Puskással kampányol a Szerencsejáték Zrt.

A Szerencsejáték Zrt. egy különleges kampányfilmmel és ahhoz kapcsolódó, többcsatornás marketingkampánnyal idézi fel Puskás Ferenc emlékét. A nemzeti lottótársaság ezzel vezeti be újabb futball témájú sorsjegyét a piacra.

A Szerencsejáték Zrt. az idei nyári kontinenstornára egyedülálló újítással készült: az esemény ideje alatt különleges, foci tematikájú sorsjegyeket vezet be, melyek az olimpiai arany- és világbajnoki ezüstérmes magyar labdarúgó, Puskás Ferenc emlékének állítanak emléket. A nemzeti lottótársaság ezzel az újítással szeretné megszólítani azokat a sport- és focirajongókat, akik szívesen kipróbálják a sorsjegyeket is.

A kampány célja, hogy tovább erősítse Puskás legendáját, hogy még inkább magunkénak érezzük a valaha volt egyik legjobb focista örökségét, ápoljuk az emlékét, ezáltal új pontokon is kötődhessünk a nagy Puskás Öcsihez. A sorsjegyen több, a legendás futballistához kapcsolódó szimbólum is a játék része: többek között a 6:3, a bal lábas rúgás, vagy a híres 10-es mez is.

 

A kampányfilm

 

„Amikor felmerült az új sorsjegy ötlete és koncepciója, mindannyian egyetértettünk benne, hogy a legalkalmasabb személy, aki reprezentálhatná, az a Puskás Ferenc, akinek neve egyet jelent a labdarúgással, hiszen kicsik és nagyok a mai napig példaképként néznek fel rá. A sportfogadási szegmens a forgalmunk több mint 60%-át adja ki, így adta magát, hogy ezt a fajta keresztértékesítési lehetőséget bevezessük. Szerettünk volna a sportfogadóknak, sportot szerető embereknek kedveskedni egy olyan tematikus sorsjeggyel, amely nemcsak a nyeremény lehetőségét adja, de a különleges kivitelezés és design által akár relikviaként is szolgálhat. A kampányban pedig igyekeztünk lefedni a marketing eszközök széles skáláját, és egyedi megoldásokat is keresni, így hatalmas büszkeséggel töltött el bennünket látni, hogy amint kikerült a Puskás kép az ikonikus Széna téri tűzfalra, mennyien álltak meg fotózni” - mondta el Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója.

„A kontinenstorna alatt megjelenő Puskás sorsjegy kampányban nemcsak a mindannyiunk által ismert és tisztelt legendás focistát keltjük életre, hanem azt az örökséget is bemutatjuk, amely a mai napig minden focirajongó szívében él Öcsi bácsinak köszönhetően” - jelezte Monori Bálint Gusztáv, a Lounge Design kreatív csoportvezetője.

 

Így készült a Puskás reklámfilm