- Hirdetés -

Radics Gigivel hoz karácsonyi hangulatba a Disney

|

- Hirdetés -

A Disney bemutatta új, varázslatos hangulatú karácsonyi reklámfilmjét. “Az ajándék” egy háromperces animációs rövidfilm, mely a történetmesélés megtartó, családi kötelékeket erősítő szerepére irányítja rá figyelmünket napjaink változó világában.

A reklámfilm a Disney „Ideje együtt lenni” című trilógiája harmadik, befejező része. Az alkotás 2022. november 2-től elérhető a Disney digitális platformjain, valamint televíziós csatornáin Európa, Észak-Amerika, Dél-Amerika, Afrika és Ázsia 46 országában.

Ideje együtt lenni” – A trilógia

A Disney első karácsonyi reklámfilmje 2020-ban került a nagyközönség elé. A „Lola” című alkotásban a rajongók megismerkedhettek Nicole-lal és nagymamájával, Lolával, s meghatva figyelhették, amint a kislány és idős rokona kapcsolata egyre bensőségesebbé válik a generációról generációra hagyományozódó ünnepi tradícióknak köszönhetően.

A tavalyi folytatás, „Az új apa” az immár felnőtt Nicole története volt – valamint a gyermekeié, Maxé és Elláé, akik pótapaként befogadták Mike-ot az otthonukba. A történet középpontjában egy különleges mesekönyv állt, mely a közös családi olvasás varázslatába és meghitt pillanataiba engedett bepillantást a nézők számára.

A 2020-as és a 2021-es reklámfilm egyaránt 184 millió feletti megtekintést ért el világviszonylatban.

Idén a család egy újabb ünnepi időszakra készül – valamint egy kisbaba megható, a nézőkből erős érzelmeket kiváltó érkezésére!

“Az ajándék” egy gyönyörű mese a testvérek közötti kapcsolatról a második gyermek, Ella szemén keresztül. A történet egyik fő motívuma egy imádott, sötétben foszforeszkáló Mickey egér figura, mely a jelent nemcsak a múlttal, de a jövővel is összeköti, – hisz előbb tanúi lehetünk, amint Max, a legidősebb testvér a kedves állatot a húgának, Ellának adja, hogy jól tudjon aludni éjszaka, majd nem sokkal később már Ella ajándékozza a játékot újszülött testvérének, első találkozásukkor így üdvözölve őt a családban.

 

Sarah Fox, a Disney Consumer Products EMEA marketingért és kommunikációért felelős elnökhelyettese így nyilatkozott a világszerte nagy sikert aratott reklámfilmekről: „Az elmúlt három évben milliók ismerték meg az ’Ideje együtt lenni’ című animációs sorozatunk kapcsolatokat építő, egymás felé forduló, emlékeket felidéző szereplőit. Egy olyan, a családi értékeket a középpontba helyező történet megalkotása volt a célunk, mely világszerte kedvező fogadtatásra talál a nézők körében. Nagyon hálásak vagyunk az ünnepi kampányunkhoz kapott támogatásért, és azt reméljük, hogy a családok és a rajongók élvezni fogják a trilógia szívmelengető, az előzményekhez méltó befejező részét.”

A reklámfilmben megjelenő termékek, köztük a Simba által gyártott sötétben világító Mickey egér figura, már megvásárolhatók a kiválasztott viszonteladóknál Európában, a Közel-Keleten és Afrikában.

“Az ajándék” című reklámfilmet a Disney ‘Consumer Products, Gaming & Publishing’ divíziójának kreatív csapata fejlesztette és gyártotta Angela Affinita brand marketingért felelős kreatív igazgató vezetésével, az új-zélandi Flux Animation Studios-szal együttműködésben.

A kisfilm zenéje

Az 1996. augusztus 17-én született Radics Georginát (művésznevén Radics Gigit) többek közt A Dal című showműsor 2013-as és 2014-es évadából ismerheti a nagyközönség, de a népszerű énekesnővel a magyar X-Faktor mentoraként is találkozhattunk a képernyőn.

