- Hirdetés -

Premierekkel erősítenek az AMC csatornái

|

- Hirdetés -

Soha annyi saját gyártású produkcióval nem nyitották az őszt az AMC infotainment csatornái, mint 2021-ben. A Spektrum, a Spektrum Home és a TV Paprika is újdonságokkal készül, így a nézők találkozhatnak többek közt Thuróczy Szabolccsal, Nyáry Krisztiánnal és lányával Lucával, Sütő Enikővel, de hamarosan Havas Dóra és Bede Róbert is új, közös sorozatban láthatóak.

A társaság évről évre többet fektet műsorkészítésbe. „2020-ban a saját gyártású produkcióink óraszáma magasabb volt, mint a COVID előtti évben, 2019-ben. 2021-ben ezt duplázzuk meg” – ismertette a növekvő befektetéseiket Málnay B. Levente, az AMC Networks International Közép- és Kelet Európáért felelős ügyvezető alelnöke, hozzátéve, hogy a társaság összesen mintegy 240 órányi szórakoztató műsort készít idén a Spektrum Home, a TV Paprika és a Spektrum csatornákra.

Az idei őszi újdonságok sorát a Spektrum Home csatorna sorozatai nyitják; szeptember 4-étől látható a „Spektrum Home Magazin” vadonatúj részekkel, amely mindig az évszakokhoz igazítva ad tippeket és ötleteket az otthon és a kert gondozására. A jól megszokott állandó rovatok között szerepel Magyarország izgalmas területeinek felfedezése, de a testi-lelki egészség is fókuszba kerül Havas Dóra és McMenemy Márk vezetésével, akik számtalan sztárvendéget és szakértőt várnak a stúdióba.

Szeptember 18-án kezdődik a „Luxusra tervezve” új évada olyan hazai luxusingatlanokkal, kastélyokkal és villákkal, amelyek egytől egyig kuriózumnak számítanak. Sütő Enikő egy varázslatos világba kalauzolja a nézőket, akik luxustól függetlenül ötleteket kaphatnak arra, hogyan varázsolják szebbé környezetüket.

Még az őszi újdonságok előtt, augusztus 29-től folytatódik D. Tóth Kriszta „DTK: Elviszlek magammal” című műsora vadonatúj epizódokkal, ahol a beszélgetőpartnerek között lesz ezúttal Kásás Tamás, Bánsági Ildikó, vagy a Szabó T. Anna és Dragomán György páros.

Augusztus közepétől pedig az „Álomszobagyár” is új részekkel várja a nézőket, ahol Csorba Anita ezúttal egy-két szerencsés Spektrum Home csatorna néző lakását is újraálmodja.

A TV Paprika nem csak új őszi műsorral, de szeptember 1-től vadonatúj arculattal is jelentkezik. Az ország kedvenc főzőcsatornája új logóval és filozófiával várja a nézőket, amely nemcsak a főzés örömére hívja fel a figyelmet, hanem arra is biztat, hogy minél több minőségi és kreatív időt töltsön együtt a család és a barátok.

A „Jöttünk láttunk főztünk” című vadonatúj saját gyártású produkcióban a kreativitáson lesz a hangsúly, ugyanis az 5 főszereplő gasztrobloggernek egy-egy sztárvendég két kedvenc receptjét kell hagyományos, vagy éppen újszerű módon elkészítenie Havas Dóra és Bede Róbert segítségével. A vendég – köztük például Hajós András, Trokán Anna és Oroszlán Szonja – végül megkóstolja mindkét csapat főztjét, és eldönti, kinek adja az aranyfakanalat. A fakanalak gyűjtésén túl persze a legfőbb cél, hogy jó hangulatban, ízletes recepteket mutassanak be az október 2-án kezdődő műsorban.

Az újdonságoknak ezzel nincs vége, ugyanis október 16-án folytatódik a „Piríts Rám!” című gasztro-vetélkedő a második évaddal, ahol továbbra is a nők kezében lesz az irányítás, a férfiak kezében pedig a fakanál. Az ínycsiklandó ételek elkészítésével ezúttal többek között Hadas Kriszta, Laky Zsuzsi és Peller Anna megpróbálkozik majd, természetesen párjaik segítségével.

