- Hirdetés -

Premierekkel erősítenek az AMC csatornái

|

- Hirdetés -

Folytatódik a változatos őszi premierek sorozata a Spektrumon és a Spektrum Home-on, hiszen a Jászai Mari-díjas Keresztes Tamást bűvészprodukciókban láthatják a nézők, Sütő Enikő és Szomorú Miklós kertészmérnök nem mindennapi, lenyűgöző szépségű hazai kertekbe vezetnek, míg Havas Dóra a Dunántúltól a Balaton-felvidéken át az Alföldig hazai termelőkkel főz. Az AMC Networks International csatornakínálata számtalan izgalmas újdonsággal csábítja a nézőket, az ismeretterjesztő csatornák mellett a Sport1 és Sport2 is tartogat újdonságokat: az élő sportközvetítések sorába bekerülnek az induló NBA-szezon legjobb meccsei is, míg az észak-amerikai baseball-ligában, az MLB-ben jön a legizgalmasabb időszak, a rájátszás.

Abrakadabra – titokzatos bűvészettörténet címmel egyedi, hiánypótló, saját gyártású sorozat indul útjára a Spektrumon, az elmúlt évtizedekben nem, vagy alig készült a témában ismeretterjesztő mű. A hatrészes alkotás a bűvészet vizuális műfajának ágait, azok kalandos történetét mutatja be Keresztes Tamás, hazánk egyik legnépszerűbb színészének moderálásával. A műsor betekintést enged a titkokba: megtudhatjuk, hogyan lopta le Rodolfo a közönség nyakkendőjét, hajlított kanalat Uri Geller, vagy szabadult ki bilincseiből Houdini. A nézők számtalan trükköt és varázslatot láthatnak a szabadulóművészet, a modern bűvészet, az illúziók és a mentalizmus világából is.

Az októberi Spektrum premierek sora Fikció vagy valóság címmel kezdődik, amely a filmtörténet legendás alakjainak igazi arcát mutatja be – már amennyiben fellelhető hús-vér ember a hős mögött. A sorozat annak jár utána, hogy miként születik egy-egy film ötlete, legyen szó krimikről vagy rémtörténetekről, kém vagy kalandfilmekről, kiderül, mennyi benne a valóság és mi az, mi csupán a képzelet szüleménye.

A csatorna változatos tartalmairól David Attenborough is gondoskodik, két produkciója kerül képernyőre a hónap végén. A háromrészes David Attenborough: Az élet színeiben a világhírű természettudós útra kel: Costa Rica esőerdőitől a havas Skót-felföldig megmutatja, milyen rendkívüli módokon használják az állatok a színeket. Kiderül, hogyan változnak meg a színek a felmelegedő bolygón, és milyen hatása van ennek az állatokra, valamint hogyan befolyásolja ez a fennmaradásért folytatott küzdelmüket. Nem kevésbé lesz érdekes a sorozat werkfilmje, mely Így készült: David Attenborough: Az élet színei címmel látható.

A Spektrum Home mindig a teljes kikapcsolódás világába röpíti a nézőket, ősszel sem lesz ez másképp. Sütő Enikő és Szomorú Miklós a vadonatúj, Álomkertek című sorozatban az ország legszemrevalóbb hazai kertjeit mutatja be. Az egyes epizódokban olyan helyekre látogatnak el, amelyekkel nem találkozni minden nap, legyen szó japánkertről vagy angolkertről, vagy éppen egy teljesen organikusan fenntartott parkról, ahol 5000 növény biztosítja az egész éven át tartó gyönyörű látványt. S mindeközben minden adásban hasznos tippeket, trükköket adnak, hogyan lehet még szebbé varázsolni az otthoni kertet.

Az álomvilágnak azonban ezzel még nincs vége, negyedik évaddal folytatódik ugyanis a Luxusra tervezve című népszerű széria, ahol szintén Sütő Enikő kalauzolja el a nézőket az ország nem mindennapi, prémium minőséget képviselő házaiba, villáiba, lakásaiba. Enikőhöz az új évadban Harrer Norbert belsőépítész csatlakozik, aki szakmai szemmel értékeli a látottakat, és közben saját tapasztalatból származó ötleteit is megosztja az érdeklődőkkel.

Aki pedig a Spektrum Home nyújtotta kikapcsolódás után valami finomságra vágyna, az tartson Havas Dórával, aki a Termelőtől a tányérig című saját gyártású TV Paprika produkcióban hazánk kedvelt élelmiszertermelőihez látogat el, hogy az ott termelt alapanyagokból mennyei finomságokat készítsen, ám előtte a tejtermékek, a pékáruk, a biogazdálkodás, és a sörkészítés rejtelmeibe is beavat. Dóra útvonala a hazai termelőkhöz a Dunántúlon, a Balaton-felvidéken át vezet a Dunakanyarba és az Alföldre, onnan pedig remélhetőleg, a TV Paprika képernyőjén keresztül egészen a nézők tányérjáig.

Az október a Sport TV-n is bőven tartogat rangos mérkőzéseket, hiszen a már zajló férfi és női kézilabda, a labdarúgó- és jégkorong Bajnokok Ligája is sok-sok rangadót ígér, akárcsak a Serie A sztárcsapatainak küzdelmei. A kosárlabda és a baseball rajongói számára kulcsfontosságú ez a hónap, hiszen kezdetét veszi az NBA alapszakasza, illetve az MLB rájátszása is. Igazi kuriózumnak ígérkezik a hónap második felében megrendezésre kerülő kézilabda-klubvilágbajnokság is.

