- Hirdetés -

Premierekkel erősítenek az AMC csatornái

|

- Hirdetés -

Folytatódik a változatos őszi premierek sorozata a Spektrumon és a Spektrum Home-on, hiszen a Jászai Mari-díjas Keresztes Tamást bűvészprodukciókban láthatják a nézők, Sütő Enikő és Szomorú Miklós kertészmérnök nem mindennapi, lenyűgöző szépségű hazai kertekbe vezetnek, míg Havas Dóra a Dunántúltól a Balaton-felvidéken át az Alföldig hazai termelőkkel főz. Az AMC Networks International csatornakínálata számtalan izgalmas újdonsággal csábítja a nézőket, az ismeretterjesztő csatornák mellett a Sport1 és Sport2 is tartogat újdonságokat: az élő sportközvetítések sorába bekerülnek az induló NBA-szezon legjobb meccsei is, míg az észak-amerikai baseball-ligában, az MLB-ben jön a legizgalmasabb időszak, a rájátszás.

Abrakadabra – titokzatos bűvészettörténet címmel egyedi, hiánypótló, saját gyártású sorozat indul útjára a Spektrumon, az elmúlt évtizedekben nem, vagy alig készült a témában ismeretterjesztő mű. A hatrészes alkotás a bűvészet vizuális műfajának ágait, azok kalandos történetét mutatja be Keresztes Tamás, hazánk egyik legnépszerűbb színészének moderálásával. A műsor betekintést enged a titkokba: megtudhatjuk, hogyan lopta le Rodolfo a közönség nyakkendőjét, hajlított kanalat Uri Geller, vagy szabadult ki bilincseiből Houdini. A nézők számtalan trükköt és varázslatot láthatnak a szabadulóművészet, a modern bűvészet, az illúziók és a mentalizmus világából is.

Az októberi Spektrum premierek sora Fikció vagy valóság címmel kezdődik, amely a filmtörténet legendás alakjainak igazi arcát mutatja be – már amennyiben fellelhető hús-vér ember a hős mögött. A sorozat annak jár utána, hogy miként születik egy-egy film ötlete, legyen szó krimikről vagy rémtörténetekről, kém vagy kalandfilmekről, kiderül, mennyi benne a valóság és mi az, mi csupán a képzelet szüleménye.

A csatorna változatos tartalmairól David Attenborough is gondoskodik, két produkciója kerül képernyőre a hónap végén. A háromrészes David Attenborough: Az élet színeiben a világhírű természettudós útra kel: Costa Rica esőerdőitől a havas Skót-felföldig megmutatja, milyen rendkívüli módokon használják az állatok a színeket. Kiderül, hogyan változnak meg a színek a felmelegedő bolygón, és milyen hatása van ennek az állatokra, valamint hogyan befolyásolja ez a fennmaradásért folytatott küzdelmüket. Nem kevésbé lesz érdekes a sorozat werkfilmje, mely Így készült: David Attenborough: Az élet színei címmel látható.

A Spektrum Home mindig a teljes kikapcsolódás világába röpíti a nézőket, ősszel sem lesz ez másképp. Sütő Enikő és Szomorú Miklós a vadonatúj, Álomkertek című sorozatban az ország legszemrevalóbb hazai kertjeit mutatja be. Az egyes epizódokban olyan helyekre látogatnak el, amelyekkel nem találkozni minden nap, legyen szó japánkertről vagy angolkertről, vagy éppen egy teljesen organikusan fenntartott parkról, ahol 5000 növény biztosítja az egész éven át tartó gyönyörű látványt. S mindeközben minden adásban hasznos tippeket, trükköket adnak, hogyan lehet még szebbé varázsolni az otthoni kertet.

Az álomvilágnak azonban ezzel még nincs vége, negyedik évaddal folytatódik ugyanis a Luxusra tervezve című népszerű széria, ahol szintén Sütő Enikő kalauzolja el a nézőket az ország nem mindennapi, prémium minőséget képviselő házaiba, villáiba, lakásaiba. Enikőhöz az új évadban Harrer Norbert belsőépítész csatlakozik, aki szakmai szemmel értékeli a látottakat, és közben saját tapasztalatból származó ötleteit is megosztja az érdeklődőkkel.

