- Hirdetés -

Premierekkel erősítenek az AMC csatornái

|

- Hirdetés -

Soha annyi saját gyártású produkcióval nem nyitották az őszt az AMC infotainment csatornái, mint 2021-ben. A Spektrum, a Spektrum Home és a TV Paprika is újdonságokkal készül, így a nézők találkozhatnak többek közt Thuróczy Szabolccsal, Nyáry Krisztiánnal és lányával Lucával, Sütő Enikővel, de hamarosan Havas Dóra és Bede Róbert is új, közös sorozatban láthatóak.

A társaság évről évre többet fektet műsorkészítésbe. „2020-ban a saját gyártású produkcióink óraszáma magasabb volt, mint a COVID előtti évben, 2019-ben. 2021-ben ezt duplázzuk meg” – ismertette a növekvő befektetéseiket Málnay B. Levente, az AMC Networks International Közép- és Kelet Európáért felelős ügyvezető alelnöke, hozzátéve, hogy a társaság összesen mintegy 240 órányi szórakoztató műsort készít idén a Spektrum Home, a TV Paprika és a Spektrum csatornákra.

Az idei őszi újdonságok sorát a Spektrum Home csatorna sorozatai nyitják; szeptember 4-étől látható a „Spektrum Home Magazin” vadonatúj részekkel, amely mindig az évszakokhoz igazítva ad tippeket és ötleteket az otthon és a kert gondozására. A jól megszokott állandó rovatok között szerepel Magyarország izgalmas területeinek felfedezése, de a testi-lelki egészség is fókuszba kerül Havas Dóra és McMenemy Márk vezetésével, akik számtalan sztárvendéget és szakértőt várnak a stúdióba.

Szeptember 18-án kezdődik a „Luxusra tervezve” új évada olyan hazai luxusingatlanokkal, kastélyokkal és villákkal, amelyek egytől egyig kuriózumnak számítanak. Sütő Enikő egy varázslatos világba kalauzolja a nézőket, akik luxustól függetlenül ötleteket kaphatnak arra, hogyan varázsolják szebbé környezetüket.

Még az őszi újdonságok előtt, augusztus 29-től folytatódik D. Tóth Kriszta „DTK: Elviszlek magammal” című műsora vadonatúj epizódokkal, ahol a beszélgetőpartnerek között lesz ezúttal Kásás Tamás, Bánsági Ildikó, vagy a Szabó T. Anna és Dragomán György páros.

Augusztus közepétől pedig az „Álomszobagyár” is új részekkel várja a nézőket, ahol Csorba Anita ezúttal egy-két szerencsés Spektrum Home csatorna néző lakását is újraálmodja.

A TV Paprika nem csak új őszi műsorral, de szeptember 1-től vadonatúj arculattal is jelentkezik. Az ország kedvenc főzőcsatornája új logóval és filozófiával várja a nézőket, amely nemcsak a főzés örömére hívja fel a figyelmet, hanem arra is biztat, hogy minél több minőségi és kreatív időt töltsön együtt a család és a barátok.

A „Jöttünk láttunk főztünk” című vadonatúj saját gyártású produkcióban a kreativitáson lesz a hangsúly, ugyanis az 5 főszereplő gasztrobloggernek egy-egy sztárvendég két kedvenc receptjét kell hagyományos, vagy éppen újszerű módon elkészítenie Havas Dóra és Bede Róbert segítségével. A vendég – köztük például Hajós András, Trokán Anna és Oroszlán Szonja – végül megkóstolja mindkét csapat főztjét, és eldönti, kinek adja az aranyfakanalat. A fakanalak gyűjtésén túl persze a legfőbb cél, hogy jó hangulatban, ízletes recepteket mutassanak be az október 2-án kezdődő műsorban.

Az újdonságoknak ezzel nincs vége, ugyanis október 16-án folytatódik a „Piríts Rám!” című gasztro-vetélkedő a második évaddal, ahol továbbra is a nők kezében lesz az irányítás, a férfiak kezében pedig a fakanál. Az ínycsiklandó ételek elkészítésével ezúttal többek között Hadas Kriszta, Laky Zsuzsi és Peller Anna megpróbálkozik majd, természetesen párjaik segítségével.