Az ősz legizgalmasabb premierjei a Spektrumon várják a nézőket. Thuróczy Szabolcs színészt már több nagysikerű saját gyártású produkcióban („Tabukról tabuk nélkül”, 1. és 2. évad) láthatták a nézők, így személye önmagában garantálja a sikert. A legújabb „Tiltott zónák” című produkcióban olyan titkos helyekre kalauzolja a nézőket, ahová senkinek, vagy csak nagyon keveseknek van belépése, és olyan kulisszatitkokba avat be, amelyek a nagyközönség számára ismeretlenek. A hatrészes alkotásban adásonként két különböző helyszínre jut el a műsorvezető, ahol mindig a helyről mindent tudó „idegenvezetők” várják, hogy hol az ő segítségükkel, hol egyedül mutassa be a „tiltott zónák” jellegzetességeit. Az ismeretterjesztő sorozat azonkívül, hogy informatív, rendkívül szórakoztató is, hiszen Szabolcs nem kisebb hadműveletekre készül, minthogy kipróbáljon egy vadászrepülőt, elefántot pedikűrözzön, légiforgalmat irányítson, vagy éppen egy illegális szállítmányra csapjon le a NAV munkatársainak a segítségével. Izgalomban tehát egészen biztosan nem lesz hiány szeptember 19-től.

Végül október 31-én indul a Spektrum másik saját gyártású sorozata, amely Erdély 21. századi, modern arcát hivatott bemutatni. Az „Erdély – a székelykapun túl” című alkotás házigazdái Nyáry Krisztián író, irodalomtörténész és kommunikációs szakember, aki számtalan alkalommal járt már Erdélyben, és lánya, Luca, aki most először találkozik ezzel a nem mindennapi térséggel.

Céljuk, hogy túllépve a sztereotípiákon és a hagyományokon, megmutassák, Erdély rengeteget változott az elmúlt évtizedekben, és már sokkal többről szól, mint a székelykapu, a padlizsánkrém, vagy a medvék. Utazásuk közben a nézők is rácsodálkozhatnak a modern Erdélyre, ahol a gazdasági elmaradottság már a múlté, pezsgő kulturális élet várja az odalátogatókat és a gasztronómia is sokkal változatosabb, mint azt sokan gondolnák. Apa és lánya együtt látogat el a tordai sóbánya futurisztikus világába, de megmutatják egy kolozsvári fine dining étterem kínálatát, és elkalauzolnak Erdély legfelkapottabb siklóernyő starthelyére is, hogy madártávlatból is megszemléljék a gyönyörű vidéket.

 

Premierek:

Spektrum Home

Álomszobagyár – augusztus 15. 11 óra, új részek minden vasárnap

DTK: Elviszlek magammal – augusztus 29. 11:30, új részek minden vasárnap

Spektrum Home Magazin – szeptember 4. 10 óra, új részek minden szombaton és vasárnap

Luxusra tervezve – szeptember 18. 21:30, új részek minden szombaton

 

TV Paprika

Jöttünk láttunk főztünk – október 2. 15 óra, új részek minden szombaton és vasárnap

Piríts Rám! 2. évad – október 16. 16 óra, új részek minden szombaton és vasárnap

 

Spektrum

Tiltott Zónák – szeptember 19. 17 óra, új részek minden vasárnap

Erdély – a székelykapun túl – október 31. 17 óra, új részek minden vasárnap

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az ár a legfontosabb, ha elektronikai cikkeket veszünk

Elsősorban ár alapján választanak elektronikai eszközt a magyarok, a termék márkája közepesen meghatározó szempont, míg dizájnja szinte alig – derül ki az Euronics Műszaki Áruházlánc belső kutatásából, amelynek során a cég saját dolgozói körében...

Ezt kell tudni a Google Pay működéséről

8109 forint - átlagosan ekkora összeg jutott egy belföldi kártyás vásárlásra, összesen pedig közel 520 millió tranzakcióra jutott 4216 milliárd forintos forgalom. Erre a piacra lépett be a világszerte egyre nagyobb teret nyerő Google...

A hiteles tartalom adja az influencer marketing erejét

Az influencer marketing ma már lényegében kikerülhetetlen, ezzel együtt pedig az ilyen jellegű ügynökségek munkája is felértékelődött az elmúlt években. A Star Network Influencer Ügynökség értékesítési vezetője, Sápi Márton a Trend FM vendégeként mesélt...