Aki pedig a Spektrum Home nyújtotta kikapcsolódás után valami finomságra vágyna, az tartson Havas Dórával, aki a Termelőtől a tányérig című saját gyártású TV Paprika produkcióban hazánk kedvelt élelmiszertermelőihez látogat el, hogy az ott termelt alapanyagokból mennyei finomságokat készítsen, ám előtte a tejtermékek, a pékáruk, a biogazdálkodás, és a sörkészítés rejtelmeibe is beavat. Dóra útvonala a hazai termelőkhöz a Dunántúlon, a Balaton-felvidéken át vezet a Dunakanyarba és az Alföldre, onnan pedig remélhetőleg, a TV Paprika képernyőjén keresztül egészen a nézők tányérjáig.

Az október a Sport TV-n is bőven tartogat rangos mérkőzéseket, hiszen a már zajló férfi és női kézilabda, a labdarúgó- és jégkorong Bajnokok Ligája is sok-sok rangadót ígér, akárcsak a Serie A sztárcsapatainak küzdelmei. A kosárlabda és a baseball rajongói számára kulcsfontosságú ez a hónap, hiszen kezdetét veszi az NBA alapszakasza, illetve az MLB rájátszása is. Igazi kuriózumnak ígérkezik a hónap második felében megrendezésre kerülő kézilabda-klubvilágbajnokság is.

Spektrum

Abrakadabra – titokzatos bűvészettörténet –október 23. 17:00

Fikció vagy valóság – október 1. 22:00

David Attenborough: Az élet színei – október 29. 16:20

Így készült - David Attenborough: Az élet színei – október 29. 18:50

Spektrum Home

Luxusra tervezve 4. évad – október 15. 21:00

Álomkertek – október 16. 21:00

TV Paprika

Termelőtől a tányérig – szeptember 27. 20:30

Sport TV

NBA, alapszakasz, rajt- október 18-ról 19-re virradóra, dupla meccsel

1:30 Boston Celtics-Philadelphia 76ers

4:00 Golden State Warriors-Los Angeles Lakers

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Zsákbamacska nézőszám TV2

A Zsákbamacska még a Szerencsekeréken is túltett

A korábbi hetekben a Szerencsekerék erős nézettséget hozott a TV2-nek, azonban a Zsákbamacska még annál is jobb eredményt ért el. A vetélkedőnek is köszönhető, hogy múlt héten a TV2 nagyon elhúzott az RTL-től. Combos előnyt...

Együttműködik a GKID és a Mastercard

2023-tól az e-kereskedelmet immár 10 éve kutató GKID a Mastercarddal közösen vizsgálja a teljes digitális kereskedelmi ökoszisztémát, melynek részeként három fordulóban elkészítik Magyarország egyik legátfogóbb e-kereskedelmi kutatását. Az együttműködés alapját a felek Digitális Kereskedelmi...

Új podcastot indított a Comedy Central és a Dumaszínház

A hazai stand-upos szcéna feltörekvő és már-már veteránnak számító humoristáival indított podcast-sorozatot a Comedy Central és a Dumaszínház. A maga nemében hiánypótló, DumaCast nevű projekt a műfaj kulisszái mögé enged betekintést.A DumaCast a stand-upos...

Lerövidíti az irodai munkát a Microsoft új eszköze

A Microsoft a mesterséges intelligencia felhasználását új szintre emelte azzal, hogy bejelentette a Microsoft 365 Copilotot, ami az Office-alkalmazásokba építve töredékére csökkenti le a napi, klasszikus értelemben vett irodai munkát. A jelenleg tesztüzemben működő...

Reálértéken 10 százalékkal csökkent a média reklámbevétele

A nominális értéket tekintve ugyan kis mértékben nőttek tavaly a reklámköltések Magyarországon, azonban reálértéken számolva már 10 százalékot meghaladó csökkenést lehetett tapasztalni – derül ki a Magyar Reklámszövetség friss jelentéséből. A teljes kommunikációs költést...

Pénzt spórolhatnak a cégek a digitalizációval

Infláció, recesszió, válság: napjaink gazdasági problémái minden szervezet életére hatással vannak. Jelentős kihívás a szervezetek számára a költségek racionalizálása, a hatékonyabb működés, a gyorsabb és produktívabb munka. A digitalizáció mindezek megvalósításához hatékony megoldásokat biztosít...

Tillával érkezik a TV2 új vetélkedője

Április 3-án rajtol a TV2 új vetélkedője az Ütős Ötös. A műsorvezető Till Attila lesz, a vetélkedőben ismert emberek családtagjaikkal, barátaikkal vagy hozzájuk közel álló személyekkel, 5 fős csapatokban küzdenek meg az akár 10...