2012 februárjában Radics Gigi bejutott a Megasztár című magyar tehetségkutató hatodik évadának döntőjébe; a párbajban, ahol Rihanna és Ne-Yo "Hate That I Love You" c. dalát adta elő, Csonka Andreas volt a vetélytársa, akit sikerült legyőznie. Radics a további fordulókban is meggyőző teljesítményt nyújtott, és megnyerte a versenyt.

2013. január 10-én bejelentették, hogy Radics Gigi "Úgy fáj" című dalával bekerült A Dal 2013 döntőjének 30 fős mezőnyébe. Gigi a harmadik elődöntőben szerepelt 2013. február 16-án, és mivel a legmagasabb pontszámot kapta a szakmai zsűritől, nem volt ráutalva a nézők szavazataira a továbbjutáshoz. A 2013. február 24-én megtartott második középdöntőben Gigi és a United nevű együttes egyaránt 42 pontot ért el; a zsűri végül közös megegyezés alapján Radics Gigi produkcióját engedte tovább, így az énekesnőnek megint csak nem volt szüksége a közönség szavazataira. A Dal 2013. március 2-án tartott döntőjében Gigi negyedikként lépett fel, és a zsűritől a második legtöbb pontot kapta, így bejutott a legjobb négy közé. A közönség szavazatai alapján végül – a "Kedvesem" című dalt előadó ByeAlex és a "My Baby"-vel versenyző Kállay-Saunders András mögött – a harmadik helyen végzett a megmérettetésen.

2013. december 11-én bejelentették, hogy Radics Gigi – ezúttal a "Catch Me" című angol nyelvű számmal – ismét bekerült A Dal 30 fős mezőnyébe. Gigi a harmadik elődöntőben szerepelt 2014. február 8-án; a zsűritől kapott pontszám nem volt elegendő a továbblépéshez, a nézők szavazatai azonban a középdöntőbe juttatták. A 2014. február 15-én megtartott első középdöntőben a zsűritől megint csak nem kapott elegendő pontot a továbbjutáshoz, és ezúttal a közönség szavazatai se segítettek, így nem került be a döntőbe, és kiesett a versenyből.

Gigi A Dal 2017-es évadában is elindult, és a "See it Through" című produkcióval döntőbe jutott.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elképesztő gazdagság a hazai luxusotthonokban

Szívesen bepillantana egy-két luxusotthonba? Június első hétvégéjén ismét megteheti, vadonatúj részekkel jelentkezik ugyanis a Spektrum Home-on a Luxusra tervezve című sorozat, mely hazánk egyik legnépszerűbb saját gyártású belsőépítészeti műsora. Az 5. évad epizódjaiban Sütő...

Új főszerkesztővel folytatja a Telex

Német Tamás lett a Telex új főszerkesztője, Dull Szabolcs szakmai igazgatóként a Telex igazgatóságában dolgozik a jövőben is, illetve a Telex Akadémia szakmai vezetőjeként folytatja. (Fotó: Huszti István / Telex) Tamás a Telex egyik legismertebb arca,...

A gyors kiszállítást keresik az online vásárlók

A magyarországi online vásárlások közel 40 százaléka azért hiúsul meg, mert az adott webshop szállítási lehetőségei között a vásárló nem talál elég gyors kézbesítési lehetőséget. Ez derül ki az aznapi kiszállításra specializálódott nemzetközi okoslogisztikai...

Mitől lesz fenntartható egy csúcstévé?

Az LG Electronics 2023-as OLED evo tévéi a megkapták a Carbon Trust CO2 kibocsátás csökkentéséről és CO2 méréséről szóló tanúsítványát. A széria idén az egymást követő harmadik évben érdemelte ki a minősítést, valamint a...

Itt érdemes tankolni a hétvégén

A 25. születésnapját ünneplő hazai Auchan hatalmas kedvezményekkel és meglepetésekkel várta vásárlóit egész májusban. Ezt meghosszabbítva júniusban pedig három hétvégén kedvezményes áron lehet majd tankolni az Auchan benzinkutakon. A jubileum alkalmából az első júniusi...