Spektrum

Abrakadabra – titokzatos bűvészettörténet –október 23. 17:00

Fikció vagy valóság – október 1. 22:00

David Attenborough: Az élet színei – október 29. 16:20

Így készült - David Attenborough: Az élet színei – október 29. 18:50

Spektrum Home

Luxusra tervezve 4. évad – október 15. 21:00

Álomkertek – október 16. 21:00

TV Paprika

Termelőtől a tányérig – szeptember 27. 20:30

Sport TV

NBA, alapszakasz, rajt- október 18-ról 19-re virradóra, dupla meccsel

1:30 Boston Celtics-Philadelphia 76ers

4:00 Golden State Warriors-Los Angeles Lakers

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jelentős magyar szerepvállalás a nemzetközi reklám önszabályozásban

Új elnökség az Önszabályozó Szervezetek Európai Szövetsége (EASA) élén. Orla Twomey, az ír reklámönszabályozó szervezet vezetőjének (ASAI) személyében új elnököt választottak. Gerendi Zsolt ÖRT főtitkár - Tamara Daltroff EACA ügyvezető mellett - alelnöki pozíciót...

Felforgatja a munkaerőpiacot a mesterséges intelligencia

A mesterséges intelligencia (MI) által érintett ágazatokban ugrásszerűen nőtt a termelékenység, az MI-t használó állások egyre nagyobb számban jelennek meg és akár 25 százalékos bérprémiumot kínálnak - derül ki a PwC Global AI Jobs...

Így teljesített a K&H az első negyedévben

A K&H Bank 21,4 milliárd forintos nettó nyereséget, míg a K&H Biztosító az extraprofitadó miatt negatív eredményt ért el 2024 első negyedévében. A pénzintézet minden területen jól teljesített az első három hónapban: a betétek,...

Mégsem lesz akkora áremelés

A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint májusban a vállalkozói szféra és a lakosság kilátásai sem változtak érdemben áprilishoz képest. A GKI konjunktúraindexe hibahatáron belül csökkent. A cégek foglalkoztatási...

Rekordnyereséget ért el a Xiaomi

A Xiaomi Vállalatcsoport, a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, nyilvánosságra hozta nem auditált, konszolidált pénzügyi eredményeit tartalmazó üzleti jelentését a 2024. március 31-én zárult negyedéves időszakra vonatkozóan.A Xiaomi korrigált nettó nyeresége...
televízió nézettség

A The Floor és a Tények áll az élen

Célcsoporttól függően az RTL-es The Floor és a TV2 hírműsora volt az elmúlt hét legnézettebb műsora. A Zsákbamacska és a Drága örökösök nem hozott túl jó nézőszámokat, heti átlagban sokat erősödött a Tények, de...

Erősen nyitott az HBO új dokumentumfilmje

Május 21-e, kedd óta elérhető a Maxon Hörcher Gábor kreatív dokumentumfilmje, az Emma és Eddie: A képen kívül, amely rögtön a top 3-ban nyitott, pontosabban a Dűne: Második rész után a legnézettebb film lett...

Erősen árérzékenyek lettek a hazai sörfogyasztók

A tavalyi adatok alapján a sörfogyasztás a volumen helyett a minőség felé mozdult el – állítják az Auchan szakértői. A klasszikus ízek a legkedveltebbek, emellett a csökkentett energia- és alkoholtartalom került előtérbe. A legjobban...

Világhírű festőművésszel dolgozott a BMW

A párizsi Pompidou központban ünnepelte világpremierjét a BMW Art Cars kollekció huszadik guruló műalkotása, amelyet a világhírű amerikai festőművész, Julie Mehretu álmodott valóra. A 20-as rajtszámot viselő BMW M Hybrid V8 versenyautó június 15-én...

Bababolt szekciót indít az eMAG

Tavaly az eMAG vásárlói közel 50 ezer csomag pelenkát és további 120 egyéb baba-mama terméket rendeltek online kereskedőtől. Az ilyen termékeket rendelő felhasználók sajátossága, hogy tízből hat rendelésből hatot este 9 és éjfél között...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átalakulóban a hazai rendezvénypiac

Turbulens éveken van túl a rendezvényipar, amely nemcsak hazánkban, de a nemzetközi színtéren is komoly változásokat hozott. A COVID-intézkedések valósággal a földbe állították piacot: 2020-ban az események 80 százalékát kényszerültek lemondani a magyar cégek,...

Jelentős magyar szerepvállalás a nemzetközi reklám önszabályozásban

Új elnökség az Önszabályozó Szervezetek Európai Szövetsége (EASA) élén. Orla Twomey, az ír reklámönszabályozó szervezet vezetőjének (ASAI) személyében új elnököt választottak. Gerendi Zsolt ÖRT főtitkár - Tamara Daltroff EACA ügyvezető mellett - alelnöki pozíciót...

Felforgatja a munkaerőpiacot a mesterséges intelligencia

A mesterséges intelligencia (MI) által érintett ágazatokban ugrásszerűen nőtt a termelékenység, az MI-t használó állások egyre nagyobb számban jelennek meg és akár 25 százalékos bérprémiumot kínálnak - derül ki a PwC Global AI Jobs...

Így teljesített a K&H az első negyedévben

A K&H Bank 21,4 milliárd forintos nettó nyereséget, míg a K&H Biztosító az extraprofitadó miatt negatív eredményt ért el 2024 első negyedévében. A pénzintézet minden területen jól teljesített az első három hónapban: a betétek,...

Mégsem lesz akkora áremelés

A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint májusban a vállalkozói szféra és a lakosság kilátásai sem változtak érdemben áprilishoz képest. A GKI konjunktúraindexe hibahatáron belül csökkent. A cégek foglalkoztatási...

Don't Miss

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...