Vidéki rádiókról döntött a Médiatanács

Véglegesítette egy veszprémi helyi rádiós pályázat felhívását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület ugyanezen az ülésen hatósági szerződéskötést kezdeményezett a Debrecen 94,4 MHz körzeti frekvencia pályázatán nyertes szolgáltatóval.Véglegesítette a Médiatanács...

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

Húszmillió euróból épül új gyár Ukrajnában

Az Unilever 20 millió eurós befektetéssel új gyártóüzemet épít Ukrajna Kijev régiójában. A beruházás célja, hogy támogassa a vállalat növekvő ukrajnai üzletágait, illetve demonstrálja hosszú távú elkötelezettségét az ország iránt. Az építkezés idén kezdődik,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Otthonról is megnézheted az idei Oscar-díjas filmeket

Az Oscar-díj a filmipar legrangosabb díja, és mint minden évben, hétfőn hajnalban a Filmakadémia idén is értékelte a tavalyi év legszínvonalasabb filmes teljesítményeit. A különböző, Magyarországon is elérhető streamingszolgáltatóknak köszönhetően már számos friss Oscar-díjas...
Zsákbamacska nézőszám TV2

A Zsákbamacska még a Szerencsekeréken is túltett

A korábbi hetekben a Szerencsekerék erős nézettséget hozott a TV2-nek, azonban a Zsákbamacska még annál is jobb eredményt ért el. A vetélkedőnek is köszönhető, hogy múlt héten a TV2 nagyon elhúzott az RTL-től. Combos előnyt...

Együttműködik a GKID és a Mastercard

2023-tól az e-kereskedelmet immár 10 éve kutató GKID a Mastercarddal közösen vizsgálja a teljes digitális kereskedelmi ökoszisztémát, melynek részeként három fordulóban elkészítik Magyarország egyik legátfogóbb e-kereskedelmi kutatását. Az együttműködés alapját a felek Digitális Kereskedelmi...

Új podcastot indított a Comedy Central és a Dumaszínház

A hazai stand-upos szcéna feltörekvő és már-már veteránnak számító humoristáival indított podcast-sorozatot a Comedy Central és a Dumaszínház. A maga nemében hiánypótló, DumaCast nevű projekt a műfaj kulisszái mögé enged betekintést.A DumaCast a stand-upos...

Lerövidíti az irodai munkát a Microsoft új eszköze

A Microsoft a mesterséges intelligencia felhasználását új szintre emelte azzal, hogy bejelentette a Microsoft 365 Copilotot, ami az Office-alkalmazásokba építve töredékére csökkenti le a napi, klasszikus értelemben vett irodai munkát. A jelenleg tesztüzemben működő...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...

Kevésbé kelendő legendák

Hogyan hat egymásra az online és a print kiadvány, mennyire van esélyük az új címlapsztároknak arra, hogy évekig uralják a borítókat – többek között erről is beszélt Bokor Klára. A Kiskegyed, főszerkesztője elárulta azt...

A print a tévés arcokra épül

Kevesebb lett az eladható, el nem koptatott híresség – mondta el a Marketing&Mediának adott interjúban Takács Gabriella. A Best, a Story és a story.hu főszerkesztője beszélt arról is, hogyan hat egymásra az online és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A fenntarthatóságért kampányol az UniCredit

Az UniCredit Bank kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra, ami az üzleti döntések során is fontos szerepet játszik. A pénzintézet harmadik éve futó fenntarthatósági kampányában ismét néhány olyan ügyfelét mutatja be, akiknek finanszírozást biztosít és...

Új eszköz az energiapazarlás csökkentésére

Akár 20 százalékkal is csökkenthető az épületek energiapazarlása a Schneider Electric „EcoStruxure Building Operation 2023” megoldásának alkalmazásával. A társaság új rendszerei azon túl, hogy támogatják az épületek energiahatékony működtetését, a szén-dioxid kibocsátás csökkentésében is...

Prágában már lehet hidrogént tankolni

Az ORLEN Unipetrol finomító és petrolkémiai vállalatcsoport új típusú üzemanyaggal, hidrogénnel bővítette csehországi ORLEN Benzina töltőállomás-hálózatának kínálatát. A magyarországi ORLEN töltőállomásokat üzemeltető vállalat személygépkocsik, teherautók és buszok kiszolgálására is alkalmas hidrogén-töltőállomást helyezett üzembe a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....