeptember 14-től követhetnek négy Bajnokok Ligája sorozatot a Sport TV nézői, mert a jégkorong és a foci után a női és férfi kézilabda BL is kezdetét veszi. Előbb, szeptember 10-től a hölgyek (Győri Audi ETO KC és FTC-Rail Cargo Hungaria), majd pár nappal később, szeptember 14-től a férfiak (Telekom Veszprém és Pick Szeged) kezdik meg a vetélkedést. Addig sem kell unatkoznunk, hiszen a BL-ben érdekelt klubcsapatok komoly előkészületi mérkőzéseket és tornákat vívnak, ezek közül több is látható lesz a Sport TV-n. Emellett az FTC férfi kézilabdacsapata már bemutatkozik a kézilabda Európa-liga első selejtezőkörében. Az EL—ben egyébként összesen hét magyar csapat indul, a férfiaknál az FTC után a Balatonfüred (csoportkör) és a Fejér-B.Á.L. Veszprém (második selejtezőkör), női csapataink közül a Debrecen (csoportkör), a Vác és a Mosonmagyaróvár (második selejtezőkör), illetve a Siófok (első selejtezőkör) kapcsolódik majd be később a sorozatba.

Győri Audi ETO KC – Odense: augusztus 18., csütörtök 18:45, Sport1 (élő)

MOL-kupa, Tatabánya (a Telekom Veszprém, a MOL – Tatabánya, a Wisla Plock és a PPD Zagreb részvételével): augusztus 19-20-án a Sport1-en

Jubileumi torna, Veszprém (a Telekom Veszprém, a Kielce, a THW Kiel és a Flensburg részvételével): augusztus 27-28-án a Sport1-en

FTC - Baia Mare, EL-selejtező, első kör, 2.mérkőzés: szeptember 4., 15:45, Sport1 (élő)

FTC-Rail Cargo Hungaria – Odense: szeptember 10., szombat 16:00, Sport1 (élő)

Team Esbjerg – Győri Audi ETO KC: szeptember 11., vasárnap 16:00, Sport1 (élő)

Pick Szeged – Barcelona: szeptember 14., szerda 18:45, Sport1 (élő)

Telekom Veszprém – PSG: szeptember 15., csütörtök 18:45, Sport1 (élő)

További események:

A rendkívül színes, izgalmas sportesemény arzenálhoz csatlakozik még az észak-amerikai profi baseball-liga, az MLB, amelynek épp mostanában jönnek a legizgalmasabb meccsei, október közepén elrajtol az NBA is, a UFC-ben nincs megállás, sorra jönnek a jobbnál-jobb gálák, a profi darts (PDC) nagyágyúi is folyamatosan jelen vannak a csatornáinkon, és december 15-től a világbajnoksággal zárják le az évet. A labdarúgás szerelmeseinek a Bajnokok Ligája és a Serie A mellett csodás izgalmakat tartogat a Német Kupa és az Olasz Kupa is a szezon során.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....