- Hirdetés -

Radics Gigivel hoz karácsonyi hangulatba a Disney

|

A Disney bemutatta új, varázslatos hangulatú karácsonyi reklámfilmjét. “Az ajándék” egy háromperces animációs rövidfilm, mely a történetmesélés megtartó, családi kötelékeket erősítő szerepére irányítja rá figyelmünket napjaink változó világában.

A reklámfilm a Disney „Ideje együtt lenni” című trilógiája harmadik, befejező része. Az alkotás 2022. november 2-től elérhető a Disney digitális platformjain, valamint televíziós csatornáin Európa, Észak-Amerika, Dél-Amerika, Afrika és Ázsia 46 országában.

Ideje együtt lenni” – A trilógia

A Disney első karácsonyi reklámfilmje 2020-ban került a nagyközönség elé. A „Lola” című alkotásban a rajongók megismerkedhettek Nicole-lal és nagymamájával, Lolával, s meghatva figyelhették, amint a kislány és idős rokona kapcsolata egyre bensőségesebbé válik a generációról generációra hagyományozódó ünnepi tradícióknak köszönhetően.

A tavalyi folytatás, „Az új apa” az immár felnőtt Nicole története volt – valamint a gyermekeié, Maxé és Elláé, akik pótapaként befogadták Mike-ot az otthonukba. A történet középpontjában egy különleges mesekönyv állt, mely a közös családi olvasás varázslatába és meghitt pillanataiba engedett bepillantást a nézők számára.

A 2020-as és a 2021-es reklámfilm egyaránt 184 millió feletti megtekintést ért el világviszonylatban.

Idén a család egy újabb ünnepi időszakra készül – valamint egy kisbaba megható, a nézőkből erős érzelmeket kiváltó érkezésére!

“Az ajándék” egy gyönyörű mese a testvérek közötti kapcsolatról a második gyermek, Ella szemén keresztül. A történet egyik fő motívuma egy imádott, sötétben foszforeszkáló Mickey egér figura, mely a jelent nemcsak a múlttal, de a jövővel is összeköti, – hisz előbb tanúi lehetünk, amint Max, a legidősebb testvér a kedves állatot a húgának, Ellának adja, hogy jól tudjon aludni éjszaka, majd nem sokkal később már Ella ajándékozza a játékot újszülött testvérének, első találkozásukkor így üdvözölve őt a családban.

 

Sarah Fox, a Disney Consumer Products EMEA marketingért és kommunikációért felelős elnökhelyettese így nyilatkozott a világszerte nagy sikert aratott reklámfilmekről: „Az elmúlt három évben milliók ismerték meg az ’Ideje együtt lenni’ című animációs sorozatunk kapcsolatokat építő, egymás felé forduló, emlékeket felidéző szereplőit. Egy olyan, a családi értékeket a középpontba helyező történet megalkotása volt a célunk, mely világszerte kedvező fogadtatásra talál a nézők körében. Nagyon hálásak vagyunk az ünnepi kampányunkhoz kapott támogatásért, és azt reméljük, hogy a családok és a rajongók élvezni fogják a trilógia szívmelengető, az előzményekhez méltó befejező részét.”

A reklámfilmben megjelenő termékek, köztük a Simba által gyártott sötétben világító Mickey egér figura, már megvásárolhatók a kiválasztott viszonteladóknál Európában, a Közel-Keleten és Afrikában.

“Az ajándék” című reklámfilmet a Disney ‘Consumer Products, Gaming & Publishing’ divíziójának kreatív csapata fejlesztette és gyártotta Angela Affinita brand marketingért felelős kreatív igazgató vezetésével, az új-zélandi Flux Animation Studios-szal együttműködésben.

A kisfilm zenéje

Az 1996. augusztus 17-én született Radics Georginát (művésznevén Radics Gigit) többek közt A Dal című showműsor 2013-as és 2014-es évadából ismerheti a nagyközönség, de a népszerű énekesnővel a magyar X-Faktor mentoraként is találkozhattunk a képernyőn.

2012 februárjában Radics Gigi bejutott a Megasztár című magyar tehetségkutató hatodik évadának döntőjébe; a párbajban, ahol Rihanna és Ne-Yo "Hate That I Love You" c. dalát adta elő, Csonka Andreas volt a vetélytársa, akit sikerült legyőznie. Radics a további fordulókban is meggyőző teljesítményt nyújtott, és megnyerte a versenyt.

2013. január 10-én bejelentették, hogy Radics Gigi "Úgy fáj" című dalával bekerült A Dal 2013 döntőjének 30 fős mezőnyébe. Gigi a harmadik elődöntőben szerepelt 2013. február 16-án, és mivel a legmagasabb pontszámot kapta a szakmai zsűritől, nem volt ráutalva a nézők szavazataira a továbbjutáshoz. A 2013. február 24-én megtartott második középdöntőben Gigi és a United nevű együttes egyaránt 42 pontot ért el; a zsűri végül közös megegyezés alapján Radics Gigi produkcióját engedte tovább, így az énekesnőnek megint csak nem volt szüksége a közönség szavazataira. A Dal 2013. március 2-án tartott döntőjében Gigi negyedikként lépett fel, és a zsűritől a második legtöbb pontot kapta, így bejutott a legjobb négy közé. A közönség szavazatai alapján végül – a "Kedvesem" című dalt előadó ByeAlex és a "My Baby"-vel versenyző Kállay-Saunders András mögött – a harmadik helyen végzett a megmérettetésen.

2013. december 11-én bejelentették, hogy Radics Gigi – ezúttal a "Catch Me" című angol nyelvű számmal – ismét bekerült A Dal 30 fős mezőnyébe. Gigi a harmadik elődöntőben szerepelt 2014. február 8-án; a zsűritől kapott pontszám nem volt elegendő a továbblépéshez, a nézők szavazatai azonban a középdöntőbe juttatták. A 2014. február 15-én megtartott első középdöntőben a zsűritől megint csak nem kapott elegendő pontot a továbbjutáshoz, és ezúttal a közönség szavazatai se segítettek, így nem került be a döntőbe, és kiesett a versenyből.

Gigi A Dal 2017-es évadában is elindult, és a "See it Through" című produkcióval döntőbe jutott.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...