Az ősz legizgalmasabb premierjei a Spektrumon várják a nézőket. Thuróczy Szabolcs színészt már több nagysikerű saját gyártású produkcióban („Tabukról tabuk nélkül”, 1. és 2. évad) láthatták a nézők, így személye önmagában garantálja a sikert. A legújabb „Tiltott zónák” című produkcióban olyan titkos helyekre kalauzolja a nézőket, ahová senkinek, vagy csak nagyon keveseknek van belépése, és olyan kulisszatitkokba avat be, amelyek a nagyközönség számára ismeretlenek. A hatrészes alkotásban adásonként két különböző helyszínre jut el a műsorvezető, ahol mindig a helyről mindent tudó „idegenvezetők” várják, hogy hol az ő segítségükkel, hol egyedül mutassa be a „tiltott zónák” jellegzetességeit. Az ismeretterjesztő sorozat azonkívül, hogy informatív, rendkívül szórakoztató is, hiszen Szabolcs nem kisebb hadműveletekre készül, minthogy kipróbáljon egy vadászrepülőt, elefántot pedikűrözzön, légiforgalmat irányítson, vagy éppen egy illegális szállítmányra csapjon le a NAV munkatársainak a segítségével. Izgalomban tehát egészen biztosan nem lesz hiány szeptember 19-től.

Végül október 31-én indul a Spektrum másik saját gyártású sorozata, amely Erdély 21. századi, modern arcát hivatott bemutatni. Az „Erdély – a székelykapun túl” című alkotás házigazdái Nyáry Krisztián író, irodalomtörténész és kommunikációs szakember, aki számtalan alkalommal járt már Erdélyben, és lánya, Luca, aki most először találkozik ezzel a nem mindennapi térséggel.

Céljuk, hogy túllépve a sztereotípiákon és a hagyományokon, megmutassák, Erdély rengeteget változott az elmúlt évtizedekben, és már sokkal többről szól, mint a székelykapu, a padlizsánkrém, vagy a medvék. Utazásuk közben a nézők is rácsodálkozhatnak a modern Erdélyre, ahol a gazdasági elmaradottság már a múlté, pezsgő kulturális élet várja az odalátogatókat és a gasztronómia is sokkal változatosabb, mint azt sokan gondolnák. Apa és lánya együtt látogat el a tordai sóbánya futurisztikus világába, de megmutatják egy kolozsvári fine dining étterem kínálatát, és elkalauzolnak Erdély legfelkapottabb siklóernyő starthelyére is, hogy madártávlatból is megszemléljék a gyönyörű vidéket.

 

Premierek:

Spektrum Home

Álomszobagyár – augusztus 15. 11 óra, új részek minden vasárnap

DTK: Elviszlek magammal – augusztus 29. 11:30, új részek minden vasárnap

Spektrum Home Magazin – szeptember 4. 10 óra, új részek minden szombaton és vasárnap

Luxusra tervezve – szeptember 18. 21:30, új részek minden szombaton

 

TV Paprika

Jöttünk láttunk főztünk – október 2. 15 óra, új részek minden szombaton és vasárnap

Piríts Rám! 2. évad – október 16. 16 óra, új részek minden szombaton és vasárnap

 

Spektrum

Tiltott Zónák – szeptember 19. 17 óra, új részek minden vasárnap

Erdély – a székelykapun túl – október 31. 17 óra, új részek minden vasárnap

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újra trendi a butatelefon

A fiatalok körében egyre népszerűbb Nokia 2660 Flip mostantól Pop Pink és Lush Green színben is elérhető. A butatelefonok egy új aranykor hajnalán állnak, ahogy a Z és Y generáció tagjai tudatosan keresik a...
televízió nézettség

A Szerencsekerékkel az Európa-liga sem bírt

Mindhárom fontos célcsoportnál a Szerencsekerék bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Igaz, a 18-49 és a 18-59 éveseknél nem volt nagy különbség a vetélkedő és az Európa-liga-döntő közvetítésének nézettsége között. Az elmúlt héten nem változtak...

Rengeteg UEFA BL-mérkőzés jön a Sport TV-n

Az Európai Labdarúgó-szövetség (UEFA) és a Sport TV-t üzemeltető AMC Networks International - Central and Northern Europe (AMCNI-CNE) hosszútávú, többéves együttműködésének köszönhetően továbbra is követhetjük a Sport TV-n az UEFA Bajnokok Ligája mérkőzéseit. Minden...

Új trendek az okosotthon-piacon

Az okosotthon-technológia folyamatosan fejlődik, ez 2023-ban sincs másképp. Az okosotthon megoldások az elmúlt néhány évben hosszú utat tettek meg, új trendek és technológiák léptek színre a hatékonyság, a kényelem és a biztonság érdekében. A...

Ezek a legnépszerűbb bulihelyek

Közeleg a nyár, indul a buliszezon, így egyre inkább felpörög a taxik iránti kereslet is. A taxisofőrök tapasztalatai szerint a legnépszerűbb budapesti partihelyszínek továbbra is a Belvárosban találhatók, míg a nyári szezonban a Budapest...

Sosem volt még ilyen szórakoztató a kalóriaégetés

A VR fitnesznek köszönhetően javul az állóképesség, az izomzat erősödik és kellő kitartással a mérleg is egyre kevesebbet mutathat.Manapság az egészségtudatos életmód, a helyes táplálkozás és a sport központi szerepet tölt be az emberek...

Új vezérigazgatóval erősít a PENNY

Új vezérigazgató érkezik július 1-jétől a PENNY Magyarország élére Mathias Mentrop személyében. Mentrop jelenleg a csehországi PENNY-hálózat operatív igazgatójaként tevékenykedik, pozíciójában a jelenlegi magyarországi vezérigazgatót, Florian Jens Naegelét váltja majd.Mathias Mentrop több mint tízévnyi...

Közel 100 filmmel jön a héten a Magyar Mozgókép Fesztivál

Idén június 7. és 10. között rendezik meg a Nemzeti Filmintézet és a Veszprém-Balaton 2023 Európa Kulturális Fővárosa program szervezésében, a Magyar Mozgókép Fesztivált. Az esemény keretében három városban, Veszprémben, Balatonfüreden és Balatonalmádiban, kilenc...

Növelte profitját a Central Médiacsoport

A múlt évben 13,62 milliárd forintos árbevételt ért el a Central Médiacsoport Zrt., ez kis mértékű növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest. A társaság profitja meghaladta a 2,5 milliárd forintot. (fotó: Central Médiacsoport) A...

Ezek lesznek a legnépszerűbb diákmunkák az idén

A Prohuman Diákmunka tapasztalatai alapján az átlagos órabérek 1700 és 2000 forint között alakulnak idén, de a kiemelt területeken akár 4000 forintos órabért is kézhez kaphat egy diákmunkás.Az utóbbi években egyre népszerűbb a diákmunka:...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagy változások a Westendben

Gőzerővel folynak a munkálatok Magyarország leglátogatottabb ételudvarának, a Westend Food Courtnak a felújításán, amely az eddigi legnagyobb átalakulás a bevásárlóközpont történelmében. A terveket a Westend igényei alapján a nemzetközileg is elismert Hello Wood csapata...

Újra trendi a butatelefon

A fiatalok körében egyre népszerűbb Nokia 2660 Flip mostantól Pop Pink és Lush Green színben is elérhető. A butatelefonok egy új aranykor hajnalán állnak, ahogy a Z és Y generáció tagjai tudatosan keresik a...
televízió nézettség

A Szerencsekerékkel az Európa-liga sem bírt

Mindhárom fontos célcsoportnál a Szerencsekerék bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Igaz, a 18-49 és a 18-59 éveseknél nem volt nagy különbség a vetélkedő és az Európa-liga-döntő közvetítésének nézettsége között. Az elmúlt héten nem változtak...

Rengeteg UEFA BL-mérkőzés jön a Sport TV-n

Az Európai Labdarúgó-szövetség (UEFA) és a Sport TV-t üzemeltető AMC Networks International - Central and Northern Europe (AMCNI-CNE) hosszútávú, többéves együttműködésének köszönhetően továbbra is követhetjük a Sport TV-n az UEFA Bajnokok Ligája mérkőzéseit. Minden...

Új trendek az okosotthon-piacon

Az okosotthon-technológia folyamatosan fejlődik, ez 2023-ban sincs másképp. Az okosotthon megoldások az elmúlt néhány évben hosszú utat tettek meg, új trendek és technológiák léptek színre a hatékonyság, a kényelem és a biztonság érdekében. A...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Mitől lesz fenntartható egy csúcstévé?

Az LG Electronics 2023-as OLED evo tévéi a megkapták a Carbon Trust CO2 kibocsátás csökkentéséről és CO2 méréséről szóló tanúsítványát. A széria idén az egymást követő harmadik évben érdemelte ki a minősítést, valamint a...

Karbonsemleges lett az Erste Magyarországon

Az idén már karbonsemlegesen működik az Erste Magyarországon. A bank az elmúlt hat évben több mint 70 százalékkal csökkentette a szén-dioxid kibocsátását. Az Erste minden fiókja, irodája zöldárammal működik, 2030-ra pedig a gépjárműflotta is...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....