Ezt kell tudni a kriptovaluták adózásáról

A kriptovaluták iránti fokozódó érdeklődés nyomán a Binance egy új, Binance Tax Watch elnevezésű blogsorozatban foglalja össze a digitális pénzügyi eszközök adózásával kapcsolatos tudnivalókat. Ennek első része az Európában és a Független Államok Szövetségében...

Így lehet feltörhetetlen jelszavad

Egy 2022-es jelentés szerint 24 milliárd felhasználónév és jelszó kombináció kering a kiberbűnözői piacon, ami 65 százalékos növekedést jelent 2020-hoz képest. A felhasználók sajnos gyakran ugyanazokat a belépési adatokat adják meg kényelmi szempontok miatt,...

Baj lehet az államosításokból

Az utóbbi évek kormányzati költekezése kezdetben a COVID-19 járvány káros gazdasági hatásainak mérséklését szolgálta, majd kimondva is a növekedés erőltetett gyorsítása lett a cél. Ha a Bokros-csomagot (1995) követő időszakot nézzük látható, hogy a...

Ilyen évük volt a tévépiac főszereplőinek

Csökkenő árbevétel mellett is sikerült profittal zárnia a múlt évet a hazai televíziós piac két legnagyobb szereplőjének, az RTL Magyarországnak és a TV2 Csoportnak. Az RTL Magyarország teljes konszolidált árbevétele a 2022-es pénzügyi évben...

Gyereknek lenni jó! (x)

A gyermeki fantázia világokat képes teremteni. De mi történik akkor, ha a valóság ugyanolyan csodálatos, mint a szárnyaló képzelet? Ha egyszer csak életnagyságú TRex hátára lehet pattanni, lehetőség nyílik ráját simogatni, cápát etetni, trambulinon...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Óriási húzás – Az RTL adja a Bajnokok Ligáját

Történelmi jelentőségű megállapodást kötött az RTL Magyarország és az UEFA. A 2024/25-ös szezontól a következő három szezonon át az RTL lesz a Bajnokok Ligája otthona. Nem is akármilyen taktikával sikerült nyélbe ütni az üzletet:...

Elképesztő gazdagság a hazai luxusotthonokban

Szívesen bepillantana egy-két luxusotthonba? Június első hétvégéjén ismét megteheti, vadonatúj részekkel jelentkezik ugyanis a Spektrum Home-on a Luxusra tervezve című sorozat, mely hazánk egyik legnépszerűbb saját gyártású belsőépítészeti műsora. Az 5. évad epizódjaiban Sütő...

Új főszerkesztővel folytatja a Telex

Német Tamás lett a Telex új főszerkesztője, Dull Szabolcs szakmai igazgatóként a Telex igazgatóságában dolgozik a jövőben is, illetve a Telex Akadémia szakmai vezetőjeként folytatja. (Fotó: Huszti István / Telex) Tamás a Telex egyik legismertebb arca,...

A gyors kiszállítást keresik az online vásárlók

A magyarországi online vásárlások közel 40 százaléka azért hiúsul meg, mert az adott webshop szállítási lehetőségei között a vásárló nem talál elég gyors kézbesítési lehetőséget. Ez derül ki az aznapi kiszállításra specializálódott nemzetközi okoslogisztikai...

Mitől lesz fenntartható egy csúcstévé?

Az LG Electronics 2023-as OLED evo tévéi a megkapták a Carbon Trust CO2 kibocsátás csökkentéséről és CO2 méréséről szóló tanúsítványát. A széria idén az egymást követő harmadik évben érdemelte ki a minősítést, valamint a...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Mitől lesz fenntartható egy csúcstévé?

Az LG Electronics 2023-as OLED evo tévéi a megkapták a Carbon Trust CO2 kibocsátás csökkentéséről és CO2 méréséről szóló tanúsítványát. A széria idén az egymást követő harmadik évben érdemelte ki a minősítést, valamint a...

Karbonsemleges lett az Erste Magyarországon

Az idén már karbonsemlegesen működik az Erste Magyarországon. A bank az elmúlt hat évben több mint 70 százalékkal csökkentette a szén-dioxid kibocsátását. Az Erste minden fiókja, irodája zöldárammal működik, 2030-ra pedig a gépjárműflotta is...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....