- Hirdetés -

Premierekkel indul az ősz az AXN-en és a VIASAT6-on

|

- Hirdetés -

Akciódús műsorkínálattal várja nézőit a Sony Pictures Television (SPT) két csatornája szeptemberben. Az AXN-en új sorozatként debütál a Lincoln Rhyme – Vadászat a Csontemberre, majd országos premierként jön a Manifest, a Harrow és A kijelölt túlélő 3., illetve a jól ismert NCIS: New Orleans 7. évada is. Annak érdekében, hogy biztosan ne maradjunk izgalmak nélkül, a SWAT – Különleges egység és a SEAL Team a 4., míg a MacGyver az 5. évaddal tér vissza a képernyőinkre, a VIASAT6 pedig – a rajongók legnagyobb örömére – a Powers 2. évadával, illetve egy vadonatúj műsorral, a The Commons 1. évadával készül a nézőknek.

Szeptember 6-án, hétfőn 21 órakor mutatkozik be a Lincoln Rhyme – Vadászat a Csontemberre 1. évada az AXN műsorán. New York híres nyomozója, Lincoln Rhyme (Russell Hornsby) legnagyobb ellensége a Csontember (Brían F. O’Byrne), aki miatt a rendőr lebénult és visszavonulni kényszerült. Amikor a gyilkos újra felbukkan, a rendőrség megkeresi Rhyme-ot, aki új társa, Amelia Sachs (Arielle Kebbel) segítségével ered a Csontember nyomába. Az izgalmak rögtön másnap, szeptember 7-én, kedden folytatódnak: 21 órakor dupla epizódokkal érkezik a Manifest 3. évada, amelyben a Stone család – Ben (Josh Dallas), Michaela (Melissa Roxburgh) és Cal (Jack Messina) – a „sugallatok” és Vance (Daryl Edwards) segítségével még mindig válaszokat keresnek a 828-as járat eltűnésére.

Az akciósorozatok kedvelőinek is rengeteg újdonsággal készül a csatorna. Szeptember 8-án, szerdán 21 órakor folytatódik a SWAT – Különleges egység 4. évada, amelyben Hondo (Shemar Moore) és csapata új kihívásokkal néz szembe, majd 21 óra 55 perctől jönnek a SEAL Team 4. évadának új epizódjai is a Bravo csapat kalandjaival.

Az NCIS: New Orleans 7. évada szeptember 9-én, csütörtökön 21 órától folytatódik. A dupla epizódokból megtudhatjuk, hogy a csapat továbbra is a város nyugalmának megóvásán dolgozik, de a pandémia okozta nehézségek miatt folyamatosan akadályokba ütköznek. Másnap, szeptember 10-én, pénteken 21 órától érkezik a Harrow 3. évada, melyben Dr. Harrow (Ioan Gruffudd) sosem látott fia halála ügyében nyomoz.

Kisebb kihagyás után, szeptember 11-én, szombaton 20 óra 5 perckor tér vissza a MacGyver 5. évadával, amelyben Mac (Lucas Till), Bozer (Justin Hires), Riley (Tristin Mays) és Desi (Levy Tran) már nemcsak Amerikában, de Európában is küldetésekre indulnak, hogy minél több embert menthessenek meg.

A népszerű politikai drámasorozat, A kijelölt túlélő 3. évada szeptember 12-én, vasárnap 14 óra 25 perckor dupla epizóddal jön a csatornára. A legújabb részekben Tom Kirkman (Kiefer Sutherland) függetlenként indul az Amerikai Egyesült Államok elnökválasztásán, mely több nehézséget okoz neki és csapatának is, mint azt gondolták volna.

Szeptember 7-én, kedden 23 órakor országos premierként mutatkozik be a The Commons 1. évada a Viasat6-on. A sorozat a tehetséges neuropszichológus, Eadie Boulay (Joanne Froggatt) erkölcsi dilemmáját mutatja be, miszerint legnagyobb vágya, hogy gyermeke születhessen, de az éghajlatváltozás és a Föld állapota bonyolulttá teszik a döntését.

Szeptember 9-én, csütörtökön 23 órától folytatódik a Powers. A 2. évadban Christian Walker (Sharlto Copley) és Deena Pilgrim (Susan Heyward), a Powers Division detektívjei, gyilkosság és a bandaharcok ügyeiben nyomoznak, a legnagyobb kihívást mégis egy új szuperhős megjelenése jelenti.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....