Tinderen támadnak a kiberbűnözők

A Sophos elemzést tett közzé egy nemzetközi kriptovaluta-kereskedelmi átverésről, amely iPhone felhasználókat céloz olyan társkereső appokon, mint a Bumble vagy a Tinder. A támadók kiterjesztették célpontjaik csoportját az ázsiai felhasználókon túl az USA-ban és...

Ilyen volt a Lányok Napja a Telekomnál

A Nők a Tudományban Egyesület által szervezett Lányok Napján a technológiai pálya különböző szakmáiról tudhattak meg többet az érdeklődő középiskolások. A rendezvényhez kapcsolódva a Magyar Telekom és a T-Systems közel száz diáklányt fogadott székházukban,...

Megközelítette a 70 milliót az HBO és az HBO Max

A harmadik negyedév végén már nagyon közel járt a 70 millióhoz az HBO és streaming szolgáltatása, az HBO Max egyesített ügyfélszáma – derül ki a WarnerMedia tulajdonosa, az AT&T jelentéséből. A vállalat várakozásai szerint...

Jön a Ninja Warrior Hungary harmadik évada! (x)

Még nagyobb kihívásokkal, nehezebb akadályokkal, megújult stúdióval és látványvilággal érkezik október 25-én, hétfőn este a TV2 képernyőjére a Ninja Warrior Hungary harmadik évada. A TV2 szuperprodukciója megújult struktúrával, minden hétköznap este látható Lékai-Kiss Ramóna,...

Folytatódik a Westend kreatív pályázata

2021. októberében új tematikával jelentkezik a Westend bevásárlóközpont kreatív logó pályázata. Tavaly számos sikeres pályamunka érkezett profi és autodidakta tervezőgrafikusoktól és képzőművészektől, amelyek közül a neves zsűri szakmai szempontok szerint állított fel egy sorrendet....

Nagyot zuhant a munkavállalói elkötelezettség

A Kincentric mérései szerint globálisan nagyot zuhant a munkavállalói elkötelezettség általános szintje 2021 második negyedévében, azok után, hogy a pandémia első hullámában még pont ellentétes folyamatok zajlottak – minden bizonnyal a nagyfokú bizonytalanságnak köszönhetően....

Újra lehet pályázni a Microsoft HR-es díjára

November 14-ig pályázhatnak a vállalatok a legjobb hazai HR gyakorlatokat díjazó HR Best „Futureproof Organizations” kategóriájában. A Microsoft által harmadszor meghirdetett díj célja, hogy a technológia és az ember kooperációját ötvöző jó gyakorlatokat megmutassák...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

X-Faktor nézettség Höcher

Újabb héten nyert az X-Faktor

Ismét az X-Faktor volt a hét legnézettebb műsora. A második legnézettebbnek pedig a Sztárban sztár leszek bizonyult. Jelentős hatással volt a múlt hét nézettségi versenyére a Nyerő páros indulása. Az elmúlt héten közel két százalékpontot...

Az ár a legfontosabb, ha elektronikai cikkeket veszünk

Elsősorban ár alapján választanak elektronikai eszközt a magyarok, a termék márkája közepesen meghatározó szempont, míg dizájnja szinte alig – derül ki az Euronics Műszaki Áruházlánc belső kutatásából, amelynek során a cég saját dolgozói körében...

Ezt kell tudni a Google Pay működéséről

8109 forint - átlagosan ekkora összeg jutott egy belföldi kártyás vásárlásra, összesen pedig közel 520 millió tranzakcióra jutott 4216 milliárd forintos forgalom. Erre a piacra lépett be a világszerte egyre nagyobb teret nyerő Google...

A hiteles tartalom adja az influencer marketing erejét

Az influencer marketing ma már lényegében kikerülhetetlen, ezzel együtt pedig az ilyen jellegű ügynökségek munkája is felértékelődött az elmúlt években. A Star Network Influencer Ügynökség értékesítési vezetője, Sápi Márton a Trend FM vendégeként mesélt...

Tinderen támadnak a kiberbűnözők

A Sophos elemzést tett közzé egy nemzetközi kriptovaluta-kereskedelmi átverésről, amely iPhone felhasználókat céloz olyan társkereső appokon, mint a Bumble vagy a Tinder. A támadók kiterjesztették célpontjaik csoportját az ázsiai felhasználókon túl az USA-ban és...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA